ten koste van wie? Neil stemmers gaat ze niet op haar hand krijgen?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:35 schreef Svensational het volgende:
Wat BVO zegt, Nigel of Charlene wordt het. Nikki heeft al teveel fans, en Nathalie heeft vandaag veel fans gemaakt weer.
Onzuiver? Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:34 schreef Poison-Ivy het volgende:
Top Optreden maar jammer van onzuivere, schreeuwerige gedeelte dat werd overstemd door de dans, maar los daarvan........... TOP![]()
wat een energie!!!!
Dat dus.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:36 schreef Svensational het volgende:
Ik vrees alleen voor Charlene.
De fanloze.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
ten koste van wie? Neil stemmers gaat ze niet op haar hand krijgen?
Die stemmen niet.quote:
eensquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:36 schreef thaleia het volgende:
Goed, dat wordt Nigel en Charlene op de krukken.
Ik zou zelf liever Nikki eruit zien gaan, ook al is ze steengoed. Vind het allemaal een beetje te erg op dezelfde manier steengoed steeds, ik heb het al gezien zeg maar.
Maar het wordt Nigel of Charlene vanavond, en qua optredens zou ik denken Nigel, maar rekening houdend met de jonge meisjes die sms-en, misschien toch Charlene.
Kwestie van goeie backbonequote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:38 schreef Treezz het volgende:
jees... die jongens van haar....... dat ze daar geen last van heeft..
o ja.. berget, die 2 moeten een leuk duetje doen..,quote:
Die stemmen op diegene die het beste heeft opgetreden.quote:
Ivarquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:39 schreef tong80 het volgende:
Is het al afgelopen schakel net in wie moet ik nu afkraken ?
Als Charly eruit gaat kijk ik nooit geen Idols meerquote:
Nigelquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:39 schreef tong80 het volgende:
schakel jezelf maar weer uitquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:39 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat je je vergist. Zoveel stemmers zijn er niet. Een hoop mensen die kijken voor de lol. Maar niet veel van die mensen stemmen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die stemmen op diegene die het beste heeft opgetreden.
Wendyquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:39 schreef tong80 het volgende:
Maar wat moet het Idols 5 forum nou zonder Marblequote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:40 schreef Marble het volgende:
[..]
Als Charly eruit gaat kijk ik nooit geen Idols meer![]()
.
Nou ja, tot Idols 5 dan..
denk dat je nog maar een keer naar berget lewis moet luisteren, echt meer gevarieerd, en niet voor niets 1 van de beste zangeressen van nederlandquote:
Dat is standaard. Ook niet moeilijk te kraken, die visgraat.quote:
Damn hij gaat het ver schoppen idd. Maar hij moet lang haar laten groeienquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:27 schreef Cee het volgende:
[..]
In de huidige American Idol zit weer een rocker, die deed ook Bohemian Rhapsody en is een Australiër en veeeeuuuul meer![]()
![]()
dan Constantine! yummie
Aan d'r kont is niet veel te krabben.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Wendy staat rustig aan d'r kop te krabben.
in de opening vond ik haar niet zo sterkquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:41 schreef robert2006 het volgende:
[..]
denk dat je nog maar een keer naar berget lewis moet luisteren, echt meer gevarieerd, en niet voor niets 1 van de beste zangeressen van nederland
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is standaard. Ook niet moeilijk te kraken, die visgraat.
Ik ga met jou de discussie ECHT niet meer aan, schat!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:41 schreef robert2006 het volgende:
[..]
denk dat je nog maar een keer naar berget lewis moet luisteren, echt meer gevarieerd, en niet voor niets 1 van de beste zangeressen van nederland
Xander een hyperpilletje geven.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan moet ik wel heel wild met dr tekeer gaan![]()
nee, maar haar cd is goed. in de nederlandse muziekindustrie zijn ze echt vol lof over haarquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:43 schreef sbientje het volgende:
[..]
in de opening vond ik haar niet zo sterk
Nathalie is leuk voor live optredens, maar om nu een cd er van te kopen, nee.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:44 schreef Karina het volgende:
Ik denk eigenlijk dat er weer geen echte Idol uit gaat komen.
Ik vrees dat hij de Constantine-kant op gaat en roemloos ten onder gaat halverwege de liveshows, maar de tijd zal het leren. De top 12 is nog niet bekend dus daar moet ie eerst nog eens door. En vroeger zat hij in verschillende bands en had hij wel lang haar!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Damn hij gaat het ver schoppen idd. Maar hij moet lang haar laten groeiendan komt het helemaal goed!
Jammer dat ik dat niet kan volgen op tv
Ik ben fan van Nathalie!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:44 schreef PeRi het volgende:
Berget Lewis geweldig vinden en Nathalie echt 50x niks, wat ben je dan.
No shit sherlockquote:
Wat zei ze?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:46 schreef Svensational het volgende:
Nathalie die de breezersletjes dist!
Oh tof! We gaan dus naar een optreden van Nathalie!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nathalie is leuk voor live optredens, maar om nu een cd er van te kopen, nee.
Ik neem mijn walkman met versterker wel meequote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:47 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Oh tof! We gaan dus naar een optreden van Nathalie!
* _Arual_ hugt pheno
Niet iedereen is een pro P!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:46 schreef Pheno het volgende:
Wat een achterlijke chatters.
En de cd, die koop ik ook.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik neem mijn walkman met versterker wel mee
Ik ben getuigequote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:47 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Oh tof! We gaan dus naar een optreden van Nathalie!
* _Arual_ hugt pheno
we zijn al getrouwdquote:
Wat vreemdquote:
En eerder vanavond voor de jury "Ja maar ik gebruiiiiik het toch helemaal niet als excuus???".quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Charlene zit weer te janken over dansen en zingen samen
Nou, gewoon precies wat ze allemaal typtenquote:
Ik zeg je heel eerlijk, als ik er bij die IDOmeet bij was en Nigy trad op, zou ik ook gaan gillen tijdens de juryquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:51 schreef --Globe-- het volgende:
Erg hoog niveau vanavond zeg..
Alleen die bakvissen..Ze gillen de hele avond door, hebben geen fatsoen om even de jury te laten uitpraten.
.
*zucht*quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij de Constantine-kant op gaat en roemloos ten onder gaat halverwege de liveshows, maar de tijd zal het leren. De top 12 is nog niet bekend dus daar moet ie eerst nog eens door. En vroeger zat hij in verschillende bands en had hij wel lang haar!Haal je hart hieraan maar op, is beter dan dat zouteloze backstage.
Ik ga douchen!
overdrijven is ook een kunst, vindt je niet?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:44 schreef PeRi het volgende:
Berget Lewis geweldig vinden en Nathalie echt 50x niks, wat ben je dan.
Doe het dan gelijk goed met een leuke streak-act.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zeg je heel eerlijk, als ik er bij die IDOmeet bij was en Nigy trad op, zou ik ook gaan gillen tijdens de jury.
Ik ook hoor. Ik gil sowieso vrij veelquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zeg je heel eerlijk, als ik er bij die IDOmeet bij was en Nigy trad op, zou ik ook gaan gillen tijdens de jury.
Je kunt nog steeds meedoen met FOK!Idols hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Ik gil sowieso vrij veel.
You have much to learn young padawan.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nathalie is echt het beste wat ik ooit in mn leven heb gezien.
Erg mooi idd.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:53 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
*zucht*dit is het! Fallin' in love ... goeie tip!
Ja ik heb mezelf dus teruggeluisterd en ik heb een veel te lief geluid. Ik zou niet op mezelf stemmen. Maar aan de andere kant zijn de inzendingen tot nu toe vrij bagger.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kunt nog steeds meedoen met FOK!Idols hoor!
Mee eens. Boris kan er misschien aan tippen, de rest niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben van mening dat het niveau van de top 4 gemiddeld nog nooit zo hoog is geweest als bij deze Idols... wat denken jullie?
Gewoonlijk zit er bij de laatste vier (Wat zeg ik, bij de laatste 2!) altijd minimaal één persoon waarvan ik denk: die heeft nog niet één tof optreden neergezet. Dat is nu heel anders.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben van mening dat het niveau van de top 4 gemiddeld nog nooit zo hoog is geweest als bij deze Idols... wat denken jullie?
Hoe wat waar?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:01 schreef sbientje het volgende:
Beev!!! anja!
Vergeet Hind niet....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Mee eens. Boris kan er misschien aan tippen, de rest niet.
Dat wilde ik net zeggen.. alhoewel Boris dan volgens mij ook tot een Nigel zou zijn verworden, 1 van de beste zangers, maar miskend door jury en het merendeel van de kijkersquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Mee eens. Boris Hind kan er misschien aan tippen, de rest niet.
Hindquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Welke Aisha?quote:
Kappen nou BVOquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:04 schreef BVO het volgende:
Wordt die dwerg even weggezongen door Nigy.
Oh, maar serieus.quote:
Die doet meestal een bulldozer er bovenop.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nathalie deed er weer een schepje bovenop.
Nigel heeft een heel fijne sound (als ie niet vals zingt, that isquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh, maar serieus.
Nigel heeft toch een veeeeeeeel fijner geluid dan die Velzen ding. En dit meen ik hoor.
Hahahahaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:04 schreef BVO het volgende:
Wordt die dwerg even weggezongen door Nigy.
ehm, angelique was vierde.. mijn favorietquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:06 schreef Cee het volgende:
Ik vind het ook de beste top 4 tot nu toe. In de vorige edities zat er altijd wel een rare snuiter tussen die eigenlijk nooit verder zou komen als hij de kop zou hebben van een uitgeschoten aardappel.
Idols 1 had Jim, Idols 2 had JK (alhoewel het niet m'n type was, dat msn-smiley-pak van hem heeft hem stemmen gewonnen) en Idols 3 had eh....wie was daar ook alweer vierde? Of derde? Ehh...
Ik heb Hind eigenlijk nooit iets aan gevonden, word ik nu gestenigd?
Oh je bent serieusquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh, maar serieus.
Nigel heeft toch een veeeeeeeel fijner geluid dan die Velzen ding. En dit meen ik hoor.
Nee, eerder vanwege je Jim-opmerking.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:06 schreef Cee het volgende:
speelt zij misschien in die film?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:07 schreef Liquidootje het volgende:
Wat doet sophie daar bij john?
Ik vond Van Velzen nooit echt leuk totdat ik hem vorig jaar bij een festival in m'n dorp zag. Zat ie daar voor een rij vol met BrEeZahs die constant zaten te gillen, op een gegeven moment ging het zo:quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind dat dwergje zo'n schatje he. Echt zo'n lief poppetje.
De film meepromoten gok ik zoquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:07 schreef Liquidootje het volgende:
Wat doet sophie daar bij john?
En Ellen derdequote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:07 schreef sbientje het volgende:
[..]
ehm, angelique was vierde.. mijn favoriet
Ik heb het ook nooit wat gevonden.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:06 schreef Cee het volgende:
Sophie Hilbrand, speelt de hoofdrolquote:
Jup.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:08 schreef sbientje het volgende:
[..]
speelt zij misschien in die film?
Hilbrand.quote:
Maar Ellenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:09 schreef Marble het volgende:
De top 4 van Idols 3 was op de winnaar na compleet bagger.
Ellen was goed. Maar Floortjequote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:09 schreef Marble het volgende:
De top 4 van Idols 3 was op de winnaar na compleet bagger.
En Nikki heeft dus de overige 9%?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Exit poll van een paar minuten geleden:
Nigel 54%
Nathalie 23%
Charlene 14%
Ik mis een rode vlek.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:09 schreef W-A het volgende:
Nu ik zo naar VV zit te kijken, hij lijkt fucking erg op Neil !![]()
Ja maar ik heb wel op 'm gestemd he! Op die ene avond dat hij niet als een turbo-stofzuiger klonk, volgens mij deed hij toen ook Proud Mary! En dat was die avond dat Hind eruit vloog als ik het goed heb.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:08 schreef Marble het volgende:
[..]
Nee, eerder vanwege je Jim-opmerking.
*stenigt*
Bedankt!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hilbrand
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond Van Velzen nooit echt leuk totdat ik hem vorig jaar bij een festival in m'n dorp zag. Zat ie daar voor een rij vol met BrEeZahs die constant zaten te gillen, op een gegeven moment ging het zo:
bReEzaHs: "GIL"
Van Velzen: "Wat? Wat zeg je?"
bReEzaH: "JIJ BENT LEKKAAHHHH!"
VV: "Lekker? Ik ben lekker?"
bReEzaH: "Jaaaaaaaaa!"
VV: "Jij bent JONG."
Je moest er bij zijn.
Die was het allerslechtst.quote:
Da's een keyboard met wat effecten hoor.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:09 schreef Greys het volgende:
Wat een geluid uit zo'n klein mannetje he?
goh..quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:11 schreef W-A het volgende:
Hey, ik heb een idee !![]()
Waarom sturen we Wendy gewoon niet weg ?!
Klopt. Dat was ook het enige moment dat ik dacht: 'dat jong kan wel zingen!'quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar ik heb wel op 'm gestemd he! Op die ene avond dat hij niet als een turbo-stofzuiger klonk, volgens mij deed hij toen ook Proud Mary! En dat was die avond dat Hind eruit vloog als ik het goed heb.
JE PRAAT WEER TEGEN MEquote:
Echt van die macrobiotische naturel-vrouwenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:11 schreef sbientje het volgende:
sophie hilbrand is een lekker wijf!
net als carice van houten
Ja gehad! Ik was waarschijnlijk net de Koek aan het schrobben had niks gehoord!!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:12 schreef Greys het volgende:
Ik voel op de een of andere manier aan mijn water dat Nathalie er uit vliegt vanavond!
Hoop het tegendeel natuurlijk, maar ik heb zo'n akelig voorgevoel.
Als dat zo is, vreten we morgen nog een doos bonbons leeg hoor Conleche!
Smsje gehad trouwens? Ik heb toch wel het goede nr he, voor als ik morgen verdwaal![]()
Ik heb net een smsje naar Nigypopje gestuurd. En ook gestemd op Natjequote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:13 schreef BVO het volgende:
Shining stemmen!
Wie vind jij dan een lekker wijf?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Echt van die macrobiotische naturel-vrouwen.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Christina Aguileraquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wie vind jij dan een lekker wijf?
Jaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:15 schreef Greys het volgende:
Ik durf het bijjjjjjjjjjjjjjjjna niet te vragen, maar was het nou 5656 waar smsjes heen moeten?
Dat ik dat na al die tijd nou nog niet weet
quote:
Bellen werkt beter: 0909-0301quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:15 schreef Greys het volgende:
Ik durf het bijjjjjjjjjjjjjjjjna niet te vragen, maar was het nou 5656 waar smsjes heen moeten?
Dat ik dat na al die tijd nou nog niet weet
Zijn allebei zó leuk!!!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Sorry hoor maar Carice van Houten is echtquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Die kun je in elk geval niet naturel noemen nee.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Christina Aguilera!
En Megan Fox.
Hij praatte even net zoals Joran-patrick dat deed.quote:
Dat is 100% zeker.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:16 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die kun je in elk geval niet naturel noemen nee.
Sophie is niet zo heel leuk. Te recalcitrant en onbeschoft en plat. Als het een man was, zou het een relnicht zijn. A la Gerard Joling, maar dan niet grappig.quote:
Kunnen we daar gaan animated avatar van maken.quote:
Dat is neil niet waardquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kunnen we daar gaan animated avatar van maken.
Ik neem dan alleen een ander eindcijferquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bellen werkt beter: 0909-0301
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind wel, de mensen die niet stemmen, moeten ook niet klagen over de uitslag.
Carice is wel knap, en ze acteert goed, maar qua persoon spreekt ze me niet aan. Christina is gewoon een tof wijf, goede uitstraling, beste stem van de wereldquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:19 schreef sbientje het volgende:
liever carice dan christina aguilera, wat een vies wijf vind ik dat! megan fox ken ik niet
Dat doe ik ook niet. de breezah stemmers zijn er niet meer, blut door die Neil.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind wel, de mensen die niet stemmen, moeten ook niet klagen over de uitslag.
die vielen zó tegen.... Teveel van verwacht.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:20 schreef Cee het volgende:
Ik ga even een pak van deze
[ afbeelding ]
opentrekken.Iemand?
Sowieso is er het plan om dit forum alleen maar toegankelijk te maken voor stemmende mensen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
Nee is niet goed voor de lijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:20 schreef Cee het volgende:
[ afbeelding ]
opentrekken.Iemand?
Pheno wil niet dat ik stem. Als Nathalie eruit ligt, krijgt Pheen dat dus gewoon de rest van zijn leven te horen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
absoluut een superzangeres ja, maar sinds die clip met dat zwarte krulhaar, ben ik het helemaal kwijt, de christina-adoratiequote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Carice is wel knap, en ze acteert goed, maar qua persoon spreekt ze me niet aan. Christina is gewoon een tof wijf, goede uitstraling, beste stem van de wereld.
Ik heb snack-a-jacks cheesequote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:20 schreef Cee het volgende:
[ afbeelding ]
opentrekken.Iemand?
Katja vs. de rest eerste seizoen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:21 schreef Marble het volgende:
[ afbeelding ]
Daphne B. stemt ook op Nigy
Die filename van dat plaatje!
quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb snack-a-jacks cheese!
Sms danny naar 5656 voor toegang.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sowieso is er het plan om dit forum alleen maar toegankelijk te maken voor stemmende mensen.
Ieuwquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb snack-a-jacks cheese!
De caramelversie is pas ieuwquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ieuw.
Ik wil toastjes met kruidenkaas.
Stel je voor dat wendy dadelijk zegt dat die persoon met één stemverschil verliestquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:23 schreef Greys het volgende:
Ik twijfel of ik voor de zekerheid niet nóg een keertje moet stemmen
no wayquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sowieso is er het plan om dit forum alleen maar toegankelijk te maken voor stemmende mensen.
En jij hebt niets te willen?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:22 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Pheno wil niet dat ik stem. Als Nathalie eruit ligt, krijgt Pheen dat dus gewoon de rest van zijn leven te horen.
Ha, I can't hear you , lalalalalalaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:22 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Pheno wil niet dat ik stem. Als Nathalie eruit ligt, krijgt Pheen dat dus gewoon de rest van zijn leven te horen.
Sowieso alle rijstzoutjes zijn ranzigquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
De caramelversie is pas ieuw.
Wel, als je niet bereid bent je idool te steunen heb je hier in feite niks te zoeken.quote:
Wendy moet haar bek houwe! Dat is alleen maar beter!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:24 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Stel je voor dat wendy dadelijk zegt dat die persoon met één stemverschil verliest
Dat hou je niet de rest van je leven vol.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ha, I can't hear you , lalalalalala
Ik hou van Oreo'squote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:26 schreef Cee het volgende:
Wat een haat tegen Oreo's!Stelletje Oreocisten.
De enige keer dat ik had gestemd (op Pauline, 2x) vloog ze eruit. Dat doe ik dus niet meer......quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:23 schreef Greys het volgende:
Ik twijfel of ik voor de zekerheid niet nóg een keertje moet stemmen
ECHT NIET! Ik heb rijstwafels altijd al lekker gevonden, snack-a-jacks is echt de uitvinding van de eeuwquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Sowieso alle rijstzoutjes zijn ranzig.
Ja. Nu maak je me dus bang en moet ik toch nog een keer stemmen!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:26 schreef conleche het volgende:
[..]
De enige keer dat ik had gestemd (op Pauline, 2x) vloog ze eruit. Dat doe ik dus niet meer......
Gemiddeld een keer of 60. Oftewel 36 euro. Nou, is een paar biertjes minder, who cares.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:26 schreef gr8w8 het volgende:
Hoevaak stemmen jullie dan? Hoeveel geld gaat er doorheen?
oreo'squote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:26 schreef Cee het volgende:
Wat een haat tegen Oreo's!Stelletje Oreocisten.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:29 schreef alwaysthebest het volgende:
En dit is heel Idols, want Nathalie eet oliebollen met pindakaas.
Ik ben ook fan. Behalve dan van de BBQ smaak, want die hebben ze veranderd en nu zijn ze vies...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
ECHT NIET! Ik heb rijstwafels altijd al lekker gevonden, snack-a-jacks is echt de uitvinding van de eeuw!
Dus de meeste kijkers mogen dan niet op dit forum....de meeste kijkers stemmen dus niet...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel, als je niet bereid bent je idool te steunen heb je hier in feite niks te zoeken.
Zie je wel, ze is dus zwanger.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:29 schreef alwaysthebest het volgende:
En dit is heel Idols, want Nathalie eet oliebollen met pindakaas.
Uhu, so whats your point?!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:31 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Dus de meeste kijkers mogen dan niet op dit forum....de meeste kijkers stemmen dus niet...
Jij moet wel gaan oppassen nu want als je de mods tegenspreekt in dit forum en geen Marble heet, dan krijg je een ban!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:31 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Dus de meeste kijkers mogen dan niet op dit forum....de meeste kijkers stemmen dus niet...
Je hebt teveel bier op!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:30 schreef Treezz het volgende:
reclame van de mac is leuk.......
who cares...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:31 schreef Marble het volgende:
[..]
Jij moet wel gaan oppassen nu want als je de mods tegenspreekt in dit forum en geen Marble heet, dan krijg je een ban!
Ga er vooral serieus op inquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:31 schreef SpaRood het volgende:
[..]
waahquote:
En als je wél Marble heet krijg je stokslagen van me.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:31 schreef Marble het volgende:
[..]
Jij moet wel gaan oppassen nu want als je de mods tegenspreekt in dit forum en geen Marble heet, dan krijg je een ban!
I knowquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:32 schreef BVO het volgende:
ÕMG! Als Nigy nu dus exit gaat.. dan moeten we afkicken SS.
Ja, dit kwam zomaar even door m'n hoofd.
Hit Me is Charly's catchphrase hoor, niet de mijne.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:33 schreef W-A het volgende:
[..]
En als je wél Marble heet krijg je stokslagen van me.
Nee, die gaat niet. Ik hoop Nikki of Charlenequote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:32 schreef BVO het volgende:
ÕMG! Als Nigy nu dus exit gaat.. dan moeten we afkicken SS.
Ja, dit kwam zomaar even door m'n hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |