Dat is nu het grappige aan DGK, ze zenden alleen uit wat er in hun straatje past dus die trap na zien we never nooit. Thank God for You Tube.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:35 schreef Jajong het volgende:
Het is heel simpel. Er zijn beelden van en die zullen uitwijzen wat er gebeurde.
Was het maar zo simpel. Er zijn dan wel beelden, maar die krijgen ze in DGK niet te zien natuurlijk of ze zijn net zo geknipt en geplakt als de reguliere uitzendingen.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het is heel simpel. Er zijn beelden van en die zullen uitwijzen wat er gebeurde.
Zodra de beelden er zijn ga ik ze hoogstpersoonlijk heeeeeeel neutraal bekijken!quote:Op zondag 17 februari 2008 21:36 schreef agter het volgende:
[..]
Ik ben heel nieuwsgierig:
Welke andere verhalen heb jij allemaal gehoord dan?
Sorry, ik weet niet wie "Netty" isquote:Op zondag 17 februari 2008 21:36 schreef diedirk het volgende:
[..]
haha het was ook een grapje van mij ...maar iedereen nemt het serieus op.
Alsof ik Netty de mother from hell ga spreken....
Dat hij simpelweg door ging omdat de scheids te laat was; m.a.w. Yuri lag nog niet op de grond en dat hij trapte toen hij al 'down' was. En daar weer variaties op.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:36 schreef agter het volgende:
[..]
Ik ben heel nieuwsgierig:
Welke andere verhalen heb jij allemaal gehoord dan?
Ja, die Huub is me toch een klootzak.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:20 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja............. wij verslaafden trekken al meer dan een jaar met die rat op. Wat hij tot nu toe heeft laten zien is geslepenheid, hypocrisie, minachting naar vrouwen, grootmoedswaanzin, leugens en lafheid.
Daarom hoef ik geen verstand van die sport te hebben............sterker nog hij is een aanfluiting voor die sport, hij maakte vanvond de perfecte anti reclame, maar jij mag hem best verdedigen hoor .......vind ik wel moedig van je
Denk je nou echt dat DGK de enige is met camera's daar ofzo? Dit event draait allerminst om Brian ofzo. Dit hele event wordt naar alle waarschijnlijkheid in zijn volledigheid uitgezonden op SBS6.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is nu het grappige aan DGK, ze zenden alleen uit wat er in hun straatje komt dus die trap na zien we never nooit. Thank God for You Tube.
Anders check je eerst je eigen posts even voordat je reageert..quote:Op zondag 17 februari 2008 21:27 schreef coldstar het volgende:
[..]
Je moet lezen waar mijn post betrekking op heeft. Dit is een antwoord op een andere user. Lees eerst even als je ergens op reageerd.
Je betrekt t weer op Huub, en dat bedoelde ikquote:En da theeft niets te maken of je hem nou wel of niet mag. Botje bulding ( Huub) durft niet...
Zo is dat. No contest klinkt nou niet bepaald vlijend voor brian.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Volgens mij is Brian niet echt geliefd bij het publiek dus hij zou no matter what zijn uitgefloten waarschijnlijk dus daar zou ik geen conclusie aan vast binden. Ik begrijp niet echt waarom er een no contest is gekomen, als hij echt na zou hebben getrapt op de grond zou hij simpelweg geDQed worden.. Maarja we zullen zien.
Dan is het combi van onervarendheid van Brainless en de onoplettendheid van de scheids..dus de organisatie om het zo maar te zeggen.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Sorry, ik weet niet wie "Netty" is
[..]
Dat hij simpelweg door ging omdat de scheids te laat was; m.a.w. Yuri lag nog niet op de grond en dat hij trapte toen hij al 'down' was. En daar weer variaties op.
Kijk ze eens actief hen spel tegen Huub en Claire spelen.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:39 schreef AnTjUh het volgende:
de rusjuhs doen voor spek en bonen mee
En dan vooral dat je nog heel moedig gevonden wordt ook hier. Dat is even wat. Dat je moedig gevonden wordt, omdat je de mening van jezelf hier durft te posten.....quote:Op zondag 17 februari 2008 21:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het feit dat je meent dat je 'optrekt' met Brian zegt al genoeg over je realiteitszin.
quote:Op zondag 17 februari 2008 21:39 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja, die Huub is me toch een klootzak.![]()
Het had maar met 1 iemand te maken en dat was HUUB! De vuile klootzak!quote:Op zondag 17 februari 2008 21:42 schreef Scandalous het volgende:
gediskwalificeerd?wat typisch, dat natrappen! Ik ben benieuwd naar hoe hij het zal navertellen, het was vast niet zijn schuld
quote:Op zondag 17 februari 2008 21:43 schreef coldstar het volgende:
[..]
En dan vooral dat je nog heel moedig gevonden wordt ook hier. Dat is even wat. Dat je moedig gevonden wordt, omdat je de mening van jezelf hier durft te posten.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |