Kut Imageshack ik wist niet dat die daar op stondquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Imageshack werkt niet op FOK! AQ...
Lost ga ik trouwens wel een keer lenen van Kepler. Ik ga eerst komende week (weken) aan Lost Odyssey met afwisselend The Club en wat XBLA. Heb er echt zin in![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:55 schreef RacerDKB het volgende:
Zijn er uberhaupt Xbox 360 Premiums met een Falcon bord zonder Hitachi schijf?
Dus, een Xbox 360 premium met HDMI, 175 watt verbruik, die nieuwe keoling, Falcon moederbord, Toshiba/Samsung of BenQ schijf?
Of zijn alle nieuwe met Hitachi
blijkbaar alleen wijquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kut Imageshack ik wist niet dat die daar op stondLocke is wel tering vet
Maar alleen Kepler en ik gaan dat spel dus halen? Wie nog meer?
waarom speel je hem dan 22 uur lang ?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:32 schreef Strolie75 het volgende:
Tales of Symphonia....waardeloze RPG op de GC en 22 uur van mijn leven die ik nooit meer terug krijg.
www.nederland.fm / www.di.fm ?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:05 schreef Koentje3 het volgende:
Wel relax dat die radio doorspeelt als je dat wil in GTA IV!
focking mietje die dungeon was echt niks bijzonders , als je dat al moeilijk vindtquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:05 schreef AQuila360 het volgende:
Net wel een hoerige dungeon in Eternal SonataScheelde nix of ik was gekapt met het spel!
Oh leuk, nog een middelmatige shooterquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Red Faction 3:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geloof niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Red Faction 3:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wedden dat Gijsje hem gaat spelenquote:
Denk het niet.quote:Op zondag 17 februari 2008 10:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wedden dat Gijsje hem gaat spelen
omgquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Red Faction 3:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar zit ik nog steeds...quote:Op zondag 17 februari 2008 05:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
focking mietje die dungeon was echt niks bijzonders , als je dat al moeilijk vindt
ga je : mysterious unison helemaal haten , je hebt geluck dat die dungeo dan niet verplicht is voor de
verhaal lijn
ja dat is het ookquote:Op zondag 17 februari 2008 13:40 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Daar zit ik nog steeds...![]()
Wil die eerst helemaal uitspelen voordat ik verder ga, maar godallejezus (pardon my french) wat is dat stuk kut.
Ik moet het nog steeds een keer uitspelen.quote:
Ziekelijk goed spel,... ben zo aan het genietenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:52 schreef Strolie75 het volgende:
Voor mij is het de komende weken Lost Odyssey en Rez HD
[ afbeelding ]
Ziet er uit als Halo 3quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Red Faction 3:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kom op Roy, dit ziet er uit als dikke stront.quote:
Die dingen zijn gewoon kut met schakelaars omzetten en je ziet niet wat er veranderd en zo door!quote:Op zondag 17 februari 2008 05:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
focking mietje die dungeon was echt niks bijzonders , als je dat al moeilijk vindt
ga je : mysterious unison helemaal haten , je hebt geluck dat die dungeo dan niet verplicht is voor de
verhaal lijn
quote:Toshiba to exit HD DVD, end format war
TOKYO (Reuters) - Toshiba Corp is planning to stop production of equipment compatible with the HD DVD format for high-definition video, allowing the competing Blu-Ray camp a free run, public broadcaster NHK reported on Saturday.
Toshiba is expected to suffer losses amounting to tens of billions of yen (hundreds of millions of dollars) to scrap production of HD DVD players and recorders and other steps to exit the business, Japan's NHK said on its website.
No one at Toshiba could be reached for comment.
The format war between the Toshiba-backed HD DVD and Sony Corp's Blu-Ray, often compared to the Betamax-VHS battle in the 1980s, has slowed the development of what is expected to be a multibillion dollar high-definition DVD industry.
Toshiba was dealt a blow on Friday when Wal-Mart Stores Inc said it would abandon the HD DVD format, becoming the latest in a series of top retailers and movie studios to rally behind Blu-ray technology for high definition DVDs.
Toshiba plans to continue selling HD DVD equipment at stores for the time being but will not put resources into developing new devices, NHK said.
En wat boeit het sowieso?quote:Op zondag 17 februari 2008 17:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Was toch nog maar een gerucht?
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:25 schreef Reintji het volgende:
Zucht,.. bij thuiskomst natuurlijk gelijk mijn nieuwe 120GB HD proberen, edoch, de transfersoftware is US gelocked. Heeft iemand een exemplaar over/te leen (in groningen wellicht)?
of het nou nu gebeurd of over 2 maand dat maakt niks uit het gebeurd toch welquote:Op zondag 17 februari 2008 17:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Was toch nog maar een gerucht?
Qua stijlquote:Op zondag 17 februari 2008 19:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maak jezelf even belachelijk Gijs
Fok Games redactie
quote:
Ehh nee Royquote:Op zondag 17 februari 2008 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Qua stijlIk zie ook wel dat Halo 3 mooier is, maar dat mannetje rechts is een regelrechte MC kloon
Het was een grapje?quote:
Kort, maar: ja.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:53 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Majah is de Oblivion Goty edition ook voor de 360?
Ik wist niet dat die er was gekquote:Op zondag 17 februari 2008 21:59 schreef Jessah het volgende:
[..]
Kort, maar: ja.Die is het goedkoopste bij... klik
Dat heb ik de laatste tijd ook echt heel vaak. Meestal komt het wel goed na een kwartier ofzo, maar kut is het wel ja.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:07 schreef Merkie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit beeld vertoont mijn Xbox nu al 10 minuten, hij probeert in te loggen op Xbox Live. M'n matties kunnen zien dat ik ben ingesigned, maar zelf zie ik dit beeld dus al de hele tijd. Komt het omdat m'n broedert ook is ingelogd op zijn Xbox?
Ja, hallo, dan moet ik helemaal opstaanquote:Op zondag 17 februari 2008 22:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat heb ik de laatste tijd ook echt heel vaak. Meestal komt het wel goed na een kwartier ofzo, maar kut is het wel ja.
Als je een game wil spelen moet je even je disclade open en dicht doen, de game start dan gewoon
Wil je de friendslist bekijken dan kun je dat doen mbv de guidebutton
vroegah moesten we altijd opstaan om een game te spelen de console ging niet aan door de controllerquote:Op zondag 17 februari 2008 22:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, hallo, dan moet ik helemaal opstaan [ afbeelding ].
Ja, vroeger, vroeger moesten we lopen naar Zuid-Frankrijk i.p.v. met de auto.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:21 schreef DJ_ het volgende:
[..]
vroegah moesten we altijd opstaan om een game te spelen de console ging niet aan door de controller
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, vroeger, vroeger moesten we DE MENSEN lopen naar Zuid-Frankrijk i.p.v. met de auto.
nee vroeger was de lucht nog schoon en de sex nog viesquote:Op zondag 17 februari 2008 22:36 schreef AQuila360 het volgende:
Vroeger, toen we nog geen keurmerk hadden en we dus niet wisten wat goed of slecht was!
Slechte tijden waren dat vroeger
Matties...broedert...quote:Op zondag 17 februari 2008 22:07 schreef Merkie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit beeld vertoont mijn Xbox nu al 10 minuten, hij probeert in te loggen op Xbox Live. M'n matties kunnen zien dat ik ben ingesigned, maar zelf zie ik dit beeld dus al de hele tijd. Komt het omdat m'n broedert ook is ingelogd op zijn Xbox?
Tsja, het is maar hoe je het bekijkt. Vroeger waren geen keurmerken nodig.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:36 schreef AQuila360 het volgende:
Vroeger, toen we nog geen keurmerk hadden en we dus niet wisten wat goed of slecht was!
Mijn Xbox Live is anders ook stuk atmquote:Op zondag 17 februari 2008 22:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Matties...broedert...
Nee maarre gewoon z'n gang laten gaan heb k ook wel es gehad..
Da's echt conjo man!quote:Op zondag 17 februari 2008 23:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Mijn Xbox Live is anders ook stuk atm
Nee, maar las in mń walkthrough daarvoor dat er verderop in de dungeon figuren zijn die miljoenen laten vallen per keer ;-)quote:Op zondag 17 februari 2008 14:02 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja dat is het ook, heb je al 99.999.999 gold ?
klopt 3 mill per keer als goed is ( wat ik mij herinner )quote:Op zondag 17 februari 2008 23:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee, maar las in mń walkthrough daarvoor dat er verderop in de dungeon figuren zijn die miljoenen laten vallen per keer ;-)
En ben inmiddels al 12 levels hoger dan toen ik binnenkwam
wacht maar af tot je de andere kant zietquote:Op zondag 17 februari 2008 23:30 schreef MMaRsu het volgende:
heb nog een foto gevonden van Roy z'n huiskamer
[ afbeelding ]
Nja zover ben ik nog niet eens gekomen, eerste keer dat ik er doorheen liep was ik al een heel eind maar had ik niet in de gaten hoe je daar moest saven... dus tegen de tijd dat ik 4 van die soulshards had ging ik dood en heb ik heel hard zitten vloeken.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:32 schreef DJ_ het volgende:
[..]
klopt 3 mill per keer als goed is ( wat ik mij herinner )
ze raden volgens mij aan de kleine beesten te killen die droppen 5
maar die grote zijn helemaal niet zo moeilijk als ze beweren ik vond ze echt stukken makkelijker
en helemaal met party level 6
Hoezo kort?quote:Op zondag 17 februari 2008 21:59 schreef Jessah het volgende:
[..]
Kort, maar: ja.Die is het goedkoopste bij... klik
quote:1. "...Grand Theft Auto IV does in fact feature a new targeting system - one that seems to be designed to please everyone. By holding the left trigger, the view switches to over Niko's shoulder. If you apply a click of the right analog stick, you'll zoom down the scope for precision targeting...If you don't want the game to aim for you, you can depress the left trigger halfway for free over-the-shoulder aiming..."
2."...carefully placing a rocket launcher shot so that the rocket skips off the ground..."
3."...You can also target items in the environment for more entertaining kills, such as a physics-enabled plank on which an enemy may be standing..."
4."...The enemy AI doesn't have the ability to throw back grenades (which Niko can "cook" by holding for a longer time), but they can play dead if they only have a sliver of life left. When you least expect it, they may pop up and open fire again..."
5."...Be sure to take at least two weeks of vacation time, as that's supposedly how long it's going to take to see everything in this massive title..."
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:53 schreef Yankee_One het volgende:
PGR 4 + wireless controller bij een aantal MM deze week.
Dat voor maar 45euro
Heb al een filiaal weten te vinden. Maar zou het niet om een drukfout gaan?quote:Op maandag 18 februari 2008 00:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar?
quote:Microsoft Plans Blu-ray 360, Due In May!!!
Quote:
Rumours were circulating today that Microsoft is set to dump HD DVD and bring out a Blu ray Xbox 360 by as early as May 2008. The move will allow the Company to go head to head with the Sony PS3 gaming console which has been credited with being one of the main reasons that retailers have preferred Blu ray over Toshiba’s HD DVD.
Insiders at Microsoft in the USA have told SmartHouse that Microsoft have already configured a standalone Blu ray player that can be connected into an Xbox 360 and that subject to internal marketing and sales approvals the model could be on sale within 3 months.
The Company has also been working on a built in Blu ray player however insiders are claiming that Microsoft see the HD format battle moving online with consumers offered 1080p movie and content files as a download as opposed to having to buy a HD or Blu ray DVD.
Both Intel and Microsoft have been supporters of the HD DVD format that is set to be killed off this week.
Quote:
The Company has also held discussions with several OEM manufacturers of media centres with nearly all of them telling the software Company that they are set to move to Blu ray configured Media Centres within the next month.
Late last week US Media Centre maker Niveus dumped HD DVD in favour of Blu ray.
The Company VP of marketing Brian Paper said that Niveus had received support from Microsoft and Intel when implementing HD DVD. The format wasn't pushed on Niveus, he said, adding that the commitment in both Intel and Microsoft "isn't religious For HD DVD".
http://www.smarthouse.com.au/Gaming/Console/J7L7H2R4
Ik haal over een paar maanden wel een PS3. Kan ik ook een filmpje kijken zonder dat ik het idee heb dat er een helikopter in mijn woonkamer opstijgt.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:10 schreef wc-eend het volgende:
Als microsoft ballen heeft, en het goed wilt doen, laten ze mensen die een hd speler voor de 360 gekocht heeft omruilen tegen een blue ray speler (met evt bij betalen) :p
Totdat FFXIII of MGS4 uitkomt is dat het enige waar mijn PS3 goed voor is,.... zijn bek houden en films afspelen!quote:Op maandag 18 februari 2008 10:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik haal over een paar maanden wel een PS3. Kan ik ook een filmpje kijken zonder dat ik het idee heb dat er een helikopter in mijn woonkamer opstijgt.
Speelde je vroeger ook al kutgames?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:36 schreef AQuila360 het volgende:
Nou dan is bij deze bekend wie de "next-gen" wedstrijd gewonnen heeft / gaat winnen. MS moet Sony betalen voor het gebruik van Bluray. Als Sony dat geld nou pompt in mooie PS3 exclusives....dan betaald MS mee aan zijn eigen ondergangquote:
Of je koopt een fatsoenlijke home theater systeemquote:Op maandag 18 februari 2008 10:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik haal over een paar maanden wel een PS3. Kan ik ook een filmpje kijken zonder dat ik het idee heb dat er een helikopter in mijn woonkamer opstijgt.
Is dat zo ?quote:Op maandag 18 februari 2008 11:19 schreef Cid het volgende:
[..]
Nou dan is bij deze bekend wie de "next-gen" wedstrijd gewonnen heeft / gaat winnen. MS moet Sony betalen voor het gebruik van Bluray. Als Sony dat geld nou pompt in mooie PS3 exclusives....dan betaald MS mee aan zijn eigen ondergang![]()
Ok dat klinkt misschien een beetje als een PS3-fanboy uitspraak en hij berust vast niet helemaal op waarheid, maar Sony deelt hier toch wel een klap uit hoor.
Zeer zeker en op dat gebied owned de 360 flink,... maar hij heeft wel een punt. Dit is goed nieuws voor Sony. Ze hebben dit nodig,... nu nog de softwarequote:Op maandag 18 februari 2008 11:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Is dat zo ?
Ik heb een console nog altijd vooral om te gamen.
Klopt, en over een tijdje heb je daar een mooie Bluray addon voor nodigquote:Op maandag 18 februari 2008 11:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Is dat zo ?
Ik heb een console nog altijd vooral om te gamen.
Ik lees alleen iets over HD-DVD vs Blu-ray, niet iets over games spelen zonder HDD en toekomstige benodigde addons om te spelen…quote:Op maandag 18 februari 2008 11:31 schreef Cid het volgende:
[..]
Klopt, en over een tijdje heb je daar een mooie Bluray addon voor nodigOf misschien een xbox720 ...
MS heeft altijd aangegeven dat een HDD optioneel is en games altijd zouden werken zonder HDD. Nu gaat dat niet meer op, en ik heb zo het idee dat dat ook met DVD en Bluray gaat gebeuren.
Maar goed, de tijd zal het ons lerenEr komt nu in ieder geval genoeg geld binnen om mooie games te maken
![]()
tja, volgens mij betaald Sony ook geld aan Microsoft voor het gebruik van rumblequote:Op maandag 18 februari 2008 11:19 schreef Cid het volgende:
[..]
Nou dan is bij deze bekend wie de "next-gen" wedstrijd gewonnen heeft / gaat winnen. MS moet Sony betalen voor het gebruik van Bluray. Als Sony dat geld nou pompt in mooie PS3 exclusives....dan betaald MS mee aan zijn eigen ondergang![]()
Ok dat klinkt misschien een beetje als een PS3-fanboy uitspraak en hij berust vast niet helemaal op waarheid, maar Sony deelt hier toch wel een klap uit hoor.
Maar als MS ook een blu-ray spelert heeft is het gevolg dat er minder mensen een PS3 kopen vanwege blu-ray.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:19 schreef Cid het volgende:
[..]
laat sony dan eerst maar is snellere blu-ray drives in die ps3 gooien , die heeft de HDD harder nodig om te gamen dan de 360quote:Op maandag 18 februari 2008 11:31 schreef Cid het volgende:
[..]
Klopt, en over een tijdje heb je daar een mooie Bluray addon voor nodigOf misschien een xbox720 ...
MS heeft altijd aangegeven dat een HDD optioneel is en games altijd zouden werken zonder HDD. Nu gaat dat niet meer op, en ik heb zo het idee dat dat ook met DVD en Bluray gaat gebeuren.
Maar goed, de tijd zal het ons lerenEr komt nu in ieder geval genoeg geld binnen om mooie games te maken
![]()
De reden : "maar de ps3 heeft blu-ray" kunnen we dan voor altijd schrappen.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:19 schreef Cid het volgende:
[..]
Dat je die speler apart bij de 360 moet kopen (helemaal leuk als je ook de HD-DVD speler addon al gekocht hebt) weegt denk ik wel wat zwaarder eigenlijk. Maar goed dat maakt uiteindelijk ook niet het verschil, dat zijn als het goed is nog altijd de games.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maar als MS ook een blu-ray spelert heeft is het gevolg dat er minder mensen een PS3 kopen vanwege blu-ray.
Dat klopt, maar dat is "by design". Oftewel, de PS3 is standaard met een HDD uitgevoerd omdat hij deze simpelweg nodig heeft.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:57 schreef DJ_ het volgende:
[..]
laat sony dan eerst maar is snellere blu-ray drives in die ps3 gooien , die heeft de HDD harder nodig om te gamen dan de 360
Als MS niet met hart en ziel het HD-DVD gebeuren zou hebben verdedigd zou je daar misschien een punt hebben. Echter komt MS nu niet meeliften op een succes, ze moeten nu simpelweg wel mee met blu-ray omdat HD-DVD de stijd verloren heeft.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:46 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
De reden : "maar de ps3 heeft blu-ray" kunnen we dan voor altijd schrappen.
Sony heeft een nieuw formaat gemaakt en in het begin ging het kut met laadtijden en promotie.
Nu is bluray bekender en uit zn kinderschoenen, nu komt MS meeliften op dat succes.
keiharde marketing
QFT TVPquote:Op maandag 18 februari 2008 13:31 schreef Cid het volgende:
[..]
Dat je die speler apart bij de 360 moet kopen (helemaal leuk als je ook de HD-DVD speler addon al gekocht hebt) weegt denk ik wel wat zwaarder eigenlijk. Maar goed dat maakt uiteindelijk ook niet het verschil, dat zijn als het goed is nog altijd de games.
[..]
Dat klopt, maar dat is "by design". Oftewel, de PS3 is standaard met een HDD uitgevoerd omdat hij deze simpelweg nodig heeft.
Bij MS zeggen ze eerst dat de HDD volledig optioneel is en je hem eigenlijk niet nodig hebt voor games. Dus dan koop je zo'n ding zonder HDD omdat het goedkoper is, komen ze nu ineens met games waar je wel een HDD voor nodig hebt. Of je weer even een zooi geld komt brengen voor een (abnormaal dure) HDD.
Al met al telt dat lekker aan natuurlijk. Over de snelheid van de blu-ray drive, we moeten nog maar zien hoe snel de 360 gaat worden over een USB kabeltje![]()
[..]
Als MS niet met hart en ziel het HD-DVD gebeuren zou hebben verdedigd zou je daar misschien een punt hebben. Echter komt MS nu niet meeliften op een succes, ze moeten nu simpelweg wel mee met blu-ray omdat HD-DVD de stijd verloren heeft.
Het is dus niet zo dat MS zoiets heeft van "Goh, dat blu-ray werkt wel lekker, laten wij ook mee doen". Ze hebben simpelweg geen keus.
Neemt niet weg dat als MS met wat betere hardware en een bluray speler aan komt zetten, ik er zeker een ga halen![]()
games komen toch niet op bluray voor de 360 dus dat maakt geen donder uitquote:Op maandag 18 februari 2008 13:31 schreef Cid het volgende:
Al met al telt dat lekker aan natuurlijk. Over de snelheid van de blu-ray drive, we moeten nog maar zien hoe snel de 360 gaat worden over een USB kabeltje![]()
Ik weet niet of je Planet Earth al eens op bluray bekeken hebt?quote:Op maandag 18 februari 2008 14:09 schreef DJ_ het volgende:
[..]
games komen toch niet op bluray voor de 360 dus dat maakt geen donder uit, zowiezo hoef ik hem niet
de kwaliteit van de weergave zal wel op de huilen zijn net als met de ps3
koop gewoon een stand-alone speler
jep , maar niet op een ps3quote:Op maandag 18 februari 2008 14:14 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik weet niet of je Planet Earth al eens op bluray bekeken hebt?
Gooi eens een bronnetje?quote:Op maandag 18 februari 2008 14:19 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jep , maar niet op een ps3
gewone stand alone spelers hebben veel betere kwaliteit als de ps3 blu-ray speler dat is gewoon
een feit
zucht , het is en blijft moeilijk te geloven voor een fanboy blijkbaarquote:
nogal appels met peren vergelijken imoquote:Op maandag 18 februari 2008 14:36 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zucht , het is en blijft moeilijk te geloven voor een fanboy blijkbaar
maar als jij het verschil van weergave niet kan zien tussen een ps3 met een speler van 150 dollar er in
of een highend speler van 1200 euro dan is er echt iets mis met je
hoe is dat appels en peren vergelijken ?quote:Op maandag 18 februari 2008 14:39 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
nogal appels met peren vergelijken imo
besides vraag ik normaal om een bron, dus wat zit je te huilen?
je hebt vast ook een HDMI kabel van 200 euro of niet?
Kom jij maar met een bron dat het niet zo is..quote:Op maandag 18 februari 2008 14:39 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
nogal appels met peren vergelijken imo
besides vraag ik normaal om een bron, dus wat zit je te huilen?
je hebt vast ook een HDMI kabel van 200 euro of niet?
Dat is een totaal andere discussie.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hoe is dat appels en peren vergelijken ?
of denk je dat sony een peredure blu-ray speler in de ps3 gaat stoppen om vervolgens hem super goedkoop te verkopen , en hun eigen high-end spelers de markt uit drukken ?
en een bron is niet nodig , of denk je soms ook dat de ps2 een super dvd speler heeft waar zelfs nu nog 500 euro kostende dvd spelers niet tegen op kunnen ?![]()
dat is precies het zelfde verhaal , de ps3 kan prima blu-ray discs afspelen maar kwaliatief kan is het gewoon niet het beste en zijn er veel betere spelers te koop
is dat nu echt zo moeilijk te geloven ?
quote:Op maandag 18 februari 2008 14:52 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Kom jij maar met een bron dat het niet zo is..
Probeer je dat te doen bij zo vage bruine worn met een schild voor zn kop? ( Weet niet hoe ik het uit met leggenquote:Op maandag 18 februari 2008 14:18 schreef DJ_ het volgende:
en tering , ik kom echt niet voorbij een smoking style rank met dmc4 combo's er is er nog 1 hoger maar die meter kakt zo snel weer in
Niemand?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:25 schreef Reintji het volgende:
Zucht,.. bij thuiskomst natuurlijk gelijk mijn nieuwe 120GB HD proberen, edoch, de transfersoftware is US gelocked. Heeft iemand een exemplaar over/te leen (in groningen wellicht)?
ja bij dat geval ja , maar dat lukt voor geen drolquote:Op maandag 18 februari 2008 15:00 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Probeer je dat te doen bij zo vage bruine worn met een schild voor zn kop? ( Weet niet hoe ik het uit met leggen) Probeer elk mogelijke combo die er bestaat en het moet een keer lukken
![]()
Als je het bij normale beesten probeert, succes![]()
Ik ben nu met devil mode bezig en ben nu weer bij dante. En ik haat dante's vechtstijl, nero vind ik dan toch iets beter.
een 500 euro speler zal wellicht nog steeds beter presteren als die 150 euro speler die in de ps3 zitquote:Op maandag 18 februari 2008 14:57 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dat is een totaal andere discussie.
Jij kaart aan 'koop een standalone', en daarmee ga ik er van uit dat we het over dezelfde prijsklasse hebben (menig huishouden gaat ECHT GEEN 1.2k aan euros neerleggen voor een Bluray speler. Dan vergelijk ik dus standalone bluspelers met de ps3 die in die zelfde prijsklasse liggen, voor de ps2 + DVD geldt dit natuurlijk ook.
Dat zou hetzelfde zijn als: OMGEen 42inch HDTV, dan ben je echt dom, want je hebt tv's zo groot als een pooltafel, en die kostten 80k, dan kun je VEEL beter die tv kopen
[..]
Ik hoef niks te verdedigen, hij maakt een statement dat de ps3 onder zou doen aan stand alone spelers, ik wil dat best geloven mits bron, dus wat ga ik dan jullie van bronnen voorzien
Dan blijf ik er bij dat ik daar dan graag een bronnetje/onderzoekje van zou zienquote:Op maandag 18 februari 2008 15:11 schreef DJ_ het volgende:
[..]
een 500 euro speler zal wellicht nog steeds beter presteren als die 150 euro speler die in de ps3 zit
/pat PBateman1978quote:Op maandag 18 februari 2008 14:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Ok, was hier niet een PS3 vs 360 topic voor ?
Kunnen we hier weer gewoon over 360 games praten.
Leg eens uit waarom dan? Als je top kwaliteit wil maak je neem ik aan gebruik van een HDMI kabel? De output van de blu-ray speler zal dan digitaal zijn (wel of geen signaal). Oftewel, je ziet je film of je ziet hem niet. Kwaliteitsverschil in blu-ray spelers is in dat opzicht onzin.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:19 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jep , maar niet op een ps3
gewone stand alone spelers hebben veel betere kwaliteit als de ps3 blu-ray speler dat is gewoon
een feit
quote:Op maandag 18 februari 2008 15:27 schreef DJ_ het volgende:
fed-ex net aan de deur gehad , en geen eens import kosten![]()
gelijk open maken die hap , en dmc4 zit ik net toevallig in het mid way point ( switch tussen nero en dante )
dus dat is een mooi moment om aan LO te beginnen
wel een extreem goedkoop doosje zeg, 3 dvd's op elkaar gepropt en een 4e zit er gewoon los in in een papieren hoesje
het uitlezen van codes ( ja bluray gebruikt ook codecs ) kan heel veel uitmaken qua video kwaliteitquote:Op maandag 18 februari 2008 15:44 schreef Cid het volgende:
[..]
/pat PBateman1978
[..]
Leg eens uit waarom dan? Als je top kwaliteit wil maak je neem ik aan gebruik van een HDMI kabel? De output van de blu-ray speler zal dan digitaal zijn (wel of geen signaal). Oftewel, je ziet je film of je ziet hem niet. Kwaliteitsverschil in blu-ray spelers is in dat opzicht onzin.
De pixel verschijnt wel of niet op je scherm...dat de ene speler hem beter weer geeft dan een andere is wat mij betreft onzin. Dan kan je nog met audio output komen natuurlijk, maar qua beeld kan ik me het niet voorstellen.
Waar zit het hem dan wel in?
Met name in blu-ray profielen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Blu-ray_Disc#Player_profiles
De PS3 heeft in dit geval een van de weinige spelers die met een firmware upgrade naar een nieuw profiel geupdate kan worden. Zo is met kerst hij naar profiel 1.1 geupdate. Een 2.0 update zit er ook aan te komen:
http://arstechnica.com/ne(...)re-proof-player.html
Maar goed, als je mij uit kan leggen waarom een dure stand-alone blu-ray speler beter beeld geeft dan een "goedkope" PS3, graag!
jij hebt een duur asian hoesje in de goedkope amerikaansequote:Op maandag 18 februari 2008 16:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]Ik heb echt een dubbel DVD cover met artbook in kleur en vier losse groene segmenten,.... elk voor een DVD
Dat spel is vetquote:Op maandag 18 februari 2008 09:08 schreef Tranqualizer het volgende:
wanneer komt Dark messiah of might and magic nou precies uit op de xbox 360?
quote:Op maandag 18 februari 2008 11:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nu weer met je Lost.... films / series waarvan een game gemaakt wordt zijn nooit een groot succes he...
BELIEVE!quote:Op zondag 17 februari 2008 14:15 schreef mini-lellan het volgende:
Lost valt tegen, believe.
god jij weet ook niet wat je leuk vind zegquote:Op maandag 18 februari 2008 17:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat spel is vetIk ga die wel kopen en spelen
Hij heeft ook het keurmerk wist je dat al?
Pauper Eternal Sonata trouwens![]()
Ach, bekijk het positief: nu komt die goede game tenminste niet in aanmerking voor zijn keurmerkquote:Op maandag 18 februari 2008 17:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
god jij weet ook niet wat je leuk vind zeg
eerst prees je de hemel aan met ES en nu zuigt het weer
make up your mind
quote:Op maandag 18 februari 2008 17:28 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ach, bekijk het positief: nu komt die goede game tenminste niet in aanmerking voor zijn keurmerk
Ok ok, ik wacht nog even. Je bent toch niet boos op me he?quote:Op maandag 18 februari 2008 17:22 schreef AQuila360 het volgende:
Willen jullie LOST niet afkraken tot dat er reviews beschikbaar zijn?? En dan doel ik voornamelijk op Morp!
dankjewel!
neequote:Op maandag 18 februari 2008 18:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ok ok, ik wacht nog even. Je bent toch niet boos op me he?
Was het "vet"?quote:Op maandag 18 februari 2008 18:52 schreef AQuila360 het volgende:
Afgelopen weekend was het GTA IV weekend bij Gamekings![]()
De wijze mannen vertellen over GTA IV
Zo vet als de pens van Borisquote:
Wat voor primeur hebben ze dit keer? De aftiteling?quote:Op maandag 18 februari 2008 18:52 schreef AQuila360 het volgende:
Afgelopen weekend was het trouwens GTA IV weekend bij Gamekings![]()
Ohhhh,.... hohhohhoh ik had nog nooit iets van hun gezien maar me er net aan gewaagd,... ohhh wat is dat erg. Ik zal wel oud worden ofzoquote:Op maandag 18 februari 2008 18:52 schreef AQuila360 het volgende:
Afgelopen weekend was het trouwens GTA IV weekend bij Gamekings![]()
quote:Op maandag 18 februari 2008 19:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ohhhh,.... hohhohhoh ik had nog nooit iets van hun gezien maar me er net aan gewaagd,... ohhh wat is dat erg. Ik zal wel oud worden ofzoVerschrikkelijk echt,...... echt verschrikkelijk,....
Hier, vorige week gehaald en is echt een topgamequote:
The 1Up Show. Beste gameshow van het moment.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:19 schreef Chocobo het volgende:
Ohhhh,.... hohhohhoh ik had nog nooit iets van hun gezien maar me er net aan gewaagd,... ohhh wat is dat erg. Ik zal wel oud worden ofzoVerschrikkelijk echt,...... echt verschrikkelijk,....
Heb er gewoon echt geen woorden voor...... je hebt echt slechte video's op Internet maar deze jongens laten niet alleen zien hoe slecht goed geprobeerde amateuristische 'vet' 'tof' journalistiek kan zijn,... nee,... ze durven zelfs de concurrentie aan met Nederland gesynchroniseerde Italiaanse wasmiddel reclames.quote:
Ik smeek je,... kijk die aflevering,.... tis bijna genieten,...... tis zo,... ZO ergquote:Op maandag 18 februari 2008 19:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
The 1Up Show. Beste gameshow van het moment.
In 5 minuten meer inhoud dan 10 seizoenen GameKings.
Link?quote:Op maandag 18 februari 2008 19:34 schreef Chocobo het volgende:
Ik smeek je,... kijk die aflevering,.... tis bijna genieten,...... tis zo,... ZO erg![]()
quote:Op maandag 18 februari 2008 19:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
The 1Up Show. Beste gameshow van het moment.
In 5 minuten meer inhoud dan 10 seizoenen GameKings.
Net stukje gekeken. OMG.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:39 schreef Chocobo het volgende:
http://www.gamekings.tv/index/videos/gta-iv-weekend-deel-1/
Tja en geloof het of niet,... deel 2 verslaat deel 1,.....
met afstand fokking yo motherfokker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Nieuwe 360 game in beeld
'Waarom noemt die jongen die game nou niet gewoon bij naam?' zullen jullie denken. Nou, ik weet de naam niet, want dat weet Xbox World 360 alleen. Ze hebben de primeur wat betreft een Xbox 360 exclusive en laten enkele delen van plaatjes zien van de game. Onze gok: De remake van Goldeneye komt er toch.
ze moeten deze preview maar eens lezenquote:Op maandag 18 februari 2008 17:22 schreef AQuila360 het volgende:
Willen jullie LOST niet afkraken tot dat er reviews beschikbaar zijn?? En dan doel ik voornamelijk op Morp!
dankjewel!
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=91206&page=3quote:We have yet to be convinced that Lost is going to be the game to relaunch the adventure genre into a glittering new future - but we're certainly convinced that it isn't yet another bargain-bin TV tie-in. Sparkling production values and some genuinely thoughtful gameplay decisions, combined with very professional script-writing and a striking narrative, mean that this is shaping up to be a game that Lost fans will enjoy - and others may well find a soft spot for.
Lees gelijk even de teksten die users erbij hebben geschreven..quote:Op maandag 18 februari 2008 19:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik smeek je,... kijk die aflevering,.... tis bijna genieten,...... tis zo,... ZO erg![]()
Heb je je daar in de menigte paupers weten te nestelen johquote:Op maandag 18 februari 2008 20:19 schreef Edwinuss het volgende:
ik ben op 1 of andere manier gebanned voor gamekings!
volgens mij 1 van mijn huisgenoten.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb je je daar in de menigte paupers weten te nestelen joh
quote:Microsoft koopt Epic?
Microsoft en Epic gaan al een hele tijd samen: alle Epic games verschenen op Windows versies en Epic maakte zelfs een Xbox 360 exclusive met de naam Gears of War. Terwijl wij allemaal hopen op een vervolg op die game kijkt GamePro verder, veel verder.
GamePro beweert namelijk dat Microsoft Epic deze zomer zal kopen voor 1 miljard Amerikaanse dollars. De winst voor Microsoft? Ze vangen geld van alle Unreal 3 licensed games over alle verschillende platformen en behouden Epic's eigen games exclusief op Microsofts platformen. De relatie tussen Epic en Microsoft is al erg close door de samenwerking die ze hebben voor de games op Windows en de Xbox 360 en de grote stands van Epic en Microsoft op de Games Developers Conference, die netjes naast elkaar staan opgesteld, zorgen natuurlijk voor speculatie. Afwachten geblazen en het potje zout er maar weer bijpakken.
Zou wel mega bruut zijn van MSquote:
Whehehe ik zal morgen eens een poging wagen. Zal ik een dokter nodig hebben?quote:Op maandag 18 februari 2008 19:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb er gewoon echt geen woorden voor...... je hebt echt slechte video's op Internet maar deze jongens laten niet alleen zien hoe slecht goed geprobeerde amateuristische 'vet' 'tof' journalistiek kan zijn,... nee,... ze durven zelfs de concurrentie aan met Nederland gesynchroniseerde Italiaanse wasmiddel reclames.
Ik kan het aanschouwen zonder een centje pijnquote:Op maandag 18 februari 2008 21:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Whehehe ik zal morgen eens een poging wagen. Zal ik een dokter nodig hebben?
Voilaquote:Op maandag 18 februari 2008 23:14 schreef Simsfan88 het volgende:
Even een vraagje, nog geen tijd zin gehad om het zelf te checken. Bij mijn Viva Pinata faceplate (5 euro bij MM, geen geld natuurlijk) zit een code die ik op mijn Xbox moet ingeven. Wat krijg ik daarmee? Iemand een idee?
Ah, bedankt voor je snelle antwoord. Tof, een theme erbijquote:Op maandag 18 februari 2008 23:22 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Voila
Dus niet enkel je buitenkant in Viva Pinata stijl, maar ook je dashboard
Lang leve importquote:Op maandag 18 februari 2008 23:34 schreef DJ_ het volgende:
NEE ! , mijn 360 stijgt op, de dvd drive begint te ratellen
kreng moet verdomme blijven leven amerika is ver weg voor reparaties en de kosten ook niet goedkoop
ja , ik heb alleen geen idee waarquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:09 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Lang leve import![]()
Trouwens dan niet beter een optie om je 360 in Nederland te laten repareren bij iemand die ook chips inbouwt, aangezien die gasten vaak ook extra koelingen plaatsen en RROD kunnen repareren?
Ik zag gisteren op marktplaats een advertentie voorbij komen van iemand die de RRoD fixed voor 50 euro.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:14 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja , ik heb alleen geen idee waar, kan hem zowiezo niet naar duitsland sturen dan krijg ik natuurlijk een pal 360 terug en werken mijn US games niet meer
Kan gewoon tijdens je career aangepast wordenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:58 schreef Pronk het volgende:
Even een Forza 2 vraagje. (ik kan geen forza 2 topic vinden?!)
Als ik een career start, kan ik dan tijdens de career de moeilijkheidsgraad nog wijzigen of moet ik dan een nieuwe career beginnen?
Mooimooi, thx voor de info. Ik krijg het spel vandaag of morgen binnen en ga dan dus maar meteen (voorzichtig) aan mijn career beginnen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:03 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Kan gewoon tijdens je career aangepast worden
kan hem beter reparenen denk ik , maar dat ga ik natuurlijk niet bij iemand op marktplaats doenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 07:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik zag gisteren op marktplaats een advertentie voorbij komen van iemand die de RRoD fixed voor 50 euro.
Of je moet hem idd gewoon naar duitsland sturen, ze vragen je toch niet om je bon aangezien de 360 nog geen 3 jaar uit is.
Kijk maar wat er gebeurd dan... in het ergste geval moet je een 360 uit amerika laten komen, wat je waarschijnlijk toch al moet doen.
En anders heb je een Pal Xbox te koop.
Mee eens Cyb! Wat ik er nu van heb gezien was erg vet alquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Prototype: New York City Developer Diary
Eentje om in de gaten te houden
Je moet brievenmaandag van gister kijkenquote:Op maandag 18 februari 2008 19:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
dat ik me 360 laat verstoffenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:06 schreef Wessiej het volgende:
Wat is er bizar aan?
Sluit je pizzeria danquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat ik me 360 laat verstoffen
En wie boeit dat?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat ik me 360 laat verstoffen
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:56 schreef jorienvdherik het volgende:
ik wacht op condemned 2 en gta 4
laat hem maar, echt een verlend jong.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:31 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Zit jij in een constante PMS periode ofzo?
Doe dat alleen tegen jorienquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:31 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Zit jij in een constante PMS periode ofzo?
Mja een paar van mn vrienden zouden m samen kopen voor mn verjaardag, om met z'n allen nachtenlang tegen elkaar te spelen, en dat valt nu dus weg. Dus nu wordt 't toch maar beautiful katamari, ook awesome.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:54 schreef Platina het volgende:
Splitscreen was simpelweg niet te doen.
Neemt niet weg dat het evengoed een erg vette game is en die 10% meer dan genoeg reden is om em te halen
Inderdaad terwijl ik dat echt het leukste aan gamen vind, ik keek er zo naar uit om het laatste halfuur van Death Proof na te spelenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:06 schreef AQuila360 het volgende:
Je hebt nu wel vaker dat games geen offline mp hebben! Dat is best jammer!
/cheer voor de xbox live inkomstenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:06 schreef AQuila360 het volgende:
Je hebt nu wel vaker dat games geen offline mp hebben! Dat is best jammer!
En weer 20GP erbij omdat ik eerst vergeten was een Sprinkling aan te nemen, dat levert dus ook een achievement op. Gaat lekker zo.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:26 schreef Laniboekje het volgende:
Beetje plantjes kweken in Viva Pinata heeft me weer 20GP opgeleverd.
Ok cool bedankt!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:50 schreef Reintji het volgende:
Xbox.nl
29-2!
Ps.Lennart, MS gaat me morgen bellen over die HDD transfer software.
vind je ? , ik vond het echt zo'n kut koterquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:58 schreef AQuila360 het volgende:
Dit kereltje is echt te vet
Beat uit Eternal Sonata![]()
[ afbeelding ]
Ik vind hem echt tofquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
vind je ? , ik vond het echt zo'n kut koter
Die zou je toch zo adopterenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:58 schreef AQuila360 het volgende:
Dit kereltje is echt te vet
Beat uit Eternal Sonata![]()
[ afbeelding ]
heb hem nooit gebruikt , ik gebruikte , choppin zelf , allegretto , en en dat blonde mens met die boogquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind hem echt tof![]()
En van die ene de aanval is het vetste geluid EVER
Wat mij bekend was wel...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:17 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ok cool bedankt!
Weet je zeker dat een amerikaanse HDD het 100% gaat doen op een europese xbox?
Mijn 360. Als het mijn TV was had ik het uitgemaaktquote:Op woensdag 20 februari 2008 09:45 schreef Fliepke het volgende:
Wat liet ze nu vallen, je tv of je 360?
Wtf heeft zij voor hak dan?quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:03 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Mijn 360. Als het mijn TV was had ik het uitgemaakt
Nee, heb geen dikke vriendin.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:12 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Wtf heeft zij voor hak dan?
Of is je vriendin zo dik dat je 360 doormidden breekt als je erop gaat staan?
Niet oud. Genoeg geldquote:Op woensdag 20 februari 2008 10:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je hebt een rijke oude vrouw als vriendin?
Eeh, ja..quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:27 schreef Scarface2004 het volgende:
en ze koopt gelijk een nieuwe?
Ze heeft gewoon zo snel mogelijk de makkelijkste oplossing gezocht.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:55 schreef Scarface2004 het volgende:
naja, ze kan toch ff bellen naar je van `ik heb je 360 kapot gemaakt volgens mij, zit er nog garantie op?" ofzo
maarja, vindt het al knap dat een vrouw in 1 keer terug komt met precies de goeie
Geen idee!quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Weet jij ook of er een demo van komt ?
Eindelijk een game waar iedereen het over eens is dat het jouw keurmerk verdiendquote:
quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:28 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Eindelijk een game waar iedereen het over eens is dat het jouw keurmerk verdiend
Ja, het mag gezegd worden. Je hebt dr goed afgericht!quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon zo snel mogelijk de makkelijkste oplossing gezocht.
25 euro teveelquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Voor maar ¤ 30,65 bij Gamehubs
inderdaadquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:13 schreef jorienvdherik het volgende:
kijk gewoon de serie veel toffer
Krijg ik dan wel garantie?quote:Op woensdag 20 februari 2008 08:36 schreef Reintji het volgende:
[..]
Wat mij bekend was wel...hoop dat die software de enige horde is.
you're a lucky lucky man! extra controller, nog wat werkende verkoopbare onderdelen, kom je toch mooi vanaf, en dat zonder wachttijd!quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:34 schreef Edwinuss het volgende:
Wat heb ik een achterlijke vriendin!! ( maar toch ook weer super)
Ze heeft de sleutel voor mijn kamer want anders moet ik helemaal naar beneden om elke keer die deur open te doen.
Dus ze dacht leuk te wezen om even mijn kamer schoon te maken. Ze was nu beland bij mijn LCD scherm en Xbox 360.
Laat ze dat ding vallen en staat ze er ook nog op met haar hak omdat ze schrok! Heb meteen een nieuwe van haar gekregen![]()
Ik was dus niet thuis toen dit gebeurde.
Ziet er wel goed uit inderdaad.quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:38 schreef MMaRsu het volgende:
Too Human trailer ziet er goed uit!!!!!!
http://www.gamersyde.com/stream_6226_en.html
4 man coop over live, diablo 2 achtige gameplay, heerlijk
De 20GB HD is uit Juli 2007 (premium pakket)quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:18 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Krijg ik dan wel garantie?![]()
[..]
Hoezo inderdaad?quote:
je kan beter de serie kijken als het spel spelenquote:
maar van jou bedoel ik, want straks lukt t toch niet goed met een europese xbox en dan ben ik screwedquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:11 schreef Reintji het volgende:
[..]
De 20GB HD is uit Juli 2007 (premium pakket)
Waarom kan je niet de serie kijken en daarnaast het spel spelen? Dat zeker een aanvulling op het Lost verhaal is!quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je kan beter de serie kijken als het spel spelen
de serie sleept je veel meer mee dan zo'n game kan/zal doen
Ben voorzien! Thnx + PMquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:58 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
maar van jou bedoel ik, want straks lukt t toch niet goed met een europese xbox en dan ben ik screwed
oja heb je ook interesse in een gratis quickchargekit zonder batterij? heb er 1 over
Heb je ES al uit?quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
ES staat weer te koop trouwens![]()
Ik zou het doen! Maar hier is GH III in ieder geval een stuk goedkoper, weet alleen niet of die wel leverbaar is.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:23 schreef RacerDKB het volgende:
* RacerDKB twijfelt of hij nu of morgen naar de Media Markt zal gaan en voor 333 euro + 99 euro een 360 Pro met Guitar Hero III te kopen
Nee ik trok die kut dungeons niet meerquote:
Ziet het spel er nog goed uit of behandel jij je games zoals je wisselende en soms dramatische smaak.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee ik trok die kut dungeons niet meer
Al mijn spellen zien er goed uit want ik ben heeel netjesquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ziet het spel er nog goed uit of behandel jij je games zoals je wisselende en soms dramatische smaak.
Nog een leuke, de MediaMarkt in Groningen verkoopt tijdelijk bij een draadloze controller (a 39,99) PGR4 voor slechts...quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:23 schreef RacerDKB het volgende:
* RacerDKB twijfelt of hij nu of morgen naar de Media Markt zal gaan en voor 333 euro + 99 euro een 360 Pro met Guitar Hero III te kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mass Effect's moderne manier is een drama,......quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Al mijn spellen zien er goed uit want ik ben heeel netjes(zitten wel kleine krasjes op maar dat was al ik toen hem kocht van iemand en dat hou je toch maar hij doet het verder perfect) En ik heb geen wisselende en ook geen dramatische smaak
![]()
Eternal Sonata is echt tof en ziet er cool uit en de pupkes zijn tof maar soms is het te irritant om dingen te gaan zoeken om deuren open te krijgen en van die doolhoven![]()
Ik wil Eternal Sonata met de moderne manier van spelen die Mass Effect heeft en geen ouwbollige zoek 10 uur naar een verborgen schakelaar om door te kunnen
Sommige dingen wel andere nietquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mass Effect's moderne manier is een drama,......
Gefeliciflaptaartquote:
ik heb medelijden met alle greatness die je mist door jouw "niet doorzettings vermogen"quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Al mijn spellen zien er goed uit want ik ben heeel netjes(zitten wel kleine krasjes op maar dat was al ik toen hem kocht van iemand en dat hou je toch maar hij doet het verder perfect) En ik heb geen wisselende en ook geen dramatische smaak
![]()
Eternal Sonata is echt tof en ziet er cool uit en de pupkes zijn tof maar soms is het te irritant om dingen te gaan zoeken om deuren open te krijgen en van die doolhoven![]()
Ik wil Eternal Sonata met de moderne manier van spelen die Mass Effect heeft en geen ouwbollige zoek 10 uur naar een verborgen schakelaar om door te kunnen
Misschien probeer ik het nog wel even strax! Ik zit nu bij dat stuk met die mist en dan moet je kaarsjes aan makenquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:34 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik heb medelijden met alle greatness die je mist door jouw "niet doorzettings vermogen"
quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:10 schreef Reintji het volgende:
[..]
Nog een leuke, de MediaMarkt in Groningen verkoopt tijdelijk bij een draadloze controller (a 39,99) PGR4 voor slechts...DAMN! dat is goedKOOP! Ik hoef helemaal geen extra controller maar ik denk er nu toch echt serieus overnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
het duurt even , maar ach zo moeilijk is het niet , en je kan de beesten toch zien lopen en makkelijk ontwijken als je niet wilt vechten . ( erg coole boss daar trouwensquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Misschien probeer ik het nog wel even strax! Ik zit nu bij dat stuk met die mist en dan moet je kaarsjes aan makenDat is zooo saai en traag
[..]
Nog een leuke, de MediaMarkt in Groningen verkoopt tijdelijk bij een draadloze controller (a 39,99) PGR4 voor slechts...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pgr 4 is 45 euro ook waardquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:40 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
DAMN! dat is goedKOOP! Ik hoef helemaal geen extra controller maar ik denk er nu toch echt serieus overna
Ik vind het ook niet moeilijk maar ik vind het niet leuk die stukjesquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:49 schreef DJ_ het volgende:
[..]
het duurt even , maar ach zo moeilijk is het niet , en je kan de beesten toch zien lopen en makkelijk ontwijken als je niet wilt vechten . ( erg coole boss daar trouwens)
en als jij LO gaat kopen dan ga je de black cave echt haten
Ik denk dat hij Black Cave niet eens haaltquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:49 schreef DJ_ het volgende:
[..]
het duurt even , maar ach zo moeilijk is het niet , en je kan de beesten toch zien lopen en makkelijk ontwijken als je niet wilt vechten . ( erg coole boss daar trouwens)
en als jij LO gaat kopen dan ga je de black cave echt haten
Ziet er goed uit ja. Maar dit lijkt een Duke Nukemmetje Forever te gaan worden heb ik het idee..quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:38 schreef MMaRsu het volgende:
Too Human trailer ziet er goed uit!!!!!!
http://www.gamersyde.com/stream_6226_en.html
4 man coop over live, diablo 2 achtige gameplay, heerlijk
LO wil ik opzich wel gaan proberen want het verhaal schijnt wel oke te zijn en dat helpt meestal welquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Black Cave niet eens haaltmaar het is ook het gamen inderdaad. Hoop mensen en ik noem geen namen nu hoor,... zijn zo verwend,... gamen maar alles wat ze tegenkomen,.. op tijden waarop de meeste werken of leren,.... zoveel games,.... zoveel geld,..... vind je het gek dan men uitgekeken raakt!
Zo zonde,....
Nouja in ieder geval komt er een demo:quote:
quote:"A Too Human demo will probably be timed really closely to the release of the game. We know without question — and so does Microsoft — that we have to have a demo for Too Human. There’s been so much of a history — we really need people to forget about the past and view the game as it truly is. It’s probably going to be timed a month before the release."
[..]
Nog een leuke, de MediaMarkt in Groningen verkoopt tijdelijk bij een draadloze controller (a 39,99) PGR4 voor slechts...Ja, maar wie de fock woont er nou in GroningenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hij waarschijnlijkquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja, maar wie de fock woont er nou in Groningen
Ik ookquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hij waarschijnlijk, ik ben een echte gelderse boer
je hebt de game dus al gespeeld?quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je kan beter de serie kijken als het spel spelen
de serie sleept je veel meer mee dan zo'n game kan/zal doen
uit diezelfde press-release:quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:39 schreef MMaRsu het volgende:
• “Gears of War 2” (Epic Games). “Gears of War 2” è il sequel del campione di incassi, con 4,5 milioni di copie vendute, che ha ridefinito il genere dei giochi d’azione tattici in terza persona. “Gears of War 2” continua la storia di Marcus Fenix e della Squadra Delta in un’epica saga di sopravvivenza, sconfitta e castigo. Sviluppato da Epic Games in esclusiva per Xbox 360, “Gears of War 2” sarà disponibile dal prossimo novembre.
Quote:
Gears of War 2 !!!
From Epic Games. November 2008. Sequel to the best-selling (4.5M copies) Gears of War. Follows the story of Marcus Fenix and Delta Squad (Squad Delta?). 3rd person. Xbox 360 exclusive.
Italiaanse PR van MS!
quote:You'll be able to record your decapitations in gory detail in june worldwide.
From the Italian press release: http://www.neogaf.com/forum/showpost...94&postcount=9
• “Ninja Gaiden II” (TECMO/Team NINJA). Tomonobu Itagaki ha presentato diverse nuove caratteristiche per Xbox LIVE di “Ninja Gaiden II”, tra cui la possibilità di acquisire e condividere video dei combattimenti dei giocatori tramite la funzionalità Ninja Cinema e caricarli in Xbox LIVE. “Ninja Gaiden II” verrà lanciato a livello mondiale il prossimo giugno.
en:quote:"Fable 2" (Lionhead Studios). In adding to the dynamics modality introduced cooperative today, Peter Molyneux also has announced that Carbonated Games will carry the experience of "Fable 2" on Xbox LIVE Arcade. Before the launch of the game, the players will be able living in preview the experience of "Fable 2" and to begin to earn money to use in "Fable 2" attempting in the games from taverna in releasable style "Fable 2" from Xbox LIVE Arcade. The money earned in these titles them of Xbox LIVE Arcade will concur with the players to acquire objects in "Fable 2" after the release of the game?
Ik!quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja, maar wie de fock woont er nou in Groningen
nee maar tv shows grijpen je veel mij iig veel meer aan omdat er meer realisme in zit , en krijg je meer het gevoel er zelf in te zitten , bij games heb je heel snel al het idee dat het toch maar nep isquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:50 schreef kepler het volgende:
[..]
je hebt de game dus al gespeeld?
Het is geen standaard FPS/actie-game zoals iedereen hier lijkt te denken. Het is meer een adventure, dus veel meer gericht op het verhaal (hoop ik dan![]()
). Ik wacht wel eerst de reviews af voordat ik hem ga halen, maar de previews waren tot nu toe aardig positief
quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:04 schreef Chocobo het volgende:
Fable 2,.... vertrouw die Peter Ezelyeu voor geen meter,...
quote:Molyneux over geheim Lionhead project
Peter Molyneux is één van de meest charismatische figuren uit de gamingindustrie. De man durft gamers al eens de sterren te beloven, om uiteindelijk de maan af te leveren. Wat ook niet slecht is natuurlijk.
Molyneux heeft ook de reputatie van iemand die graag z'n mond voorbij praat. Zo ook in een interview met de mensen van Next Generation. Het vraaggesprekje moest over Fable 2 gaan, maar de brave man week af.
"In de afgelopen zes jaar na de release van Black & White, werkte het kernteam van B&W aan de dingen die het spel ondermijnden. Nu staat het team op het punt om een fantastische doorbraak te bereiken. Het is werkelijk groots. Een nieuwe franchise die de meest revolutionaire doorbraak ooit gaat betekenen. En we staan op het punt om de game aan te kondigen," aldus de praatgrage Brit.
Ondanks pogingen van de Lionhead persverantwoordelijke ging Molyneux door:
quote:"If you think back to the one thing about Black & White that was most fascinating, you'd have to say it was that creature that learned behavior and seemed, for a certain glimpse, to be alive. Imagine if you could take that and multiply it by a billion..."
Plaatst Lionhead de Artificial Intelligence een trapje of drie hoger, of is Molyneux weer iets te enthousiast? Wordt ongetwijfeld vervolgd.
Oh: 2008 > 2007.quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:03 schreef Cyberia18 het volgende:
MGS 4, GTA IV en Ninja Gaiden II in spring. OH MY FUCKING GOOOOOOOOOOOOD.
Precies,..... zucht,.... begint anti reclame te wordenquote:
Verschil tussen bijgevoegde component of HDMI is nihil,.... composite of scart wil je echter nietquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:36 schreef RacerDKB het volgende:
Welke kabels zitten er standaard bij een Xbox 360 Pro/Premium?
Merk je heel veel verschil met een HDMI kabel tegenover op een HD Ready tv?
Is het beter voor de 360 om rechtop te staan of om te liggen?
Ik heb mijn lesje wel geleerd met Fable in ieder geval. Je zou bijna zeggen dat ie zou moeten stoppen met het ontwikkelen van games en een eigen clubhuis moet openenquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Precies,..... zucht,.... begint anti reclame te worden
Ik ga hem ook halenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:10 schreef kepler het volgende:
[..]
blijkbaar alleen wij
Ik zit nu weer helemaal in Lost, seizoen 4 is best wel tof (maar wel vreemd) tot nu toe
ik hem de mijne gelukkig plat liggen dan kan die ook niet omvallen en mijn discs kapot schieten zoals dat met mijn ps2 en ffx-2 was gebeurdquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Verschil tussen bijgevoegde component of HDMI is nihil,.... composite of scart wil je echter nietStel de juiste res in en sluit het gewoon met de bijgeleverde kabels component aan! Rechtop 'schijnt' het beste te zijn.
Fable was gewoon een leuke game als je niet de hype had gevolgdquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb mijn lesje wel geleerd met Fable in ieder geval. Je zou bijna zeggen dat ie zou moeten stoppen met het ontwikkelen van games en een eigen clubhuis moet openen. Rummikub plus theekransjes saturday night, vaste prik ftw.
Ik twijfel nog, trailer vond ik niet heel super, aan de andere kant klinkt 35 euro ook wel aardig.quote:
Toch al zeker 3 misschien 4 man die het spel gaan kopenquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:59 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, trailer vond ik niet heel super, aan de andere kant klinkt 35 euro ook wel aardig.
Wacht de reviews wel even af.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wanneer kondigen ze Gears 2 nou eens officieel aan?
Thank u, come again.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |