idd! vaduz 4 president!quote:Op maandag 18 februari 2008 23:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]niet zo kritisch! Wij, je fans zullen je altijd steunen!
Ik ben juist niet kritisch en dan nog. Suggesties voor platen kunnen jullie trouwens wel aandragen. De hoogte kom ik niet in, (heb wel een kopstem, maar dan ben ik een behoorlijk slechte Mika, dus die gebruik ik niet) dus wat platen met donkere mannenstemmen zijn welkom. Dan wil ik nog wel een poging wagen wat betreft het inzingen van iets.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]niet zo kritisch! Wij, je fans zullen je altijd steunen!
Rammsteinquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben juist niet kritisch en dan nog. Suggesties voor platen kunnen jullie trouwens wel aandragen. De hoogte kom ik niet in, (heb wel een kopstem, maar dan ben ik een behoorlijk slechte Mika, dus die gebruik ik niet) dus wat platen met donkere mannenstemmen zijn welkom. Dan wil ik nog wel een poging wagen wat betreft het inzingen van iets.
Ik kan totaal niet zingen, maar met Singstar haal ik altijd wel aardige punten met Elvis en Frank Boeijenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben juist niet kritisch en dan nog. Suggesties voor platen kunnen jullie trouwens wel aandragen. De hoogte kom ik niet in, (heb wel een kopstem, maar dan ben ik een behoorlijk slechte Mika, dus die gebruik ik niet) dus wat platen met donkere mannenstemmen zijn welkom. Dan wil ik nog wel een poging wagen wat betreft het inzingen van iets.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Whehe, als daar karaokeversies van zijn en ik alleen thuis ben dan lijkt me dat lachen om eens te proberen.
My Dying bride.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:16 schreef dndiek het volgende:
You'll never walk alone, Vaduz
http://www.lyricsondemand.com/r/rammsteinlyrics/quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Whehe, als daar karaokeversies van zijn en ik alleen thuis ben dan lijkt me dat lachen om eens te proberen.
Jij mag hem Filo noemen? Dat is alleen voor hele goede vrienden!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:33 schreef appelsientje het volgende:
Hey... Filo Castro is afgetreden... net op het nieuws!
Nu pas..
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jij mag hem Filo noemen? Dat is alleen voor hele goede vrienden!
Faas wie?quote:
Robin Hood - Prince of Thievesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bryan Adams - Everything I Do - I Do It For You, uiteraard.
,
Binnenkort een stukje minderquote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:13 schreef appelsientje het volgende:
volgens mij is het druk op de weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |