Het gaat ook niet om het kickboxen maar om Brian. Daar weet menig streamer iets vanaf.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Vind ik ook, daarbij zie je het ook nog vaak genoeg bij veteranen. De mensen die DGK volgen weten 0,0 van kickboxen en denken nu een mening te moeten en kunnen geven.
Die is blij met al die nullen op zijn bankrekeningquote:Op zondag 17 februari 2008 21:15 schreef noekje het volgende:
Maar hoe is het nu met Yuri?
Maar als ik het goed begrijp, is er GEEN wedstrijd geweest?quote:Op zondag 17 februari 2008 21:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Vind ik ook, daarbij zie je het ook nog vaak genoeg bij veteranen. De mensen die DGK volgen weten 0,0 van kickboxen en denken nu een mening te moeten en kunnen geven.
Brian wilde hem vast even weer bij het bewustzijn schoppen. Hij geeft daar vast een ontroerende draai aan.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die is blij met al die nullen op zijn bankrekening
-weg-quote:
Klopt. En we krijgen straks waarschijnlijk ook te horen dat er geen fluitconcert voor brrr wasquote:Op zondag 17 februari 2008 21:18 schreef Dark het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp, is er GEEN wedstrijd geweest?
http://en.wikipedia.org/wiki/No_contest_%28boxing%29quote:Op zondag 17 februari 2008 21:18 schreef Dark het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp, is er GEEN wedstrijd geweest?
De rus had het over 6 tegen 1.Knap sportief dan dat Huub een boete heeft gekregen.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:14 schreef BuffyJan het volgende:
Waarom was er een korte SL? Russin was aan t praten, volgens mij over Amanda. Iemand dit gevolgd?
Ah ik lees t al
Jij bent vast een hele sportieve en beheerste vechter?quote:
Nee natuurlijk niet, dat trutje hola zit liever achter de piano.....quote:Op zondag 17 februari 2008 21:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Denk je nou zelf dat Huub geinteresseerd is in kickboxen als sport voor hemzelf?
Toevallig wel ja. En nu?quote:Op zondag 17 februari 2008 21:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij bent vast een hele sportieve en beheerste vechter?
ja............. wij verslaafden trekken al meer dan een jaar met die rat op. Wat hij tot nu toe heeft laten zien is geslepenheid, hypocrisie, minachting naar vrouwen, grootmoedswaanzin, leugens en lafheid.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 februari 2008 21:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Oh jaaa! Daar had ik helemaal nog niet aan gedacht!!quote:Op zondag 17 februari 2008 21:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Brian wilde hem vast even weer bij het bewustzijn schoppen. Hij geeft daar vast een ontroerende draai aan.
De streamersquote:Op zondag 17 februari 2008 21:14 schreef coldstar het volgende:
Zo de russen (ken hun naam niet ) beginnen tegen Ricardo te vertellen wat er gebeurd is van de week. Toen ze bezig waren te vertellen wat Huub gedaan had, ging het geluid uit. Wie wordt er hier nou beschermd......
Het feit dat je meent dat je 'optrekt' met Brian zegt al genoeg over je realiteitszin.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:20 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja............. wij verslaafden trekken al meer dan een jaar met die rat op. Wat hij tot nu toe heeft laten zien is geslepenheid, hypocrisie, minachting naar vrouwen, grootmoedswaanzin, leugens en lafheid.
Daarom hoef ik geen verstand van die sport te hebben............sterker nog hij is een aanfluiting voor die sport, hij maakte vanvond de perfecte anti reclame, maar jij mag hem best verdedigen hoor .......vind ik wel moedig van je
Niks hoor. Niet slaan.quote:
Als je er zoveel vanaf zou je ook moeten weten dat kickboksen veel zelfbeheersing vereist en dat iemand met de persoonlijkheidseigenschappen van Brian (oncontroleerdbare agressie) niet snel in een wedstrijd gezet zou worden. Maar vanwege de publiciteit vonden ze het waarschijnlijk een leuk idee (RTL zal ook wel flink gedokt hebben), met duidelijke gevolgen.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Waarom lach je? Weet jij hoe het is om in de ring te staan? Alle losertjes wiens hele leven draait om DGK volgen en Brian uitlachen. Brian is al een winnaar door voor DUIZENDEN mensen te gaan knokken in een ring, dat zie ik niemand van de mensen hier die hem uitlachen doen. Ik heb binnenkort mijn eerste partij en dat zal voor maximaal 300 mensen zijn en ik ben al fucking zenuwachtig en gespannen dus ik heb respect voor Brian. Buiten de ring en in die kooi is 't een loser maar iedereen die de ring is stapt is een winnaar in dat aspect.
Het is gewoon dat het helemaal bij Brian zijn karakter past.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |