quote:Brian wint in 1e ronde zwaar op k.o. met een high kick en trapt zijn tegenstander in zijn val nog na, gezien de scheids er niet op tijd bij was! Zijn tegenstander staat pas na 10 min op
beequeen.quote:Veel boeh geroep ... Brian wordt niet gewaardeerd .
Uitslag; no contest
Mootie.quote:Het nadeel is wel dat hij zelf geen enkele klap heeft gekregen die rat.
Typisch Brian, altijd onder de gordel.
ikpikhet niet meer.quote:Jammer! Hij heeft nagetrapt, de loser! Geen uitslag!
avonne.quote:eindelijk recht op mijn avatar ...nu dgzooi nog
dark.quote:dus Brian heeft geen klappen gehad
Ik hoop dat Yuri veul vangt hiervoor
Jajong, een kenner ?quote:Dat is echt zuur voor Brian! En verdiend, natrappen in een sportieve ontmoeting
Ben benieuwd of Hans Hondekop nog steeds een fan van Brian blijft ?
Hier geven we Commentaar Op Streams , niet op users.quote:Brian schijnt Yuri een hoge trap te hebben gegeven en tijdens diens val trapte hij nog een keer. Als dit waar is heeft Brian niks verkeerd gedaan want zolang een vechter de grond niet raakt met zijn knie, kont of handen etc. 'vecht' hij nog steeds net zolang tot de scheidsrechter ertussen kwam.
Dus stop maar met haten Brian heeft die jongen gewoon gesloopt.
Jeetje, Huub durft geen mensen na te trappen in een kickbokswedstrijd? Wat een mietje is het ook.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:56 schreef coldstar het volgende:
[..]
Schrijf ik dat? Ik had meer in gedachte dat ze vanuit achter misschien de bewoners op de hoogts zouden houden. Maar goed wat maakt het uit. De beste stuurlui staan hier weer aan wal. Hij doet het toch maar even. En da theeft niets te maken of je hem nou wel of niet mag. Botje bulding ( Huub) durft niet...
quote:Op zondag 17 februari 2008 21:06 schreef beequeen het volgende:
Vervolg op: DGK[COS#3308] Brian versus Yuri.
Op'je volgt.
En die laffe loser had nog wel zijn pak meegenomen voor al die interviews die hij na de wedstrijd zou hebbenquote:Op zondag 17 februari 2008 20:55 schreef Dark het volgende:
Hans Hondekop staat gigantisch voor LUL![]()
![]()
![]()
Met dank aan zijn protegé, wat een sukkels
bron brianamanda.nlquote:margret
nou dat zal zn onervarenheid zijn dan dat ie dat heeft gedaan dat gebeurd zeker niet met opzet en als je denkt dat dat wel zo is dan ben je geen fan van Brian dat kan niet maar ik kan het niet vinden hoor op fighttalk
Ik zou zeggen omkleden Brian, in de auto en snel terug naar de kooi, geen feestje na.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:07 schreef mazaru het volgende:
Dank je wel Beequeen!
[..]
En die laffe loser had nog wel zijn pak meegenomen voor al die interviews die hij na de wedstrijd zou hebben
![]()
![]()
Welke wedstrijd??
NO CONTEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Iedere gore laffe rat die vrouwen slaat is bij uitstek al een kansloze loser!quote:Op zondag 17 februari 2008 21:08 schreef rooie3 het volgende:
We wisten toch dat Brian een lafaard was.Wie slaat er ook alweer als de beveiliging iemand vast heeft.En dat mag allemaal zomaar,hoop dat Brian hard uitgefloten is.
heeft niets met natrappen te maken. Je wil me toch niet vertellen dat je Huub in die ring wil neer zetten? Sorry hoor, maar nou moet ik toch even lachen. Je kan hem er wel in zetten, maa rdan moet je in elke hoek 2 hoeren zetten, dan alleen blijft hij staanquote:Op zondag 17 februari 2008 21:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Jeetje, Huub durft geen mensen na te trappen in een kickbokswedstrijd? Wat een mietje is het ook.
Eigenlijk laat het alleen maar zien dat Brian de terechte winnaar van DGK zou zijn... de grootste hufter wint de hoofdprijs...quote:Op zondag 17 februari 2008 21:08 schreef diedirk het volgende:
Kijken hoe RTL dit geweld weer gaat goedpraten in de uitzending..
Wedden dat we de trap na, de disqualificatie en een Brian die uitgefloten wordt door heel het publiek nergens zullen terugzien of lezen....!
Die gaat eerst nog wat drinken met "de boys"quote:Op zondag 17 februari 2008 21:10 schreef Copycat het volgende:
Hoe laat wordt Brian terug in de villa verwacht?
ik zie het meer als een beginnersfout..quote:Op zondag 17 februari 2008 21:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, Brainless gediskwalificeerd, weer een mooi plusje op zijn CV .........
Wat een stomme, laffe, klootzak is het toch ook, na-trappen
Hij zou met een zak over zijn lelijke rattenhoofd afgevoerd moeten wordenquote:Op zondag 17 februari 2008 21:09 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik zou zeggen omkleden Brian, in de auto en snel terug naar de kooi, geen feestje na.
Denk je nou zelf dat Huub geinteresseerd is in kickboxen als sport voor hemzelf?quote:Op zondag 17 februari 2008 21:10 schreef coldstar het volgende:
[..]
heeft niets met natrappen te maken. Je wil me toch niet vertellen dat je Huub in die ring wil neer zetten? Sorry hoor, maar nou moet ik toch even lachen. Je kan hem er wel in zetten, maa rdan moet je in elke hoek 2 hoeren zetten, dan alleen blijft hij staan![]()
quote:Op zondag 17 februari 2008 21:10 schreef mootie het volgende:
zo net een uitgebreid verslag gehad, de partij was een aanfluiting, yuri ging neer, en B trapte na.....er werd al getelt, normaal staat hier strafpunten op, en word het onbeslist...mensen van de sportschool, die dus niks met dgk te maken hebben, dus ook geen voorkeur hebben, vonden het een aanfluiting van beide heren, yuri stond stil de show was voor B...en na trappen he, laat ik het zo zeggen, er staan dr nu vele in de rij die dit graag even over willen doen....nee men is niet blij in de zaal....alles is gefilmpt hoop het vanavond nog te zien, dus ben benieuwd hoe het door rtl gebracht word het gejoel zal er wel uit geknipt worden!!!!
nog een lekker stukje van nowlive
Nee, daar zetten ze een juichband overheenquote:Op zondag 17 februari 2008 21:10 schreef mootie het volgende:
het gejoel zal er wel uit geknipt worden!!!!
Ik als aard van het beestje.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:11 schreef Rotterdammert het volgende:
ik zie het meer als een beginnersfout..
Ik zie het meer als een karakterfout.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:11 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Waarom lach je? Weet jij hoe het is om in de ring te staan? Alle losertjes wiens hele leven draait om DGK volgen en Brian uitlachen. Brian is al een winnaar door voor DUIZENDEN mensen te gaan knokken in een ring, dat zie ik niemand van de mensen hier die hem uitlachen doen. Ik heb binnenkort mijn eerste partij en dat zal voor maximaal 300 mensen zijn en ik ben al fucking zenuwachtig en gespannen dus ik heb respect voor Brian. Buiten de ring en in die kooi is 't een loser maar iedereen die de ring is stapt is een winnaar in dat aspect.quote:
Waarom moet je t dan op Huub betrekken? Heeft Huub kickboxles van die hondekop? Ff blijven opletten he, dat is Brian namelijkquote:Op zondag 17 februari 2008 21:10 schreef coldstar het volgende:
[..]
heeft niets met natrappen te maken. Je wil me toch niet vertellen dat je Huub in die ring wil neer zetten? Sorry hoor, maar nou moet ik toch even lachen. Je kan hem er wel in zetten, maa rdan moet je in elke hoek 2 hoeren zetten, dan alleen blijft hij staan![]()
quote:Op zondag 17 februari 2008 21:10 schreef mazaru het volgende:
Iedere gore laffe rat die vrouwen slaat is bij uitstek al een kansloze loser!
Tuurlijk ik ook.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:11 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Vast dealtje, voor elke minuut die je blijft liggen ¤ 100,-quote:Op zondag 17 februari 2008 21:13 schreef Leandra het volgende:Tering zeg... Yuri is wel heel lang blijven liggen... 10 minuten?
Vind ik ook, daarbij zie je het ook nog vaak genoeg bij veteranen. De mensen die DGK volgen weten 0,0 van kickboxen en denken nu een mening te moeten en kunnen geven.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:14 schreef diedirk het volgende:
[..]
Tuurlijk ik ook.
Zie je vaker met beginners, die hebben nog niet ervaring en controle om op tijd te stoppen.
maar ja ...op dit forum is niet echt onpartijdig.....
Ja, dat weet ik. Maar ik heb het nu over Brrr die Amanda regelmatig ramt. En die Lieke ook heeft getrapt en geslagen en haar extensions uit haar hoofd heeft getrokkenquote:Op zondag 17 februari 2008 21:13 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ik hoop dat je weet dat Huubje in het verleden hedda heeft geslagen
![]()
dat in nu echt weer iets voor die Zooi...maar omdat die Rat eigenlijk gediskwalifiseerd moet worden maken ze er maar no contest van.......maar de fluiters had hij gelukkig op zijn hand!quote:Op zondag 17 februari 2008 21:07 schreef avonne het volgende:
Men kan wel zeggen dat een trap tijdens het vallen is toegestaan, maar waarom is het dan "no contest"? Er is toch wel iets onregelementairs geweest.
Ricardo - Met z'n zessen tegen 1?quote:Op zondag 17 februari 2008 21:14 schreef coldstar het volgende:
Zo de russen (ken hun naam niet ) beginnen tegen Ricardo te vertellen wat er gebeurd is van de week. Toen ze bezig waren te vertellen wat Huub gedaan had, ging het geluid uit. Wie wordt er hier nou beschermd......
quote:Op zondag 17 februari 2008 21:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Waarom lach je? Weet jij hoe het is om in de ring te staan? Alle losertjes wiens hele leven draait om DGK volgen en Brian uitlachen. Brian is al een winnaar door voor DUIZENDEN mensen te gaan knokken in een ring, dat zie ik niemand van de mensen hier die hem uitlachen doen. Ik heb binnenkort mijn eerste partij en dat zal voor maximaal 300 mensen zijn en ik ben al fucking zenuwachtig en gespannen dus ik heb respect voor Brian. Buiten de ring en in die kooi is 't een loser maar iedereen die de ring is stapt is een winnaar in dat aspect.
Het gaat ook niet om het kickboxen maar om Brian. Daar weet menig streamer iets vanaf.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Vind ik ook, daarbij zie je het ook nog vaak genoeg bij veteranen. De mensen die DGK volgen weten 0,0 van kickboxen en denken nu een mening te moeten en kunnen geven.
Die is blij met al die nullen op zijn bankrekeningquote:Op zondag 17 februari 2008 21:15 schreef noekje het volgende:
Maar hoe is het nu met Yuri?
Maar als ik het goed begrijp, is er GEEN wedstrijd geweest?quote:Op zondag 17 februari 2008 21:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Vind ik ook, daarbij zie je het ook nog vaak genoeg bij veteranen. De mensen die DGK volgen weten 0,0 van kickboxen en denken nu een mening te moeten en kunnen geven.
Brian wilde hem vast even weer bij het bewustzijn schoppen. Hij geeft daar vast een ontroerende draai aan.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die is blij met al die nullen op zijn bankrekening
-weg-quote:
Klopt. En we krijgen straks waarschijnlijk ook te horen dat er geen fluitconcert voor brrr wasquote:Op zondag 17 februari 2008 21:18 schreef Dark het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp, is er GEEN wedstrijd geweest?
http://en.wikipedia.org/wiki/No_contest_%28boxing%29quote:Op zondag 17 februari 2008 21:18 schreef Dark het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp, is er GEEN wedstrijd geweest?
De rus had het over 6 tegen 1.Knap sportief dan dat Huub een boete heeft gekregen.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:14 schreef BuffyJan het volgende:
Waarom was er een korte SL? Russin was aan t praten, volgens mij over Amanda. Iemand dit gevolgd?
Ah ik lees t al
Jij bent vast een hele sportieve en beheerste vechter?quote:
Nee natuurlijk niet, dat trutje hola zit liever achter de piano.....quote:Op zondag 17 februari 2008 21:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Denk je nou zelf dat Huub geinteresseerd is in kickboxen als sport voor hemzelf?
Toevallig wel ja. En nu?quote:Op zondag 17 februari 2008 21:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij bent vast een hele sportieve en beheerste vechter?
ja............. wij verslaafden trekken al meer dan een jaar met die rat op. Wat hij tot nu toe heeft laten zien is geslepenheid, hypocrisie, minachting naar vrouwen, grootmoedswaanzin, leugens en lafheid.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 februari 2008 21:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Oh jaaa! Daar had ik helemaal nog niet aan gedacht!!quote:Op zondag 17 februari 2008 21:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Brian wilde hem vast even weer bij het bewustzijn schoppen. Hij geeft daar vast een ontroerende draai aan.
De streamersquote:Op zondag 17 februari 2008 21:14 schreef coldstar het volgende:
Zo de russen (ken hun naam niet ) beginnen tegen Ricardo te vertellen wat er gebeurd is van de week. Toen ze bezig waren te vertellen wat Huub gedaan had, ging het geluid uit. Wie wordt er hier nou beschermd......
Het feit dat je meent dat je 'optrekt' met Brian zegt al genoeg over je realiteitszin.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:20 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja............. wij verslaafden trekken al meer dan een jaar met die rat op. Wat hij tot nu toe heeft laten zien is geslepenheid, hypocrisie, minachting naar vrouwen, grootmoedswaanzin, leugens en lafheid.
Daarom hoef ik geen verstand van die sport te hebben............sterker nog hij is een aanfluiting voor die sport, hij maakte vanvond de perfecte anti reclame, maar jij mag hem best verdedigen hoor .......vind ik wel moedig van je
Niks hoor. Niet slaan.quote:
Als je er zoveel vanaf zou je ook moeten weten dat kickboksen veel zelfbeheersing vereist en dat iemand met de persoonlijkheidseigenschappen van Brian (oncontroleerdbare agressie) niet snel in een wedstrijd gezet zou worden. Maar vanwege de publiciteit vonden ze het waarschijnlijk een leuk idee (RTL zal ook wel flink gedokt hebben), met duidelijke gevolgen.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Waarom lach je? Weet jij hoe het is om in de ring te staan? Alle losertjes wiens hele leven draait om DGK volgen en Brian uitlachen. Brian is al een winnaar door voor DUIZENDEN mensen te gaan knokken in een ring, dat zie ik niemand van de mensen hier die hem uitlachen doen. Ik heb binnenkort mijn eerste partij en dat zal voor maximaal 300 mensen zijn en ik ben al fucking zenuwachtig en gespannen dus ik heb respect voor Brian. Buiten de ring en in die kooi is 't een loser maar iedereen die de ring is stapt is een winnaar in dat aspect.
Het is gewoon dat het helemaal bij Brian zijn karakter past.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 februari 2008 21:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
ik zou het met je eens kunnen zijn als brian zijn vechtkunst zou bewaren voor alleen IN de ring. Zoals we weten, gebruikt hij dit echter ook om zijn vriendinnetje onder de duim te houden.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat zijn trainer besluit hem in te zetten is toch niet zijn fout of wel?quote:Op zondag 17 februari 2008 21:22 schreef Meganog1 het volgende:
[..]
Als je er zoveel vanaf zou je ook moeten weten dat kickboksen veel zelfbeheersing vereist en dat iemand met de persoonlijkheidseigenschappen van Brian (oncontroleerdbare agressie) niet snel in een wedstrijd gezet zou worden. Maar vanwege de publiciteit vonden ze het waarschijnlijk een leuk idee (RTL zal ook wel flink gedokt hebben), met duidelijke gevolgen.
Ze geven geen mening ze zien een vertaling van hun gevoel van gelijk hebben...quote:Op zondag 17 februari 2008 21:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Een wijf, je hebt het over vrouwen toch?quote:Op zondag 17 februari 2008 21:20 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, dat trutje hola zit liever achter de piano.....hij is nog erger al een wijf...die kan je ook niet in de ring van een K1! zetten toch. Daar staan kerels, echte kerels
dit was de eerste grote blunder van Hans Hondekop ........tsjah kan gebeurenquote:Op zondag 17 februari 2008 21:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat zijn trainer besluit hem in te zetten is toch niet zijn fout of wel?
Je moet lezen waar mijn post betrekking op heeft. Dit is een antwoord op een andere user. Lees eerst even als je ergens op reageerd.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:13 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Waarom moet je t dan op Huub betrekken? Heeft Huub kickboxles van die hondekop? Ff blijven opletten he, dat is Brian namelijk
Van deze narcist met grootheidswaanzin zal inderdaad niet snel een verstandige beslissing kunnen verwachten.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat zijn trainer besluit hem in te zetten is toch niet zijn fout of wel?
Dat zal best, ik ken hem alleen van zijn trainingsfilmpjes en de para remixes. Ik vind het een loser en ik wil echt niet goedpraten wat hij BUITEN de ring laat zien en heeft gezien en het zal best zo zijn dat deze situatie bij zijn karakter past maarquote:Op zondag 17 februari 2008 21:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Het is gewoon dat het helemaal bij Brian zijn karakter past.
"De mensen die DGK volgen"?quote:Op zondag 17 februari 2008 21:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Das saxaay !quote:Op zondag 17 februari 2008 21:24 schreef diedirk het volgende:
Waarom hebben die debielen zonnebrillen op?
En nu... de vraag... waarom wordt Brians tegenstander omschreven als een "opgewarmd lijk"?quote:
ik zit een beetje rond te surfen op kickbox sites en lees maar eens hoe blij ze zijn met brainless, want hij is echt brainless.hele mooie reclame voor die Sport. ( nouja sport)quote:Op zondag 17 februari 2008 21:20 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja............. wij verslaafden trekken al meer dan een jaar met die rat op. Wat hij tot nu toe heeft laten zien is geslepenheid, hypocrisie, minachting naar vrouwen, grootmoedswaanzin, leugens en lafheid.
Daarom hoef ik geen verstand van die sport te hebben............sterker nog hij is een aanfluiting voor die sport, hij maakte vanvond de perfecte anti reclame, maar jij mag hem best verdedigen hoor .......vind ik wel moedig van je
Hier, weer andere berichten. Ik hou me wat dat betreft op de vlakte tot ik de beelden zie.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:28 schreef diedirk het volgende:
Mensen heb net Netty gesproken en hij schijnt hem grappenderwijs nagetrapt te hebben.......Duss
Horen ze de muziek beter...quote:Op zondag 17 februari 2008 21:24 schreef diedirk het volgende:
Waarom hebben die debielen zonnebrillen op?
Ach da tvergeten ze hier gemakshalve steeds maar weer. Ook Lieke heeft hij bij haar keel gegrepen en wat te denken van die dreigingen tegen over Lieke....... Spontane Altzheimer als het over Huub gaat noemen ze dat.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:13 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ik hoop dat je weet dat Huubje in het verleden hedda heeft geslagen
![]()
Ze geven er een draai aan.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:28 schreef diedirk het volgende:
Mensen heb net Netty gesproken en hij schijnt hem grappenderwijs nagetrapt te hebben.......Duss
Oeh, scherpquote:Op zondag 17 februari 2008 21:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het feit dat je meent dat je 'optrekt' met Brian zegt al genoeg over je realiteitszin.
Maar je zit hier in een gouden kooi topic.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat zal best, ik ken hem alleen van zijn trainingsfilmpjes en de para remixes. Ik vind het een loser en ik wil echt niet goedpraten wat hij BUITEN de ring laat zien en heeft gezien en het zal best zo zijn dat deze situatie bij zijn karakter past maar
a) Het is nog niet eens duidelijk wat er echt is gebeurd en
b) Dit is echt niet de eerste keer dat een beginneling zo'n fout maakt en het zal ook niet de laatste keer zijn, en het is heus niet zo dat elke keer dat dit gebeurd dat we te maken hebben met een aggressieve mafkees zoals Brian.
Hadden we natuurlijk kunnen weten, hij had z,n lolbroek aan!quote:Op zondag 17 februari 2008 21:28 schreef diedirk het volgende:
Negatieve publiciteit bestaat niet. Mensen die kickboksen hiervoor een hersenloze brute sport vonden zullen dat in 99% van de gevallen altijd blijven vinden, dus het feit dat Brian hier -schijnbaar- iets doms doet zal echt weinig negatieve invloed hebben op de sport.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:29 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
ik zit een beetje rond te surfen op kickbox sites en lees maar eens hoe blij ze zijn met brainless, want hij is echt brainless.hele mooie reclame voor die Sport. ( nouja sport)
Eens.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hier, weer andere berichten. Ik hou me wat dat betreft op de vlakte tot ik de beelden zie.
Dat was heeeeeeel sarcastisch bedoeld hoor!quote:Op zondag 17 februari 2008 21:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hier, weer andere berichten. Ik hou me wat dat betreft op de vlakte tot ik de beelden zie.
Die ligt nou in plaats van Brain in de Hoogstraat....je zal het wel jammer vinden Toch?quote:Op zondag 17 februari 2008 21:15 schreef noekje het volgende:
Maar hoe is het nu met Yuri?
Ik lees op VOL precies hetzelfde...doe haar de groeten, grappenderwijs dan hè?quote:Op zondag 17 februari 2008 21:28 schreef diedirk het volgende:
ik zie je nu al Fluiten!quote:Op zondag 17 februari 2008 21:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Volgens mij wordt je niet gediscwalificeerd als je uit enthousiasme nog wilt doorgaan als die nog niet op de grond ligt.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:32 schreef ericahysterica het volgende:
Tijdens Yuri's val nagetrapt? Hmm, ik denk dat Yuri dan al wankelend naar de grond gaat en de scheids te kennen geeft dat hij 8 tellen wilt geven. Brian hoort/ziet dit niet of wilt het niet horen en die trap alsnog geeft. Dit is wat ik me erbij voorstel, maar denk toch dat het natrappen op de grond zal zijn. Dus niet tijdens de val, maar na de val.
Al met al, geen goede reclame dus wat ik van te voren dacht.
Alhoewel, dit laat zien aan de leken dat het geen straatvechten is en dat wel degelijk regels aan de sport verbonden zijn
bron kickboxsite
Het is heel simpel. Er zijn beelden van en die zullen uitwijzen wat er gebeurde.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben toch heel benieuwd welke draai A en B hieraan gaan geven,
bovendien is Eric morgen een paar uur buiten de kooi
We geven hier dan ook ons oordeel over brian en niet over de ander kickboksers.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat zal best, ik ken hem alleen van zijn trainingsfilmpjes en de para remixes. Ik vind het een loser en ik wil echt niet goedpraten wat hij BUITEN de ring laat zien en heeft gezien en het zal best zo zijn dat deze situatie bij zijn karakter past maar
a) Het is nog niet eens duidelijk wat er echt is gebeurd en
b) Dit is echt niet de eerste keer dat een beginneling zo'n fout maakt en het zal ook niet de laatste keer zijn, en het is heus niet zo dat elke keer dat dit gebeurd dat we te maken hebben met een aggressieve mafkees zoals Brian.
Wij kickboxleken hadden dat wel door hoorquote:Op zondag 17 februari 2008 21:33 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat was heeeeeeel sarcastisch bedoeld hoor!
"Ze" zijn dat echt niet vergeten, maar het heeft werkelijk waar geen ruk te maken met Brian die natrapt tijdens een wedstrijd.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:30 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ach da tvergeten ze hier gemakshalve steeds maar weer. Ook Lieke heeft hij bij haar keel gegrepen en wat te denken van die dreigingen tegen over Lieke....... Spontane Altzheimer als het over Huub gaat noemen ze dat.
haha het was ook een grapje van mij ...maar iedereen nemt het serieus op.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lees op VOL precies hetzelfde...doe haar de groeten, grappenderwijs dan hè?
Ik ben heel nieuwsgierig:quote:Op zondag 17 februari 2008 21:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het is heel simpel. Er zijn beelden van en die zullen uitwijzen wat er gebeurde.
Volgens mij is Brian niet echt geliefd bij het publiek dus hij zou no matter what zijn uitgefloten waarschijnlijk dus daar zou ik geen conclusie aan vast binden. Ik begrijp niet echt waarom er een no contest is gekomen, als hij echt na zou hebben getrapt op de grond zou hij simpelweg geDQed worden.. Maarja we zullen zien.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij wordt je niet gediscwalificeerd als je uit enthousiasme nog wilt doorgaan als die nog niet op de grond ligt.
Dus lijkt het me dat hij getrapt heeft terwijl die al op de grond lag. Vandaar ook het fluitconcert.
Als ik die wedstrijden op tv zie, dan zie ik ook dat ze wel eens doorgaan als de ander wankelt, maar ik hoor daar nooit gefluit op.
Maar dit is mijn simpele lekenmening
Dat is nu het grappige aan DGK, ze zenden alleen uit wat er in hun straatje past dus die trap na zien we never nooit. Thank God for You Tube.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:35 schreef Jajong het volgende:
Het is heel simpel. Er zijn beelden van en die zullen uitwijzen wat er gebeurde.
Was het maar zo simpel. Er zijn dan wel beelden, maar die krijgen ze in DGK niet te zien natuurlijk of ze zijn net zo geknipt en geplakt als de reguliere uitzendingen.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zodra de beelden er zijn ga ik ze hoogstpersoonlijk heeeeeeel neutraal bekijken!quote:Op zondag 17 februari 2008 21:36 schreef agter het volgende:
[..]
Ik ben heel nieuwsgierig:
Welke andere verhalen heb jij allemaal gehoord dan?
Sorry, ik weet niet wie "Netty" isquote:Op zondag 17 februari 2008 21:36 schreef diedirk het volgende:
[..]
haha het was ook een grapje van mij ...maar iedereen nemt het serieus op.
Alsof ik Netty de mother from hell ga spreken....
Dat hij simpelweg door ging omdat de scheids te laat was; m.a.w. Yuri lag nog niet op de grond en dat hij trapte toen hij al 'down' was. En daar weer variaties op.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:36 schreef agter het volgende:
[..]
Ik ben heel nieuwsgierig:
Welke andere verhalen heb jij allemaal gehoord dan?
Ja, die Huub is me toch een klootzak.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:20 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat DGK de enige is met camera's daar ofzo? Dit event draait allerminst om Brian ofzo. Dit hele event wordt naar alle waarschijnlijkheid in zijn volledigheid uitgezonden op SBS6.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is nu het grappige aan DGK, ze zenden alleen uit wat er in hun straatje komt dus die trap na zien we never nooit. Thank God for You Tube.
Anders check je eerst je eigen posts even voordat je reageert..quote:Op zondag 17 februari 2008 21:27 schreef coldstar het volgende:
[..]
Je moet lezen waar mijn post betrekking op heeft. Dit is een antwoord op een andere user. Lees eerst even als je ergens op reageerd.
Je betrekt t weer op Huub, en dat bedoelde ikquote:En da theeft niets te maken of je hem nou wel of niet mag. Botje bulding ( Huub) durft niet...
Zo is dat. No contest klinkt nou niet bepaald vlijend voor brian.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Volgens mij is Brian niet echt geliefd bij het publiek dus hij zou no matter what zijn uitgefloten waarschijnlijk dus daar zou ik geen conclusie aan vast binden. Ik begrijp niet echt waarom er een no contest is gekomen, als hij echt na zou hebben getrapt op de grond zou hij simpelweg geDQed worden.. Maarja we zullen zien.
Dan is het combi van onervarendheid van Brainless en de onoplettendheid van de scheids..dus de organisatie om het zo maar te zeggen.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Sorry, ik weet niet wie "Netty" is
[..]
Dat hij simpelweg door ging omdat de scheids te laat was; m.a.w. Yuri lag nog niet op de grond en dat hij trapte toen hij al 'down' was. En daar weer variaties op.
Kijk ze eens actief hen spel tegen Huub en Claire spelen.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:39 schreef AnTjUh het volgende:
de rusjuhs doen voor spek en bonen mee
En dan vooral dat je nog heel moedig gevonden wordt ook hier. Dat is even wat. Dat je moedig gevonden wordt, omdat je de mening van jezelf hier durft te posten.....quote:Op zondag 17 februari 2008 21:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het feit dat je meent dat je 'optrekt' met Brian zegt al genoeg over je realiteitszin.
quote:Op zondag 17 februari 2008 21:39 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja, die Huub is me toch een klootzak.![]()
Het had maar met 1 iemand te maken en dat was HUUB! De vuile klootzak!quote:Op zondag 17 februari 2008 21:42 schreef Scandalous het volgende:
gediskwalificeerd?wat typisch, dat natrappen! Ik ben benieuwd naar hoe hij het zal navertellen, het was vast niet zijn schuld
quote:Op zondag 17 februari 2008 21:43 schreef coldstar het volgende:
[..]
En dan vooral dat je nog heel moedig gevonden wordt ook hier. Dat is even wat. Dat je moedig gevonden wordt, omdat je de mening van jezelf hier durft te posten.....
Ik heb geen verstand van dit soort sporten, hou er niet zo van, maar denk je nu echt dat ze het "gevecht" van Brian vs Yuri gaan uitzenden?quote:Op zondag 17 februari 2008 21:40 schreef Jajong het volgende:
Denk je nou echt dat DGK de enige is met camera's daar ofzo? Dit event draait allerminst om Brian ofzo. Dit hele event wordt naar alle waarschijnlijkheid in zijn volledigheid uitgezonden op SBS6.
Huub is de menno van DGK!!!quote:Op zondag 17 februari 2008 21:43 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Het had maar met 1 iemand te maken en dat was HUUB! De vuile klootzak!
Eerlijke vraag:quote:Op zondag 17 februari 2008 21:43 schreef Jajong het volgende:
Maargoed in feite heeft hij wel 'gewonnen'. En daarmee heeft ie waarschijnlijk wel een morele victorie op veel mensen hier.
Dus 'NO CONTEST" betekend u heeft gewonnen?quote:Op zondag 17 februari 2008 21:43 schreef Jajong het volgende:
Maargoed in feite heeft hij wel 'gewonnen'. En daarmee heeft ie waarschijnlijk wel een morele victorie op veel mensen hier.
Het is heel simpel; in het kickboksen leer je combinaties te maken. Als je tegenstander op de 3e trap of stoot van je combinatie van 6 'delen' neergaat maak je onderbewust die combinatie gewoon af, hierdoor lijkt het vaak dat mensen 'natrappen' terwijl ze gewoon doen wat ze duizenden keren zo geoefend hebben... Daar komt ook nog bij kijken dat je in een soort 'trance' door de adrenaline wat het allemaal ook niet makkelijker maakt.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik hou van K1 en volg alles wat er maar op usenet te vinden is.
En ik heb vaak wedstrijden gezien dat de KO'er werd nagetrapt. Dit is zo "not done" in de vechtsport maar het gebeurd ook nog steeds met profs
(oude pc van boven gehaald, had bijna mijn keyboard overleden pc over de schutting gegooid
Kijk! Dat lijkt meer op de waarheidquote:Op zondag 17 februari 2008 21:45 schreef mootie het volgende:
Sorry mensen, maar het is meer anti-reclame. Die Brian is een idioot en denkt ook nog dat ie kan kickboxen. Het probleem is dat mensen, althans volgens mij, deze Brian als stereotyp kickboxer zien, wat absoluut niet waar is. Daarom vond ik het ook ronduit schandalig dat zo'n debiel onze sport belachelijk maakt!
Bron: Kickbox.nl
Ik hoorde het ook. Die verbeten blik ook van die rus erbijquote:Op zondag 17 februari 2008 21:45 schreef mazaru het volgende:
Die rotrus kneep dat kleine hondje zo hard dat het beestje gilde.
Het wordt tijd dat brrr hem eens gaat 'beschermen'
Een wifebeater en een dierenbeul. Gaat lekker in die kooiquote:Op zondag 17 februari 2008 21:48 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook. Die verbeten blik ook van die rus erbij![]()
![]()
Lol...een scheidsrechter bepaald dat helemaal nietquote:Op zondag 17 februari 2008 21:46 schreef avonne het volgende:
"no contest" klinkt mij in de oren alsof de scheidsrechter het ook een gekochte partij vondt.
Ik bedoel: bij diskwalificatie gaat de winst toch automatisch naar de ander?
Bij een onduidelijke uitslag is het toch "onbeslist"?
DUS>>>>> ik denk dat de wedstrijd gestaakt is omdat het geen wedstrijd is.
(leken-mening, uiteraard)
Nope wat Jajong zegt is dat Yuri al neerging op de eerste trap en ook daar naar alle waarschijnlijkheid niet meer overheen zou zijn gekomen.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus 'NO CONTEST" betekend u heeft gewonnen?
Ja,klopt. Nog nooit gehoord, dat wanneer een kerel een mietjes is, overal zijn neus in steekt, altijd het hoogste woord heeft, een wijf genoemd wordt ? Is al zo oud als de weg naar Rome hoor....quote:Op zondag 17 februari 2008 21:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Een wijf, je hebt het over vrouwen toch?
En echte kerels trappen na als iemand neergaat.
Weet ik niet, maar de beelden zullen er sowieso komen. Desnoods vraag ik een DVDtje via mijn sportschool, die contacten heb ik dan nog wel.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van dit soort sporten, hou er niet zo van, maar denk je nu echt dat ze het "gevecht" van Brian vs Yuri gaan uitzenden?
Nee, een no contest komt vaker voor maar jouw uitleg lijkt me zeer onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:46 schreef avonne het volgende:
"no contest" klinkt mij in de oren alsof de scheidsrechter het ook een gekochte partij vondt.
Ik bedoel: bij diskwalificatie gaat de winst toch automatisch naar de ander?
Bij een onduidelijke uitslag is het toch "onbeslist"?
DUS>>>>> ik denk dat de wedstrijd gestaakt is omdat het geen wedstrijd is.
(leken-mening, uiteraard)
Feit blijft dat ie die dude in 1 minuut KO heeft getrapt.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus 'NO CONTEST" betekend u heeft gewonnen?
Ik lees wel meer, ik betwijfel het. Ik zie heel veel nieuwelingen partijen en sommige mensen zijn gewoon niet gemaakt voor ringsporten en klappen helemaal dicht.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:45 schreef agter het volgende:
[..]
Eerlijke vraag:
Heb je de indruk dat de wedstrijd gefixed was?
Bedoel, lees dat Yuri gewoon stil stond...en das vreemd.
enlighten me !!quote:Op zondag 17 februari 2008 21:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lol...een scheidsrechter bepaald dat helemaal niet
Maar dat is toch niet zeker?quote:Op zondag 17 februari 2008 21:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope wat Jajong zegt is dat Yuri al neerging op de eerste trap en ook daar naar alle waarschijnlijkheid niet meer overheen zou zijn gekomen.
Een scheidsrechter kan en mag niet bepalen of iets een gekochte wedstrijd is en kan dus van zijn lang zal zijn leven niet een "no contest" als uitslag geven op grond van verkocht zijn.quote:
En ik heb hem al meer dingen zien doen die ik nooit bij m'n beestjes zou doenquote:Op zondag 17 februari 2008 21:51 schreef mazaru het volgende:
stinkrus: Niemand zal ooit zeggen dat ik dieren mishandel.
Nou, ik hoorde dat beest toch flink gillen net
quote:Op zondag 17 februari 2008 21:51 schreef Kinga het volgende:
Kan dit kickbox gedoe in een nieuw topic?
Dat Yuri neerging op de eerste trap van Brian is juist 1 van de weinige dingen die in elk verhaal terug komt.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet zeker?
Ach, we wachten maar op de beelden. Dat zal vast wel meer duidelijkheid geven.
Is het ook niet idd maar ook ik heb lang genoeg wedstrijden van dichtbij meegemaakt om te weten dat iemand die in een beginnerspartij vrij snel is neergegaan slechts zeer zelden over die schok van neergehoekt/trapt vul zelf maar in worden heenkomt.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet zeker?
Ach, we wachten maar op de beelden. Dat zal vast wel meer duidelijkheid geven.
Is er al een zie ik.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed plan, heeft helemaal niets met de streams te maken.
Zodirect komt er hier iemand posten die specialist is in de edele sport der hondenknijpen om jullie te vertellen dat jullie er geen reet verstand van hebbenquote:Op zondag 17 februari 2008 21:53 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En ik heb hem al meer dingen zien doen die ik nooit bij m'n beestjes zou doen![]()
Zowieso dat gesjouw met dat arme beestje de hele dag
De manier waarop die naar dat beestje kijkt geven me al de rillingenquote:Op zondag 17 februari 2008 21:53 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En ik heb hem al meer dingen zien doen die ik nooit bij m'n beestjes zou doen![]()
Zowieso dat gesjouw met dat arme beestje de hele dag
Dat kan hierquote:Op zondag 17 februari 2008 21:51 schreef Kinga het volgende:
Kan dit kickbox gedoe in een nieuw topic?
Lol...nu opeens niet meerquote:Op zondag 17 februari 2008 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed plan, heeft helemaal niets met de streams te maken.
Hun vertrek is het enige positieve wat ik nog uit ze zie komen... en wel ASAP SVPquote:Op zondag 17 februari 2008 21:47 schreef avonne het volgende:
nitwit-zus ahum nicht zegt ook eens wat "saai feestje, he"
er komt echt niks positiefs uit
quote:Op zondag 17 februari 2008 21:55 schreef Kinga het volgende:
[..]
Is er al een zie ik.
K1 MAX ZONDAG 17 FEBRUARI BRIAN-YURI
Veel plezier daar mensen.
quote:Op zondag 17 februari 2008 21:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Zodirect komt er hier iemand posten die specialist is in de edele sport der hondenknijpen om jullie te vertellen dat jullie er geen reet verstand van hebben
Van mij mag je blijven hoor, maar COS hequote:Op zondag 17 februari 2008 21:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lol...nu opeens niet meer...jullie zijn echt errug maar ik ben al weg...
![]()
![]()
Hij kan veel beter de hele dag een speelgoedhond onder z'n arm dragenquote:Op zondag 17 februari 2008 21:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
De manier waarop die naar dat beestje kijkt geven me al de rillingen![]()
[ afbeelding ]
nou ff juiste contextquote:Brian wint in 1e ronde zwaar op k.o. met een high kick en trapt zijn tegenstander in zijn val nog na, gezien de scheids er niet op tijd bij was! Zijn tegenstander staat pas na 10 min op
Iedereen is het geneuzel over de "match" zat en dat begrijp ik, toch noch een vraagje: Er bestaan dus wel "gekochte" wedstrijden als ik het goed begrijp, dus wie bepaalt er dan wel of het "no contest" is?quote:Op zondag 17 februari 2008 21:53 schreef Jappie het volgende:
Een scheidsrechter kan en mag niet bepalen of iets een gekochte wedstrijd is en kan dus van zijn lang zal zijn leven niet een "no contest" als uitslag geven op grond van verkocht zijn.
Als wedstrijden gekocht zijn is dat vaak wel duidelijk maar kan bijna nooit bewezen worden dus dan gebeurt er naderhand niks mee. Lees dit over info over no contests: http://en.wikipedia.org/wiki/No_contest_%28boxing%29quote:Op zondag 17 februari 2008 22:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Iedereen is het geneuzel over de "match" zat en dat begrijp ik, toch noch een vraagje: Er bestaan dus wel "gekochte" wedstrijden als ik het goed begrijp, dus wie bepaalt er dan wel of het "no contest" is?
Ben jij ook zo'n lafaard die iemand alleen maar onder de gordel kan trappen?quote:Op zondag 17 februari 2008 21:15 schreef T-lex het volgende:
Yuri KO, niks meer, niks minder.
Kennelijk wel, want ieder keer wordt het douche moment van Brain aangehaald. Terwijl Huub vanavond nog maar eens herhaalde, dat Amanda, Brain een bloedneus had geslegen. Dat betekend dat Amanda toch niet alles pikt van Brain.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:36 schreef mootie het volgende:
[..]
"Ze" zijn dat echt niet vergeten, maar het heeft werkelijk waar geen ruk te maken met Brian die natrapt tijdens een wedstrijd.
Wat waren a. en b.?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:07 schreef mazaru het volgende:
Toch nog even dit:
Artikel 25. STAKEN VAN EEN WEDSTRIJD
1. De scheidsrechter moet de wedstrijd staken indien:
c) Beide deelnemers onvoldoende geoefend zijn. In dit geval wordt er geen uitslag bekend gemaakt. (NO CONTEST). De deelnemers die wegens onvoldoende geoefendheid de ring moeten verlaten mogen gedurende drie maanden erna niet meer aan wedstrijden deelnemen.
d) De scheidsrechter van mening is dat naar zijn oordeel voortzetting van de wedstrijd van beide deelnemers te afmattend zou kunnen zijn. In dit geval wordt geen uitslag bekend gemaakt. (NO CONTEST).
e) De wedstrijd door beide deelnemers escaleert in een ordinaire onreglementaire vechtpartij binnen de ring. Er wordt geen uitslag bekend gemaakt. (NO CONTEST).
Geen van drieen echt reclame voor Hansepansje
Whateverquote:Op zondag 17 februari 2008 22:09 schreef coldstar het volgende:
[..]
Kennelijk wel, want ieder keer wordt het douche moment van Brain aangehaald. Terwijl Huub vanavond nog maar eens herhaalde, dat Amanda, Brain een bloedneus had geslegen. Dat betekend dat Amanda toch niet alles pikt van Brain.
Het feit dat Huub echt niets onder doet voor Brain...zegt genoeg. Terwijl de dingen van Huub allemaal met de mantel der liefde wordt bedekt hier.
Iets met RCS, geen idee wat dat nou weer isquote:
Goh, het lijkt DGK wel, alles onder het vloerkleed.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:05 schreef Jajong het volgende:
Als wedstrijden gekocht zijn is dat vaak wel duidelijk maar kan bijna nooit bewezen worden dus dan gebeurt er naderhand niks mee.
RSC staat voor Referee Stopped Contest. De eerste 2 betekenen dus gewoon dat de scheids de wedstrijd staakt omdat hij vind dat er 1 vechter 'genoeg' heeft gehad.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Iets met RCS, geen idee wat dat nou weer is
a) De deelnemers te ongelijk van kracht zijn (outclassed), de beste vechter wordt winnaar door interventie. (RSC).
b) Een van de deelnemers onvoldoende geoefend is. Deze vechter wordt verliezer door interventie. (RSC).
Voor de belangstellende er staat nog meer, maar dan wordt het zo'n boekwerk.
http://www.kickboxingangelo.nl/pages/regels_kick.htm
Zo is het, we wachten op het FLMPJE !!quote:Op zondag 17 februari 2008 22:12 schreef riri het volgende:
de tam tam met allerlei onzinverhalen doet de ronde....niemand is er bij geweest en allemaal weten ze alles haarfijn uit te leggen wat er precies gebeurt is...
wacht eerst de feitelijke weergave van het gebeurde eens af in plaats van al dat speculeren
Aha okay.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:14 schreef Jajong het volgende:
[..]
RSC staat voor Referee Stopped Contest. De eerste 2 betekenen dus gewoon dat de scheids de wedstrijd staakt omdat hij vind dat er 1 vechter 'genoeg' heeft gehad.
Huub heeft geen zak te maken met dit gevecht natuurlijk of met Brian. Maar het gewelddadige gedrag van Brian wordt inderdaad schromelijk overdreven. Soms wordt hier gepraat alsof Amanda het slachtoffer is van mishandelingquote:Op zondag 17 februari 2008 22:09 schreef coldstar het volgende:
[..]
Kennelijk wel, want ieder keer wordt het douche moment van Brain aangehaald. Terwijl Huub vanavond nog maar eens herhaalde, dat Amanda, Brain een bloedneus had geslegen. Dat betekend dat Amanda toch niet alles pikt van Brain.
Het feit dat Huub echt niets onder doet voor Brain...zegt genoeg. Terwijl de dingen van Huub allemaal met de mantel der liefde wordt bedekt hier.
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goh, het lijkt DGK wel, alles onder het vloerkleed.![]()
Adams ribquote:Op zondag 17 februari 2008 22:16 schreef Taurus het volgende:
[..]
Huub heeft geen zak te maken met dit gevecht natuurlijk of met Brian. Maar het gewelddadige gedrag van Brian wordt inderdaad schromelijk overdreven. Soms wordt hier gepraat alsof Amanda het slachtoffer is van mishandelingTotaal geen aanleiding voor.
Netty is de moeder van Brain, zelfs daar hebben ze hier een hekel aan. Zoveel kennis van K1 hebben ze hier. Als Brain gewonnen zou hebben, was het door RTL door gestoken kaart gewees en hadden ze Brain laten winnen. Zou hij verloren hebben, dan was het zie je wel hij gaa terin staan maar kan niets....nu is het waarschijnlijk anders afgelopen en nou is hij weer agresief en was ook dit weer voorspelbaar. Vele scenario's mogelijk hiet hoor....als het maar niet over Huub gaat.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Sorry, ik weet niet wie "Netty" is
[..]
Dat hij simpelweg door ging omdat de scheids te laat was; m.a.w. Yuri lag nog niet op de grond en dat hij trapte toen hij al 'down' was. En daar weer variaties op.
alweer een wanhoopsoffensief: ze hopen dat Jaap nog een goed idee voor ze heeft.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:16 schreef Deisyy het volgende:
nitwitrus tegen Jaap: Wij kunnen jou altijd helpen als jij van Huub en Claire af wil.
Huub doet niet aan kickboksen.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:19 schreef coldstar het volgende:
[..]
Netty is de moeder van Brain, zelfs daar hebben ze hier een hekel aan. Zoveel kennis van K1 hebben ze hier. Als Brain gewonnen zou hebben, was het door RTL door gestoken kaart gewees en hadden ze Brain laten winnen. Zou hij verloren hebben, dan was het zie je wel hij gaa terin staan maar kan niets....nu is het waarschijnlijk anders afgelopen en nou is hij weer agresief en was ook dit weer voorspelbaar. Vele scenario's mogelijk hiet hoor....als het maar niet over Huub gaat.
Mens, wat heb je het toch moeilijk hier met je medeposters, al die domme, rancuneuze, zeikerige, respectloze mede-users. Respect dat je het zo lang volhoudt.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:19 schreef coldstar het volgende:
[..]
Netty is de moeder van Brain, zelfs daar hebben ze hier een hekel aan. Zoveel kennis van K1 hebben ze hier. Als Brain gewonnen zou hebben, was het door RTL door gestoken kaart gewees en hadden ze Brain laten winnen. Zou hij verloren hebben, dan was het zie je wel hij gaa terin staan maar kan niets....nu is het waarschijnlijk anders afgelopen en nou is hij weer agresief en was ook dit weer voorspelbaar. Vele scenario's mogelijk hiet hoor....als het maar niet over Huub gaat.
Ben je mal, stel je voor dat we het hebben over het douche incident, het trappen onder de dekens, de ram in haar gezicht na het bef incident......nergens voor nodig hoor. Brian is het zout der aarde.quote:
Wat heb jij met Huub joh. Poster boven je bedje? Droom je over m?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:19 schreef coldstar het volgende:
[..]
Wat heeft Huub hiermee te maken dan?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:19 schreef coldstar het volgende:
[..]
Mooie gif mazaru.quote:
Als jij dit in de toekomst ook doet met je bijdrages, hebben we een winwin situatiequote:Op zondag 17 februari 2008 22:12 schreef riri het volgende:
de tam tam met allerlei onzinverhalen doet de ronde....niemand is er bij geweest en allemaal weten ze alles haarfijn uit te leggen wat er precies gebeurt is...
wacht eerst de feitelijke weergave van het gebeurde eens af in plaats van al dat speculeren
Oeh, da's best wel saxayquote:Op zondag 17 februari 2008 21:28 schreef agter het volgende:
[..]
Ik heb jaren lang aan kickboxen gedaan, als vrouw.
Nondejuquote:Op zondag 17 februari 2008 21:43 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Het had maar met 1 iemand te maken en dat was HUUB! De vuile klootzak!
Huh?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:19 schreef coldstar het volgende:
[..]
....als het maar niet over Huub gaat.
Dat deden ze echt grappigquote:
OMG, ik hou van jou gifjes!!! En daarom hou ik ook van jouquote:
Kun je nagaan, Huub kan zelfs op afstand dingen bewerkstelligen en heeft Yuri een trap na gegeven.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
NondejuExit dus wegens het onmogelijk maken van een kickboxwedstrijd. Dag Huub
Blij dat je opflikkert.
was Netty niet die moeder die haar zoon Brian een brief schreef waarin zij hem groot gelijk gaf dat hij amanda in het gezicht had gestompt?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:19 schreef coldstar het volgende:
[..]
oeh dat is de 'ik verzin het waar je bij zit'-look van Jaap. Worden de russen nu in de mailng genomen of niet?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat deden ze echt grappig
Jaap vermaakt zich ook wel met de russen, ze snappen geen hol van hem![]()
[ afbeelding ]
Moet dat mens zich ook niet met DGK bemoeien en het goedkeuren dat Brian Amanda een klap gafquote:Op zondag 17 februari 2008 22:19 schreef coldstar het volgende:
[..]
En thai-boxen, ook gedaan....quote:Op zondag 17 februari 2008 22:23 schreef Yavido het volgende:
[..]
Als jij dit in de toekomst ook doet met je bijdrages, hebben we een winwin situatie
[..]
Oeh, da's best wel saxay![]()
Duidelijkquote:Op zondag 17 februari 2008 22:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
oeh dat is de 'ik verzin het waar je bij zit'-look van Jaap. Worden de russen nu in de mailng genomen of niet?
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:20 schreef avonne het volgende:
Jaap (heel serieus) "als ik een relatie begin met Huub... dan heeft hij Claire niet meer nodig!"
Dat is wéér schromelijk overdreven want dat zei ik niet, het grijs is volledig zoek he?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je mal, stel je voor dat we het hebben over het douche incident, het trappen onder de dekens, de ram in haar gezicht na het bef incident......nergens voor nodig hoor. Brian is het zout der aarde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |