Yep, hij loopt de hele dag met die kutkeffer op zijn arm, datjes heet dat beest.quote:
zeg ik;quote:Op maandag 18 februari 2008 10:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Het kan ook een slimme zet van Yuri zijn geweest, omgekocht door DGK, maar wilde het achteraf niet dus dan de wedstrijd op zo;n manier laten beeindigen met NO CONTEST. Is zijn reputatie niet beschadigd en komt ie er netjes van af.
Het zal wel door z'n nieuwe image zijn. Tis meer 'rock' zeg maar.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie niks bijzonders aan hem, vind hem er zelfs goed uitzien.
Hij komt donderdag.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:57 schreef Desii het volgende:
[..]
Neeeeeuhhhhhjjjjjjjjj![]()
![]()
![]()
![]()
* is verdrietig*
Dan heb ik die Yuri dus duidelijk overschat, of Brian onderschat, kan ookquote:Op maandag 18 februari 2008 10:55 schreef T-lex het volgende:
[..]
Yuri was geen partij voor Brian.![]()
Als in de eerste 30 seconden al blijkt dat er eentje geen kans van overleven heeft grijpt de scheidsrechter in en krijg je een "no contest".
In dit geval kwam zelfs het ingrijpen van de scheidsrechter te laat.![]()
Arme Yuri zal wel hoofdpijn hebben.
7 minuten K.O. ga je niet voor je lol...en moet je ook zeker niet te vaak doen.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Het kan ook een slimme zet van Yuri zijn geweest, omgekocht door DGK, maar wilde het achteraf niet dus dan de wedstrijd op zo;n manier laten beeindigen met NO CONTEST. Is zijn reputatie niet beschadigd en komt ie er netjes van af.
En waarom zitten die twee erin dan?quote:Op maandag 18 februari 2008 10:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, hij loopt de hele dag met die kutkeffer op zijn arm, datjes heet dat beest.
Hmm, dat klinkt best zielig.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:00 schreef T-lex het volgende:
[..]
7 minuten K.O. ga je niet voor je lol...en moet je ook zeker niet te vaak doen.![]()
De Georgische slaper, kon nieteens praten en op eigen kracht op z'n benen staan toen hij de beker in ontvangst nam.![]()
Imo is DGK voor de zoveelste keer afgegaan, onsportief en agressief.....dat zijn de woorden die bij mij opkomen. Hondenkop zal hier ook niet echt blij mee zijn.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:59 schreef Sonique het volgende:
De wedstrijd telt dus voor beide niet mee...
Dus meer een publiciteits stunt voor DGK...
Hij ging down bij de eerste trap! Kan je niet maken to publiek omdat dan te duidelijk is dat er omgekocht is. Dat Brian een trap na gaf, kon hij niet incalculeren. 7 min. KO is hij zeker niet voor zijn lol gegaan. Maar duidelijk mag zijn dat hij een spel speelde al na een paar seconden. Hij gaf niks geen knal terug en liet het over hem heen komen. Dit is voor hem de meest gunstige uitkomst NO CONTEST. Zijn reputatie is iig nog heel.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:00 schreef T-lex het volgende:
[..]
7 minuten K.O. ga je niet voor je lol...en moet je ook zeker niet te vaak doen.![]()
De Georgische slaper, kon nieteens praten en op eigen kracht op z'n benen staan toen hij de beker in ontvangst nam.![]()
Jaap is in de fitness.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:02 schreef Shayndel het volgende:
Huub weer in beeld. Jaap en brian nog spoorloos.
Als back-up voor Brian en Amanda, ze willen Huub wegpesten.quote:
Dat is een hele goeie vraag!quote:Op maandag 18 februari 2008 11:01 schreef Sonique het volgende:
[..]
En waarom zitten die twee erin dan?
NEe.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan heb ik die Yuri dus duidelijk overschat, of Brian onderschat, kan ook
klopt helemaal , dat opgewarmde lijk was geen partij voor Brainless, en dan Nog natrapppen!quote:Op maandag 18 februari 2008 10:55 schreef T-lex het volgende:
[..]
Yuri was geen partij voor Brian.![]()
Als in de eerste 30 seconden al blijkt dat er eentje geen kans van overleven heeft grijpt de scheidsrechter in en krijg je een "no contest".
In dit geval kwam zelfs het ingrijpen van de scheidsrechter te laat.![]()
Arme Yuri zal wel hoofdpijn hebben.
quote:Op maandag 18 februari 2008 11:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als back-up voor Brian en Amanda, ze willen Huub wegpesten.
Hoezo wel een beker eigenlijk als het uiteindelijk no contest is?quote:Op maandag 18 februari 2008 11:00 schreef T-lex het volgende:
[..]
Meestal zodat ze weer wat bekenheid hebben. Waarschijnlijk zullen ze het zelfs aanbetaald hebben.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:01 schreef Sonique het volgende:
[..]
En waarom zitten die twee erin dan?
Ik geloof er eerlijk gezegd geen zak van dat dit klopt hoor, kan het niet zo zijn dat die kerel gewoon expres verloren heeft voor Brian?quote:Op maandag 18 februari 2008 11:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij ging down bij de eerste trap! Kan je niet maken to publiek omdat dan te duidelijk is dat er omgekocht is. Dat Brian een trap na gaf, kon hij niet incalculeren. 7 min. KO is hij zeker niet voor zijn lol gegaan. Maar duidelijk mag zijn dat hij een spel speelde al na een paar seconden. Hij gaf niks geen knal terug en liet het over hem heen komen. Dit is voor hem de meest gunstige uitkomst NO CONTEST. Zijn reputatie is iig nog heel.
Maar nog voor die trap na van Brian deed Yuri ook al niks terug, als ik het goed begrijp.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:04 schreef Sonique het volgende:
[..]
NEe.
Brian vecht niet volgens de regels die gelden, en is dus geen contest voor Yuri.
Het is hetzelfde als dat Yuri tegen een meisje van 14 zou vechten die hem neer knalde met een pistool.
Het meisje zou winnen door de regels te overtreden, en is de verhouding tussen de twee uit balans en is het dus 'no contest'
Dat doet Brian pas als dat kutbeest ko is.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:07 schreef Sonique het volgende:
En kan iemand ook die hond een rotschop geven?
Brian?
Als herinnering, net als je krijgt bij deelname aan een wandeltocht.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoezo wel een beker eigenlijk als het uiteindelijk no contest is?
En dan heb ik hier nog wel een blikken bekertje staan wat dan naar Brian opgestuurd kan wordenquote:Op maandag 18 februari 2008 11:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat doet Brian pas als dat kutbeest ko is.
Die kerel heeft nu ook niet verloren! No Contest, betekend dat de wedstrijd niet bestaat. Dus geen winnaar en geen verliezer.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:09 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik geloof er eerlijk gezegd geen zak van dat dit klopt hoor, kan het niet zo zijn dat die kerel gewoon expres verloren heeft voor Brian?Het was niet eens 'n béétje spannend! Dat lijkt me onwaarschijnlijk, ze weten toch wel wie ze tegenover elkaar zetten lijkt me..
Dus dat!quote:Op maandag 18 februari 2008 11:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar nog voor die trap na van Brian deed Yuri ook al niks terug, als ik het goed begrijp.
Tankstation lieve schatquote:Op maandag 18 februari 2008 11:11 schreef Lobasca het volgende:
benen uit mijn lijf gefietst voor de peuken, winkel nog dicht
Gelukkig de confrontatie nog niet gemist!
Yuri leek anders meer opgefokt dan dat Brian was...en gaf echt wel gas.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij ging down bij de eerste trap! Kan je niet maken to publiek omdat dan te duidelijk is dat er omgekocht is. Dat Brian een trap na gaf, kon hij niet incalculeren. 7 min. KO is hij zeker niet voor zijn lol gegaan. Maar duidelijk mag zijn dat hij een spel speelde al na een paar seconden. Hij gaf niks geen knal terug en liet het over hem heen komen. Dit is voor hem de meest gunstige uitkomst NO CONTEST. Zijn reputatie is iig nog heel.
Ik denk niet dat er een confrontatie komt!quote:Op maandag 18 februari 2008 11:11 schreef Lobasca het volgende:
benen uit mijn lijf gefietst voor de peuken, winkel nog dicht
Gelukkig de confrontatie nog niet gemist!
Kijk zelf maar.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:09 schreef Marrije het volgende:
Maar nog voor die trap na van Brian deed Yuri ook al niks terug, als ik het goed begrijp.
Lekker belangrijk eigenlijk deze discussie, Feit is en blijft dat er geen winnaar en geen verliezer is.!quote:Op maandag 18 februari 2008 11:13 schreef T-lex het volgende:
[..]
Yuri leek anders meer opgefokt dan dat Brian was...en gaf echt wel gas.![]()
Hij kwam uit met een goeie lowkick en een combinatie stoten, maar een seconden later bleek dat incasseren en verdedigen niet z'n beste kwaliteiten waren.
Die russin? Zal wel niet zo goede reactie van Claire krijgen dan. Maar die nichterige neef van haar zal wel ernorm hysteries gaan springen en kinderlijk gaan schreeuwen op zo'nmietjes manier.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:12 schreef Sonique het volgende:
heeft Huub al plannen om die gastje te neuken?
Ik bedoel, Erik zit er natuurluijk ook niet voor niks in. Die kan de boel altijd zo lekker manipuleren...
Wat een sukkel...quote:Op maandag 18 februari 2008 11:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk zelf maar.
Brian de natrapper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |