De caramelversie is pas ieuwquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ieuw.
Ik wil toastjes met kruidenkaas.
Stel je voor dat wendy dadelijk zegt dat die persoon met één stemverschil verliestquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:23 schreef Greys het volgende:
Ik twijfel of ik voor de zekerheid niet nóg een keertje moet stemmen
no wayquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sowieso is er het plan om dit forum alleen maar toegankelijk te maken voor stemmende mensen.
En jij hebt niets te willen?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:22 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Pheno wil niet dat ik stem. Als Nathalie eruit ligt, krijgt Pheen dat dus gewoon de rest van zijn leven te horen.
Ha, I can't hear you , lalalalalalaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:22 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Pheno wil niet dat ik stem. Als Nathalie eruit ligt, krijgt Pheen dat dus gewoon de rest van zijn leven te horen.
Sowieso alle rijstzoutjes zijn ranzigquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
De caramelversie is pas ieuw.
Wel, als je niet bereid bent je idool te steunen heb je hier in feite niks te zoeken.quote:
Wendy moet haar bek houwe! Dat is alleen maar beter!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:24 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Stel je voor dat wendy dadelijk zegt dat die persoon met één stemverschil verliest
Dat hou je niet de rest van je leven vol.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ha, I can't hear you , lalalalalala
Ik hou van Oreo'squote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:26 schreef Cee het volgende:
Wat een haat tegen Oreo's!Stelletje Oreocisten.
De enige keer dat ik had gestemd (op Pauline, 2x) vloog ze eruit. Dat doe ik dus niet meer......quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:23 schreef Greys het volgende:
Ik twijfel of ik voor de zekerheid niet nóg een keertje moet stemmen
ECHT NIET! Ik heb rijstwafels altijd al lekker gevonden, snack-a-jacks is echt de uitvinding van de eeuwquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Sowieso alle rijstzoutjes zijn ranzig.
Ja. Nu maak je me dus bang en moet ik toch nog een keer stemmen!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:26 schreef conleche het volgende:
[..]
De enige keer dat ik had gestemd (op Pauline, 2x) vloog ze eruit. Dat doe ik dus niet meer......
Gemiddeld een keer of 60. Oftewel 36 euro. Nou, is een paar biertjes minder, who cares.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:26 schreef gr8w8 het volgende:
Hoevaak stemmen jullie dan? Hoeveel geld gaat er doorheen?
oreo'squote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:26 schreef Cee het volgende:
Wat een haat tegen Oreo's!Stelletje Oreocisten.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:29 schreef alwaysthebest het volgende:
En dit is heel Idols, want Nathalie eet oliebollen met pindakaas.
Ik ben ook fan. Behalve dan van de BBQ smaak, want die hebben ze veranderd en nu zijn ze vies...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
ECHT NIET! Ik heb rijstwafels altijd al lekker gevonden, snack-a-jacks is echt de uitvinding van de eeuw!
Dus de meeste kijkers mogen dan niet op dit forum....de meeste kijkers stemmen dus niet...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel, als je niet bereid bent je idool te steunen heb je hier in feite niks te zoeken.
Zie je wel, ze is dus zwanger.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:29 schreef alwaysthebest het volgende:
En dit is heel Idols, want Nathalie eet oliebollen met pindakaas.
Uhu, so whats your point?!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:31 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Dus de meeste kijkers mogen dan niet op dit forum....de meeste kijkers stemmen dus niet...
Jij moet wel gaan oppassen nu want als je de mods tegenspreekt in dit forum en geen Marble heet, dan krijg je een ban!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:31 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Dus de meeste kijkers mogen dan niet op dit forum....de meeste kijkers stemmen dus niet...
Je hebt teveel bier op!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:30 schreef Treezz het volgende:
reclame van de mac is leuk.......
who cares...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:31 schreef Marble het volgende:
[..]
Jij moet wel gaan oppassen nu want als je de mods tegenspreekt in dit forum en geen Marble heet, dan krijg je een ban!
Ga er vooral serieus op inquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:31 schreef SpaRood het volgende:
[..]
waahquote:
En als je wél Marble heet krijg je stokslagen van me.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:31 schreef Marble het volgende:
[..]
Jij moet wel gaan oppassen nu want als je de mods tegenspreekt in dit forum en geen Marble heet, dan krijg je een ban!
I knowquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:32 schreef BVO het volgende:
ÕMG! Als Nigy nu dus exit gaat.. dan moeten we afkicken SS.
Ja, dit kwam zomaar even door m'n hoofd.
Hit Me is Charly's catchphrase hoor, niet de mijne.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:33 schreef W-A het volgende:
[..]
En als je wél Marble heet krijg je stokslagen van me.
Nee, die gaat niet. Ik hoop Nikki of Charlenequote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:32 schreef BVO het volgende:
ÕMG! Als Nigy nu dus exit gaat.. dan moeten we afkicken SS.
Ja, dit kwam zomaar even door m'n hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |