ten koste van wie? Neil stemmers gaat ze niet op haar hand krijgen?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:35 schreef Svensational het volgende:
Wat BVO zegt, Nigel of Charlene wordt het. Nikki heeft al teveel fans, en Nathalie heeft vandaag veel fans gemaakt weer.
Onzuiver? Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:34 schreef Poison-Ivy het volgende:
Top Optreden maar jammer van onzuivere, schreeuwerige gedeelte dat werd overstemd door de dans, maar los daarvan........... TOP![]()
wat een energie!!!!
Dat dus.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:36 schreef Svensational het volgende:
Ik vrees alleen voor Charlene.
De fanloze.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
ten koste van wie? Neil stemmers gaat ze niet op haar hand krijgen?
Die stemmen niet.quote:
eensquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:36 schreef thaleia het volgende:
Goed, dat wordt Nigel en Charlene op de krukken.
Ik zou zelf liever Nikki eruit zien gaan, ook al is ze steengoed. Vind het allemaal een beetje te erg op dezelfde manier steengoed steeds, ik heb het al gezien zeg maar.
Maar het wordt Nigel of Charlene vanavond, en qua optredens zou ik denken Nigel, maar rekening houdend met de jonge meisjes die sms-en, misschien toch Charlene.
Kwestie van goeie backbonequote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:38 schreef Treezz het volgende:
jees... die jongens van haar....... dat ze daar geen last van heeft..
o ja.. berget, die 2 moeten een leuk duetje doen..,quote:
Die stemmen op diegene die het beste heeft opgetreden.quote:
Ivarquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:39 schreef tong80 het volgende:
Is het al afgelopen schakel net in wie moet ik nu afkraken ?
Als Charly eruit gaat kijk ik nooit geen Idols meerquote:
Nigelquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:39 schreef tong80 het volgende:
schakel jezelf maar weer uitquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:39 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat je je vergist. Zoveel stemmers zijn er niet. Een hoop mensen die kijken voor de lol. Maar niet veel van die mensen stemmen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die stemmen op diegene die het beste heeft opgetreden.
Wendyquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:39 schreef tong80 het volgende:
Maar wat moet het Idols 5 forum nou zonder Marblequote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:40 schreef Marble het volgende:
[..]
Als Charly eruit gaat kijk ik nooit geen Idols meer![]()
.
Nou ja, tot Idols 5 dan..
denk dat je nog maar een keer naar berget lewis moet luisteren, echt meer gevarieerd, en niet voor niets 1 van de beste zangeressen van nederlandquote:
Dat is standaard. Ook niet moeilijk te kraken, die visgraat.quote:
Damn hij gaat het ver schoppen idd. Maar hij moet lang haar laten groeienquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:27 schreef Cee het volgende:
[..]
In de huidige American Idol zit weer een rocker, die deed ook Bohemian Rhapsody en is een Australiër en veeeeuuuul meer![]()
![]()
dan Constantine! yummie
Aan d'r kont is niet veel te krabben.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Wendy staat rustig aan d'r kop te krabben.
in de opening vond ik haar niet zo sterkquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:41 schreef robert2006 het volgende:
[..]
denk dat je nog maar een keer naar berget lewis moet luisteren, echt meer gevarieerd, en niet voor niets 1 van de beste zangeressen van nederland
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is standaard. Ook niet moeilijk te kraken, die visgraat.
Ik ga met jou de discussie ECHT niet meer aan, schat!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:41 schreef robert2006 het volgende:
[..]
denk dat je nog maar een keer naar berget lewis moet luisteren, echt meer gevarieerd, en niet voor niets 1 van de beste zangeressen van nederland
Xander een hyperpilletje geven.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan moet ik wel heel wild met dr tekeer gaan![]()
nee, maar haar cd is goed. in de nederlandse muziekindustrie zijn ze echt vol lof over haarquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:43 schreef sbientje het volgende:
[..]
in de opening vond ik haar niet zo sterk
Nathalie is leuk voor live optredens, maar om nu een cd er van te kopen, nee.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:44 schreef Karina het volgende:
Ik denk eigenlijk dat er weer geen echte Idol uit gaat komen.
Ik vrees dat hij de Constantine-kant op gaat en roemloos ten onder gaat halverwege de liveshows, maar de tijd zal het leren. De top 12 is nog niet bekend dus daar moet ie eerst nog eens door. En vroeger zat hij in verschillende bands en had hij wel lang haar!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Damn hij gaat het ver schoppen idd. Maar hij moet lang haar laten groeiendan komt het helemaal goed!
Jammer dat ik dat niet kan volgen op tv
Ik ben fan van Nathalie!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:44 schreef PeRi het volgende:
Berget Lewis geweldig vinden en Nathalie echt 50x niks, wat ben je dan.
No shit sherlockquote:
Wat zei ze?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:46 schreef Svensational het volgende:
Nathalie die de breezersletjes dist!
Oh tof! We gaan dus naar een optreden van Nathalie!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nathalie is leuk voor live optredens, maar om nu een cd er van te kopen, nee.
Ik neem mijn walkman met versterker wel meequote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:47 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Oh tof! We gaan dus naar een optreden van Nathalie!
* _Arual_ hugt pheno
Niet iedereen is een pro P!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:46 schreef Pheno het volgende:
Wat een achterlijke chatters.
En de cd, die koop ik ook.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik neem mijn walkman met versterker wel mee
Ik ben getuigequote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:47 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Oh tof! We gaan dus naar een optreden van Nathalie!
* _Arual_ hugt pheno
we zijn al getrouwdquote:
Wat vreemdquote:
En eerder vanavond voor de jury "Ja maar ik gebruiiiiik het toch helemaal niet als excuus???".quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Charlene zit weer te janken over dansen en zingen samen
Nou, gewoon precies wat ze allemaal typtenquote:
Ik zeg je heel eerlijk, als ik er bij die IDOmeet bij was en Nigy trad op, zou ik ook gaan gillen tijdens de juryquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:51 schreef --Globe-- het volgende:
Erg hoog niveau vanavond zeg..
Alleen die bakvissen..Ze gillen de hele avond door, hebben geen fatsoen om even de jury te laten uitpraten.
.
*zucht*quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij de Constantine-kant op gaat en roemloos ten onder gaat halverwege de liveshows, maar de tijd zal het leren. De top 12 is nog niet bekend dus daar moet ie eerst nog eens door. En vroeger zat hij in verschillende bands en had hij wel lang haar!Haal je hart hieraan maar op, is beter dan dat zouteloze backstage.
Ik ga douchen!
overdrijven is ook een kunst, vindt je niet?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:44 schreef PeRi het volgende:
Berget Lewis geweldig vinden en Nathalie echt 50x niks, wat ben je dan.
Doe het dan gelijk goed met een leuke streak-act.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zeg je heel eerlijk, als ik er bij die IDOmeet bij was en Nigy trad op, zou ik ook gaan gillen tijdens de jury.
Ik ook hoor. Ik gil sowieso vrij veelquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zeg je heel eerlijk, als ik er bij die IDOmeet bij was en Nigy trad op, zou ik ook gaan gillen tijdens de jury.
Je kunt nog steeds meedoen met FOK!Idols hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Ik gil sowieso vrij veel.
You have much to learn young padawan.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nathalie is echt het beste wat ik ooit in mn leven heb gezien.
Erg mooi idd.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:53 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
*zucht*dit is het! Fallin' in love ... goeie tip!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |