We kunnen ook met z'n allen afspreken er helemaal niet meer op te reageren...quote:Op maandag 18 februari 2008 02:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik kom 'n andere keer wel terug, zodra die relkloon weer is verdwenen.
Precies.quote:Op maandag 18 februari 2008 02:09 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
Ja ik weet het, een soort cashflow die je in je eigen bedrijf "investeert"
Gewoon negerenquote:Op maandag 18 februari 2008 02:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Goed plan.quote:Op maandag 18 februari 2008 02:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
We kunnen ook met z'n allen afspreken er helemaal niet meer op te reageren...
En dat is precies wat rellers willen bereiken.......best dom dusquote:Op maandag 18 februari 2008 02:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 februari 2008 02:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dank. Wat is het toch ook een lui varken.
Maar ik vind het zooo saxayquote:Op maandag 18 februari 2008 02:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
We kunnen ook met z'n allen afspreken er helemaal niet meer op te reageren...
We laten het achterop de swarzkopf-produkten drukken, alsof het de gebruiksaanwijzing is...maar dat moet je wel geheim houden!quote:Op maandag 18 februari 2008 02:15 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
Frustrerend voor jullie idd dat ze geen nieuwskrant van Planet Huub krijgen ja!![]()
Ach dat duurt maar even, morgen gaat Eric even naar huis en komt dan weer terugquote:Op maandag 18 februari 2008 02:14 schreef Disana het volgende:
Claire en Mike praten; Mike is vrijwel niet te verstaan. Claire vindt het knap wat Brian heeft gedaan, hij heeft er ook hard voor getraind.
Frustrerend dat ze daarbinnen niet van de hoed en de rand weten.
We hadden toch ook een deal met AH?Als het goed is staat het vanaf morgen ook op de pindakaas en jam potquote:Op maandag 18 februari 2008 02:17 schreef agter het volgende:
[..]
We laten het achterop de swarzkopf-produkten drukken, alsof het de gebruiksaanwijzing is...maar dat moet je wel geheim houden!
Okee, er is nog hoopquote:Op maandag 18 februari 2008 02:17 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ach dat duurt maar even, morgen gaat Eric even naar huis en komt dan weer terug
Of wachten tot de zusters jou weer naar je bedje brengen met een pilletjequote:Op maandag 18 februari 2008 02:17 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
Gewoon 112 bellen! Of je man uit zijn bed halen!![]()
![]()
Precies. En de reden dat we dit kijken is omdat we onze investeringen in de gaten willen houden...dat zul je toch wel begrijpen?quote:Op maandag 18 februari 2008 02:18 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
Aha ik snap nu gelijk de ESSENTIELE rol van Claire in de Gouden poppenkast!
Ja, en dan achterop alle spelinfo.quote:Op maandag 18 februari 2008 02:18 schreef eusjuh het volgende:
[..]
We hadden toch ook een deal met AH?Als het goed is staat het vanaf morgen ook op de pindakaas en jam pot
Die handschoenen zijn zo niet saxayquote:Op maandag 18 februari 2008 02:26 schreef agter het volgende:
Er is wat vreemds aan deze foto.
- Is haar pruik gegroeid?
- Wat een enge latex-anaal-onderzoek-handschoenen heeft ze aan..
- En wie is die man links?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 februari 2008 02:26 schreef agter het volgende:
Er is wat vreemds aan deze foto.
- Is haar pruik gegroeid?
- Wat een enge latex-anaal-onderzoek-handschoenen heeft ze aan..
- En wie is die man links?
[ afbeelding ]
tis toch ook een smerig wijfquote:Op maandag 18 februari 2008 02:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Die handschoenen zijn zo niet saxay![]()
Alsof ze een of ander smerig klusje moet opknappen.
Van hetzelfde jaar?quote:Op maandag 18 februari 2008 02:27 schreef avonne het volgende:
ik hoor op dat filmpje "Kampioen van nederland"
We hebben toch fokking niet wéér een kampioen visagie in da house?
je kan hetquote:Op maandag 18 februari 2008 02:25 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
Zal eens lekker meedoen met de oprechte massa:
"Moooooie OP DGK_T...top man!! ga zooo doorrr!"
Nee want hij was niet opgemaaktquote:Op maandag 18 februari 2008 02:27 schreef avonne het volgende:
ik hoor op dat filmpje "Kampioen van nederland"
We hebben toch fokking niet wéér een kampioen visagie in da house?
Echt waar???Is die hond hypocriet??Gelukkig zit ie bij Huubquote:Op maandag 18 februari 2008 02:35 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
Wel eens een HYPOCRIET gezien??
[ afbeelding ]
Hoho, Eric houdt 23 cm afstand!quote:Op maandag 18 februari 2008 02:36 schreef Sug4r het volgende:
De gastspelers maken TV
Eric ligt te dicht bij Anoeska naar de zin van Raspoetin
Vergeet niet je uitkering op te sturen naar Huubquote:Op maandag 18 februari 2008 02:37 schreef agter het volgende:
Slaap lekker lieve Fok!kertjes. Ik moet morgen vroeg weer werken m'n uitkering ophalen!
Okay, maar ik vind het jammer dat die kneus mijn COS verneukt ........quote:Op maandag 18 februari 2008 02:38 schreef schatje het volgende:
Gert heeft er melding van gemaakt in het FA topic.
Verder gewoon negeren.
Maar hij denkt nog steeds dat hij gewonnen heeft.quote:Op maandag 18 februari 2008 02:38 schreef schatje het volgende:
Gert heeft er melding van gemaakt in het FA topic.
Verder gewoon negeren.
Brian heeft dus niet gewonnen?
ach het doet een poging maar was in de eerste ronde al knock outquote:Op maandag 18 februari 2008 02:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, maar ik vind het jammer dat die kneus mijn COS verneukt ........
quote:Op maandag 18 februari 2008 02:37 schreef agter het volgende:
Slaap lekker lieve Fok!kertjes. Ik moet morgen vroeg weer werken m'n uitkering ophalen!
Dit is niet negeren.quote:Op maandag 18 februari 2008 02:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, maar ik vind het jammer dat die kneus mijn COS verneukt ........
quote:Op maandag 18 februari 2008 02:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar hij denkt nog steeds dat hij gewonnen heeft.
Brainless en denken??Geloof niet dat dat samen gaat hoor!quote:Op maandag 18 februari 2008 02:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar hij denkt nog steeds dat hij gewonnen heeft.
Oooooooow Gertie........ saxayyy beast!!quote:Op maandag 18 februari 2008 02:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is niet negeren.
Zoiets gebeurt nu eenmaal af en toe. Zodra er een FA naar gekeken heeft, is-ie weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |