Wat zei hij dan ?quote:Op maandag 18 februari 2008 09:32 schreef beequeen het volgende:
Raspoetin ies gek geworden ofzo, niet zo saxay. Wat heeft die gast een grote smoel zeg.
H&C knuffelen heerlijk boven de dekensquote:Op maandag 18 februari 2008 09:28 schreef T-lex het volgende:
Palma doet d'r rondje, inmiddels is het licht aan en is Huub uit bed.
De rest ligt wat te praten...B&A knuffelen wat en verstoppen zich weer onder de dekens.
Hij weigerde het hondje van Eric's bed te halen en ging nogal tekeer....het is nl ook zijn huis.quote:
Misschien kan die gelijk ff d'r bek vol spuiten.quote:Op maandag 18 februari 2008 09:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
H&C knuffelen heerlijk boven de dekens![]()
Dat Huub dat kán, heeft 'ie al bewezen.quote:Op maandag 18 februari 2008 09:38 schreef T-lex het volgende:
[..]
Misschien kan die gelijk ff d'r bek vol spuiten.![]()
Hoort huub dit allemaal ook?quote:Op maandag 18 februari 2008 09:43 schreef beequeen het volgende:
Begrijp ik het goed dat José lastig gevallen werd na de wedstrijd omdat ze voor Brian kwam en hij onsportief gehandeld heeft?
Brian zei tegen haar dat hij wel beveiliging had en zij naar hem toe had moeten komen.
Ja, ze moest vluchtenquote:Op maandag 18 februari 2008 09:43 schreef beequeen het volgende:
Begrijp ik het goed dat José lastig gevallen werd na de wedstrijd omdat ze voor Brian kwam en hij onsportief gehandeld heeft?
Brian zei tegen haar dat hij wel beveiliging had en zij naar hem toe had moeten komen.
Hij is gewoon in de slaapkamer maar hij geeft geen reactie.quote:
Yep, Palma geeft een heel goed verslag van alles wat er gebeurd is midden in de slaapkamer met iedereen erbijquote:
Mag niet ofzo?quote:Op maandag 18 februari 2008 09:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is gewoon in de slaapkamer maar hij geeft geen reactie.
Ach als hij er wat van zegt komt het toch altijd zuur over dus beter van nietquote:Op maandag 18 februari 2008 09:46 schreef schatje het volgende:
Huub doet er toch niets mee, mag vast niet van Deborah Flens.
Vooral dit stukje klopt niet want het was binnen 30 secondnen en juist daarom was het No Contest en was er geen winnnaar.quote:Op maandag 18 februari 2008 03:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als je dit leest, is hij gewoon kampioen
Zie http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
Klopt, Hij doet er niets mee, hij gooit het er te snel zonder te nadenken zinloos uit of hij komt er mee wanneer het al te lang geleden is.quote:Op maandag 18 februari 2008 09:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach als hij er wat van zegt komt het toch altijd zuur over dus beter van niet
Die 30 seconden-regel heeft er wel het allerminst mee te makenquote:Op maandag 18 februari 2008 09:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Vooral dit stukje klopt niet want het was binnen 30 secondnen en juist daarom was het No Contest en was er geen winnnaar.
“Ik heb hem na dertig seconden knock out geslagen!”, vertelt Brian trots
Eric wil/wou hem toch versieren? Moet rasputin wel eerst uit de kast komen maar durft niet, daarom is hij ook zo fel..quote:Op maandag 18 februari 2008 09:55 schreef beequeen het volgende:
Wat een vals kreng is het ook, die blik naar Eric spreekt boekdelen.
[ afbeelding ]
Zelfs het slaan klopt niet.quote:Op maandag 18 februari 2008 09:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Vooral dit stukje klopt niet want het was binnen 30 secondnen en juist daarom was het No Contest en was er geen winnnaar.
“Ik heb hem na dertig seconden knock out geslagen!”, vertelt Brian trots
Die hebben hem eens over de straat meegenomen,quote:
Dan snap ik er geen reet meer van. Ik begreep gisteren juist omdat de wedstrijd te kort duurde het een No Contest was en er daarom geen winnaar was. Maar laat verder maar.quote:Op maandag 18 februari 2008 09:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
Die 30 seconden-regel heeft er wel het allerminst mee te maken
Het is echt niet zo moeilijkquote:Op maandag 18 februari 2008 10:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Dan snap ik er geen reet meer van. Ik begreep gisteren juist omdat de wedstrijd te kort duurde het een No Contest was en er daarom geen winnaar was. Maar laat verder maar.
quote:Op maandag 18 februari 2008 10:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Die hebben hem eens over de straat meegenomen,
nadat hij met gespot had in dronken toestand en de volgende
dag weer terug kwam in datzelfde cafe.......
Geef het niet graag toe..Maar toch knap gedaan van brian..(PLZ don't shoot me)quote:Op maandag 18 februari 2008 10:05 schreef tuinfluiter het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=K1WhfVCjOAY
Elders in de zaal, de familie van Brian en de opkomst van Yuri.
Filmpje : Met dank aan Twiklerr
(Brian had het over 2 meisjes die zouden lopen met de vlag ,
ik had wel van Lieke verwacht dat ze mee zou lopen met Amanda,
zou dit niet gemogen hebben?)
Ze krijgen nu van Palma duidelijk te horen dat ze dezelfde bekers kregen en dat Brian natrapte.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:15 schreef beequeen het volgende:
José zegt dat Brian niet gewonnen heeft, no contest dus. Huub geniet en zegt dat Brian zegt dat hij wel gewonnen heeft. Er was een hoop boe geroep volgens José.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |