was Netty niet die moeder die haar zoon Brian een brief schreef waarin zij hem groot gelijk gaf dat hij amanda in het gezicht had gestompt?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:19 schreef coldstar het volgende:
[..]
Netty is de moeder van Brain, zelfs daar hebben ze hier een hekel aan. Zoveel kennis van K1 hebben ze hier. Als Brain gewonnen zou hebben, was het door RTL door gestoken kaart gewees en hadden ze Brain laten winnen. Zou hij verloren hebben, dan was het zie je wel hij gaa terin staan maar kan niets....nu is het waarschijnlijk anders afgelopen en nou is hij weer agresief en was ook dit weer voorspelbaar. Vele scenario's mogelijk hiet hoor....als het maar niet over Huub gaat.
oeh dat is de 'ik verzin het waar je bij zit'-look van Jaap. Worden de russen nu in de mailng genomen of niet?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat deden ze echt grappig
Jaap vermaakt zich ook wel met de russen, ze snappen geen hol van hem![]()
[ afbeelding ]
Moet dat mens zich ook niet met DGK bemoeien en het goedkeuren dat Brian Amanda een klap gafquote:Op zondag 17 februari 2008 22:19 schreef coldstar het volgende:
[..]
Netty is de moeder van Brain, zelfs daar hebben ze hier een hekel aan. Zoveel kennis van K1 hebben ze hier. Als Brain gewonnen zou hebben, was het door RTL door gestoken kaart gewees en hadden ze Brain laten winnen. Zou hij verloren hebben, dan was het zie je wel hij gaa terin staan maar kan niets....nu is het waarschijnlijk anders afgelopen en nou is hij weer agresief en was ook dit weer voorspelbaar. Vele scenario's mogelijk hiet hoor....als het maar niet over Huub gaat.
En thai-boxen, ook gedaan....quote:Op zondag 17 februari 2008 22:23 schreef Yavido het volgende:
[..]
Als jij dit in de toekomst ook doet met je bijdrages, hebben we een winwin situatie
[..]
Oeh, da's best wel saxay![]()
Duidelijkquote:Op zondag 17 februari 2008 22:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
oeh dat is de 'ik verzin het waar je bij zit'-look van Jaap. Worden de russen nu in de mailng genomen of niet?
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:20 schreef avonne het volgende:
Jaap (heel serieus) "als ik een relatie begin met Huub... dan heeft hij Claire niet meer nodig!"
Dat is wéér schromelijk overdreven want dat zei ik niet, het grijs is volledig zoek he?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je mal, stel je voor dat we het hebben over het douche incident, het trappen onder de dekens, de ram in haar gezicht na het bef incident......nergens voor nodig hoor. Brian is het zout der aarde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |