Zie je trouwens het verschil in grootte van die bekers SWA?quote:Op maandag 18 februari 2008 01:37 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik wil alleen nog even een shot neerzetten van die mooie unieke 'winnaarsbeker' van Brian.
[ afbeelding ]
Om het even in de juiste perspectief te stellen
quote:Op maandag 18 februari 2008 01:37 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik wil alleen nog even een shot neerzetten van die mooie unieke 'winnaarsbeker' van Brian.
[ afbeelding ]
Ik heb het verschil tussen koud en warm water nooit getest, dus kan je geen objectieve data verschaffen, weet alleen uit ervaring dat het in water niet werkt (dacht zelf door de waterdruk)...misschien moeten we er maar eens een projectje van maken?quote:Op maandag 18 februari 2008 01:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb gevonden wat je bedoelt.
Maar daar staat dat het in een zwembad stopt door de koudeprikkel.
In een warm bad is dat dus weer een heel ander verhaal
http://www.menstruatie.net/index.cfm/189
Kan er geen genoeg van krijgen!quote:Op maandag 18 februari 2008 01:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub is alweer weg, beetje vreemd allemaal ......
Ik weet niet welke grootte van beker brian gehad heeft.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:41 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
Zie je trouwens het verschil in grootte van die bekers SWA?![]()
LOL!!quote:Op maandag 18 februari 2008 01:41 schreef agter het volgende:
[..]
Ik heb het verschil tussen koud en warm water nooit getest, dus kan je geen objectieve data verschaffen, weet alleen uit ervaring dat het in water niet werkt (dacht zelf door de waterdruk)...misschien moeten we er maar eens een projectje van maken?
Echt uniek zo'n bekerquote:Op maandag 18 februari 2008 01:37 schreef LuNaTiC het volgende:
[ afbeelding ]
lees jij weleens eerder geposte replies bro?quote:Op maandag 18 februari 2008 01:41 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
Zie je trouwens het verschil in grootte van die bekers SWA?![]()
Jammer dat 90% van de posters hier niet begrijpen wat de woorden "KNOCK OUT" betekend!quote:Op maandag 18 februari 2008 01:44 schreef yellowfirst het volgende:
Jammer dat Amanda de woorden "no contest" niet begrijpt, maar mag het kennelijk niet begrijpen van Brian...
Huub is zonder beker al een heldquote:Op maandag 18 februari 2008 01:40 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
jaloers jochie?
Als Huub met een beker was binnengekomen was hij de oneindige HELD!![]()
Over perspectief gesproken!
Heb ook al een berichtje uit doen gaan.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:44 schreef tipsch het volgende:
Fuck, is de rode brigade niet meer wakker?
Die hangt eenzaam aan een touwtje!quote:Op maandag 18 februari 2008 01:45 schreef Rotterdammert het volgende:
waar hangt zielige huubje uit?
Ach gossie kan je het allemaal weer niet aan?quote:Op maandag 18 februari 2008 01:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb ook al een berichtje uit doen gaan.
Volgens Brian wijst Amanda Huub nu af a la Lieke style. Gewoon afwijzen, hetgeen wat hij niet kan hebben.
Doe maar, graagquote:Op maandag 18 februari 2008 01:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nieuwe COS, iemand al ????? Anders werp ik me wel op ...
Saxayquote:Op maandag 18 februari 2008 01:46 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
Die hangt eenzaam aan een touwtje!![]()
Ja, Brian en Amanda staan al maanden volkomen geïsoleerd in het 'spel'. Zo leuk om te zien, die 'groepsdynamiek' waar zij deel van uit maken.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb ook al een berichtje uit doen gaan.
Volgens Brian wijst Amanda Huub nu af a la Lieke style. Gewoon afwijzen, hetgeen wat hij niet kan hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |