quote:Brian wint in 1e ronde zwaar op k.o. met een high kick en trapt zijn tegenstander in zijn val nog na, gezien de scheids er niet op tijd bij was! Zijn tegenstander staat pas na 10 min op
beequeen.quote:Veel boeh geroep ... Brian wordt niet gewaardeerd .
Uitslag; no contest
Mootie.quote:Het nadeel is wel dat hij zelf geen enkele klap heeft gekregen die rat.
Typisch Brian, altijd onder de gordel.
ikpikhet niet meer.quote:Jammer! Hij heeft nagetrapt, de loser! Geen uitslag!
avonne.quote:eindelijk recht op mijn avatar ...nu dgzooi nog
dark.quote:dus Brian heeft geen klappen gehad
Ik hoop dat Yuri veul vangt hiervoor
Jajong, een kenner ?quote:Dat is echt zuur voor Brian! En verdiend, natrappen in een sportieve ontmoeting
Ben benieuwd of Hans Hondekop nog steeds een fan van Brian blijft ?
Hier geven we Commentaar Op Streams , niet op users.quote:Brian schijnt Yuri een hoge trap te hebben gegeven en tijdens diens val trapte hij nog een keer. Als dit waar is heeft Brian niks verkeerd gedaan want zolang een vechter de grond niet raakt met zijn knie, kont of handen etc. 'vecht' hij nog steeds net zolang tot de scheidsrechter ertussen kwam.
Dus stop maar met haten Brian heeft die jongen gewoon gesloopt.
Jeetje, Huub durft geen mensen na te trappen in een kickbokswedstrijd? Wat een mietje is het ook.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:56 schreef coldstar het volgende:
[..]
Schrijf ik dat? Ik had meer in gedachte dat ze vanuit achter misschien de bewoners op de hoogts zouden houden. Maar goed wat maakt het uit. De beste stuurlui staan hier weer aan wal. Hij doet het toch maar even. En da theeft niets te maken of je hem nou wel of niet mag. Botje bulding ( Huub) durft niet...
quote:Op zondag 17 februari 2008 21:06 schreef beequeen het volgende:
Vervolg op: DGK[COS#3308] Brian versus Yuri.
Op'je volgt.
En die laffe loser had nog wel zijn pak meegenomen voor al die interviews die hij na de wedstrijd zou hebbenquote:Op zondag 17 februari 2008 20:55 schreef Dark het volgende:
Hans Hondekop staat gigantisch voor LUL![]()
![]()
![]()
Met dank aan zijn protegé, wat een sukkels
bron brianamanda.nlquote:margret
nou dat zal zn onervarenheid zijn dan dat ie dat heeft gedaan dat gebeurd zeker niet met opzet en als je denkt dat dat wel zo is dan ben je geen fan van Brian dat kan niet maar ik kan het niet vinden hoor op fighttalk
Ik zou zeggen omkleden Brian, in de auto en snel terug naar de kooi, geen feestje na.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:07 schreef mazaru het volgende:
Dank je wel Beequeen!
[..]
En die laffe loser had nog wel zijn pak meegenomen voor al die interviews die hij na de wedstrijd zou hebben
![]()
![]()
Welke wedstrijd??
NO CONTEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Iedere gore laffe rat die vrouwen slaat is bij uitstek al een kansloze loser!quote:Op zondag 17 februari 2008 21:08 schreef rooie3 het volgende:
We wisten toch dat Brian een lafaard was.Wie slaat er ook alweer als de beveiliging iemand vast heeft.En dat mag allemaal zomaar,hoop dat Brian hard uitgefloten is.
heeft niets met natrappen te maken. Je wil me toch niet vertellen dat je Huub in die ring wil neer zetten? Sorry hoor, maar nou moet ik toch even lachen. Je kan hem er wel in zetten, maa rdan moet je in elke hoek 2 hoeren zetten, dan alleen blijft hij staanquote:Op zondag 17 februari 2008 21:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Jeetje, Huub durft geen mensen na te trappen in een kickbokswedstrijd? Wat een mietje is het ook.
Eigenlijk laat het alleen maar zien dat Brian de terechte winnaar van DGK zou zijn... de grootste hufter wint de hoofdprijs...quote:Op zondag 17 februari 2008 21:08 schreef diedirk het volgende:
Kijken hoe RTL dit geweld weer gaat goedpraten in de uitzending..
Wedden dat we de trap na, de disqualificatie en een Brian die uitgefloten wordt door heel het publiek nergens zullen terugzien of lezen....!
Die gaat eerst nog wat drinken met "de boys"quote:Op zondag 17 februari 2008 21:10 schreef Copycat het volgende:
Hoe laat wordt Brian terug in de villa verwacht?
ik zie het meer als een beginnersfout..quote:Op zondag 17 februari 2008 21:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, Brainless gediskwalificeerd, weer een mooi plusje op zijn CV .........
Wat een stomme, laffe, klootzak is het toch ook, na-trappen
Hij zou met een zak over zijn lelijke rattenhoofd afgevoerd moeten wordenquote:Op zondag 17 februari 2008 21:09 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik zou zeggen omkleden Brian, in de auto en snel terug naar de kooi, geen feestje na.
Denk je nou zelf dat Huub geinteresseerd is in kickboxen als sport voor hemzelf?quote:Op zondag 17 februari 2008 21:10 schreef coldstar het volgende:
[..]
heeft niets met natrappen te maken. Je wil me toch niet vertellen dat je Huub in die ring wil neer zetten? Sorry hoor, maar nou moet ik toch even lachen. Je kan hem er wel in zetten, maa rdan moet je in elke hoek 2 hoeren zetten, dan alleen blijft hij staan![]()
quote:Op zondag 17 februari 2008 21:10 schreef mootie het volgende:
zo net een uitgebreid verslag gehad, de partij was een aanfluiting, yuri ging neer, en B trapte na.....er werd al getelt, normaal staat hier strafpunten op, en word het onbeslist...mensen van de sportschool, die dus niks met dgk te maken hebben, dus ook geen voorkeur hebben, vonden het een aanfluiting van beide heren, yuri stond stil de show was voor B...en na trappen he, laat ik het zo zeggen, er staan dr nu vele in de rij die dit graag even over willen doen....nee men is niet blij in de zaal....alles is gefilmpt hoop het vanavond nog te zien, dus ben benieuwd hoe het door rtl gebracht word het gejoel zal er wel uit geknipt worden!!!!
nog een lekker stukje van nowlive
Nee, daar zetten ze een juichband overheenquote:Op zondag 17 februari 2008 21:10 schreef mootie het volgende:
het gejoel zal er wel uit geknipt worden!!!!
Ik als aard van het beestje.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:11 schreef Rotterdammert het volgende:
ik zie het meer als een beginnersfout..
Ik zie het meer als een karakterfout.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:11 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Waarom lach je? Weet jij hoe het is om in de ring te staan? Alle losertjes wiens hele leven draait om DGK volgen en Brian uitlachen. Brian is al een winnaar door voor DUIZENDEN mensen te gaan knokken in een ring, dat zie ik niemand van de mensen hier die hem uitlachen doen. Ik heb binnenkort mijn eerste partij en dat zal voor maximaal 300 mensen zijn en ik ben al fucking zenuwachtig en gespannen dus ik heb respect voor Brian. Buiten de ring en in die kooi is 't een loser maar iedereen die de ring is stapt is een winnaar in dat aspect.quote:
Waarom moet je t dan op Huub betrekken? Heeft Huub kickboxles van die hondekop? Ff blijven opletten he, dat is Brian namelijkquote:Op zondag 17 februari 2008 21:10 schreef coldstar het volgende:
[..]
heeft niets met natrappen te maken. Je wil me toch niet vertellen dat je Huub in die ring wil neer zetten? Sorry hoor, maar nou moet ik toch even lachen. Je kan hem er wel in zetten, maa rdan moet je in elke hoek 2 hoeren zetten, dan alleen blijft hij staan![]()
quote:Op zondag 17 februari 2008 21:10 schreef mazaru het volgende:
Iedere gore laffe rat die vrouwen slaat is bij uitstek al een kansloze loser!
Tuurlijk ik ook.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:11 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Vast dealtje, voor elke minuut die je blijft liggen ¤ 100,-quote:Op zondag 17 februari 2008 21:13 schreef Leandra het volgende:Tering zeg... Yuri is wel heel lang blijven liggen... 10 minuten?
Vind ik ook, daarbij zie je het ook nog vaak genoeg bij veteranen. De mensen die DGK volgen weten 0,0 van kickboxen en denken nu een mening te moeten en kunnen geven.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:14 schreef diedirk het volgende:
[..]
Tuurlijk ik ook.
Zie je vaker met beginners, die hebben nog niet ervaring en controle om op tijd te stoppen.
maar ja ...op dit forum is niet echt onpartijdig.....
Ja, dat weet ik. Maar ik heb het nu over Brrr die Amanda regelmatig ramt. En die Lieke ook heeft getrapt en geslagen en haar extensions uit haar hoofd heeft getrokkenquote:Op zondag 17 februari 2008 21:13 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ik hoop dat je weet dat Huubje in het verleden hedda heeft geslagen
![]()
dat in nu echt weer iets voor die Zooi...maar omdat die Rat eigenlijk gediskwalifiseerd moet worden maken ze er maar no contest van.......maar de fluiters had hij gelukkig op zijn hand!quote:Op zondag 17 februari 2008 21:07 schreef avonne het volgende:
Men kan wel zeggen dat een trap tijdens het vallen is toegestaan, maar waarom is het dan "no contest"? Er is toch wel iets onregelementairs geweest.
Ricardo - Met z'n zessen tegen 1?quote:Op zondag 17 februari 2008 21:14 schreef coldstar het volgende:
Zo de russen (ken hun naam niet ) beginnen tegen Ricardo te vertellen wat er gebeurd is van de week. Toen ze bezig waren te vertellen wat Huub gedaan had, ging het geluid uit. Wie wordt er hier nou beschermd......
quote:Op zondag 17 februari 2008 21:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Waarom lach je? Weet jij hoe het is om in de ring te staan? Alle losertjes wiens hele leven draait om DGK volgen en Brian uitlachen. Brian is al een winnaar door voor DUIZENDEN mensen te gaan knokken in een ring, dat zie ik niemand van de mensen hier die hem uitlachen doen. Ik heb binnenkort mijn eerste partij en dat zal voor maximaal 300 mensen zijn en ik ben al fucking zenuwachtig en gespannen dus ik heb respect voor Brian. Buiten de ring en in die kooi is 't een loser maar iedereen die de ring is stapt is een winnaar in dat aspect.
Het gaat ook niet om het kickboxen maar om Brian. Daar weet menig streamer iets vanaf.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Vind ik ook, daarbij zie je het ook nog vaak genoeg bij veteranen. De mensen die DGK volgen weten 0,0 van kickboxen en denken nu een mening te moeten en kunnen geven.
Die is blij met al die nullen op zijn bankrekeningquote:Op zondag 17 februari 2008 21:15 schreef noekje het volgende:
Maar hoe is het nu met Yuri?
Maar als ik het goed begrijp, is er GEEN wedstrijd geweest?quote:Op zondag 17 februari 2008 21:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Vind ik ook, daarbij zie je het ook nog vaak genoeg bij veteranen. De mensen die DGK volgen weten 0,0 van kickboxen en denken nu een mening te moeten en kunnen geven.
Brian wilde hem vast even weer bij het bewustzijn schoppen. Hij geeft daar vast een ontroerende draai aan.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die is blij met al die nullen op zijn bankrekening
-weg-quote:
Klopt. En we krijgen straks waarschijnlijk ook te horen dat er geen fluitconcert voor brrr wasquote:Op zondag 17 februari 2008 21:18 schreef Dark het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp, is er GEEN wedstrijd geweest?
http://en.wikipedia.org/wiki/No_contest_%28boxing%29quote:Op zondag 17 februari 2008 21:18 schreef Dark het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp, is er GEEN wedstrijd geweest?
De rus had het over 6 tegen 1.Knap sportief dan dat Huub een boete heeft gekregen.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:14 schreef BuffyJan het volgende:
Waarom was er een korte SL? Russin was aan t praten, volgens mij over Amanda. Iemand dit gevolgd?
Ah ik lees t al
Jij bent vast een hele sportieve en beheerste vechter?quote:
Nee natuurlijk niet, dat trutje hola zit liever achter de piano.....quote:Op zondag 17 februari 2008 21:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Denk je nou zelf dat Huub geinteresseerd is in kickboxen als sport voor hemzelf?
Toevallig wel ja. En nu?quote:Op zondag 17 februari 2008 21:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij bent vast een hele sportieve en beheerste vechter?
ja............. wij verslaafden trekken al meer dan een jaar met die rat op. Wat hij tot nu toe heeft laten zien is geslepenheid, hypocrisie, minachting naar vrouwen, grootmoedswaanzin, leugens en lafheid.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 februari 2008 21:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Oh jaaa! Daar had ik helemaal nog niet aan gedacht!!quote:Op zondag 17 februari 2008 21:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Brian wilde hem vast even weer bij het bewustzijn schoppen. Hij geeft daar vast een ontroerende draai aan.
De streamersquote:Op zondag 17 februari 2008 21:14 schreef coldstar het volgende:
Zo de russen (ken hun naam niet ) beginnen tegen Ricardo te vertellen wat er gebeurd is van de week. Toen ze bezig waren te vertellen wat Huub gedaan had, ging het geluid uit. Wie wordt er hier nou beschermd......
Het feit dat je meent dat je 'optrekt' met Brian zegt al genoeg over je realiteitszin.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:20 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja............. wij verslaafden trekken al meer dan een jaar met die rat op. Wat hij tot nu toe heeft laten zien is geslepenheid, hypocrisie, minachting naar vrouwen, grootmoedswaanzin, leugens en lafheid.
Daarom hoef ik geen verstand van die sport te hebben............sterker nog hij is een aanfluiting voor die sport, hij maakte vanvond de perfecte anti reclame, maar jij mag hem best verdedigen hoor .......vind ik wel moedig van je
Niks hoor. Niet slaan.quote:
Als je er zoveel vanaf zou je ook moeten weten dat kickboksen veel zelfbeheersing vereist en dat iemand met de persoonlijkheidseigenschappen van Brian (oncontroleerdbare agressie) niet snel in een wedstrijd gezet zou worden. Maar vanwege de publiciteit vonden ze het waarschijnlijk een leuk idee (RTL zal ook wel flink gedokt hebben), met duidelijke gevolgen.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Waarom lach je? Weet jij hoe het is om in de ring te staan? Alle losertjes wiens hele leven draait om DGK volgen en Brian uitlachen. Brian is al een winnaar door voor DUIZENDEN mensen te gaan knokken in een ring, dat zie ik niemand van de mensen hier die hem uitlachen doen. Ik heb binnenkort mijn eerste partij en dat zal voor maximaal 300 mensen zijn en ik ben al fucking zenuwachtig en gespannen dus ik heb respect voor Brian. Buiten de ring en in die kooi is 't een loser maar iedereen die de ring is stapt is een winnaar in dat aspect.
Het is gewoon dat het helemaal bij Brian zijn karakter past.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 februari 2008 21:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
ik zou het met je eens kunnen zijn als brian zijn vechtkunst zou bewaren voor alleen IN de ring. Zoals we weten, gebruikt hij dit echter ook om zijn vriendinnetje onder de duim te houden.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat zijn trainer besluit hem in te zetten is toch niet zijn fout of wel?quote:Op zondag 17 februari 2008 21:22 schreef Meganog1 het volgende:
[..]
Als je er zoveel vanaf zou je ook moeten weten dat kickboksen veel zelfbeheersing vereist en dat iemand met de persoonlijkheidseigenschappen van Brian (oncontroleerdbare agressie) niet snel in een wedstrijd gezet zou worden. Maar vanwege de publiciteit vonden ze het waarschijnlijk een leuk idee (RTL zal ook wel flink gedokt hebben), met duidelijke gevolgen.
Ze geven geen mening ze zien een vertaling van hun gevoel van gelijk hebben...quote:Op zondag 17 februari 2008 21:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Een wijf, je hebt het over vrouwen toch?quote:Op zondag 17 februari 2008 21:20 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, dat trutje hola zit liever achter de piano.....hij is nog erger al een wijf...die kan je ook niet in de ring van een K1! zetten toch. Daar staan kerels, echte kerels
dit was de eerste grote blunder van Hans Hondekop ........tsjah kan gebeurenquote:Op zondag 17 februari 2008 21:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat zijn trainer besluit hem in te zetten is toch niet zijn fout of wel?
Je moet lezen waar mijn post betrekking op heeft. Dit is een antwoord op een andere user. Lees eerst even als je ergens op reageerd.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:13 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Waarom moet je t dan op Huub betrekken? Heeft Huub kickboxles van die hondekop? Ff blijven opletten he, dat is Brian namelijk
Van deze narcist met grootheidswaanzin zal inderdaad niet snel een verstandige beslissing kunnen verwachten.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat zijn trainer besluit hem in te zetten is toch niet zijn fout of wel?
Dat zal best, ik ken hem alleen van zijn trainingsfilmpjes en de para remixes. Ik vind het een loser en ik wil echt niet goedpraten wat hij BUITEN de ring laat zien en heeft gezien en het zal best zo zijn dat deze situatie bij zijn karakter past maarquote:Op zondag 17 februari 2008 21:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Het is gewoon dat het helemaal bij Brian zijn karakter past.
"De mensen die DGK volgen"?quote:Op zondag 17 februari 2008 21:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Das saxaay !quote:Op zondag 17 februari 2008 21:24 schreef diedirk het volgende:
Waarom hebben die debielen zonnebrillen op?
En nu... de vraag... waarom wordt Brians tegenstander omschreven als een "opgewarmd lijk"?quote:
ik zit een beetje rond te surfen op kickbox sites en lees maar eens hoe blij ze zijn met brainless, want hij is echt brainless.hele mooie reclame voor die Sport. ( nouja sport)quote:Op zondag 17 februari 2008 21:20 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja............. wij verslaafden trekken al meer dan een jaar met die rat op. Wat hij tot nu toe heeft laten zien is geslepenheid, hypocrisie, minachting naar vrouwen, grootmoedswaanzin, leugens en lafheid.
Daarom hoef ik geen verstand van die sport te hebben............sterker nog hij is een aanfluiting voor die sport, hij maakte vanvond de perfecte anti reclame, maar jij mag hem best verdedigen hoor .......vind ik wel moedig van je
Hier, weer andere berichten. Ik hou me wat dat betreft op de vlakte tot ik de beelden zie.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:28 schreef diedirk het volgende:
Mensen heb net Netty gesproken en hij schijnt hem grappenderwijs nagetrapt te hebben.......Duss
Horen ze de muziek beter...quote:Op zondag 17 februari 2008 21:24 schreef diedirk het volgende:
Waarom hebben die debielen zonnebrillen op?
Ach da tvergeten ze hier gemakshalve steeds maar weer. Ook Lieke heeft hij bij haar keel gegrepen en wat te denken van die dreigingen tegen over Lieke....... Spontane Altzheimer als het over Huub gaat noemen ze dat.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:13 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ik hoop dat je weet dat Huubje in het verleden hedda heeft geslagen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |