De film meepromoten gok ik zoquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:07 schreef Liquidootje het volgende:
Wat doet sophie daar bij john?
En Ellen derdequote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:07 schreef sbientje het volgende:
[..]
ehm, angelique was vierde.. mijn favoriet
Ik heb het ook nooit wat gevonden.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:06 schreef Cee het volgende:
Ik heb Hind eigenlijk nooit iets aan gevonden, word ik nu gestenigd?
Sophie Hilbrand, speelt de hoofdrolquote:
Jup.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:08 schreef sbientje het volgende:
[..]
speelt zij misschien in die film?
Hilbrand.quote:
Maar Ellenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:09 schreef Marble het volgende:
De top 4 van Idols 3 was op de winnaar na compleet bagger.
Ellen was goed. Maar Floortjequote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:09 schreef Marble het volgende:
De top 4 van Idols 3 was op de winnaar na compleet bagger.
En Nikki heeft dus de overige 9%?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Exit poll van een paar minuten geleden:
Nigel 54%
Nathalie 23%
Charlene 14%
Ik mis een rode vlek.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:09 schreef W-A het volgende:
Nu ik zo naar VV zit te kijken, hij lijkt fucking erg op Neil !![]()
Ja maar ik heb wel op 'm gestemd he! Op die ene avond dat hij niet als een turbo-stofzuiger klonk, volgens mij deed hij toen ook Proud Mary! En dat was die avond dat Hind eruit vloog als ik het goed heb.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:08 schreef Marble het volgende:
[..]
Nee, eerder vanwege je Jim-opmerking.
*stenigt*
Bedankt!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hilbrand
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond Van Velzen nooit echt leuk totdat ik hem vorig jaar bij een festival in m'n dorp zag. Zat ie daar voor een rij vol met BrEeZahs die constant zaten te gillen, op een gegeven moment ging het zo:
bReEzaHs: "GIL"
Van Velzen: "Wat? Wat zeg je?"
bReEzaH: "JIJ BENT LEKKAAHHHH!"
VV: "Lekker? Ik ben lekker?"
bReEzaH: "Jaaaaaaaaa!"
VV: "Jij bent JONG."
Je moest er bij zijn.
Die was het allerslechtst.quote:
Da's een keyboard met wat effecten hoor.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:09 schreef Greys het volgende:
Wat een geluid uit zo'n klein mannetje he?
goh..quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:11 schreef W-A het volgende:
Hey, ik heb een idee !![]()
Waarom sturen we Wendy gewoon niet weg ?!
Klopt. Dat was ook het enige moment dat ik dacht: 'dat jong kan wel zingen!'quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar ik heb wel op 'm gestemd he! Op die ene avond dat hij niet als een turbo-stofzuiger klonk, volgens mij deed hij toen ook Proud Mary! En dat was die avond dat Hind eruit vloog als ik het goed heb.
JE PRAAT WEER TEGEN MEquote:
Echt van die macrobiotische naturel-vrouwenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:11 schreef sbientje het volgende:
sophie hilbrand is een lekker wijf!
net als carice van houten
Ja gehad! Ik was waarschijnlijk net de Koek aan het schrobben had niks gehoord!!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:12 schreef Greys het volgende:
Ik voel op de een of andere manier aan mijn water dat Nathalie er uit vliegt vanavond!
Hoop het tegendeel natuurlijk, maar ik heb zo'n akelig voorgevoel.
Als dat zo is, vreten we morgen nog een doos bonbons leeg hoor Conleche!
Smsje gehad trouwens? Ik heb toch wel het goede nr he, voor als ik morgen verdwaal![]()
Ik heb net een smsje naar Nigypopje gestuurd. En ook gestemd op Natjequote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:13 schreef BVO het volgende:
Shining stemmen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |