quote:Op zondag 17 februari 2008 21:15 schreef Dark het volgende:
Brain is de ring uit gelopen met veel lawaai uit de zaal hij is onder begeleiding afgevoerd.
Hij heeft doorgetrapt terwijl yuri al op de grond lag.
Een groote loser is het en ik denk dat hij zich niet meer in dit wereldje hoeft te vertonen.
Dan maken ze hem wel een kopje kleiner er was veel ophef!
Bron: www.fighttalk.nl
cap: MissSomebodyquote:Op zondag 17 februari 2008 21:25 schreef Kinga het volgende:
En voor de gene die dat net vroeg van No Contest; ook van fighttalk.nl
hij heeft hem volgens Sprinter KO getrapt. Maar gaf na deze trap, dus tijdens zijn val, nog een trap na. Wat dus het voortgang ontnam van zijn tegenstander. Vandaar een NO CONTEST. Want misschien had zijn tegenstander nog wel door kunnen vechten na de 1e trap. Maar na de 2e trap was het helemaal gedaan.
Ja ze zat ernaast jonguuuhquote:Op zondag 17 februari 2008 22:36 schreef noekje het volgende:
Amanda wel weer beter?
Dat viel mij dus ook al op...quote:Op zondag 17 februari 2008 22:37 schreef Kinga het volgende:
Je ziet Huub kijken, die gelooft er geen bal van.
Volgens mij gewoon omdat het een beginnerspartij was, mag Brian de wedstrijd op zijn naam zetten...quote:Op zondag 17 februari 2008 22:36 schreef Larisje het volgende:
Oke hoe zit het nu? No contest , maar Brian beweert toch winnaar te zijn? Hoe zit dat dan? Ik ben geen kickbokser dus ik weet het niet. Wie kan het me uitleggen?
Al is de leugen nog zo snel, een springende lamp vertelt het wel ?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:38 schreef Ziet het volgende:
"hij heeft gewonneeeeee" en er springt een lamp....
wat betekent dat?
Zelfs zijn pappa is boos over deze leugensquote:Op zondag 17 februari 2008 22:38 schreef Ziet het volgende:
"hij heeft gewonneeeeee" en er springt een lamp....
wat betekent dat?
Ja maar waarom wordt er dan gezegd dat het no contest was? Dat snap ik dan niet?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:38 schreef agter het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon omdat het een beginnerspartij was, mag Brian de wedstrijd op zijn naam zetten...
Huub zei van de week 's nachts al dat Brian toch wel ging winnen ....quote:Op zondag 17 februari 2008 22:37 schreef Kinga het volgende:
Je ziet Huub kijken, die gelooft er geen bal van.
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zelfs zijn pappa is boos over deze leugens
staat op beeld, ontkennen heeft weinig zin.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:39 schreef neehe het volgende:
Maar Brian vertelt het wel eerlijk van dat natrappen, dat mag ook wel gezegt worden.
Hij heeft het nu al 3x verteld.
ROFLquote:Op zondag 17 februari 2008 22:40 schreef Deisyy het volgende:
Top Yavido![]()
Kenneth schijnt gister hier te zijn gesignaleerd
die krijgt degene wie zijn HAAR het mooist zit!quote:Op zondag 17 februari 2008 22:40 schreef Scandalous het volgende:
Maar ehm, die beker? Waar is die dan voor? Of krijgt iedereen die meedoet een beker?
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:40 schreef Deisyy het volgende:
Top Yavido![]()
Kenneth schijnt gister hier te zijn gesignaleerd
Maak het nou niet mooier dan het is.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:42 schreef Rotterdammert het volgende:
Brian verdient respect dat hij toch de ring in dorst te stappen en mag volgens onze redactie ondanks dat hij als nieuweling de fout maakte om zijn tegenstander te trappen terwijl deze naar de grond ging, de overwinning wel degelijk op zijn naam schrijven.
http://www.kickboxing.nl/uitslag-gevecht-brian-gouden-kooi.html
Die zat in het Happy Meal op de terugweg !!quote:Op zondag 17 februari 2008 22:40 schreef Scandalous het volgende:
Maar ehm, die beker? Waar is die dan voor?
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:46 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Die zat in het Happy Meal op de terugweg !!
De ring in dorst te stappen?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:42 schreef Rotterdammert het volgende:
Brian verdient respect dat hij toch de ring in dorst te stappen en mag volgens onze redactie ondanks dat hij als nieuweling de fout maakte om zijn tegenstander te trappen terwijl deze naar de grond ging, de overwinning wel degelijk op zijn naam schrijven.
Zet de rest er dan ook ff bij:quote:Op zondag 17 februari 2008 22:42 schreef Rotterdammert het volgende:
Okay, dat verandert de zaak 1000000%.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:42 schreef Rotterdammert het volgende:
Nog geen beelden gezien.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:41 schreef kit2u het volgende:
[..]
staat op beeld, ontkennen heeft weinig zin.
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:46 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Die zat in het Happy Meal op de terugweg !!
Omdat Amanda vertelde dat Hedda ook bij de K1 was ......quote:Op zondag 17 februari 2008 22:45 schreef Yasminn het volgende:
Huub baaalt!
Wist hij toch al?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Omdat Amanda vertelde dat Hedda ook bij de K1 was ......
misschien geruild voor de USB-STICKquote:Op zondag 17 februari 2008 22:49 schreef Meganog1 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die beker gewoon door de Kubatz clan gejat is?
Zoals die BOLLE altijd zegt: Bull FUCKING schit.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, kutkabouter, daar zit je dan met je grote smoel.....Brain geen hersenbloeding, maar jij misschien wel tijdens je tigste neukpartij......quote:
Huub wist al dat ze daar heen zou gaan.Huub zou toch ook eerst gaan.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Er komen er steeds meer:quote:Op zondag 17 februari 2008 22:50 schreef agter het volgende:
Nog een reactie op de fronsite van http://www.kickboxing.nl/uitslag-gevecht-brian-gouden-kooi.html
" 1. Brian zou gedikwalificeerd moeten worden!
Het was niet normaal dat Brian nog trapte toen Yuri op de grond lag...."
Ja, om BOEH te roepen en weg te gaan zeker...quote:Op zondag 17 februari 2008 22:50 schreef mazaru het volgende:
Brr: Iedereen werd wild!! De hele zaal stond op!
Voorspelbaar hequote:Op zondag 17 februari 2008 22:50 schreef mazaru het volgende:
Dat zijn de bekende oogkleppen met dubbeldik bord voor z'n kop weerquote:Op zondag 17 februari 2008 22:50 schreef mazaru het volgende:
Ik denk dat ze die zelf gekocht hebben (of de Febo)quote:Op zondag 17 februari 2008 22:49 schreef Meganog1 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die beker gewoon door de Kubatz clan gejat is?
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:53 schreef jassy het volgende:
Amanda ging in een Champagnekleur Jurk heen en komt in een Rooie jurk thuis ?
Wat klopt hier niet!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |