Waar zie jij Brian natrappen dan??quote:Op maandag 18 februari 2008 01:48 schreef mazaru het volgende:
De laffe rat
[ afbeelding ]
Prachtige en gepaste reaktie van het publiek
BOEEEEEEEEEEEEEEE
BOEEEEEEEEEEEEEEE
BOEEEEEEEEEEEEEEE
Goh, niet alleen mankeer je iets aan je communicatietechnieken, maar je hebt ook nog een probleem met je zicht?quote:Op maandag 18 februari 2008 01:50 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
Waar zie jij Brian natrappen dan??
In het filmpje wordt gezegd: no contest no winnerquote:Op maandag 18 februari 2008 01:50 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
Beter titel is: "WAAR DE HUUBLOVERS DE WINST VAN BRIAN NIET KUNNEN BEVATTEN!"
Welterusten Yquote:Op maandag 18 februari 2008 01:51 schreef Yavido het volgende:
Ok, ik laat jullie en het kippenekkie kloontje alleen achter. Ben er weg van SaxayCOS'ers
je kan het sexeyquote:Op maandag 18 februari 2008 01:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vervolg van [COS #3311] The saxay winner takes it all!
Filmpje van het kickbox gevecht van Brian met Yuri
http://video.google.nl/videoplay?docid=-857476247613114470&q=K1+17+februari&total
OP volgt, kan even duren, geduld svp .........
Je bedoelt subjectieve? Jij lekkere saxay kutkloonquote:Op maandag 18 februari 2008 01:51 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
iK KAN NIET WACHTEN OP JE OBJECTIEVE BULLSHIT!!
Slaap saxay!quote:Op maandag 18 februari 2008 01:51 schreef Yavido het volgende:
Ok, ik laat jullie en het kippenekkie kloontje alleen achter. Ben er weg van SaxayCOS'ers
Nope, no contest.quote:
Nee hoor, niet schrikken. Dat is alleen maar brian zijn visiequote:
Nog beter zou zijn: "Waar mensen reageren onder een naam die al het ergste doet vermoeden, ën het woord sportiviteit niet kennen."quote:Op maandag 18 februari 2008 01:50 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
Beter titel is: "WAAR DE HUUBLOVERS DE WINST VAN BRIAN NIET KUNNEN BEVATTEN!"
Waarschijnlijk de toekomstige sponsor?quote:
Kijk dat is nou zo leuk aan het volgen van de streams van DGK, je krijgt van de meest bizarre onderwerpen verstand.quote:
You're soooo saxayyyy when you talk dirty!!quote:Op maandag 18 februari 2008 01:55 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
Mazura niet tijd voor je Huub tabletjes!??!! Lach me rot met die levenloze Huubdebielen hier!!![]()
![]()
![]()
Binnen een half uurtje kunnen we je wel verblijden met een cap waarop Brian Amanda anaal neemt.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:58 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
heeft iemand al een screenshot waar Huubje aan een touwtje hangt? Of is die jullie weeer aan het vermaken met een "BRILJANT" pianospel?
Brain speelt constant vals dus zou het goed kunnenquote:Op maandag 18 februari 2008 01:51 schreef agter het volgende:
Ik dacht dat ik deze titel al een keer gezien had?
quote:Op maandag 18 februari 2008 01:56 schreef agter het volgende:
[..]
Kijk dat is nou zo leuk aan het volgen van de streams van DGK, je krijgt van de meest bizarre onderwerpen verstand.
Iets over kickboxen?? Nou dan roep ik in het vervolg gewoon: "Ja joh, maar dat was een no contestje".
En iedereen denkt dat ik er verstand van heb.
Is toch Saxay...
Kan een moderator deze user even blocken svp ..... dank.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:51 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
iK KAN NIET WACHTEN OP JE OBJECTIEVE BULLSHIT!!
Waar is dat touwtje?quote:Op maandag 18 februari 2008 01:58 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
heeft iemand al een screenshot waar Huubje aan een touwtje hangt? Of is die jullie weeer aan het vermaken met een "BRILJANT" pianospel?
Weer die smerige stink-Liekequote:Op maandag 18 februari 2008 01:56 schreef akveor het volgende:
Thanks DGK_Tegengas...
[..]
Waarschijnlijk de toekomstige sponsor?
[ afbeelding ]
Jij moet nodig eens beschermd wordenquote:Op maandag 18 februari 2008 01:58 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
Even op het uitroepteken bovenaan deze pagina klikken... heb ik ook gedaan maar kennelijk is er even niemand in de buurt.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Kan een moderator deze user even blocken svp ..... dank.
lol, nou ik ben blij dat ik mn kennis heb kunnen delenquote:Op maandag 18 februari 2008 01:56 schreef agter het volgende:
[..]
Kijk dat is nou zo leuk aan het volgen van de streams van DGK, je krijgt van de meest bizarre onderwerpen verstand.
Iets over kickboxen?? Nou dan roep ik in het vervolg gewoon: "Ja joh, maar dat was een no contestje".
En iedereen denkt dat ik er verstand van heb.
Is toch Saxay...
Eén klier zegt niets. Ik weet zeker dat de meesten hier je bijdragen met interesse hebben gelezen. Slaap lekker en bedanktquote:Op maandag 18 februari 2008 02:01 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
lol, nou ik ben blij dat ik mn kennis heb kunnen delen
verder zakt het niveau hier naar een dieptepunt, dus denk dat ik mn bedje maar eens op ga zoeken. Slaapze allemaal![]()
Ik vind het wel verdacht dat jij alleen post als Huub of Jaap niet op de streams is te zien...quote:Op maandag 18 februari 2008 02:00 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
Heb het even nagevraagd... maarre; NEE!
Nooit meer naar huis ole oleee!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 februari 2008 01:55 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Nog beter zou zijn: "Waar mensen reageren onder een naam die al het ergste doet vermoeden, ën het woord sportiviteit niet kennen."
Dank voor je bijdragen! Je bent Saxay!!!quote:Op maandag 18 februari 2008 02:01 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
lol, nou ik ben blij dat ik mn kennis heb kunnen delen
verder zakt het niveau hier naar een dieptepunt, dus denk dat ik mn bedje maar eens op ga zoeken. Slaapze allemaal![]()
Vraag me af wie hier wat niet kan verwerkenquote:Op maandag 18 februari 2008 01:52 schreef mootie het volgende:
[..]
In het filmpje wordt gezegd: no contest no winner
Maar dat vind je zeker niet saxay genoeg
quote:Op maandag 18 februari 2008 02:03 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
sms je uitkering naar Huub 3040![]()
![]()
Ik hoor de piano op de achtergrondquote:Op maandag 18 februari 2008 02:04 schreef Disana het volgende:
Aan tafel wordt nog steeds druk gekaart (Russen, Eric, Claire en Mikey). Huub is al geruime tijd weg en Brian en Amanda liggen in bed.
Japie ook te bed, of zal hij ook achter zitten?quote:Op maandag 18 februari 2008 02:04 schreef Disana het volgende:
Aan tafel wordt nog steeds druk gekaart (Russen, Eric, Claire en Mikey). Huub is al geruime tijd weg en Brian en Amanda liggen in bed.
Wij van FOk! krijgen allemaal een deel van de opbrengst, wist je dat niet?quote:Op maandag 18 februari 2008 02:04 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
sms je uitkering naar 3040
Jij let tenminste op. Al dat geklier hier ook.quote:Op maandag 18 februari 2008 02:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik hoor de piano op de achtergrond
Ik kom 'n andere keer wel terug, zodra die relkloon weer is verdwenen.quote:Op maandag 18 februari 2008 02:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Even op het uitroepteken bovenaan deze pagina klikken... heb ik ook gedaan maar kennelijk is er even niemand in de buurt.
Ow, je kijkt toch wel streams?quote:Op maandag 18 februari 2008 02:10 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
Kan dat piano cd-tje gemute worden?? dank u!
Jaap ligt al zo'n 2 uur op bedquote:Op maandag 18 februari 2008 02:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Japie ook te bed, of zal hij ook achter zitten?
We kunnen ook met z'n allen afspreken er helemaal niet meer op te reageren...quote:Op maandag 18 februari 2008 02:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik kom 'n andere keer wel terug, zodra die relkloon weer is verdwenen.
Precies.quote:Op maandag 18 februari 2008 02:09 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
Ja ik weet het, een soort cashflow die je in je eigen bedrijf "investeert"
Gewoon negerenquote:Op maandag 18 februari 2008 02:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Goed plan.quote:Op maandag 18 februari 2008 02:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
We kunnen ook met z'n allen afspreken er helemaal niet meer op te reageren...
En dat is precies wat rellers willen bereiken.......best dom dusquote:Op maandag 18 februari 2008 02:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 februari 2008 02:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dank. Wat is het toch ook een lui varken.
Maar ik vind het zooo saxayquote:Op maandag 18 februari 2008 02:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
We kunnen ook met z'n allen afspreken er helemaal niet meer op te reageren...
We laten het achterop de swarzkopf-produkten drukken, alsof het de gebruiksaanwijzing is...maar dat moet je wel geheim houden!quote:Op maandag 18 februari 2008 02:15 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
Frustrerend voor jullie idd dat ze geen nieuwskrant van Planet Huub krijgen ja!![]()
Ach dat duurt maar even, morgen gaat Eric even naar huis en komt dan weer terugquote:Op maandag 18 februari 2008 02:14 schreef Disana het volgende:
Claire en Mike praten; Mike is vrijwel niet te verstaan. Claire vindt het knap wat Brian heeft gedaan, hij heeft er ook hard voor getraind.
Frustrerend dat ze daarbinnen niet van de hoed en de rand weten.
We hadden toch ook een deal met AH?Als het goed is staat het vanaf morgen ook op de pindakaas en jam potquote:Op maandag 18 februari 2008 02:17 schreef agter het volgende:
[..]
We laten het achterop de swarzkopf-produkten drukken, alsof het de gebruiksaanwijzing is...maar dat moet je wel geheim houden!
Okee, er is nog hoopquote:Op maandag 18 februari 2008 02:17 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ach dat duurt maar even, morgen gaat Eric even naar huis en komt dan weer terug
Of wachten tot de zusters jou weer naar je bedje brengen met een pilletjequote:Op maandag 18 februari 2008 02:17 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
Gewoon 112 bellen! Of je man uit zijn bed halen!![]()
![]()
Precies. En de reden dat we dit kijken is omdat we onze investeringen in de gaten willen houden...dat zul je toch wel begrijpen?quote:Op maandag 18 februari 2008 02:18 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
Aha ik snap nu gelijk de ESSENTIELE rol van Claire in de Gouden poppenkast!
Ja, en dan achterop alle spelinfo.quote:Op maandag 18 februari 2008 02:18 schreef eusjuh het volgende:
[..]
We hadden toch ook een deal met AH?Als het goed is staat het vanaf morgen ook op de pindakaas en jam pot
Die handschoenen zijn zo niet saxayquote:Op maandag 18 februari 2008 02:26 schreef agter het volgende:
Er is wat vreemds aan deze foto.
- Is haar pruik gegroeid?
- Wat een enge latex-anaal-onderzoek-handschoenen heeft ze aan..
- En wie is die man links?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 februari 2008 02:26 schreef agter het volgende:
Er is wat vreemds aan deze foto.
- Is haar pruik gegroeid?
- Wat een enge latex-anaal-onderzoek-handschoenen heeft ze aan..
- En wie is die man links?
[ afbeelding ]
tis toch ook een smerig wijfquote:Op maandag 18 februari 2008 02:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Die handschoenen zijn zo niet saxay![]()
Alsof ze een of ander smerig klusje moet opknappen.
Van hetzelfde jaar?quote:Op maandag 18 februari 2008 02:27 schreef avonne het volgende:
ik hoor op dat filmpje "Kampioen van nederland"
We hebben toch fokking niet wéér een kampioen visagie in da house?
je kan hetquote:Op maandag 18 februari 2008 02:25 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
Zal eens lekker meedoen met de oprechte massa:
"Moooooie OP DGK_T...top man!! ga zooo doorrr!"
Nee want hij was niet opgemaaktquote:Op maandag 18 februari 2008 02:27 schreef avonne het volgende:
ik hoor op dat filmpje "Kampioen van nederland"
We hebben toch fokking niet wéér een kampioen visagie in da house?
Echt waar???Is die hond hypocriet??Gelukkig zit ie bij Huubquote:Op maandag 18 februari 2008 02:35 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
Wel eens een HYPOCRIET gezien??
[ afbeelding ]
Hoho, Eric houdt 23 cm afstand!quote:Op maandag 18 februari 2008 02:36 schreef Sug4r het volgende:
De gastspelers maken TV
Eric ligt te dicht bij Anoeska naar de zin van Raspoetin
Vergeet niet je uitkering op te sturen naar Huubquote:Op maandag 18 februari 2008 02:37 schreef agter het volgende:
Slaap lekker lieve Fok!kertjes. Ik moet morgen vroeg weer werken m'n uitkering ophalen!
Okay, maar ik vind het jammer dat die kneus mijn COS verneukt ........quote:Op maandag 18 februari 2008 02:38 schreef schatje het volgende:
Gert heeft er melding van gemaakt in het FA topic.
Verder gewoon negeren.
Maar hij denkt nog steeds dat hij gewonnen heeft.quote:Op maandag 18 februari 2008 02:38 schreef schatje het volgende:
Gert heeft er melding van gemaakt in het FA topic.
Verder gewoon negeren.
Brian heeft dus niet gewonnen?
ach het doet een poging maar was in de eerste ronde al knock outquote:Op maandag 18 februari 2008 02:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, maar ik vind het jammer dat die kneus mijn COS verneukt ........
quote:Op maandag 18 februari 2008 02:37 schreef agter het volgende:
Slaap lekker lieve Fok!kertjes. Ik moet morgen vroeg weer werken m'n uitkering ophalen!
Dit is niet negeren.quote:Op maandag 18 februari 2008 02:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, maar ik vind het jammer dat die kneus mijn COS verneukt ........
quote:Op maandag 18 februari 2008 02:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar hij denkt nog steeds dat hij gewonnen heeft.
Brainless en denken??Geloof niet dat dat samen gaat hoor!quote:Op maandag 18 februari 2008 02:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar hij denkt nog steeds dat hij gewonnen heeft.
Oooooooow Gertie........ saxayyy beast!!quote:Op maandag 18 februari 2008 02:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is niet negeren.
Zoiets gebeurt nu eenmaal af en toe. Zodra er een FA naar gekeken heeft, is-ie weg.
Jammer.quote:Op maandag 18 februari 2008 02:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is niet negeren.
Zoiets gebeurt nu eenmaal af en toe. Zodra er een FA naar gekeken heeft, is-ie weg.
Als je dit leest, is hij gewoon kampioenquote:Op maandag 18 februari 2008 02:56 schreef avonne het volgende:
Typisch Brian trouwens, om te liegen dat hij gewonnen heeft.
Nu nog wachten tot iemand zegt "je hebt gelogen" en dan zegt hij "niet waar" + verklaring.
seen it all before
quote:Op maandag 18 februari 2008 03:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als je dit leest, is hij gewoon kampioen
Zie http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
Daar kletsen ze altijd uit hun nekquote:Op maandag 18 februari 2008 03:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sorry ben ik niet....Huub had allang weg moeten zijn.....maar Brian ook....allebei agressieven mannetjes....hou ik niet van en nu jij weerquote:Op maandag 18 februari 2008 03:16 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
De gejatte USB stick Obsessie syndroom!![]()
![]()
![]()
Verzin eens iets beters Huubluver!
Volgens mij is hij hem gepeerd.......werd hem teveelquote:Op maandag 18 februari 2008 03:28 schreef Sug4r het volgende:
Brian
Begin --------------------------- Nu
agressief ---------------------------- nog steeds agressief (maar onderdrukt met de nodige pilletjes)
Huub
Begin ------------------------Nu
agressief --------------------------- nog steeds agressief (maar onderdrukt met alcoholverbod)
Nu jij weer!
We hebben genoeg bewijs van de agressiviteit van Brain het afgelopen jaar..dat hij daar pillen voor krijgt is een afgemeen feit. Het was zelfs zo erg dat hij zichzelf ging slaan.quote:Op maandag 18 februari 2008 03:32 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
"pilletjes" is weer Huubfan logica en suggestieve bullshit waar geen enkel bewijs van is.
Agressiviteit van Huub wordt genuanceerd met een alcoholverbod....geenzins "onderdrukt"
Nu jij weer.
Nuh die peert hem niet zonder zijn damequote:Op maandag 18 februari 2008 03:33 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Volgens mij is hij hem gepeerd.......werd hem teveel
Nee dat is niet het antwoord op je vraag dat is een reactie op wat je zei daar.quote:Op maandag 18 februari 2008 03:39 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
Is dat het antwoord op mijn vraag?
quote:Op maandag 18 februari 2008 03:37 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
Feiten moet je vlekkeloos kunnen aantonen.
Doe je best!
Die "feiten" van planet Huub, heb ik niet zoveel aan.
Nu jij weer.
Lees de Cossen maar terug dan vind je het bewijs welquote:Op maandag 18 februari 2008 03:45 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
Dat ie zichzelf hebt geslagen is algemeen bekend ja.
maar nu nog even het harde bewijs dat hij ELKE DAG rustig blijft door inname van "pillen".
quote:Op maandag 18 februari 2008 03:51 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
Lekker makkelijk....ik ga even 1,4 jaar Cossen teruglezen.![]()
Voor die tijd is dit account alweer gebanned door mijn verbale sterke heldin Yvonne.
Lees de SV van VOL...minder werk......quote:Op maandag 18 februari 2008 03:51 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
Lekker makkelijk....ik ga even 1,4 jaar Cossen teruglezen.![]()
Voor die tijd is dit account alweer gebanned door mijn verbaal sterke heldin Yvonne.
Daar moet je moeite voor doen en dat wil je nietquote:Op maandag 18 februari 2008 03:53 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
Ja, en jij kan die niet leveren.
Ik zeg niet dat hij ze elke dag slikt (waar las je dat?) en JIJ wilt bewijs...ik wist het al. Ik hoef jou niets te bewijzen, als je het wilt weten zoek je het maar op onder 'zoeken'quote:Op maandag 18 februari 2008 03:54 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
Zet hier het bewijs neer... nog minder werk.
Hij slikt ze toch elke dag? Is het dan zo moeilijk ff een bewijsje te leveren?
VOL sucksEnige wat men daar kan is elkaar afkraken en de crew vindt het nog prachtig ook.DGK topic daar heeft weinig meer met de kooi te maken.quote:Op maandag 18 februari 2008 03:53 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Lees de SV van VOL...minder werk......
Nou je bent nogal vol lof over Huub!Hitler ws gek maar kreeg wel de halve wereldbevolking mee.Jij vindt Huub dus stiekum heel sterkquote:Op maandag 18 februari 2008 04:04 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
About Huub;...ik kondig u nu aan.....de opvolger van..............Adolf Hitler!
jahoorquote:Op maandag 18 februari 2008 04:06 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
Sad loser!
Een low kick is tijdens Kickboksen reglementair.
En 2 sec.? Nee fout! 30 seconden! Verschilletje van 28 sec.
Een Rus? Nee ook fout..een Georgier!
Heb je nog meer bullshit te verkondigen sad story?![]()
![]()
Welkom bij mensen die wel zien wat er werkelijk gebeurd!Het is je niet kwalijk te nemen hoor!Brainles mist ook elke vorm van zelfreflexie en zo zijn 'fan's' ook.Blijf vooral adoreren en flikker niet van je roze wolkquote:Op maandag 18 februari 2008 04:16 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
"een lowkick als iemand bij zit te komen op zijn knieen" ????
Welke wedstrijd heb jij gezien dan?![]()
![]()
![]()
![]()
Hij gaf een kick tegen zijn gezicht (mag tijdens kickboksen,,,,ja ja echt waar)
Die Yuri ging neer en net toen hij neerkwam gaf hij hem nog een trap (beginnersfoutje)
Jij doet net alsof die Yuri op zijn knieen zat te smeken na de bel om niet alsnog geschopt te worden en toen nog stiekem een schop kreeg.
Welkom op planet Huub, waar het nieuws u altijd net iets beters uitkomt!![]()
![]()
Knap he dat zo'n kabouter dat kan!Droom eroverquote:Op maandag 18 februari 2008 04:18 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
nou Huubje krijgt met zijn populistische praat ook de halve wereldbevolking van vrouwen met zich mee. Daarin is hij zeker zeer sterk. Ben ik niet stiekem over trouwens.
Ja bedank jou ook voor je domme posts en het lachen erom!Zou je wel aanraden om je wat verder te ontwikkelen hoorquote:Op maandag 18 februari 2008 04:24 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
Toen de utslag nog niet bekend was was iedereen vol lof over de held Yuri.
Toen werd bekend dat Brian hem lens had geschopt binnen 30 sec. en toen is er tot aan 4.30 in de nacht door geouwehoerd over dat Brian wel of niet gewonnen heeft. Terwijl het allemaal zo klaar als een klontje is.
Maarja zelfreflectie en complottheorien verzinnen laten we wel aan de Huublovers over op planet Huub! Moehahahahahahaha! Hilarisch!
Bedankt voor het lachen mensen!![]()
das precies wat ik bedoelquote:Die Yuri ging neer en net toen hij neerkwam gaf hij hem in een reflex nog een trap (beginnersfoutje)
Goedemorgen, nee hoor, de één of andere kloon kwam hier even deze COSquote:
Lens geschoptquote:Op maandag 18 februari 2008 04:24 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
Toen werd bekend dat Brian hem lens had geschopt binnen 30 sec. en toen is er tot aan 4.30 in de nacht door geouwehoerd over dat Brian wel of niet gewonnen heeft. Terwijl het allemaal zo klaar als een klontje is.
Maarja zelfreflectie en complottheorien verzinnen laten we wel aan de Huublovers over op planet Huub! Moehahahahahahaha! Hilarisch!
Volgends mij ben je Amandrama of directe familie....quote:Op maandag 18 februari 2008 04:24 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
Dus dat, dat schreef ik gisteren ook al in het K1 topic. Het gaat om de lol die je hebt natuurlijk.quote:Op maandag 18 februari 2008 08:38 schreef blomst het volgende:
Goedemorgen
Als ik het goed begrijp dan kun je de Beker van Brian vergelijken met een herinneringmedaille van de avondvierdaagse.
De bokswedstrijd is voobij, en nu maar hopen dat ze alle vijf het goudenkooispel weer gan spelen.
Heb ik wel een kleine hoop voor, aangezien ze best goed flapuiten kan.quote:Op maandag 18 februari 2008 08:53 schreef petraa het volgende:
Goeimoggel, Zou Palma met het ware verhaal over de K1 komen????
Saxayyy
quote:Hoe staat het met Brian op de ochtend na het Boksgala? Vooralsnog ligt hij in bed, nagenietend van een wedstrijd waar hij de Georgische Sloper verassend snel knock-out sloeg. Helaas ging Brian zo op in de wedstrijd (en was hij nog zo onervaren als wedstrijdbokser) dat hij Yuri een natrap gaf waardoor het een ‘no contest’ werd. Dit betekent dat de wedstrijd als ongeldig werd verklaard. Jammer, maar Brian heeft nu wel het bewijs dat hij daadwerkelijk talent heeft voor kickboksen. Gelukkig geen nare bezoekjes aan het ziekenhuis en geen gehavend vriendje voor Amanda. Vandaag kan de Antilliaan het lekker rustig aan doen en hij heeft zelfs een bioscoopbezoek met Mike op de planning staan. Hij heeft de ontspanning dubbel en dwars verdiend!
Wat zei hij dan ?quote:Op maandag 18 februari 2008 09:32 schreef beequeen het volgende:
Raspoetin ies gek geworden ofzo, niet zo saxay. Wat heeft die gast een grote smoel zeg.
H&C knuffelen heerlijk boven de dekensquote:Op maandag 18 februari 2008 09:28 schreef T-lex het volgende:
Palma doet d'r rondje, inmiddels is het licht aan en is Huub uit bed.
De rest ligt wat te praten...B&A knuffelen wat en verstoppen zich weer onder de dekens.
Hij weigerde het hondje van Eric's bed te halen en ging nogal tekeer....het is nl ook zijn huis.quote:
Misschien kan die gelijk ff d'r bek vol spuiten.quote:Op maandag 18 februari 2008 09:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
H&C knuffelen heerlijk boven de dekens![]()
Dat Huub dat kán, heeft 'ie al bewezen.quote:Op maandag 18 februari 2008 09:38 schreef T-lex het volgende:
[..]
Misschien kan die gelijk ff d'r bek vol spuiten.![]()
Hoort huub dit allemaal ook?quote:Op maandag 18 februari 2008 09:43 schreef beequeen het volgende:
Begrijp ik het goed dat José lastig gevallen werd na de wedstrijd omdat ze voor Brian kwam en hij onsportief gehandeld heeft?
Brian zei tegen haar dat hij wel beveiliging had en zij naar hem toe had moeten komen.
Ja, ze moest vluchtenquote:Op maandag 18 februari 2008 09:43 schreef beequeen het volgende:
Begrijp ik het goed dat José lastig gevallen werd na de wedstrijd omdat ze voor Brian kwam en hij onsportief gehandeld heeft?
Brian zei tegen haar dat hij wel beveiliging had en zij naar hem toe had moeten komen.
Hij is gewoon in de slaapkamer maar hij geeft geen reactie.quote:
Yep, Palma geeft een heel goed verslag van alles wat er gebeurd is midden in de slaapkamer met iedereen erbijquote:
Mag niet ofzo?quote:Op maandag 18 februari 2008 09:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is gewoon in de slaapkamer maar hij geeft geen reactie.
Ach als hij er wat van zegt komt het toch altijd zuur over dus beter van nietquote:Op maandag 18 februari 2008 09:46 schreef schatje het volgende:
Huub doet er toch niets mee, mag vast niet van Deborah Flens.
Vooral dit stukje klopt niet want het was binnen 30 secondnen en juist daarom was het No Contest en was er geen winnnaar.quote:Op maandag 18 februari 2008 03:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt, Hij doet er niets mee, hij gooit het er te snel zonder te nadenken zinloos uit of hij komt er mee wanneer het al te lang geleden is.quote:Op maandag 18 februari 2008 09:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach als hij er wat van zegt komt het toch altijd zuur over dus beter van niet
Die 30 seconden-regel heeft er wel het allerminst mee te makenquote:Op maandag 18 februari 2008 09:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Vooral dit stukje klopt niet want het was binnen 30 secondnen en juist daarom was het No Contest en was er geen winnnaar.
“Ik heb hem na dertig seconden knock out geslagen!”, vertelt Brian trots
Eric wil/wou hem toch versieren? Moet rasputin wel eerst uit de kast komen maar durft niet, daarom is hij ook zo fel..quote:Op maandag 18 februari 2008 09:55 schreef beequeen het volgende:
Wat een vals kreng is het ook, die blik naar Eric spreekt boekdelen.
[ afbeelding ]
Zelfs het slaan klopt niet.quote:Op maandag 18 februari 2008 09:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Vooral dit stukje klopt niet want het was binnen 30 secondnen en juist daarom was het No Contest en was er geen winnnaar.
“Ik heb hem na dertig seconden knock out geslagen!”, vertelt Brian trots
Die hebben hem eens over de straat meegenomen,quote:
Dan snap ik er geen reet meer van. Ik begreep gisteren juist omdat de wedstrijd te kort duurde het een No Contest was en er daarom geen winnaar was. Maar laat verder maar.quote:Op maandag 18 februari 2008 09:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
Die 30 seconden-regel heeft er wel het allerminst mee te maken
Het is echt niet zo moeilijkquote:Op maandag 18 februari 2008 10:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Dan snap ik er geen reet meer van. Ik begreep gisteren juist omdat de wedstrijd te kort duurde het een No Contest was en er daarom geen winnaar was. Maar laat verder maar.
quote:Op maandag 18 februari 2008 10:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Die hebben hem eens over de straat meegenomen,
nadat hij met gespot had in dronken toestand en de volgende
dag weer terug kwam in datzelfde cafe.......
Geef het niet graag toe..Maar toch knap gedaan van brian..(PLZ don't shoot me)quote:Op maandag 18 februari 2008 10:05 schreef tuinfluiter het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=K1WhfVCjOAY
Elders in de zaal, de familie van Brian en de opkomst van Yuri.
Filmpje : Met dank aan Twiklerr
(Brian had het over 2 meisjes die zouden lopen met de vlag ,
ik had wel van Lieke verwacht dat ze mee zou lopen met Amanda,
zou dit niet gemogen hebben?)
Ze krijgen nu van Palma duidelijk te horen dat ze dezelfde bekers kregen en dat Brian natrapte.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:15 schreef beequeen het volgende:
José zegt dat Brian niet gewonnen heeft, no contest dus. Huub geniet en zegt dat Brian zegt dat hij wel gewonnen heeft. Er was een hoop boe geroep volgens José.
quote:Op maandag 18 februari 2008 10:21 schreef 2live het volgende:
Net op tijd voor de juiste versie dus....
Ze schreeuwt wel weer lekker op de maandagmorgen..quote:Op maandag 18 februari 2008 10:21 schreef pullup het volgende:
Palma word steeds duidelijker dat Yuri pas na de tweede trap knock out ging
Tuurlijk hij beschermt zijn landgenootje. Daarom is hij ook voor brian.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:20 schreef beequeen het volgende:
Mikey probeert het goed te lullen, lukt je niet eikel.
quote:Op maandag 18 februari 2008 10:21 schreef 2live het volgende:
Net op tijd voor de juiste versie dus....
Brian zit beneden nog op te scheppen tegen Thijsquote:
Mooi, Hoe hoger je vliegt, hoe dieper je valt. I'm lovin it!! Kom op allemaal aan de ontbijttafel nu.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Brian zit beneden nog op te scheppen tegen Thijs
quote:Op maandag 18 februari 2008 10:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Brian zit beneden nog op te scheppen tegen Thijs
quote:Op maandag 18 februari 2008 10:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
![]()
en ik zit zonder fucking sigaretten..maar durf de deur niet uit
Ja ik ook!!!quote:Op maandag 18 februari 2008 10:35 schreef 2live het volgende:
Van mij mogen Brian en Amanda nu wel komen hoor, ik zit klaar.
Ik zou gek worden zonder peukenquote:Op maandag 18 februari 2008 10:35 schreef Lobasca het volgende:
![]()
![]()
IS DE gouden kooi toch nog ergens goed voor.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
![]()
+1quote:Op maandag 18 februari 2008 10:41 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
Moggel.....nou even bij gelezen en.
wat wij als Streamers en cossers al heel lang weten, Brainless is een valse hond.....Punt uit.....
dit is de Brainless die wij al meer dan een jaar kunnen. viese vuile lafbek. en NIX meer! PUNT>>>>>>>>
Praat voor jezelf....quote:Op maandag 18 februari 2008 10:41 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
Moggel.....nou even bij gelezen en.
wat wij als Streamers en cossers al heel lang weten, Brainless is een valse hond.....Punt uit.....
dit is de Brainless die wij al meer dan een jaar kunnen. viese vuile lafbek. en NIX meer! PUNT>>>>>>>>
huh?quote:Op maandag 18 februari 2008 10:43 schreef Shayndel het volgende:
Ah, ze hebben al maatregelingen genomen bij redactie??? Ze mogen niet gezamelijk eten ofzo?
quote:Op maandag 18 februari 2008 10:40 schreef blomst het volgende:
[..]
IS DE gouden kooi toch nog ergens goed voor.
Huub, Claire en Eric hebben al ontbeten en voorlopig is Brian nergens te zien dus...tsja.quote:
Streams van de tafel af. Er hebben er al wat rond gescharrel bij het aanrecht en er zitten er wat buiten.quote:
maatregelingen?quote:Op maandag 18 februari 2008 10:43 schreef Shayndel het volgende:
Ah, ze hebben al maatregelingen genomen bij redactie??? Ze mogen niet gezamelijk eten ofzo?
Het valt gelukkig niet zo op, dat scheelt.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:47 schreef schatje het volgende:
Brian en Amanda komen er makkelijk van af. En bedankt hoor Febo.
Dank, wat een afgang hoe de FEBO weer bezig isquote:Op maandag 18 februari 2008 10:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub, Claire en Eric hebben al ontbeten en voorlopig is Brian nergens te zien dus...tsja.
Edit: Brian loopt nog steeds in de slaapkamer.
No winner ja. Brian trapte zijn tegenstander in het gezicht terwijl ie al knock-out was.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:45 schreef Sonique het volgende:
Dus Brian was geen partij voor de tegenpartij, en daarom werd de wedstrijd op 'no contest' gezet.
Met andere woorden, er is geen wedstrijd geweest en telt dus niet mee, voor beide niet.
Hij was niet ko, hij wilde opstaan, toen gaf die rat hem een trap na. Als je ko bent kun je niet opstaan, snappie?quote:Op maandag 18 februari 2008 10:50 schreef schatje het volgende:
No winner ja. Brian trapte zijn tegenstander in het gezicht terwijl ie al knock-out was.
Het publiek joelde hem uit.
Nou, terwijl hij van een val overeind wilde komen. De KO volgde op z'n natrap, die vol in het gelaat was.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:50 schreef schatje het volgende:
[..]
No winner ja. Brian trapte zijn tegenstander in het gezicht terwijl ie al knock-out was.
Het publiek joelde hem uit.
Niks, waarom vraag je dat?quote:Op maandag 18 februari 2008 10:53 schreef Sonique het volgende:
Wat is er met Eric?
Yuri was geen partij voor Brian.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:45 schreef Sonique het volgende:
Dus Brian was geen partij voor de tegenpartij, en daarom werd de wedstrijd op 'no contest' gezet.
Met andere woorden, er is geen wedstrijd geweest en telt dus niet mee, voor beide niet.
Christina, een Roessin zonder inhoud, het nichtje van die nichterige Roes Emin.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:54 schreef Sonique het volgende:
Sorry hoor, ben even uit de running geweest, maar wie is dat delletje aan de ontbijttafel?
Huub is zeker naar achteren, waar hij te horen krijgt, dat hij niets tegen Brian mag doen ivm de wedstrijdquote:
Het kan ook een slimme zet van Yuri zijn geweest, omgekocht door DGK, maar wilde het achteraf niet dus dan de wedstrijd op zo;n manier laten beeindigen met NO CONTEST. Is zijn reputatie niet beschadigd en komt ie er netjes van af.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:55 schreef T-lex het volgende:
[..]
Yuri was geen partij voor Brian.![]()
Als in de eerste 30 seconden al blijkt dat er eentje geen kans van overleven heeft grijpt de scheidsrechter in en krijg je een "no contest".
In dit geval kwam zelfs het ingrijpen van de scheidsrechter te laat.![]()
Arme Yuri zal wel hoofdpijn hebben.
En Roes M&M is die gast?quote:Op maandag 18 februari 2008 10:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Christina, een Roessin zonder inhoud, het nichtje van die nichterige Roes Emin.
Ik zie niks bijzonders aan hem, vind hem er zelfs goed uitzien.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:56 schreef Sonique het volgende:
Hij ziet er anders uit. slechter imo.
Neeeeeuhhhhhjjjjjjjjjquote:Op maandag 18 februari 2008 10:25 schreef beequeen het volgende:
Begrijp ik het goed dat Ivar ook niet meer komt voor Huub, als straf zeg maar?????
Yep, hij loopt de hele dag met die kutkeffer op zijn arm, datjes heet dat beest.quote:
zeg ik;quote:Op maandag 18 februari 2008 10:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Het kan ook een slimme zet van Yuri zijn geweest, omgekocht door DGK, maar wilde het achteraf niet dus dan de wedstrijd op zo;n manier laten beeindigen met NO CONTEST. Is zijn reputatie niet beschadigd en komt ie er netjes van af.
Het zal wel door z'n nieuwe image zijn. Tis meer 'rock' zeg maar.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie niks bijzonders aan hem, vind hem er zelfs goed uitzien.
Hij komt donderdag.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:57 schreef Desii het volgende:
[..]
Neeeeeuhhhhhjjjjjjjjj![]()
![]()
![]()
![]()
* is verdrietig*
Dan heb ik die Yuri dus duidelijk overschat, of Brian onderschat, kan ookquote:Op maandag 18 februari 2008 10:55 schreef T-lex het volgende:
[..]
Als in de eerste 30 seconden al blijkt dat er eentje geen kans van overleven heeft grijpt de scheidsrechter in en krijg je een "no contest".
7 minuten K.O. ga je niet voor je lol...en moet je ook zeker niet te vaak doen.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Het kan ook een slimme zet van Yuri zijn geweest, omgekocht door DGK, maar wilde het achteraf niet dus dan de wedstrijd op zo;n manier laten beeindigen met NO CONTEST. Is zijn reputatie niet beschadigd en komt ie er netjes van af.
En waarom zitten die twee erin dan?quote:Op maandag 18 februari 2008 10:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, hij loopt de hele dag met die kutkeffer op zijn arm, datjes heet dat beest.
Hmm, dat klinkt best zielig.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:00 schreef T-lex het volgende:
[..]
7 minuten K.O. ga je niet voor je lol...en moet je ook zeker niet te vaak doen.![]()
De Georgische slaper, kon nieteens praten en op eigen kracht op z'n benen staan toen hij de beker in ontvangst nam.![]()
Imo is DGK voor de zoveelste keer afgegaan, onsportief en agressief.....dat zijn de woorden die bij mij opkomen. Hondenkop zal hier ook niet echt blij mee zijn.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:59 schreef Sonique het volgende:
De wedstrijd telt dus voor beide niet mee...
Dus meer een publiciteits stunt voor DGK...
Hij ging down bij de eerste trap! Kan je niet maken to publiek omdat dan te duidelijk is dat er omgekocht is. Dat Brian een trap na gaf, kon hij niet incalculeren. 7 min. KO is hij zeker niet voor zijn lol gegaan. Maar duidelijk mag zijn dat hij een spel speelde al na een paar seconden. Hij gaf niks geen knal terug en liet het over hem heen komen. Dit is voor hem de meest gunstige uitkomst NO CONTEST. Zijn reputatie is iig nog heel.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:00 schreef T-lex het volgende:
[..]
7 minuten K.O. ga je niet voor je lol...en moet je ook zeker niet te vaak doen.![]()
De Georgische slaper, kon nieteens praten en op eigen kracht op z'n benen staan toen hij de beker in ontvangst nam.![]()
Jaap is in de fitness.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:02 schreef Shayndel het volgende:
Huub weer in beeld. Jaap en brian nog spoorloos.
Als back-up voor Brian en Amanda, ze willen Huub wegpesten.quote:
Dat is een hele goeie vraag!quote:Op maandag 18 februari 2008 11:01 schreef Sonique het volgende:
[..]
En waarom zitten die twee erin dan?
NEe.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan heb ik die Yuri dus duidelijk overschat, of Brian onderschat, kan ook
klopt helemaal , dat opgewarmde lijk was geen partij voor Brainless, en dan Nog natrapppen!quote:Op maandag 18 februari 2008 10:55 schreef T-lex het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 februari 2008 11:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als back-up voor Brian en Amanda, ze willen Huub wegpesten.
Hoezo wel een beker eigenlijk als het uiteindelijk no contest is?quote:Op maandag 18 februari 2008 11:00 schreef T-lex het volgende:
[..]
Meestal zodat ze weer wat bekenheid hebben. Waarschijnlijk zullen ze het zelfs aanbetaald hebben.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:01 schreef Sonique het volgende:
[..]
En waarom zitten die twee erin dan?
Ik geloof er eerlijk gezegd geen zak van dat dit klopt hoor, kan het niet zo zijn dat die kerel gewoon expres verloren heeft voor Brian?quote:Op maandag 18 februari 2008 11:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij ging down bij de eerste trap! Kan je niet maken to publiek omdat dan te duidelijk is dat er omgekocht is. Dat Brian een trap na gaf, kon hij niet incalculeren. 7 min. KO is hij zeker niet voor zijn lol gegaan. Maar duidelijk mag zijn dat hij een spel speelde al na een paar seconden. Hij gaf niks geen knal terug en liet het over hem heen komen. Dit is voor hem de meest gunstige uitkomst NO CONTEST. Zijn reputatie is iig nog heel.
Maar nog voor die trap na van Brian deed Yuri ook al niks terug, als ik het goed begrijp.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:04 schreef Sonique het volgende:
[..]
NEe.
Brian vecht niet volgens de regels die gelden, en is dus geen contest voor Yuri.
Het is hetzelfde als dat Yuri tegen een meisje van 14 zou vechten die hem neer knalde met een pistool.
Het meisje zou winnen door de regels te overtreden, en is de verhouding tussen de twee uit balans en is het dus 'no contest'
Dat doet Brian pas als dat kutbeest ko is.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:07 schreef Sonique het volgende:
En kan iemand ook die hond een rotschop geven?
Brian?
Als herinnering, net als je krijgt bij deelname aan een wandeltocht.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoezo wel een beker eigenlijk als het uiteindelijk no contest is?
En dan heb ik hier nog wel een blikken bekertje staan wat dan naar Brian opgestuurd kan wordenquote:Op maandag 18 februari 2008 11:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat doet Brian pas als dat kutbeest ko is.
Die kerel heeft nu ook niet verloren! No Contest, betekend dat de wedstrijd niet bestaat. Dus geen winnaar en geen verliezer.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:09 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik geloof er eerlijk gezegd geen zak van dat dit klopt hoor, kan het niet zo zijn dat die kerel gewoon expres verloren heeft voor Brian?Het was niet eens 'n béétje spannend! Dat lijkt me onwaarschijnlijk, ze weten toch wel wie ze tegenover elkaar zetten lijkt me..
Dus dat!quote:Op maandag 18 februari 2008 11:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar nog voor die trap na van Brian deed Yuri ook al niks terug, als ik het goed begrijp.
Tankstation lieve schatquote:Op maandag 18 februari 2008 11:11 schreef Lobasca het volgende:
benen uit mijn lijf gefietst voor de peuken, winkel nog dicht
Gelukkig de confrontatie nog niet gemist!
Yuri leek anders meer opgefokt dan dat Brian was...en gaf echt wel gas.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij ging down bij de eerste trap! Kan je niet maken to publiek omdat dan te duidelijk is dat er omgekocht is. Dat Brian een trap na gaf, kon hij niet incalculeren. 7 min. KO is hij zeker niet voor zijn lol gegaan. Maar duidelijk mag zijn dat hij een spel speelde al na een paar seconden. Hij gaf niks geen knal terug en liet het over hem heen komen. Dit is voor hem de meest gunstige uitkomst NO CONTEST. Zijn reputatie is iig nog heel.
Ik denk niet dat er een confrontatie komt!quote:Op maandag 18 februari 2008 11:11 schreef Lobasca het volgende:
benen uit mijn lijf gefietst voor de peuken, winkel nog dicht
Gelukkig de confrontatie nog niet gemist!
Kijk zelf maar.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:09 schreef Marrije het volgende:
Maar nog voor die trap na van Brian deed Yuri ook al niks terug, als ik het goed begrijp.
Lekker belangrijk eigenlijk deze discussie, Feit is en blijft dat er geen winnaar en geen verliezer is.!quote:Op maandag 18 februari 2008 11:13 schreef T-lex het volgende:
[..]
Yuri leek anders meer opgefokt dan dat Brian was...en gaf echt wel gas.![]()
Hij kwam uit met een goeie lowkick en een combinatie stoten, maar een seconden later bleek dat incasseren en verdedigen niet z'n beste kwaliteiten waren.
Die russin? Zal wel niet zo goede reactie van Claire krijgen dan. Maar die nichterige neef van haar zal wel ernorm hysteries gaan springen en kinderlijk gaan schreeuwen op zo'nmietjes manier.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:12 schreef Sonique het volgende:
heeft Huub al plannen om die gastje te neuken?
Ik bedoel, Erik zit er natuurluijk ook niet voor niks in. Die kan de boel altijd zo lekker manipuleren...
Wat een sukkel...quote:Op maandag 18 februari 2008 11:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk zelf maar.
Brian de natrapper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |