Dat is meer iets voor Huub, Brian rookt niet eens (heel soms een sigaar, dat wel).quote:Op maandag 18 februari 2008 00:14 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
die zit nog onder de dope
speed, coke, ect
ik rook ook niet... daarom ben ik goedquote:Op maandag 18 februari 2008 00:36 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor Huub, Brian rookt niet eens (heel soms een sigaar, dat wel).
Mooi, je bent er eentje vergeten ....quote:
Saxay-plaatje is weer weggehaald omdat morgen misschien wel kinderen hier lezen...en das nie zo saxay.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:36 schreef Yavido het volgende:
[..]
Bedankt
Tja, daar kan ik in elk geval maar 1 antwoord op hebben momenteel
Saxay
En je OP is weer geweldig Saxay!!!quote:Op zondag 17 februari 2008 23:54 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ja, stom van me he?
Maarrr, wel Saxay!!
Zou je niet veel liever een rondje met Brian willen sparren ....quote:Op maandag 18 februari 2008 00:41 schreef agter het volgende:
Ik zou zo graag in die groep aan tafel willen roepen dat het NO CONTEST was.
En dat Brian een laaghartige loser actie uitgevoerd heeft door keihard op dat hoofdje van
die lieve Yuri te schoppen terwijl Yurietje al down was.
Brian is zelfs totaal euforisch. Ik denk dat ze hem flink wat wijs hebben gemaakt. Hij zei zelf 'no contest' maar blijkbaar begrijpt hij totaal niet wat dat inhoudt.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:44 schreef Lady-night het volgende:
Toch is Brian trots zo te horen...Hoe kan dat dan???
quote:
Dat durf ik niet...vind het een hele enge vent.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zou je niet veel liever een rondje met Brian willen sparren ....
ignorance is bliss??quote:Op maandag 18 februari 2008 00:44 schreef Lady-night het volgende:
Toch is Brian trots zo te horen...Hoe kan dat dan???
Ik denk dat Brian heel blij is dat ie er zo vanaf gekomen is. Hij heeft in zijn hoofd allang horror-scenario's doorlopen..."wat als het mis gaat?".quote:Op maandag 18 februari 2008 00:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian is zelfs totaal euforisch. Ik denk dat ze hem flink wat wijs hebben gemaakt. Hij zei zelf 'no contest' maar blijkbaar begrijpt hij totaal niet wat dat inhoudt.
Heldin!quote:Op maandag 18 februari 2008 00:49 schreef mootie het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-857476247613114470&q=K1+17+februari&total
Tadaaaaaaaaa!
(niet zelf gevonden hoor)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |