Nu met de kids zo klein met de auto (als m'n vrouw ook werkt - anders gewoon de fiets)quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ideaal dus
Ga je dan nog wel met de auto ?? of fietsen?
vandaag niks geen mist gezien hierquote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:13 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen iedereen
Lekker mistig onderweg... volgens mij is het druk op de weg
Je doet er net zo hard aan mee, je had ook gewoon de trein kunnen pakken natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:45 schreef appelsientje het volgende:
En weer thuis
van Harderwijk naar 's Hertogenbosch zonder file.... 1 uur
met file... ruim 2 uur
bah
had een echt vak geleerd danquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:45 schreef appelsientje het volgende:
En weer thuis
van Harderwijk naar 's Hertogenbosch zonder file.... 1 uur
met file... ruim 2 uur
bah
Ja dat klopt.. normaal ga ik ook met de trein, als ik die kant op moet.. maar aangezien de aansluiting zwaar kut is (ik mis op 1 min mijn aansluiting) dacht ik dat de auto een betere optie was...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je doet er net zo hard aan mee, je had ook gewoon de trein kunnen pakken natuurlijk.
Ik heb zelfs iemand de bal afgepaktquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:50 schreef sjimz het volgende:
Je raakte deze keer wel de bal?
3 Sit n Go's op een rij gewonnen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:56 schreef -Vaduz- het volgende:
178e in de RTL Freeroll bingo, een nieuw PR.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een dooddoener op een doordeweekse avond...
Kan VoreG meteen zn geld uitgevenquote:
Zielig zeg.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb zelfs iemand de bal afgepakt
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:01 schreef Grulez het volgende:
weltrusten
Agh die dollar is toch geen reet waard.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kan VoreG meteen zn geld uitgeven
Die persoon was best goed. Dus.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:02 schreef Doc het volgende:
Tong belde net -- oa. om me met de overwinning van LFC te feliciteren -- en vroeg of ik effe door wilde geven dat hij vrijdag er weer zal zijn. Iets met een muis die Tong zelf had geprobeerd te vervangen en een doorgebrand moederbord als resultaat ...
Tong belde net -- oa. om me met de overwinning van LFC te feliciteren -- en vroeg of ik effe door wilde geven dat hij vrijdag er weer zal zijn. Iets met een muis die Tong zelf had geprobeerd te vervangen en een doorgebrand moederbord als resultaat ...
Het leverde in ieder geval vermakelijke tv opquote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:20 schreef Memento-Mori het volgende:
niemand bier???
ikbenjarigenzoheelstiekem
Gefeliciteerd lieverd!quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:20 schreef Memento-Mori het volgende:
niemand bier???
quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:20 schreef Memento-Mori het volgende:
niemand bier???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |