Volgens mij gewoon omdat het een beginnerspartij was, mag Brian de wedstrijd op zijn naam zetten...quote:Op zondag 17 februari 2008 22:36 schreef Larisje het volgende:
Oke hoe zit het nu? No contest , maar Brian beweert toch winnaar te zijn? Hoe zit dat dan? Ik ben geen kickbokser dus ik weet het niet. Wie kan het me uitleggen?
Al is de leugen nog zo snel, een springende lamp vertelt het wel ?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:38 schreef Ziet het volgende:
"hij heeft gewonneeeeee" en er springt een lamp....
wat betekent dat?
Zelfs zijn pappa is boos over deze leugensquote:Op zondag 17 februari 2008 22:38 schreef Ziet het volgende:
"hij heeft gewonneeeeee" en er springt een lamp....
wat betekent dat?
Ja maar waarom wordt er dan gezegd dat het no contest was? Dat snap ik dan niet?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:38 schreef agter het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon omdat het een beginnerspartij was, mag Brian de wedstrijd op zijn naam zetten...
Huub zei van de week 's nachts al dat Brian toch wel ging winnen ....quote:Op zondag 17 februari 2008 22:37 schreef Kinga het volgende:
Je ziet Huub kijken, die gelooft er geen bal van.
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zelfs zijn pappa is boos over deze leugens
staat op beeld, ontkennen heeft weinig zin.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:39 schreef neehe het volgende:
Maar Brian vertelt het wel eerlijk van dat natrappen, dat mag ook wel gezegt worden.
Hij heeft het nu al 3x verteld.
ROFLquote:Op zondag 17 februari 2008 22:40 schreef Deisyy het volgende:
Top Yavido![]()
Kenneth schijnt gister hier te zijn gesignaleerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |