quote:
Ik vind het wel verkoelend op een zomerse dag als deze.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De beste vloeibare stikstof is nog geen bier.
Zomers.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik vind het wel verkoelend op een zomerse dag als deze.
Veel slechter kan het niet gaanquote:Op maandag 18 februari 2008 12:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Middag.
Ik heb het idee dat het vanaf nu alleen maar beter gaat met mijn club, stemt me zelfs enigszins vrolijk.
Ik zie overal de kop van Frank Kales, geloof me, slechter kan het gaan...quote:Op maandag 18 februari 2008 12:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Veel slechter kan het niet gaan
leuk spul iddquote:
ja, vol op zonquote:
Wat een flikkers. Hebben 'ze' je slot gemold en zijn ze weggegaan?quote:Op maandag 18 februari 2008 13:46 schreef dndiek het volgende:
Een rondje op kosten van mijn AXA-slot. 'Ze' hebben mijn fiets niet kunnen jatten
Het kost alleen wel een nieuw slot
het slot was nog net te gebruiken met een sleuteltje, maar was wel aan vervanging toequote:Op maandag 18 februari 2008 13:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat een flikkers. Hebben 'ze' je slot gemold en zijn ze weggegaan?
Gelukkig heb je ervaring hoe je een slot moet plaatsenquote:Op maandag 18 februari 2008 13:56 schreef dndiek het volgende:
[..]
het slot was nog net te gebruiken met een sleuteltje, maar was wel aan vervanging toe
Ik kon mijn fiets ook niet op mijn gebruikelijke plekje zetten.... dat zal er ook wel mee te maken hebben gehadquote:Op maandag 18 februari 2008 13:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gelukkig heb je ervaring hoe je een slot moet plaatsen.
Ik doe mijn fiets altijd dubbel op slot, dus door de spaken (achter), maar ook aan een paal / in een stalling.
Beter dan een nieuwe fiets....quote:Op maandag 18 februari 2008 13:46 schreef dndiek het volgende:
Een rondje op kosten van mijn AXA-slot. 'Ze' hebben mijn fiets niet kunnen jatten
Het kost alleen wel een nieuw slot
Klopt, nu wel een nieuwe telefoon besteldquote:
Die logica gaat mij iets te ver.....quote:Op maandag 18 februari 2008 14:13 schreef dndiek het volgende:
[..]
Klopt, nu wel een nieuwe telefoon besteld
Gelukkig ben je geen mod meerquote:Op maandag 18 februari 2008 13:26 schreef rubbereend het volgende:oi
vrijdag klussen bij mn zusje, 's avonds/ 's nachts gepokerd
zaterdagochten en middag gewerkt 's avond verjaardagsfeest gehad..... weer een latertje
zondagochtend vroeg weer naar Rotterdam om te klussen bij mn zusje, in de avond pas thuis.... nou ik heb als een blok geslapen vannacht
Something like thatquote:Op maandag 18 februari 2008 14:29 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Die logica gaat mij iets te ver.....![]()
Je fiets niet gejat....dus geld bespaart......dus je kunt het uitgeven
Ahh op die manier. Bij Telfort heb ik voor een goedkoper abonnement gekozen ipv een nieuwe telefoon. Ik betaal nu 2.5 Euro in de maandquote:Op maandag 18 februari 2008 14:31 schreef dndiek het volgende:
[..]
Something like that
Orange/ T-Mobile belde dat mijn abonnement bijna afgelopen was. Dus heb ik een nieuwe telefoon kunnen kiezen bij verlenging
mn zusje mocht ook pas verhuizen als ik zwart wasquote:
Alsof ie aan je zit?quote:Op maandag 18 februari 2008 17:36 schreef VoreG het volgende:
Op de een of andere manier is het toch minder leuk om bij de kapper te zitten als je geknipt wordt door een 'vent'.
't is maar goed dat je niet kaal bent dan.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja! Je haren laten wassen is toch heel anders..
[..]
Hoi..
eens!quote:Op maandag 18 februari 2008 17:36 schreef VoreG het volgende:
Op de een of andere manier is het toch minder leuk om bij de kapper te zitten als je geknipt wordt door een 'vent'.
Normaal word ik daar geknipt door een hele leuke meidquote:Op maandag 18 februari 2008 17:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eens!
Ik laat mn haren alleen maar knippen door dames
en daarom maak ik altijd een afspraakquote:Op maandag 18 februari 2008 17:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Normaal word ik daar geknipt door een hele leuke meid. Op de een of andere manier moet die altijd werken als ik binnen kom lopen
. Die heeft alleen een gigantisch geheugen, die weet precies waar het over ging de vorige keren dat ik er was, een soort
stalker
.
Alleen vandaag was ze er niet en hij was de enige samen met een stagiair en die was al bezig. Ik had weinig keus..
Ik ga altijd naar TEAM kapsalon, daar kan je geen afspraak maken.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en daarom maak ik altijd een afspraak
quote:Op maandag 18 februari 2008 18:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik zou graag een keer naar Kinki kappers gaan, maar ik durf nog steeds niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |