abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56803351
Brian verdient respect dat hij toch de ring in dorst te stappen en mag volgens onze redactie ondanks dat hij als nieuweling de fout maakte om zijn tegenstander te trappen terwijl deze naar de grond ging, de overwinning wel degelijk op zijn naam schrijven.

http://www.kickboxing.nl/uitslag-gevecht-brian-gouden-kooi.html
  zondag 17 februari 2008 @ 22:42:11 #52
186734 ikpikhetnietmeer
Villalux = incognito
pi_56803352
quote:
Op zondag 17 februari 2008 22:40 schreef Scandalous het volgende:
Maar ehm, die beker? Waar is die dan voor? Of krijgt iedereen die meedoet een beker?
die krijgt degene wie zijn HAAR het mooist zit!
pi_56803363
Nou weet ik het niet meer helemaal zeker, maar volgens mij las ik net ook dat als het een contestwas dat je dan wel als winnaar uit geroepen wordt. Maar nou weet ik het niet meer zo zeker.

Brain verteld wel dat mensen waren aan het joele. Ook daar poste iemand over. Mensen hebben veel betaald voor een kaartje en als er dan een gelijk gaat liggen pikken ze niet zxo graag. Ze willen een wedstrijd zien
pi_56803369
quote:
Op zondag 17 februari 2008 22:40 schreef Deisyy het volgende:
Top Yavido

Kenneth schijnt gister hier te zijn gesignaleerd
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_56803375
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  zondag 17 februari 2008 @ 22:43:27 #56
130755 Kinga
versier hier
pi_56803394
Gezicht van Huub zegt genoeg.
  zondag 17 februari 2008 @ 22:43:38 #57
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_56803400
Pfff, het komt B toe, hij krijgt lekker geen K1 kruisje maar lekker gelijk een hele beker... dus
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_56803401
Weet wel wat Huub denkt "uhhh, ga ik met die gast nog eens ruzie maken?"
pi_56803409
Zo te zien gelooft Huub het niet zo, maar hij wil nu niet op Brian's parade regenen
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_56803461
nou, dat smaakt naar meer
Wanneer is de volgende wedstrijd ????
  zondag 17 februari 2008 @ 22:45:45 #61
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_56803468
De lang verwachte kickbokswedstrijd tussen Brian en de Georgische Sloper kende een spectaculaire en explosieve ontknoping. Yuri de Georgische sloper kwam nog op als een echte vechter met de muziek van Wild Boys van Duran Duran. Yuri bleek niet zo’n "wild boy" te zijn Brian daarentegen kwam op onder begeleiding van "rapper" double L.(Redactie: Luc ex-gast in de Gouden Kooi) Amanda luisterde slechts getooid in haar hotpants het geheel op als ringcard-girl.

Direct bij aanvang van de wedstrijd zocht Yuri totaal ongecontroleerd de aanval. Brian wist de eerste aanval te pareren. Op onnavolgbare wijze wist Brian zijn eerste trap direct vol op in het gelaat van de Georgiër te plaatsen. Tot ieders verbazing ging Yuri direct naar het canvas. Terwijl dat de Georgiër al op de grond lag gaf Brian Yuri een volle trap op het hoofd. De ringarts moest er aan te pas komen om Yuri weer op te lappen.

De uitslag van de wedstrijd werd bepaald door de jury: No-Contest
Brian verdient respect dat hij toch de ring in dorst te stappen en mag volgens onze redactie ondanks dat hij als nieuweling de fout maakte om zijn tegenstander te trappen terwijl deze naar de grond ging, de overwinning wel degelijk op zijn naam schrijven.
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_56803469
Huub baaalt!
pi_56803472
Vraag me toch af waarom hij zo met die beker zit te wapperen en waar die vandaan komt.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_56803475
quote:
Op zondag 17 februari 2008 22:42 schreef Rotterdammert het volgende:

Maak het nou niet mooier dan het is.
Yuri heeft 5000 eurie in z'n zak .
Je dacht toch niet dat John Brian zou laten verliezen?
  † In Memoriam † zondag 17 februari 2008 @ 22:46:07 #65
196778 PeterNB
AIVD agent met magnetron...
pi_56803477
quote:
Op zondag 17 februari 2008 22:40 schreef Scandalous het volgende:
Maar ehm, die beker? Waar is die dan voor?
Die zat in het Happy Meal op de terugweg !!
pi_56803481
OP klaar
pi_56803489
quote:
Op zondag 17 februari 2008 22:46 schreef PeterNB het volgende:

[..]

pi_56803494
Ricardo over Amanda haar 8. uur, vind Amanda niet zo leuk geloof ik.
Goedemorgen :W
pi_56803514
quote:

De ring in dorst te stappen?
Niveautje hoor!
pi_56803517
quote:

Zet de rest er dan ook ff bij:

Direct bij aanvang van de wedstrijd zocht Yuri totaal ongecontroleerd de aanval. Brian wist de eerste aanval te pareren. Op onnavolgbare wijze wist Brian zijn eerste trap direct vol op in het gelaat van de Georgiër te plaatsen. Tot ieders verbazing ging Yuri direct naar het canvas. Terwijl dat de Georgiër al op de grond lag gaf Brian Yuri een volle trap op het hoofd. De ringarts moest er aan te pas komen om Yuri weer op te lappen.

De uitslag van de wedstrijd werd bepaald door de jury: No-Contest
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_56803521
quote:

Okay, dat verandert de zaak 1000000%.
Uitslag van de wedstrijd NO CONTEST.
En van de redactie van de site www.kickboxing.nl mag Brian de uitslag op zijn naam schrijven.

Dus in de K1 wereld heeft Brian NIET gewonnen. Hoe hij aan die beker komt weet ik hiet,.
Officiele uitslag is dat Brian NIET gewonnen heeft.

Iemand anders andere info???
Make my day!
pi_56803523
quote:
Op zondag 17 februari 2008 22:41 schreef kit2u het volgende:

[..]

staat op beeld, ontkennen heeft weinig zin.
Nog geen beelden gezien.
Vanavond las ik hier dat hij het van dat natrappen wel niet zou zeggen.
En dat de beelden gemanipuleerd zouden worden.
pi_56803534
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_56803540
quote:
Op zondag 17 februari 2008 22:46 schreef PeterNB het volgende:

[..]

Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_56803579
quote:
Op zondag 17 februari 2008 22:45 schreef Yasminn het volgende:
Huub baaalt!
Omdat Amanda vertelde dat Hedda ook bij de K1 was ......
Keep the Sunny Side Up
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')