Hij was er al gepostquote:Op zondag 17 februari 2008 23:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij stond net nog heel trots te vertellen dat het publiek voor hem uit zijn dak ging, en allemaal gingen staan van bewondering voor zijn trapkracht!!
Ik gooi jouw quote even in Jaap zijn topic, vind die vast wel grappig om te lezen. Als je het goed vind?
saxayquote:
Een echte man slaat iemand 10 minuten knock-out.......quote:Op zondag 17 februari 2008 23:59 schreef tho_Omas het volgende:
Mike - Brian heeft vandaag aan zijn moeder bewezen dat hij geen jongen meer is maar een man.
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Driewerf hoera voor de rode brigade!
Hij heeft Amanda de hele dag beschermd.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:00 schreef Kinga het volgende:
[..]
Zucht. Dan ben je echt triest als je zo'n opmerking maakt.
Hij heeft een 'deelname' beker. Heeft iedereen gekregen, stelt verder dus NIETS voor.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Heeft Brian daar een beker gekregen waarop staat dat hij de winnaar is ?
Je valt echt in herhaling hequote:Op maandag 18 februari 2008 00:03 schreef Borga het volgende:
[..]
Hij heeft een 'deelname' beker. Heeft iedereen gekregen, stelt verder dus NIETS voor.
Hij is zeker not amusedquote:Op maandag 18 februari 2008 00:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub naar achter, hopelijk wordt hij even bij gepraat ....
Tja, als je het zo neer zet, dan heeft Brian het heel erg druk. Er moet minstens 1 ding afvallen...quote:Op maandag 18 februari 2008 00:04 schreef tipsch het volgende:
Goed, ik ben nog steeds erg benieuwd of die vechtverhaal van rat nou nog verder zal gaan.
Of de trainingsuitjes verder gaan.
Of Hans nog 2 keer in de week over de vloer blijft komen.
Verder
Of het golfen 1x per week voral nog door blijft gaan![]()
Kick their brains in while they are down!!quote:Op maandag 18 februari 2008 00:01 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Een echte man slaat iemand 10 minuten knock-out.......
Hij moet ook ff enthousiast reageren op Brians overwinning he.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub naar achter, hopelijk wordt hij even bij gepraat ....
Dan heeft Flens er een ander plaatje op geschroefd, want er staat duidelijk te lezen dat hij een winnaar isquote:Op maandag 18 februari 2008 00:03 schreef Borga het volgende:
[..]
Hij heeft een 'deelname' beker. Heeft iedereen gekregen, stelt verder dus NIETS voor.
Jaquote:
Ga wegquote:Op maandag 18 februari 2008 00:07 schreef iLoveYvonne het volgende:
[..]
Yvonne lieverd, ik blijf toch altijd van je houden, vooral omdat je altijd mijn liefdesbrieven direct beantwoord!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is toch duidelijkquote:Op maandag 18 februari 2008 00:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan heeft Flens er een ander plaatje op geschroefd, want er staat duidelijk te lezen dat hij een winnaar is
Jazekerquote:Op maandag 18 februari 2008 00:10 schreef Marieke_B het volgende:
Eric gaat morgen even naar huis en hij leest hier mee heeftie gezegd....moeten we niet een apart Topic met info voor hem openen?
Wedden dat die het wel vindquote:Op maandag 18 februari 2008 00:10 schreef Marieke_B het volgende:
Eric gaat morgen even naar huis en hij leest hier mee heeftie gezegd....moeten we niet een apart Topic met info voor hem openen?
er was geen fluitconcert volgens miky, maar doodse stiltequote:Op maandag 18 februari 2008 00:08 schreef LuNaTiC het volgende:
de K-1 MAX wordt trouwens zaterdag volgens mij uitgezonden op SBS6.
Ik betwijfel of de partij van Brian wordt uitgezonden (hoop het aan de ene kant niet, slechte reclame voor de sport, aan de andere kant wel leuk om het fluitconcert te horen... als ze het in de Kooi ook mogen zien, ishet dubbel zo leuk natuurlijk)
Geen idee, hij leek niet erg vrolijk. Ik had het idee, dat hij gespeeld meequote:Op maandag 18 februari 2008 00:10 schreef petraa het volgende:
Wat was er met Huub?
hij toch toch maar ff de door iedereen gevreesde yurie de sloper met 1 trap tegen het canvas getraptquote:Op maandag 18 februari 2008 00:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian heeft 'gewonnen' en heeft nu een 'winnaars' beker...
Dus... .triester kan niet
Of die van Jaap moet ff van TT veranderen....quote:Op maandag 18 februari 2008 00:10 schreef Marieke_B het volgende:
Niet alleen een drank- en drugsprobleem, maar ook nog een gehoorprobleem.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:13 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
er was geen fluitconcert volgens miky, maar doodse stilte
die zit nog onder de dopequote:Op maandag 18 februari 2008 00:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geen idee, hij leek niet erg vrolijk. Ik had het idee, dat hij gespeeld mee
moest doen met Brian zijn overwinningsverhaal.
En die blik van Brian sinds hij terug is, die is echt eng
Tja, is een recensie over te vinden hoor.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nog zo'n post en ik stel mij daar wat intiems bij voor.
Trusten ruudquote:
Da's ook een goed idee.. hoe moet ik dat aan een modje vragen?quote:Op maandag 18 februari 2008 00:14 schreef Kinga het volgende:
[..]
Of die van Jaap moet ff van TT veranderen....
Bij deze!quote:Op maandag 18 februari 2008 00:16 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Da's ook een goed idee.. hoe moet ik dat aan een modje vragen?
In FB, dat Eric zijn naam erbij moet ofzo..quote:Op maandag 18 februari 2008 00:16 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Da's ook een goed idee.. hoe moet ik dat aan een modje vragen?
We zijn niet alleen goed, maar ook nog vriendelijkquote:Op maandag 18 februari 2008 00:15 schreef agter het volgende:
[..]
Tja, is een recentie over te vinden hoor.
Yvonne en Anouk:
http://www.hookers.nl/showpost.php?p=487084&postcount=9
![]()
ff serieus, ik denk niet dat hij zou liegen daaroverquote:Op maandag 18 februari 2008 00:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet alleen een drank- en drugsprobleem, maar ook nog een gehoorprobleem.
Het leven van die man gaat niet over rozen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |