Ow okay, hij trapte hem per ongeluk in zn gezicht, dat zal het zijn.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:00 schreef diedirk het volgende:
Ja maar het was wel reaktie en niet expres van brian
Ja, Yuri komt omhoog en krijgt dat die fatale trap terwijl hij half overeind is. Lijkt me echt sterk dat dat normaliter mag, 'no contest' klinkt hier nog te goed voor.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:02 schreef agter het volgende:
Zo te zien probeerde Yuri op te staan toen Brian hem voor de 2e maal in zijn gezicht schopte.
Hij was pas KO na die laaghartige trap van Brian...
TJa, typisch Brian...denk ik dan.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:57 schreef mootie het volgende:
Ik heb er verder geen verstand van, maar ik vind het er nogal smerig uitzien, iemand die op de grond ligt in het gezicht trappen.
Ja, ik ben het met je eens hoor, maar jij en ik weten donders goed, dat dit filmpjequote:Op maandag 18 februari 2008 00:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, het filmpje wijst duidelijk anders uit. Ik vind het vooral leuk dat Yuri ook met een beker de ring verlaat.
Ik heb zo het vermoeden dat dat de story of his life is...quote:Op maandag 18 februari 2008 01:00 schreef diedirk het volgende:
Ja.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, Yuri komt omhoog en krijgt dat die fatale trap terwijl hij half overeind is. Lijkt me echt sterk dat dat normaliter mag, 'no contest' klinkt hier nog te goed voor.
Het was grappenderwijs natuurlijk!quote:Op maandag 18 februari 2008 01:06 schreef agter het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat dat de story of his life is...
Dat zei Joran ookquote:Op maandag 18 februari 2008 01:00 schreef diedirk het volgende:
De KO vind dus eigenlijk buiten spel plaats, simpel als dat.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:06 schreef agter het volgende:
[..]
Ja.
Ik wil nu wel graag de deskundige mening van die kickbox-mijnheer. Bedoel, ik ben maar een leek...
Dat maakt normaliter niet uit hoor, als je na 10 seconden legaal KO geslagen wordt, dan heb je toch echt verlorenquote:Op maandag 18 februari 2008 01:05 schreef Yavido het volgende:
Die tekst ook bij het filmpje
K1 MAX ZONDAG 17 FEBRUARI
BRIAN (De gouden kooi) vs YURI
Wedstrijd onbeslist
In de eerste seconden schopt Brian, Yuri vol tegen zijn hoofd ondanks dat Yuri gelijk stond te wankelen en door zijn bennen zakte kreeg Yuri nog een tweede trap (na) waarna hij echt goed knock-out ging. Het duurde echt enkelen minuten voordat Yuri weer bij kwam. De wedstrijdleiding wees geen winnaar aan omdat de wedstrijd niet langer dan 30 seconden had geduurd. Brian kreeg nog wel een fluitconcert voor zijn onsportieve gedag.
Nog een punt dus! Naast de No Contest sowieso geen winnaar omdat de wedstrijd niet langer dan 30 sec. heeft geduurd.
Zeker wetenquote:Op maandag 18 februari 2008 01:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, ik ben het met je eens hoor, maar jij en ik weten donders goed, dat dit filmpje
uiteindelijk nooit de villa zal bereiken helaas ........... wel zullen we weer een zwaar
gemanipuleerde versie gaan zien![]()
![]()
Hij kreeg hem toen hij alweer half overeind was. Als dat een 'vergissing' van Brian was, geeft dat alleen maar aan hoe gevaarlijk Brian is (net als plotseling als een razende je vriendin in een houdgreep onder de douche knallen).quote:Op maandag 18 februari 2008 01:09 schreef Rotterdammert het volgende:
kijk nog maar eens goed!
die tweede trap van brian kwam terwijl Yuri viel...hij lag dus niet!
Was gewoon vechters instinct.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:09 schreef Rotterdammert het volgende:
kijk nog maar eens goed!
Klopt helemaal, maar hier wordt alles toch verdraaid. Huub's klap deze week is al lang weer vergetenquote:Op maandag 18 februari 2008 01:09 schreef Rotterdammert het volgende:
kijk nog maar eens goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |