quote:Op maandag 18 februari 2008 00:49 schreef mootie het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-857476247613114470&q=K1+17+februari&total
Tadaaaaaaaaa!
(niet zelf gevonden hoor)
Nah, ik denk dat die rat dat donders goed weet. Ik denk dat hij denkt (..),quote:Op maandag 18 februari 2008 00:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian is zelfs totaal euforisch. Ik denk dat ze hem flink wat wijs hebben gemaakt. Hij zei zelf
'no contest' maar blijkbaar begrijpt hij totaal niet wat dat inhoudt.
quote:Op maandag 18 februari 2008 00:49 schreef mootie het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-857476247613114470&q=K1+17+februari&total
Tadaaaaaaaaa!
Lijkt wel iemand van de KKK zoals Brian opkomt.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:49 schreef mootie het volgende:
Tadaaaaaaaaa!
Dat was Lucquote:Op maandag 18 februari 2008 00:52 schreef LuNaTiC het volgende:
Die rapper was ook dramatisch trouwens
Hartstikke bedankt even goed.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:49 schreef mootie het volgende:
Tadaaaaaaaaa!
gewoon KO geslagenquote:Op maandag 18 februari 2008 00:49 schreef mootie het volgende:
Tadaaaaaaaaa!
idd, maar dat zien we echt niet terug op tv, weddenquote:Op maandag 18 februari 2008 00:54 schreef Kinga het volgende:
Nou duidelijker Boe geroep kun je niet hebben!
Ik had al zo'n vermoeden (maar ik moet zeggen dat ik bij DGK al heel lang afgehaakt ben, vroeger keek ik redelijk vaak de streams, en na eeen tijdje keek ik alleen nog even de updates na, maar nu zelfs dat niet meer).quote:
Geweldig!!!! Ik hoor idd een hoop boe geroep!quote:Op maandag 18 februari 2008 00:49 schreef mootie het volgende:
Tadaaaaaaaaa!
Nou, het filmpje wijst duidelijk anders uit. Ik vind het vooral leuk dat Yuri ook met een beker de ring verlaat.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat die rat dat donders goed weet. Ik denk dat hij denkt (..),
dat deze leugen nog wel even in stand kan worden gehouden, vanwege zijn
status als kindje van God en de onvoorwaardelijke bescherming van de FEBO.
Illegaal en zwaar onsportief.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:57 schreef mootie het volgende:
Ik heb er verder geen verstand van, maar ik vind het er nogal smerig uitzien, iemand die op de grond ligt in het gezicht trappen.
quote:Op maandag 18 februari 2008 00:57 schreef mootie het volgende:
Ik heb er verder geen verstand van, maar ik vind het er nogal smerig uitzien, iemand die op de grond ligt in het gezicht trappen.
Ow okay, hij trapte hem per ongeluk in zn gezicht, dat zal het zijn.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:00 schreef diedirk het volgende:
Ja maar het was wel reaktie en niet expres van brian
Ja, Yuri komt omhoog en krijgt dat die fatale trap terwijl hij half overeind is. Lijkt me echt sterk dat dat normaliter mag, 'no contest' klinkt hier nog te goed voor.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:02 schreef agter het volgende:
Zo te zien probeerde Yuri op te staan toen Brian hem voor de 2e maal in zijn gezicht schopte.
Hij was pas KO na die laaghartige trap van Brian...
TJa, typisch Brian...denk ik dan.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:57 schreef mootie het volgende:
Ja, ik ben het met je eens hoor, maar jij en ik weten donders goed, dat dit filmpjequote:Op maandag 18 februari 2008 00:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, het filmpje wijst duidelijk anders uit. Ik vind het vooral leuk dat Yuri ook met een beker de ring verlaat.
Ik heb zo het vermoeden dat dat de story of his life is...quote:Op maandag 18 februari 2008 01:00 schreef diedirk het volgende:
Ja.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, Yuri komt omhoog en krijgt dat die fatale trap terwijl hij half overeind is. Lijkt me echt sterk dat dat normaliter mag, 'no contest' klinkt hier nog te goed voor.
Het was grappenderwijs natuurlijk!quote:Op maandag 18 februari 2008 01:06 schreef agter het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat dat de story of his life is...
Dat zei Joran ookquote:Op maandag 18 februari 2008 01:00 schreef diedirk het volgende:
De KO vind dus eigenlijk buiten spel plaats, simpel als dat.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:06 schreef agter het volgende:
[..]
Ja.
Ik wil nu wel graag de deskundige mening van die kickbox-mijnheer. Bedoel, ik ben maar een leek...
Dat maakt normaliter niet uit hoor, als je na 10 seconden legaal KO geslagen wordt, dan heb je toch echt verlorenquote:Op maandag 18 februari 2008 01:05 schreef Yavido het volgende:
Die tekst ook bij het filmpje
K1 MAX ZONDAG 17 FEBRUARI
BRIAN (De gouden kooi) vs YURI
Wedstrijd onbeslist
In de eerste seconden schopt Brian, Yuri vol tegen zijn hoofd ondanks dat Yuri gelijk stond te wankelen en door zijn bennen zakte kreeg Yuri nog een tweede trap (na) waarna hij echt goed knock-out ging. Het duurde echt enkelen minuten voordat Yuri weer bij kwam. De wedstrijdleiding wees geen winnaar aan omdat de wedstrijd niet langer dan 30 seconden had geduurd. Brian kreeg nog wel een fluitconcert voor zijn onsportieve gedag.
Nog een punt dus! Naast de No Contest sowieso geen winnaar omdat de wedstrijd niet langer dan 30 sec. heeft geduurd.
Zeker wetenquote:Op maandag 18 februari 2008 01:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, ik ben het met je eens hoor, maar jij en ik weten donders goed, dat dit filmpje
uiteindelijk nooit de villa zal bereiken helaas ........... wel zullen we weer een zwaar
gemanipuleerde versie gaan zien![]()
![]()
Hij kreeg hem toen hij alweer half overeind was. Als dat een 'vergissing' van Brian was, geeft dat alleen maar aan hoe gevaarlijk Brian is (net als plotseling als een razende je vriendin in een houdgreep onder de douche knallen).quote:Op maandag 18 februari 2008 01:09 schreef Rotterdammert het volgende:
kijk nog maar eens goed!
die tweede trap van brian kwam terwijl Yuri viel...hij lag dus niet!
Was gewoon vechters instinct.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:09 schreef Rotterdammert het volgende:
kijk nog maar eens goed!
Klopt helemaal, maar hier wordt alles toch verdraaid. Huub's klap deze week is al lang weer vergetenquote:Op maandag 18 februari 2008 01:09 schreef Rotterdammert het volgende:
kijk nog maar eens goed!
Het hangt er een beetje vanaf, welke regels het gevecht wordt gehouden en of het nu in de val was of niet. Ik dacht in 1e instantie dat ie al neer is en overeind was gekomen, maar lees ook dat het in de val was.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:06 schreef agter het volgende:
[..]
Ja.
Ik wil nu wel graag de deskundige mening van die kickbox-mijnheer. Bedoel, ik ben maar een leek...
Lol!quote:Op maandag 18 februari 2008 01:12 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Klopt helemaal, maar hier wordt alles toch verdraaid. Huub's klap deze week is al lang weer vergeten![]()
Hij zit, net als alle anderen, in een spel. Hij wil Huub dergelijke gevoelens niet kenbaar maken, logisch toch?quote:Op maandag 18 februari 2008 00:56 schreef LuNaTiC het volgende:
Overigens is het raar dat Brian nu euforisch lijkt te zijn, ik sprak een vriend van me na het gevecht, die was bij hem in de kleedkamers geweest na zijn gevecht, en tegen hem zei Brian dat ie wel baalde dat ie die schop na had gegeven.
Okequote:Op maandag 18 februari 2008 01:10 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Dat maakt normaliter niet uit hoor, als je na 10 seconden legaal KO geslagen wordt, dan heb je toch echt verloren
Het gaat vooral in dit soort gevallen om het feit dat men geen materiaal heeft om toch nog een winnaar aan te wijzen sowieso.
Zou het pas gebeurd zijn in de laatste seconden van de laatste ronden, en Yuri had het gevecht tot dan toe geheel gedomineerd, had je hem nog kunnen aanwijzen als winnaar (want illegale actie --> gediskwalificeerd, of in elk geval een gele kaart met puntenaftrek), maar nu kun je nooit weten wat er gebeurd 'zou zijn' mochten ze verder gegaan zijn... kun je dus ook geen winnaar aanwijzen.
(andere voorbeelden van een no contenst in K-1 is weleens geweest dat iemand heel vroeg in de 1e ronde per ongeluk een schop in het kruis kreeg en niet verder kon. Of dat iemand per ongeluk vroeg een sneetje in zijn wenkbrauw kreeg, en dat er niet verder gegaan mocht worden van de dokter voor de veiligheid van de vechter (kan namelijk bloed in de ogen stromen daardoor))).
smerige tering hond is het ookquote:Op maandag 18 februari 2008 00:49 schreef mootie het volgende:
Tadaaaaaaaaa!
Maar het lijkt erop dat de KO pas bij de 2e trap kwam, toch?quote:Op maandag 18 februari 2008 01:09 schreef Rotterdammert het volgende:
kijk nog maar eens goed!
Precies.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:16 schreef agter het volgende:
[..]
Maar het lijkt erop dat de KO pas bij de 2e trap kwam, toch?
weet ik, en regels zijn terecht. Maar de reacties vooraf (steekwoorden: invalide, nek breken) duiden hier al op en nu ook weer: Brian is altijd de pispaal terwijl Huub zo ontzettend asociaal is en in-en-in slechte acties uithaald, maar daar worden geen hele topics over volgekliederd. Ik zou zo graag zien dat het een beetje meer gespreid lag, maar het is blijkbaar of de ene kant of de andere. Enige nuance bespeur ik bij (bijna) niemand....quote:Op maandag 18 februari 2008 01:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Lol!
Dit was een sportevenement weet je nog? Met regels enzo?
Dit hadden ze toch kunnen weten? Brian is en blijft een rat.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:18 schreef tipsch het volgende:
Komaan, reactie van het publiek spreekt voor zich. Zij hebben de beelden levensgroot en groter kunnen zien.
Foute actie van rat, klaar.
Leuk filmpje.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:19 schreef LuNaTiC het volgende:
nog een leuk voorbeeld van een no contest (idioterie trouwens, is ook niet representatief voor waar de sport voor staat overigens):
http://www.youtube.com/watch?v=KM-UeIEivGs
quote:Op maandag 18 februari 2008 01:15 schreef markisboer het volgende:
[..]
smerige tering hond is het ook
Bedankt voor je uitleg,quote:Op maandag 18 februari 2008 01:10 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Dat maakt normaliter niet uit hoor, als je na 10 seconden legaal KO geslagen wordt, dan heb je toch echt verloren
Het gaat vooral in dit soort gevallen om het feit dat men geen materiaal heeft om toch nog een winnaar aan te wijzen sowieso.
Zou het pas gebeurd zijn in de laatste seconden van de laatste ronden, en Yuri had het gevecht tot dan toe geheel gedomineerd, had je hem nog kunnen aanwijzen als winnaar (want illegale actie --> gediskwalificeerd, of in elk geval een gele kaart met puntenaftrek), maar nu kun je nooit weten wat er gebeurd 'zou zijn' mochten ze verder gegaan zijn... kun je dus ook geen winnaar aanwijzen.
(andere voorbeelden van een no contenst in K-1 is weleens geweest dat iemand heel vroeg in de 1e ronde per ongeluk een schop in het kruis kreeg en niet verder kon. Of dat iemand per ongeluk vroeg een sneetje in zijn wenkbrauw kreeg, en dat er niet verder gegaan mocht worden van de dokter voor de veiligheid van de vechter (kan namelijk bloed in de ogen stromen daardoor))).
DIe andere techniek is interessant, je tegenstander op de bek pakken. Heb ik 1 keer eerder gezien.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:19 schreef LuNaTiC het volgende:
nog een leuk voorbeeld van een no contest (idioterie trouwens, is ook niet representatief voor waar de sport voor staat overigens):
COnclusie is gewoon dat Brian het niet express deed, maar in heetst van de strijd, maar dat hij normaal gesproken wel gediskwalificeerd was geworden.quote:Op [target=http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2815348#2815348]maandag 18 februari 2008 @ 01:11[/target] schreef het volgende:
Weet dat het weinig zin heeft, maar het is werkelijk ongeloofelijk wat mensen allemaal zien.
Yuri gaat neer wankelt en balanceert op 1 knie en dan komt snel de tweede trap. Da's onregelementair, klaar ! .....Maar hij lag niet KO op de grond ofzo. Brian maakt hier een beginnersfout in de vuur van het gevecht en da's ongelukkig en een beetje dom. Maar hij trap niet een (KO) op de grond liggend tegenstander, wat sommige mensen hier zo graag willen geloven. Verder vind ik het best
Zo'n actie mag dus gewoon niet. Je hoort het publiek toch ook over de piss gaan bij de herhaling?quote:Op maandag 18 februari 2008 01:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitleg,
Maar zo'n aktie als Brian mag dan gewoon? Want ik begrijp dat er geen winnaar is omdat hij te kort was. Had bijv. Yuri opgestaan werd dan de wedstrijd voortgezet of was Brian dan gediskalificeerd geweest? Of zou er dan toch doorgeknockt worden?
quote:Op maandag 18 februari 2008 01:23 schreef diedirk het volgende:
[..]
COnclusie is gewoon dat Brian het niet express deed, maar in heetst van de strijd, maar dat hij normaal gesproken wel gediskwalificeerd was geworden.
En kunnen we dit hoofdstuk nu afsluiten?
huub is paar dagen geleden op Brian gesprongen , heeft hem geslagen en Brian deed niks terug dus Brian kan zich echt wel inhouden.
Echt een prettige jongen dus om buiten ruzie mee te krijgenquote:Op maandag 18 februari 2008 01:23 schreef diedirk het volgende:
[..]
COnclusie is gewoon dat Brian het niet express deed, maar in heetst van de strijd, maar dat hij normaal gesproken wel gediskwalificeerd was geworden.
huub is paar dagen geleden op Brian gesprongen , heeft hem geslagen en Brian deed niks terug dus Brian kan zich echt wel inhouden.
Ze is ongesteld en stapte zo dat bad in lekker samen met Brain..quote:Op maandag 18 februari 2008 01:20 schreef Disana het volgende:
Amanda heeft hooguit 2 minuten onder de douche gestaan. Maar ja, daarvoor kwam ze uit bad dus dan was ze vast al heel schoon.
Brian zei nog iets geks in bad, namelijk dat hij een tampon hoordequote:Op maandag 18 februari 2008 01:25 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze is ongesteld en stapte zo dat bad in lekker samen met Brain..
Het heetst van de strijd? Ze waren krap 5 seconden bezigquote:Op maandag 18 februari 2008 01:23 schreef diedirk het volgende:
[..]
DieDirk,quote:Op maandag 18 februari 2008 01:23 schreef diedirk het volgende:
[..]
Och ja verrek. Lekker fris.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:25 schreef Sug4r het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 februari 2008 01:19 schreef LuNaTiC het volgende:
So?quote:Op maandag 18 februari 2008 01:25 schreef Sug4r het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 februari 2008 01:28 schreef agter het volgende:
[..]
So?
Als je het water in stapt dan stopt het, hoor...
quote:Op maandag 18 februari 2008 01:24 schreef mkoch het volgende:
Respect voor brian hij heeft die klote oostblokker met zijn grote smoel mooi een les geleerd
en van die trap na dat is gewoon gebrek aan ervaring.
hij dacht misschien dat het die minukel van een huub was met zijn nieuwe Hoer.
goed gedaan brian!!!
Schrijkf ook even wat die ene kenner er neer zet.Dit is een echte Brianfan die er geen verstand van heeft.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:23 schreef diedirk het volgende:
[..]
Voor 2,2 miljoen wél ja....quote:Op maandag 18 februari 2008 01:23 schreef diedirk het volgende:
[..]
Ies echt waar!quote:
In dit geval: nee. In het geval van officiele muay thai regels had ik het nog maar even moeten zien. Het is wel een discussie die vaker wordt gevoerd tussen vechtsportfanaten overigens. Ik zal je nog wat voorbeelden geven:quote:Op maandag 18 februari 2008 01:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitleg,
Maar zo'n aktie als Brian mag dan gewoon? Want ik begrijp dat er geen winnaar is omdat hij te kort was. Had bijv. Yuri opgestaan werd dan de wedstrijd voortgezet of was Brian dan gediskalificeerd geweest? Of zou er dan toch doorgeknockt worden?
Denk het niet helaasquote:Op maandag 18 februari 2008 01:29 schreef diedirk het volgende:
Ik denk dat Huub heel blij moet zijn dat Brian zich wel kon inhouden paar dagen geleden toen Huub op zijn bed sprong en hem een klap heeft gegeven.
Hoop dat dit de Brian haters en Huubsoppers eens even wat stof tot denken geeft....zal wel niet....
Nou sorry hoor, ik heb er toch al heel wat jaartjes ervaring mee, maar dat is mij nog nooit opgevallenquote:Op maandag 18 februari 2008 01:30 schreef agter het volgende:
[..]
Ies echt waar!
Je kunt ook gewoon zwemmen...(alleen eruit stappen is een probleem...;-) )
Ik heb toch mijn twijfels hoor... je ziet Yuri niet helemaal neergaan hij valt en steunt op z'n armen en wil weer omhoogkomen en dan krijgt hij die trap van Brian... Brian heeft gewoon pech dat het binnen 30 seconden gebeurt anders had ie gewonnen. Maar ik ben ook maar een leek.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zo'n actie mag dus gewoon niet. Je hoort het publiek toch ook over de piss gaan bij de herhaling?
Ze zal ongetwijfelt OB gebruiken maar ze had zich even kunnen douchen voor ze in dat bad stapte...wel zo lekker fris voor Brain na een dag lang dacht ik zo..quote:Op maandag 18 februari 2008 01:28 schreef agter het volgende:
[..]
So?
Als je het water in stapt dan stopt het, hoor...
Ja dat Brian daardoor laf het spel kan spelen.Hij dreigt gewoon dat hij Huub zo dood kan slaan.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:29 schreef diedirk het volgende:
Ik denk dat Huub heel blij moet zijn dat Brian zich wel kon inhouden paar dagen geleden toen Huub op zijn bed sprong en hem een klap heeft gegeven.
Hoop dat dit de Brian haters en Huubsoppers eens even wat stof tot denken geeft....zal wel niet....
quote:Op maandag 18 februari 2008 01:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja dat Brian daardoor laf het spel kan spelen.Hij dreigt gewoon dat hij Huub zo dood kan slaan.
Als ik de redactie was zou ik me hart vasthouden met zo,n ongeleid projectiel in huis.Huub kan hoogstens een vlieg dood slaan.
Dan ben je echt gewoon even reteeigenwijs.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb toch mijn twijfels hoor... je ziet Yuri niet helemaal neergaan hij valt en steunt op z'n armen en wil weer omhoogkomen en dan krijgt hij die trap van Brian... Brian heeft gewoon pech dat het binnen 30 seconden gebeurt anders had ie gewonnen. Maar ik ben ook maar een leek.
Staat op FOK, dus is het waar!!!quote:Op maandag 18 februari 2008 01:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, ik heb er toch al heel wat jaartjes ervaring mee, maar dat is mij nog nooit opgevallen
Ik zie in die partij van Brian tegen Yuri nul sportiviteit, maar volgens mij mag jij hier niet meer zijn.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:33 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
Wat een stelletje LOSERS die Huublovers!!
Maar niet kunnen verkroppen dat Brian heeft gewonnen en dat die Yuri de tering is geschopt en geslagen binnen 30 sec...
GET a life HuubloverZzzzzzzz en probeer eens SPORTIEF te zijn!
Saxay!!!quote:Op maandag 18 februari 2008 01:33 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
Wat een stelletje LOSERS die Huublovers!!
Maar niet kunnen verkroppen dat Brian heeft gewonnen en dat die Yuri de tering is geschopt en geslagen binnen 30 sec...
GET a life HuubloverZzzzzzzz en probeer eens SPORTIEF te zijn!
Saxay!!!quote:Op maandag 18 februari 2008 01:34 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
Wat doet Huub trouwens weer ZOGENAAMD diervriendelijk met die hond op zijn schoot??
Wagelijk die redactie! Ze moeten weer een mooi beeld hebben als Huub de dierenvriend!
Ik ben geen Huubfan maar de rillingen kropen over mijn rug toen hij dat zei vanavondquote:Op maandag 18 februari 2008 01:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja dat Brian daardoor laf het spel kan spelen.Hij dreigt gewoon dat hij Huub zo dood kan slaan.Als ik de redactie was zou ik me hart vasthouden met zo,n ongeleid projectiel in huis.Huub kan hoogstens een vlieg dood slaan.
Kan je het weer niet aan??quote:
Thanks again....quote:Op maandag 18 februari 2008 01:31 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
In dit geval: nee. In het geval van officiele muay thai regels had ik het nog maar even moeten zien. Het is wel een discussie die vaker wordt gevoerd tussen vechtsportfanaten overigens. Ik zal je nog wat voorbeelden geven:
http://www.youtube.com/watch?v=7Sw33C5l-hs
K-1 regels dicteren officieel dat je een tegenstander die down is, niets meer mag doen. Maar wanneer ben je down? Dat is dus als je met bijv je knie of een handschoen of op je kont, op de grond bent. De controverse hier was dus: was Hari al down of niet? Bij Yuri was dat dus wel duidelijk, die was down dus mag je natuurlijk nooit natrappen.
http://www.youtube.com/watch?v=tItNKjtz-yk
Hier een gevecht op full muay thai rules, je ziet dat Diender al praktisch KO is door die schop, en die Thai geeft hem nog ff een stoot na in de val. Misschien voor ons niet chique, wel toegestaan volgens die regels.
Saxay!!quote:Op maandag 18 februari 2008 01:37 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
Kan je het weer niet aan??![]()
quote:Op maandag 18 februari 2008 01:34 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
Wat doet Huub trouwens weer ZOGENAAMD diervriendelijk met die hond op zijn schoot??
Wagelijk die redactie! Ze moeten weer een mooi beeld hebben als Huub de dierenvriend!
Hoe vaak heeft Huub wel niet gezegd dat hij zonder gene Brian van de trap zou flikkeren en hopen dat hij zijn nek zou breken??quote:Op maandag 18 februari 2008 01:36 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik ben geen Huubfan maar de rillingen kropen over mijn rug toen hij dat zei vanavond
Mooiequote:Op maandag 18 februari 2008 01:37 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik wil alleen nog even een shot neerzetten van die mooie unieke 'winnaarsbeker' van Brian.
[ afbeelding ]
Om het even in de juiste perspectief te stellen
Ik heb gevonden wat je bedoelt.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:30 schreef agter het volgende:
[..]
Ies echt waar!
Je kunt ook gewoon zwemmen...(alleen eruit stappen is een probleem...;-) )
Ben ik zeker de enige waarbij dat helemaal niet zo isquote:Op maandag 18 februari 2008 01:34 schreef agter het volgende:
[..]
Staat op FOK, dus is het waar!!!
Zwemmen tijdens menstruatie zonder tampon?
Nee serieus, ies echt:
Van www.menstruatie.net:
Klopt het dat je tijdens het zwemmen niet menstrueert?
Zwemmen tijdens de maandstonden, menig scholier heeft het als (welgemeend) excuus gebruikt om de sportlessen over te slaan. Nochtans is gebleken dat de menstruatie van in het zwembad vanzelf lijkt te stoppen.
Die oneindige walgelijke Huub lovers hebben niet zoveel met de harde REALITEIT!quote:Op maandag 18 februari 2008 01:38 schreef Rotterdammert het volgende:
Waarom hoor ik niemand over die prachtige eerste High-Kick trap van Brian? Die was al genoeg om die roemeen knock-out te krijgen.
quote:Op maandag 18 februari 2008 01:37 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik wil alleen nog even een shot neerzetten van die mooie unieke 'winnaarsbeker' van Brian.
[ afbeelding ]
En nu maar hopen dat dat ook een keer luktquote:Op maandag 18 februari 2008 01:38 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft Huub wel niet gezegd dat hij zonder gene Brian van de trap zou flikkeren en hopen dat hij zijn nek zou breken??
Ff weer vergeten zeker?
Die zal zich achter wel weer laten inpalmen door die kutredactiequote:Op maandag 18 februari 2008 01:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub is alweer weg, beetje vreemd allemaal ......
[ afbeelding ]
Staat in mn eerste post volgens mij; viel me nog redelijk mee dat een nieuweling in zijn eerste partij dat voor elkaar weet te krijgen. Het leek er in de eerste seconden op te lijken dat het een ongecontroleerde zwieppartij met maaiende haymakers zou worden, wat overigens heel normaal is in een 1e partij(en).quote:Op maandag 18 februari 2008 01:38 schreef Rotterdammert het volgende:
Waarom hoor ik niemand over die prachtige eerste High-Kick trap van Brian? Die was al genoeg om die roemeen knock-out te krijgen.
Dat is overduidelijk dus.........quote:Op maandag 18 februari 2008 01:37 schreef LuNaTiC het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je trouwens het verschil in grootte van die bekers SWA?quote:Op maandag 18 februari 2008 01:37 schreef LuNaTiC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb het verschil tussen koud en warm water nooit getest, dus kan je geen objectieve data verschaffen, weet alleen uit ervaring dat het in water niet werkt (dacht zelf door de waterdruk)...misschien moeten we er maar eens een projectje van maken?quote:Op maandag 18 februari 2008 01:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb gevonden wat je bedoelt.
Maar daar staat dat het in een zwembad stopt door de koudeprikkel.
In een warm bad is dat dus weer een heel ander verhaal
http://www.menstruatie.net/index.cfm/189
Kan er geen genoeg van krijgen!quote:Op maandag 18 februari 2008 01:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub is alweer weg, beetje vreemd allemaal ......
Ik weet niet welke grootte van beker brian gehad heeft.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:41 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
Zie je trouwens het verschil in grootte van die bekers SWA?![]()
LOL!!quote:Op maandag 18 februari 2008 01:41 schreef agter het volgende:
[..]
Ik heb het verschil tussen koud en warm water nooit getest, dus kan je geen objectieve data verschaffen, weet alleen uit ervaring dat het in water niet werkt (dacht zelf door de waterdruk)...misschien moeten we er maar eens een projectje van maken?
Echt uniek zo'n bekerquote:Op maandag 18 februari 2008 01:37 schreef LuNaTiC het volgende:
[ afbeelding ]
lees jij weleens eerder geposte replies bro?quote:Op maandag 18 februari 2008 01:41 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
Zie je trouwens het verschil in grootte van die bekers SWA?![]()
Jammer dat 90% van de posters hier niet begrijpen wat de woorden "KNOCK OUT" betekend!quote:Op maandag 18 februari 2008 01:44 schreef yellowfirst het volgende:
Jammer dat Amanda de woorden "no contest" niet begrijpt, maar mag het kennelijk niet begrijpen van Brian...
Huub is zonder beker al een heldquote:Op maandag 18 februari 2008 01:40 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
jaloers jochie?
Als Huub met een beker was binnengekomen was hij de oneindige HELD!![]()
Over perspectief gesproken!
Heb ook al een berichtje uit doen gaan.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:44 schreef tipsch het volgende:
Fuck, is de rode brigade niet meer wakker?
Die hangt eenzaam aan een touwtje!quote:Op maandag 18 februari 2008 01:45 schreef Rotterdammert het volgende:
waar hangt zielige huubje uit?
Ach gossie kan je het allemaal weer niet aan?quote:Op maandag 18 februari 2008 01:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb ook al een berichtje uit doen gaan.
Volgens Brian wijst Amanda Huub nu af a la Lieke style. Gewoon afwijzen, hetgeen wat hij niet kan hebben.
Doe maar, graagquote:Op maandag 18 februari 2008 01:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nieuwe COS, iemand al ????? Anders werp ik me wel op ...
Saxayquote:Op maandag 18 februari 2008 01:46 schreef Huubsnekkiebreken. het volgende:
[..]
Die hangt eenzaam aan een touwtje!![]()
Ja, Brian en Amanda staan al maanden volkomen geïsoleerd in het 'spel'. Zo leuk om te zien, die 'groepsdynamiek' waar zij deel van uit maken.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb ook al een berichtje uit doen gaan.
Volgens Brian wijst Amanda Huub nu af a la Lieke style. Gewoon afwijzen, hetgeen wat hij niet kan hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |