Waar zie jij Brian natrappen dan??quote:Op maandag 18 februari 2008 01:48 schreef mazaru het volgende:
De laffe rat
[ afbeelding ]
Prachtige en gepaste reaktie van het publiek
BOEEEEEEEEEEEEEEE
BOEEEEEEEEEEEEEEE
BOEEEEEEEEEEEEEEE
Goh, niet alleen mankeer je iets aan je communicatietechnieken, maar je hebt ook nog een probleem met je zicht?quote:Op maandag 18 februari 2008 01:50 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
Waar zie jij Brian natrappen dan??
In het filmpje wordt gezegd: no contest no winnerquote:Op maandag 18 februari 2008 01:50 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
Beter titel is: "WAAR DE HUUBLOVERS DE WINST VAN BRIAN NIET KUNNEN BEVATTEN!"
Welterusten Yquote:Op maandag 18 februari 2008 01:51 schreef Yavido het volgende:
Ok, ik laat jullie en het kippenekkie kloontje alleen achter. Ben er weg van SaxayCOS'ers
je kan het sexeyquote:Op maandag 18 februari 2008 01:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vervolg van [COS #3311] The saxay winner takes it all!
Filmpje van het kickbox gevecht van Brian met Yuri
http://video.google.nl/videoplay?docid=-857476247613114470&q=K1+17+februari&total
OP volgt, kan even duren, geduld svp .........
Je bedoelt subjectieve? Jij lekkere saxay kutkloonquote:Op maandag 18 februari 2008 01:51 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
iK KAN NIET WACHTEN OP JE OBJECTIEVE BULLSHIT!!
Slaap saxay!quote:Op maandag 18 februari 2008 01:51 schreef Yavido het volgende:
Ok, ik laat jullie en het kippenekkie kloontje alleen achter. Ben er weg van SaxayCOS'ers
Nope, no contest.quote:
Nee hoor, niet schrikken. Dat is alleen maar brian zijn visiequote:
Nog beter zou zijn: "Waar mensen reageren onder een naam die al het ergste doet vermoeden, ën het woord sportiviteit niet kennen."quote:Op maandag 18 februari 2008 01:50 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
Beter titel is: "WAAR DE HUUBLOVERS DE WINST VAN BRIAN NIET KUNNEN BEVATTEN!"
Waarschijnlijk de toekomstige sponsor?quote:
Kijk dat is nou zo leuk aan het volgen van de streams van DGK, je krijgt van de meest bizarre onderwerpen verstand.quote:
You're soooo saxayyyy when you talk dirty!!quote:Op maandag 18 februari 2008 01:55 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
Mazura niet tijd voor je Huub tabletjes!??!! Lach me rot met die levenloze Huubdebielen hier!!![]()
![]()
![]()
Binnen een half uurtje kunnen we je wel verblijden met een cap waarop Brian Amanda anaal neemt.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:58 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
heeft iemand al een screenshot waar Huubje aan een touwtje hangt? Of is die jullie weeer aan het vermaken met een "BRILJANT" pianospel?
Brain speelt constant vals dus zou het goed kunnenquote:Op maandag 18 februari 2008 01:51 schreef agter het volgende:
Ik dacht dat ik deze titel al een keer gezien had?
quote:Op maandag 18 februari 2008 01:56 schreef agter het volgende:
[..]
Kijk dat is nou zo leuk aan het volgen van de streams van DGK, je krijgt van de meest bizarre onderwerpen verstand.
Iets over kickboxen?? Nou dan roep ik in het vervolg gewoon: "Ja joh, maar dat was een no contestje".
En iedereen denkt dat ik er verstand van heb.
Is toch Saxay...
Kan een moderator deze user even blocken svp ..... dank.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:51 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
iK KAN NIET WACHTEN OP JE OBJECTIEVE BULLSHIT!!
Waar is dat touwtje?quote:Op maandag 18 februari 2008 01:58 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
heeft iemand al een screenshot waar Huubje aan een touwtje hangt? Of is die jullie weeer aan het vermaken met een "BRILJANT" pianospel?
Weer die smerige stink-Liekequote:Op maandag 18 februari 2008 01:56 schreef akveor het volgende:
Thanks DGK_Tegengas...
[..]
Waarschijnlijk de toekomstige sponsor?
[ afbeelding ]
Jij moet nodig eens beschermd wordenquote:Op maandag 18 februari 2008 01:58 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
Even op het uitroepteken bovenaan deze pagina klikken... heb ik ook gedaan maar kennelijk is er even niemand in de buurt.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Kan een moderator deze user even blocken svp ..... dank.
lol, nou ik ben blij dat ik mn kennis heb kunnen delenquote:Op maandag 18 februari 2008 01:56 schreef agter het volgende:
[..]
Kijk dat is nou zo leuk aan het volgen van de streams van DGK, je krijgt van de meest bizarre onderwerpen verstand.
Iets over kickboxen?? Nou dan roep ik in het vervolg gewoon: "Ja joh, maar dat was een no contestje".
En iedereen denkt dat ik er verstand van heb.
Is toch Saxay...
Eén klier zegt niets. Ik weet zeker dat de meesten hier je bijdragen met interesse hebben gelezen. Slaap lekker en bedanktquote:Op maandag 18 februari 2008 02:01 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
lol, nou ik ben blij dat ik mn kennis heb kunnen delen
verder zakt het niveau hier naar een dieptepunt, dus denk dat ik mn bedje maar eens op ga zoeken. Slaapze allemaal![]()
Ik vind het wel verdacht dat jij alleen post als Huub of Jaap niet op de streams is te zien...quote:Op maandag 18 februari 2008 02:00 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
Heb het even nagevraagd... maarre; NEE!
Nooit meer naar huis ole oleee!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 februari 2008 01:55 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Nog beter zou zijn: "Waar mensen reageren onder een naam die al het ergste doet vermoeden, ën het woord sportiviteit niet kennen."
Dank voor je bijdragen! Je bent Saxay!!!quote:Op maandag 18 februari 2008 02:01 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
lol, nou ik ben blij dat ik mn kennis heb kunnen delen
verder zakt het niveau hier naar een dieptepunt, dus denk dat ik mn bedje maar eens op ga zoeken. Slaapze allemaal![]()
Vraag me af wie hier wat niet kan verwerkenquote:Op maandag 18 februari 2008 01:52 schreef mootie het volgende:
[..]
In het filmpje wordt gezegd: no contest no winner
Maar dat vind je zeker niet saxay genoeg
quote:Op maandag 18 februari 2008 02:03 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
sms je uitkering naar Huub 3040![]()
![]()
Ik hoor de piano op de achtergrondquote:Op maandag 18 februari 2008 02:04 schreef Disana het volgende:
Aan tafel wordt nog steeds druk gekaart (Russen, Eric, Claire en Mikey). Huub is al geruime tijd weg en Brian en Amanda liggen in bed.
Japie ook te bed, of zal hij ook achter zitten?quote:Op maandag 18 februari 2008 02:04 schreef Disana het volgende:
Aan tafel wordt nog steeds druk gekaart (Russen, Eric, Claire en Mikey). Huub is al geruime tijd weg en Brian en Amanda liggen in bed.
Wij van FOk! krijgen allemaal een deel van de opbrengst, wist je dat niet?quote:Op maandag 18 februari 2008 02:04 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
sms je uitkering naar 3040
Jij let tenminste op. Al dat geklier hier ook.quote:Op maandag 18 februari 2008 02:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik hoor de piano op de achtergrond
Ik kom 'n andere keer wel terug, zodra die relkloon weer is verdwenen.quote:Op maandag 18 februari 2008 02:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Even op het uitroepteken bovenaan deze pagina klikken... heb ik ook gedaan maar kennelijk is er even niemand in de buurt.
Ow, je kijkt toch wel streams?quote:Op maandag 18 februari 2008 02:10 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
Kan dat piano cd-tje gemute worden?? dank u!
Jaap ligt al zo'n 2 uur op bedquote:Op maandag 18 februari 2008 02:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Japie ook te bed, of zal hij ook achter zitten?
We kunnen ook met z'n allen afspreken er helemaal niet meer op te reageren...quote:Op maandag 18 februari 2008 02:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik kom 'n andere keer wel terug, zodra die relkloon weer is verdwenen.
Precies.quote:Op maandag 18 februari 2008 02:09 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
Ja ik weet het, een soort cashflow die je in je eigen bedrijf "investeert"
Gewoon negerenquote:Op maandag 18 februari 2008 02:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Goed plan.quote:Op maandag 18 februari 2008 02:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
We kunnen ook met z'n allen afspreken er helemaal niet meer op te reageren...
En dat is precies wat rellers willen bereiken.......best dom dusquote:Op maandag 18 februari 2008 02:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 februari 2008 02:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dank. Wat is het toch ook een lui varken.
Maar ik vind het zooo saxayquote:Op maandag 18 februari 2008 02:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
We kunnen ook met z'n allen afspreken er helemaal niet meer op te reageren...
We laten het achterop de swarzkopf-produkten drukken, alsof het de gebruiksaanwijzing is...maar dat moet je wel geheim houden!quote:Op maandag 18 februari 2008 02:15 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
Frustrerend voor jullie idd dat ze geen nieuwskrant van Planet Huub krijgen ja!![]()
Ach dat duurt maar even, morgen gaat Eric even naar huis en komt dan weer terugquote:Op maandag 18 februari 2008 02:14 schreef Disana het volgende:
Claire en Mike praten; Mike is vrijwel niet te verstaan. Claire vindt het knap wat Brian heeft gedaan, hij heeft er ook hard voor getraind.
Frustrerend dat ze daarbinnen niet van de hoed en de rand weten.
We hadden toch ook een deal met AH?Als het goed is staat het vanaf morgen ook op de pindakaas en jam potquote:Op maandag 18 februari 2008 02:17 schreef agter het volgende:
[..]
We laten het achterop de swarzkopf-produkten drukken, alsof het de gebruiksaanwijzing is...maar dat moet je wel geheim houden!
Okee, er is nog hoopquote:Op maandag 18 februari 2008 02:17 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ach dat duurt maar even, morgen gaat Eric even naar huis en komt dan weer terug
Of wachten tot de zusters jou weer naar je bedje brengen met een pilletjequote:Op maandag 18 februari 2008 02:17 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
Gewoon 112 bellen! Of je man uit zijn bed halen!![]()
![]()
Precies. En de reden dat we dit kijken is omdat we onze investeringen in de gaten willen houden...dat zul je toch wel begrijpen?quote:Op maandag 18 februari 2008 02:18 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
Aha ik snap nu gelijk de ESSENTIELE rol van Claire in de Gouden poppenkast!
Ja, en dan achterop alle spelinfo.quote:Op maandag 18 februari 2008 02:18 schreef eusjuh het volgende:
[..]
We hadden toch ook een deal met AH?Als het goed is staat het vanaf morgen ook op de pindakaas en jam pot
Die handschoenen zijn zo niet saxayquote:Op maandag 18 februari 2008 02:26 schreef agter het volgende:
Er is wat vreemds aan deze foto.
- Is haar pruik gegroeid?
- Wat een enge latex-anaal-onderzoek-handschoenen heeft ze aan..
- En wie is die man links?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 februari 2008 02:26 schreef agter het volgende:
Er is wat vreemds aan deze foto.
- Is haar pruik gegroeid?
- Wat een enge latex-anaal-onderzoek-handschoenen heeft ze aan..
- En wie is die man links?
[ afbeelding ]
tis toch ook een smerig wijfquote:Op maandag 18 februari 2008 02:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Die handschoenen zijn zo niet saxay![]()
Alsof ze een of ander smerig klusje moet opknappen.
Van hetzelfde jaar?quote:Op maandag 18 februari 2008 02:27 schreef avonne het volgende:
ik hoor op dat filmpje "Kampioen van nederland"
We hebben toch fokking niet wéér een kampioen visagie in da house?
je kan hetquote:Op maandag 18 februari 2008 02:25 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
Zal eens lekker meedoen met de oprechte massa:
"Moooooie OP DGK_T...top man!! ga zooo doorrr!"
Nee want hij was niet opgemaaktquote:Op maandag 18 februari 2008 02:27 schreef avonne het volgende:
ik hoor op dat filmpje "Kampioen van nederland"
We hebben toch fokking niet wéér een kampioen visagie in da house?
Echt waar???Is die hond hypocriet??Gelukkig zit ie bij Huubquote:Op maandag 18 februari 2008 02:35 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
Wel eens een HYPOCRIET gezien??
[ afbeelding ]
Hoho, Eric houdt 23 cm afstand!quote:Op maandag 18 februari 2008 02:36 schreef Sug4r het volgende:
De gastspelers maken TV
Eric ligt te dicht bij Anoeska naar de zin van Raspoetin
Vergeet niet je uitkering op te sturen naar Huubquote:Op maandag 18 februari 2008 02:37 schreef agter het volgende:
Slaap lekker lieve Fok!kertjes. Ik moet morgen vroeg weer werken m'n uitkering ophalen!
Okay, maar ik vind het jammer dat die kneus mijn COS verneukt ........quote:Op maandag 18 februari 2008 02:38 schreef schatje het volgende:
Gert heeft er melding van gemaakt in het FA topic.
Verder gewoon negeren.
Maar hij denkt nog steeds dat hij gewonnen heeft.quote:Op maandag 18 februari 2008 02:38 schreef schatje het volgende:
Gert heeft er melding van gemaakt in het FA topic.
Verder gewoon negeren.
Brian heeft dus niet gewonnen?
ach het doet een poging maar was in de eerste ronde al knock outquote:Op maandag 18 februari 2008 02:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, maar ik vind het jammer dat die kneus mijn COS verneukt ........
quote:Op maandag 18 februari 2008 02:37 schreef agter het volgende:
Slaap lekker lieve Fok!kertjes. Ik moet morgen vroeg weer werken m'n uitkering ophalen!
Dit is niet negeren.quote:Op maandag 18 februari 2008 02:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, maar ik vind het jammer dat die kneus mijn COS verneukt ........
quote:Op maandag 18 februari 2008 02:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar hij denkt nog steeds dat hij gewonnen heeft.
Brainless en denken??Geloof niet dat dat samen gaat hoor!quote:Op maandag 18 februari 2008 02:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar hij denkt nog steeds dat hij gewonnen heeft.
Oooooooow Gertie........ saxayyy beast!!quote:Op maandag 18 februari 2008 02:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is niet negeren.
Zoiets gebeurt nu eenmaal af en toe. Zodra er een FA naar gekeken heeft, is-ie weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |