Denk dat je gehoorbeschadiging oploopt als je te lang op straat hebt gezworven.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:13 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
er was geen fluitconcert volgens miky, maar doodse stilte
jaja heroïne makt meer kapot dan je lief is..quote:Op maandag 18 februari 2008 00:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet alleen een drank- en drugsprobleem, maar ook nog een gehoorprobleem.
Het leven van die man gaat niet over rozen
Ik hoop dat Yvonne en Nouk dat straks ook met Brian gaan doen.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
We zijn niet alleen goed, maar ook nog vriendelijk
Wat ook grappig is: de dames brengen je netjes standaard tot aan de deur en wuiven je ook weg.
op is sexayquote:Op zondag 17 februari 2008 23:53 schreef Yavido het volgende:
Mocht Noekje of Gert meelezen, het moet #3311 zijnDankje
Je had z'n blik in zn ogen moeten zien toen ie in zijn hoek af lag te wachten hoet het met zijn tegenstander was en wat er ging gebeuren (psycho-modus)quote:Op maandag 18 februari 2008 00:18 schreef Yavido het volgende:
[..]
Saxay
Ondertussen op de streams:
[ afbeelding ]
Die blik wordt enger en enger
Nah, hij is nu helemáál megalomaan geworden. Niemand kan Hem wat maken. Openlijk fantaseren over het breken van Huub's nek, dat zegt al wel genoeg, Brr, wat een griezel.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:14 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
die zit nog onder de dope
speed, coke, ect
Geen filmpjes gemaakt?quote:Op maandag 18 februari 2008 00:20 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Je had z'n blik in zn ogen moeten zien toen ie in zijn hoek af lag te wachten hoet het met zijn tegenstander was en wat er ging gebeuren (psycho-modus)
Goed idee, maar misschien moet je in je beginpost ook even de naamquote:Op maandag 18 februari 2008 00:14 schreef Kinga het volgende:
[..]
Of die van Jaap moet ff van TT veranderen....
quote:Op maandag 18 februari 2008 00:20 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Je had z'n blik in zn ogen moeten zien toen ie in zijn hoek af lag te wachten hoe het met zijn tegenstander was en wat er ging gebeuren (psycho-modus)
Ik zat te twijfelen, maar 1) mijn camera op de telefoon is bagger, zeker van de afstand waar ik op zat, en 2) het gevecht was letterlijk binnen 10 seconden voorbij. (edit: en 3) bijna altijd wordt het wel door iemand gefilmd in het publiek en geupload)quote:
Kan je er een screenshotje van maken? Want ik kan er niet opkomen. Ik denk alle mensen die zich nog eerst moeten reggen ook niet.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:23 schreef agter het volgende:
Nog een leuke, off topic, want op streams is niet zo boeiend op dit moment:
Amanda:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=18357&postcount=2
Helemaal top!quote:Op maandag 18 februari 2008 00:25 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen, maar 1) mijn camera op de telefoon is bagger, zeker van de afstand waar ik op zat, en 2) het gevecht was letterlijk binnen 10 seconden voorbij.
Echt, knipper maar niet met je ogen als je het filmpje onder ogen krijgt.
Denk overigens dat ie snel wordt geupload op de kickboksfora, dus ik houd het wel even in de gaten voor jullie... zodra ik iets heb post ik het.
Das nou ook toevallig. Brian noemde Yuri eerder vanavond ook megalomaan.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah, hij is nu helemáál megalomaan geworden. Niemand kan Hem wat maken. Openlijk fantaseren over het breken van Huub's nek, dat zegt al wel genoeg, Brr, wat een griezel.
Done.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Goed idee, maar misschien moet je in je beginpost ook even de naam
van Jaap veranderen in Eric. Maakt het wel zo persoonlijk
Sprak-ie het in één keer goed uit?quote:Op maandag 18 februari 2008 00:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Das nou ook toevallig. Brian noemde Yuri eerder vanavond ook megalomaan.
Sorry:quote:Op maandag 18 februari 2008 00:26 schreef Yavido het volgende:
[..]
Kan je er een screenshotje van maken? Want ik kan er niet opkomen. Ik denk alle mensen die zich nog eerst moeten reggen ook niet.
Systeembericht
Je bent niet ingelogd, of je hebt niet de rechten om deze pagina te bekijken.
Dat is meer iets voor Huub, Brian rookt niet eens (heel soms een sigaar, dat wel).quote:Op maandag 18 februari 2008 00:14 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
die zit nog onder de dope
speed, coke, ect
ik rook ook niet... daarom ben ik goedquote:Op maandag 18 februari 2008 00:36 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor Huub, Brian rookt niet eens (heel soms een sigaar, dat wel).
Mooi, je bent er eentje vergeten ....quote:
Saxay-plaatje is weer weggehaald omdat morgen misschien wel kinderen hier lezen...en das nie zo saxay.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:36 schreef Yavido het volgende:
[..]
Bedankt
Tja, daar kan ik in elk geval maar 1 antwoord op hebben momenteel
Saxay
En je OP is weer geweldig Saxay!!!quote:Op zondag 17 februari 2008 23:54 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ja, stom van me he?
Maarrr, wel Saxay!!
Zou je niet veel liever een rondje met Brian willen sparren ....quote:Op maandag 18 februari 2008 00:41 schreef agter het volgende:
Ik zou zo graag in die groep aan tafel willen roepen dat het NO CONTEST was.
En dat Brian een laaghartige loser actie uitgevoerd heeft door keihard op dat hoofdje van
die lieve Yuri te schoppen terwijl Yurietje al down was.
Brian is zelfs totaal euforisch. Ik denk dat ze hem flink wat wijs hebben gemaakt. Hij zei zelf 'no contest' maar blijkbaar begrijpt hij totaal niet wat dat inhoudt.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:44 schreef Lady-night het volgende:
Toch is Brian trots zo te horen...Hoe kan dat dan???
quote:
Dat durf ik niet...vind het een hele enge vent.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zou je niet veel liever een rondje met Brian willen sparren ....
ignorance is bliss??quote:Op maandag 18 februari 2008 00:44 schreef Lady-night het volgende:
Toch is Brian trots zo te horen...Hoe kan dat dan???
Ik denk dat Brian heel blij is dat ie er zo vanaf gekomen is. Hij heeft in zijn hoofd allang horror-scenario's doorlopen..."wat als het mis gaat?".quote:Op maandag 18 februari 2008 00:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian is zelfs totaal euforisch. Ik denk dat ze hem flink wat wijs hebben gemaakt. Hij zei zelf 'no contest' maar blijkbaar begrijpt hij totaal niet wat dat inhoudt.
Heldin!quote:Op maandag 18 februari 2008 00:49 schreef mootie het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-857476247613114470&q=K1+17+februari&total
Tadaaaaaaaaa!
(niet zelf gevonden hoor)
quote:Op maandag 18 februari 2008 00:49 schreef mootie het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-857476247613114470&q=K1+17+februari&total
Tadaaaaaaaaa!
Nah, ik denk dat die rat dat donders goed weet. Ik denk dat hij denkt (..),quote:Op maandag 18 februari 2008 00:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian is zelfs totaal euforisch. Ik denk dat ze hem flink wat wijs hebben gemaakt. Hij zei zelf
'no contest' maar blijkbaar begrijpt hij totaal niet wat dat inhoudt.
quote:Op maandag 18 februari 2008 00:49 schreef mootie het volgende:
Tadaaaaaaaaa!
Lijkt wel iemand van de KKK zoals Brian opkomt.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:49 schreef mootie het volgende:
Tadaaaaaaaaa!
Dat was Lucquote:Op maandag 18 februari 2008 00:52 schreef LuNaTiC het volgende:
Die rapper was ook dramatisch trouwens
Hartstikke bedankt even goed.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:49 schreef mootie het volgende:
Tadaaaaaaaaa!
gewoon KO geslagenquote:Op maandag 18 februari 2008 00:49 schreef mootie het volgende:
Tadaaaaaaaaa!
idd, maar dat zien we echt niet terug op tv, weddenquote:Op maandag 18 februari 2008 00:54 schreef Kinga het volgende:
Nou duidelijker Boe geroep kun je niet hebben!
Ik had al zo'n vermoeden (maar ik moet zeggen dat ik bij DGK al heel lang afgehaakt ben, vroeger keek ik redelijk vaak de streams, en na eeen tijdje keek ik alleen nog even de updates na, maar nu zelfs dat niet meer).quote:
Geweldig!!!! Ik hoor idd een hoop boe geroep!quote:Op maandag 18 februari 2008 00:49 schreef mootie het volgende:
Tadaaaaaaaaa!
Nou, het filmpje wijst duidelijk anders uit. Ik vind het vooral leuk dat Yuri ook met een beker de ring verlaat.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat die rat dat donders goed weet. Ik denk dat hij denkt (..),
dat deze leugen nog wel even in stand kan worden gehouden, vanwege zijn
status als kindje van God en de onvoorwaardelijke bescherming van de FEBO.
Illegaal en zwaar onsportief.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:57 schreef mootie het volgende:
Ik heb er verder geen verstand van, maar ik vind het er nogal smerig uitzien, iemand die op de grond ligt in het gezicht trappen.
quote:Op maandag 18 februari 2008 00:57 schreef mootie het volgende:
Ik heb er verder geen verstand van, maar ik vind het er nogal smerig uitzien, iemand die op de grond ligt in het gezicht trappen.
Ow okay, hij trapte hem per ongeluk in zn gezicht, dat zal het zijn.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:00 schreef diedirk het volgende:
Ja maar het was wel reaktie en niet expres van brian
Ja, Yuri komt omhoog en krijgt dat die fatale trap terwijl hij half overeind is. Lijkt me echt sterk dat dat normaliter mag, 'no contest' klinkt hier nog te goed voor.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:02 schreef agter het volgende:
Zo te zien probeerde Yuri op te staan toen Brian hem voor de 2e maal in zijn gezicht schopte.
Hij was pas KO na die laaghartige trap van Brian...
TJa, typisch Brian...denk ik dan.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:57 schreef mootie het volgende:
Ja, ik ben het met je eens hoor, maar jij en ik weten donders goed, dat dit filmpjequote:Op maandag 18 februari 2008 00:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, het filmpje wijst duidelijk anders uit. Ik vind het vooral leuk dat Yuri ook met een beker de ring verlaat.
Ik heb zo het vermoeden dat dat de story of his life is...quote:Op maandag 18 februari 2008 01:00 schreef diedirk het volgende:
Ja.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, Yuri komt omhoog en krijgt dat die fatale trap terwijl hij half overeind is. Lijkt me echt sterk dat dat normaliter mag, 'no contest' klinkt hier nog te goed voor.
Het was grappenderwijs natuurlijk!quote:Op maandag 18 februari 2008 01:06 schreef agter het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat dat de story of his life is...
Dat zei Joran ookquote:Op maandag 18 februari 2008 01:00 schreef diedirk het volgende:
De KO vind dus eigenlijk buiten spel plaats, simpel als dat.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:06 schreef agter het volgende:
[..]
Ja.
Ik wil nu wel graag de deskundige mening van die kickbox-mijnheer. Bedoel, ik ben maar een leek...
Dat maakt normaliter niet uit hoor, als je na 10 seconden legaal KO geslagen wordt, dan heb je toch echt verlorenquote:Op maandag 18 februari 2008 01:05 schreef Yavido het volgende:
Die tekst ook bij het filmpje
K1 MAX ZONDAG 17 FEBRUARI
BRIAN (De gouden kooi) vs YURI
Wedstrijd onbeslist
In de eerste seconden schopt Brian, Yuri vol tegen zijn hoofd ondanks dat Yuri gelijk stond te wankelen en door zijn bennen zakte kreeg Yuri nog een tweede trap (na) waarna hij echt goed knock-out ging. Het duurde echt enkelen minuten voordat Yuri weer bij kwam. De wedstrijdleiding wees geen winnaar aan omdat de wedstrijd niet langer dan 30 seconden had geduurd. Brian kreeg nog wel een fluitconcert voor zijn onsportieve gedag.
Nog een punt dus! Naast de No Contest sowieso geen winnaar omdat de wedstrijd niet langer dan 30 sec. heeft geduurd.
Zeker wetenquote:Op maandag 18 februari 2008 01:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, ik ben het met je eens hoor, maar jij en ik weten donders goed, dat dit filmpje
uiteindelijk nooit de villa zal bereiken helaas ........... wel zullen we weer een zwaar
gemanipuleerde versie gaan zien![]()
![]()
Hij kreeg hem toen hij alweer half overeind was. Als dat een 'vergissing' van Brian was, geeft dat alleen maar aan hoe gevaarlijk Brian is (net als plotseling als een razende je vriendin in een houdgreep onder de douche knallen).quote:Op maandag 18 februari 2008 01:09 schreef Rotterdammert het volgende:
kijk nog maar eens goed!
die tweede trap van brian kwam terwijl Yuri viel...hij lag dus niet!
Was gewoon vechters instinct.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:09 schreef Rotterdammert het volgende:
kijk nog maar eens goed!
Klopt helemaal, maar hier wordt alles toch verdraaid. Huub's klap deze week is al lang weer vergetenquote:Op maandag 18 februari 2008 01:09 schreef Rotterdammert het volgende:
kijk nog maar eens goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |