Jammer.quote:Op maandag 18 februari 2008 02:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is niet negeren.
Zoiets gebeurt nu eenmaal af en toe. Zodra er een FA naar gekeken heeft, is-ie weg.
Als je dit leest, is hij gewoon kampioenquote:Op maandag 18 februari 2008 02:56 schreef avonne het volgende:
Typisch Brian trouwens, om te liegen dat hij gewonnen heeft.
Nu nog wachten tot iemand zegt "je hebt gelogen" en dan zegt hij "niet waar" + verklaring.
seen it all before
quote:Op maandag 18 februari 2008 03:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als je dit leest, is hij gewoon kampioen
Zie http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
Daar kletsen ze altijd uit hun nekquote:Op maandag 18 februari 2008 03:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als je dit leest, is hij gewoon kampioen
Zie http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
Sorry ben ik niet....Huub had allang weg moeten zijn.....maar Brian ook....allebei agressieven mannetjes....hou ik niet van en nu jij weerquote:Op maandag 18 februari 2008 03:16 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
De gejatte USB stick Obsessie syndroom!![]()
![]()
![]()
Verzin eens iets beters Huubluver!
Volgens mij is hij hem gepeerd.......werd hem teveelquote:Op maandag 18 februari 2008 03:28 schreef Sug4r het volgende:
Brian
Begin --------------------------- Nu
agressief ---------------------------- nog steeds agressief (maar onderdrukt met de nodige pilletjes)
Huub
Begin ------------------------Nu
agressief --------------------------- nog steeds agressief (maar onderdrukt met alcoholverbod)
Nu jij weer!
We hebben genoeg bewijs van de agressiviteit van Brain het afgelopen jaar..dat hij daar pillen voor krijgt is een afgemeen feit. Het was zelfs zo erg dat hij zichzelf ging slaan.quote:Op maandag 18 februari 2008 03:32 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
"pilletjes" is weer Huubfan logica en suggestieve bullshit waar geen enkel bewijs van is.
Agressiviteit van Huub wordt genuanceerd met een alcoholverbod....geenzins "onderdrukt"
Nu jij weer.
Nuh die peert hem niet zonder zijn damequote:Op maandag 18 februari 2008 03:33 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Volgens mij is hij hem gepeerd.......werd hem teveel
Nee dat is niet het antwoord op je vraag dat is een reactie op wat je zei daar.quote:Op maandag 18 februari 2008 03:39 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
Is dat het antwoord op mijn vraag?
quote:Op maandag 18 februari 2008 03:37 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
Feiten moet je vlekkeloos kunnen aantonen.
Doe je best!
Die "feiten" van planet Huub, heb ik niet zoveel aan.
Nu jij weer.
Lees de Cossen maar terug dan vind je het bewijs welquote:Op maandag 18 februari 2008 03:45 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
Dat ie zichzelf hebt geslagen is algemeen bekend ja.
maar nu nog even het harde bewijs dat hij ELKE DAG rustig blijft door inname van "pillen".
quote:Op maandag 18 februari 2008 03:51 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
Lekker makkelijk....ik ga even 1,4 jaar Cossen teruglezen.![]()
Voor die tijd is dit account alweer gebanned door mijn verbale sterke heldin Yvonne.
Lees de SV van VOL...minder werk......quote:Op maandag 18 februari 2008 03:51 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
Lekker makkelijk....ik ga even 1,4 jaar Cossen teruglezen.![]()
Voor die tijd is dit account alweer gebanned door mijn verbaal sterke heldin Yvonne.
Daar moet je moeite voor doen en dat wil je nietquote:Op maandag 18 februari 2008 03:53 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
Ja, en jij kan die niet leveren.
Ik zeg niet dat hij ze elke dag slikt (waar las je dat?) en JIJ wilt bewijs...ik wist het al. Ik hoef jou niets te bewijzen, als je het wilt weten zoek je het maar op onder 'zoeken'quote:Op maandag 18 februari 2008 03:54 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
Zet hier het bewijs neer... nog minder werk.
Hij slikt ze toch elke dag? Is het dan zo moeilijk ff een bewijsje te leveren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |