Kut Imageshack ik wist niet dat die daar op stondquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Imageshack werkt niet op FOK! AQ...
Lost ga ik trouwens wel een keer lenen van Kepler. Ik ga eerst komende week (weken) aan Lost Odyssey met afwisselend The Club en wat XBLA. Heb er echt zin in![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:55 schreef RacerDKB het volgende:
Zijn er uberhaupt Xbox 360 Premiums met een Falcon bord zonder Hitachi schijf?
Dus, een Xbox 360 premium met HDMI, 175 watt verbruik, die nieuwe keoling, Falcon moederbord, Toshiba/Samsung of BenQ schijf?
Of zijn alle nieuwe met Hitachi
blijkbaar alleen wijquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kut Imageshack ik wist niet dat die daar op stondLocke is wel tering vet
Maar alleen Kepler en ik gaan dat spel dus halen? Wie nog meer?
waarom speel je hem dan 22 uur lang ?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:32 schreef Strolie75 het volgende:
Tales of Symphonia....waardeloze RPG op de GC en 22 uur van mijn leven die ik nooit meer terug krijg.
www.nederland.fm / www.di.fm ?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:05 schreef Koentje3 het volgende:
Wel relax dat die radio doorspeelt als je dat wil in GTA IV!
focking mietje die dungeon was echt niks bijzonders , als je dat al moeilijk vindtquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:05 schreef AQuila360 het volgende:
Net wel een hoerige dungeon in Eternal SonataScheelde nix of ik was gekapt met het spel!
Oh leuk, nog een middelmatige shooterquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Red Faction 3:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geloof niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Red Faction 3:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wedden dat Gijsje hem gaat spelenquote:
Denk het niet.quote:Op zondag 17 februari 2008 10:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wedden dat Gijsje hem gaat spelen
omgquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Red Faction 3:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar zit ik nog steeds...quote:Op zondag 17 februari 2008 05:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
focking mietje die dungeon was echt niks bijzonders , als je dat al moeilijk vindt
ga je : mysterious unison helemaal haten , je hebt geluck dat die dungeo dan niet verplicht is voor de
verhaal lijn
ja dat is het ookquote:Op zondag 17 februari 2008 13:40 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Daar zit ik nog steeds...![]()
Wil die eerst helemaal uitspelen voordat ik verder ga, maar godallejezus (pardon my french) wat is dat stuk kut.
Ik moet het nog steeds een keer uitspelen.quote:
Ziekelijk goed spel,... ben zo aan het genietenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:52 schreef Strolie75 het volgende:
Voor mij is het de komende weken Lost Odyssey en Rez HD
[ afbeelding ]
Ziet er uit als Halo 3quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Red Faction 3:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kom op Roy, dit ziet er uit als dikke stront.quote:
Die dingen zijn gewoon kut met schakelaars omzetten en je ziet niet wat er veranderd en zo door!quote:Op zondag 17 februari 2008 05:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
focking mietje die dungeon was echt niks bijzonders , als je dat al moeilijk vindt
ga je : mysterious unison helemaal haten , je hebt geluck dat die dungeo dan niet verplicht is voor de
verhaal lijn
quote:Toshiba to exit HD DVD, end format war
TOKYO (Reuters) - Toshiba Corp is planning to stop production of equipment compatible with the HD DVD format for high-definition video, allowing the competing Blu-Ray camp a free run, public broadcaster NHK reported on Saturday.
Toshiba is expected to suffer losses amounting to tens of billions of yen (hundreds of millions of dollars) to scrap production of HD DVD players and recorders and other steps to exit the business, Japan's NHK said on its website.
No one at Toshiba could be reached for comment.
The format war between the Toshiba-backed HD DVD and Sony Corp's Blu-Ray, often compared to the Betamax-VHS battle in the 1980s, has slowed the development of what is expected to be a multibillion dollar high-definition DVD industry.
Toshiba was dealt a blow on Friday when Wal-Mart Stores Inc said it would abandon the HD DVD format, becoming the latest in a series of top retailers and movie studios to rally behind Blu-ray technology for high definition DVDs.
Toshiba plans to continue selling HD DVD equipment at stores for the time being but will not put resources into developing new devices, NHK said.
En wat boeit het sowieso?quote:Op zondag 17 februari 2008 17:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Was toch nog maar een gerucht?
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:25 schreef Reintji het volgende:
Zucht,.. bij thuiskomst natuurlijk gelijk mijn nieuwe 120GB HD proberen, edoch, de transfersoftware is US gelocked. Heeft iemand een exemplaar over/te leen (in groningen wellicht)?
of het nou nu gebeurd of over 2 maand dat maakt niks uit het gebeurd toch welquote:Op zondag 17 februari 2008 17:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Was toch nog maar een gerucht?
Qua stijlquote:Op zondag 17 februari 2008 19:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maak jezelf even belachelijk Gijs
Fok Games redactie
quote:
Ehh nee Royquote:Op zondag 17 februari 2008 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Qua stijlIk zie ook wel dat Halo 3 mooier is, maar dat mannetje rechts is een regelrechte MC kloon
Het was een grapje?quote:
Kort, maar: ja.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:53 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Majah is de Oblivion Goty edition ook voor de 360?
Ik wist niet dat die er was gekquote:Op zondag 17 februari 2008 21:59 schreef Jessah het volgende:
[..]
Kort, maar: ja.Die is het goedkoopste bij... klik
Dat heb ik de laatste tijd ook echt heel vaak. Meestal komt het wel goed na een kwartier ofzo, maar kut is het wel ja.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:07 schreef Merkie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit beeld vertoont mijn Xbox nu al 10 minuten, hij probeert in te loggen op Xbox Live. M'n matties kunnen zien dat ik ben ingesigned, maar zelf zie ik dit beeld dus al de hele tijd. Komt het omdat m'n broedert ook is ingelogd op zijn Xbox?
Ja, hallo, dan moet ik helemaal opstaanquote:Op zondag 17 februari 2008 22:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat heb ik de laatste tijd ook echt heel vaak. Meestal komt het wel goed na een kwartier ofzo, maar kut is het wel ja.
Als je een game wil spelen moet je even je disclade open en dicht doen, de game start dan gewoon
Wil je de friendslist bekijken dan kun je dat doen mbv de guidebutton
vroegah moesten we altijd opstaan om een game te spelen de console ging niet aan door de controllerquote:Op zondag 17 februari 2008 22:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, hallo, dan moet ik helemaal opstaan [ afbeelding ].
Ja, vroeger, vroeger moesten we lopen naar Zuid-Frankrijk i.p.v. met de auto.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:21 schreef DJ_ het volgende:
[..]
vroegah moesten we altijd opstaan om een game te spelen de console ging niet aan door de controller
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, vroeger, vroeger moesten we DE MENSEN lopen naar Zuid-Frankrijk i.p.v. met de auto.
nee vroeger was de lucht nog schoon en de sex nog viesquote:Op zondag 17 februari 2008 22:36 schreef AQuila360 het volgende:
Vroeger, toen we nog geen keurmerk hadden en we dus niet wisten wat goed of slecht was!
Slechte tijden waren dat vroeger
Matties...broedert...quote:Op zondag 17 februari 2008 22:07 schreef Merkie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit beeld vertoont mijn Xbox nu al 10 minuten, hij probeert in te loggen op Xbox Live. M'n matties kunnen zien dat ik ben ingesigned, maar zelf zie ik dit beeld dus al de hele tijd. Komt het omdat m'n broedert ook is ingelogd op zijn Xbox?
Tsja, het is maar hoe je het bekijkt. Vroeger waren geen keurmerken nodig.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:36 schreef AQuila360 het volgende:
Vroeger, toen we nog geen keurmerk hadden en we dus niet wisten wat goed of slecht was!
Mijn Xbox Live is anders ook stuk atmquote:Op zondag 17 februari 2008 22:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Matties...broedert...
Nee maarre gewoon z'n gang laten gaan heb k ook wel es gehad..
Da's echt conjo man!quote:Op zondag 17 februari 2008 23:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Mijn Xbox Live is anders ook stuk atm
Nee, maar las in mń walkthrough daarvoor dat er verderop in de dungeon figuren zijn die miljoenen laten vallen per keer ;-)quote:Op zondag 17 februari 2008 14:02 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja dat is het ook, heb je al 99.999.999 gold ?
klopt 3 mill per keer als goed is ( wat ik mij herinner )quote:Op zondag 17 februari 2008 23:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee, maar las in mń walkthrough daarvoor dat er verderop in de dungeon figuren zijn die miljoenen laten vallen per keer ;-)
En ben inmiddels al 12 levels hoger dan toen ik binnenkwam
wacht maar af tot je de andere kant zietquote:Op zondag 17 februari 2008 23:30 schreef MMaRsu het volgende:
heb nog een foto gevonden van Roy z'n huiskamer
[ afbeelding ]
Nja zover ben ik nog niet eens gekomen, eerste keer dat ik er doorheen liep was ik al een heel eind maar had ik niet in de gaten hoe je daar moest saven... dus tegen de tijd dat ik 4 van die soulshards had ging ik dood en heb ik heel hard zitten vloeken.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:32 schreef DJ_ het volgende:
[..]
klopt 3 mill per keer als goed is ( wat ik mij herinner )
ze raden volgens mij aan de kleine beesten te killen die droppen 5
maar die grote zijn helemaal niet zo moeilijk als ze beweren ik vond ze echt stukken makkelijker
en helemaal met party level 6
Hoezo kort?quote:Op zondag 17 februari 2008 21:59 schreef Jessah het volgende:
[..]
Kort, maar: ja.Die is het goedkoopste bij... klik
quote:1. "...Grand Theft Auto IV does in fact feature a new targeting system - one that seems to be designed to please everyone. By holding the left trigger, the view switches to over Niko's shoulder. If you apply a click of the right analog stick, you'll zoom down the scope for precision targeting...If you don't want the game to aim for you, you can depress the left trigger halfway for free over-the-shoulder aiming..."
2."...carefully placing a rocket launcher shot so that the rocket skips off the ground..."
3."...You can also target items in the environment for more entertaining kills, such as a physics-enabled plank on which an enemy may be standing..."
4."...The enemy AI doesn't have the ability to throw back grenades (which Niko can "cook" by holding for a longer time), but they can play dead if they only have a sliver of life left. When you least expect it, they may pop up and open fire again..."
5."...Be sure to take at least two weeks of vacation time, as that's supposedly how long it's going to take to see everything in this massive title..."
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:53 schreef Yankee_One het volgende:
PGR 4 + wireless controller bij een aantal MM deze week.
Dat voor maar 45euro
Heb al een filiaal weten te vinden. Maar zou het niet om een drukfout gaan?quote:Op maandag 18 februari 2008 00:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar?
quote:Microsoft Plans Blu-ray 360, Due In May!!!
Quote:
Rumours were circulating today that Microsoft is set to dump HD DVD and bring out a Blu ray Xbox 360 by as early as May 2008. The move will allow the Company to go head to head with the Sony PS3 gaming console which has been credited with being one of the main reasons that retailers have preferred Blu ray over Toshiba’s HD DVD.
Insiders at Microsoft in the USA have told SmartHouse that Microsoft have already configured a standalone Blu ray player that can be connected into an Xbox 360 and that subject to internal marketing and sales approvals the model could be on sale within 3 months.
The Company has also been working on a built in Blu ray player however insiders are claiming that Microsoft see the HD format battle moving online with consumers offered 1080p movie and content files as a download as opposed to having to buy a HD or Blu ray DVD.
Both Intel and Microsoft have been supporters of the HD DVD format that is set to be killed off this week.
Quote:
The Company has also held discussions with several OEM manufacturers of media centres with nearly all of them telling the software Company that they are set to move to Blu ray configured Media Centres within the next month.
Late last week US Media Centre maker Niveus dumped HD DVD in favour of Blu ray.
The Company VP of marketing Brian Paper said that Niveus had received support from Microsoft and Intel when implementing HD DVD. The format wasn't pushed on Niveus, he said, adding that the commitment in both Intel and Microsoft "isn't religious For HD DVD".
http://www.smarthouse.com.au/Gaming/Console/J7L7H2R4
Ik haal over een paar maanden wel een PS3. Kan ik ook een filmpje kijken zonder dat ik het idee heb dat er een helikopter in mijn woonkamer opstijgt.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:10 schreef wc-eend het volgende:
Als microsoft ballen heeft, en het goed wilt doen, laten ze mensen die een hd speler voor de 360 gekocht heeft omruilen tegen een blue ray speler (met evt bij betalen) :p
Totdat FFXIII of MGS4 uitkomt is dat het enige waar mijn PS3 goed voor is,.... zijn bek houden en films afspelen!quote:Op maandag 18 februari 2008 10:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik haal over een paar maanden wel een PS3. Kan ik ook een filmpje kijken zonder dat ik het idee heb dat er een helikopter in mijn woonkamer opstijgt.
Speelde je vroeger ook al kutgames?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:36 schreef AQuila360 het volgende:
Nou dan is bij deze bekend wie de "next-gen" wedstrijd gewonnen heeft / gaat winnen. MS moet Sony betalen voor het gebruik van Bluray. Als Sony dat geld nou pompt in mooie PS3 exclusives....dan betaald MS mee aan zijn eigen ondergangquote:
Of je koopt een fatsoenlijke home theater systeemquote:Op maandag 18 februari 2008 10:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik haal over een paar maanden wel een PS3. Kan ik ook een filmpje kijken zonder dat ik het idee heb dat er een helikopter in mijn woonkamer opstijgt.
Is dat zo ?quote:Op maandag 18 februari 2008 11:19 schreef Cid het volgende:
[..]
Nou dan is bij deze bekend wie de "next-gen" wedstrijd gewonnen heeft / gaat winnen. MS moet Sony betalen voor het gebruik van Bluray. Als Sony dat geld nou pompt in mooie PS3 exclusives....dan betaald MS mee aan zijn eigen ondergang![]()
Ok dat klinkt misschien een beetje als een PS3-fanboy uitspraak en hij berust vast niet helemaal op waarheid, maar Sony deelt hier toch wel een klap uit hoor.
Zeer zeker en op dat gebied owned de 360 flink,... maar hij heeft wel een punt. Dit is goed nieuws voor Sony. Ze hebben dit nodig,... nu nog de softwarequote:Op maandag 18 februari 2008 11:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Is dat zo ?
Ik heb een console nog altijd vooral om te gamen.
Klopt, en over een tijdje heb je daar een mooie Bluray addon voor nodigquote:Op maandag 18 februari 2008 11:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Is dat zo ?
Ik heb een console nog altijd vooral om te gamen.
Ik lees alleen iets over HD-DVD vs Blu-ray, niet iets over games spelen zonder HDD en toekomstige benodigde addons om te spelen…quote:Op maandag 18 februari 2008 11:31 schreef Cid het volgende:
[..]
Klopt, en over een tijdje heb je daar een mooie Bluray addon voor nodigOf misschien een xbox720 ...
MS heeft altijd aangegeven dat een HDD optioneel is en games altijd zouden werken zonder HDD. Nu gaat dat niet meer op, en ik heb zo het idee dat dat ook met DVD en Bluray gaat gebeuren.
Maar goed, de tijd zal het ons lerenEr komt nu in ieder geval genoeg geld binnen om mooie games te maken
![]()
tja, volgens mij betaald Sony ook geld aan Microsoft voor het gebruik van rumblequote:Op maandag 18 februari 2008 11:19 schreef Cid het volgende:
[..]
Nou dan is bij deze bekend wie de "next-gen" wedstrijd gewonnen heeft / gaat winnen. MS moet Sony betalen voor het gebruik van Bluray. Als Sony dat geld nou pompt in mooie PS3 exclusives....dan betaald MS mee aan zijn eigen ondergang![]()
Ok dat klinkt misschien een beetje als een PS3-fanboy uitspraak en hij berust vast niet helemaal op waarheid, maar Sony deelt hier toch wel een klap uit hoor.
Maar als MS ook een blu-ray spelert heeft is het gevolg dat er minder mensen een PS3 kopen vanwege blu-ray.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:19 schreef Cid het volgende:
[..]
laat sony dan eerst maar is snellere blu-ray drives in die ps3 gooien , die heeft de HDD harder nodig om te gamen dan de 360quote:Op maandag 18 februari 2008 11:31 schreef Cid het volgende:
[..]
Klopt, en over een tijdje heb je daar een mooie Bluray addon voor nodigOf misschien een xbox720 ...
MS heeft altijd aangegeven dat een HDD optioneel is en games altijd zouden werken zonder HDD. Nu gaat dat niet meer op, en ik heb zo het idee dat dat ook met DVD en Bluray gaat gebeuren.
Maar goed, de tijd zal het ons lerenEr komt nu in ieder geval genoeg geld binnen om mooie games te maken
![]()
De reden : "maar de ps3 heeft blu-ray" kunnen we dan voor altijd schrappen.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:19 schreef Cid het volgende:
[..]
Dat je die speler apart bij de 360 moet kopen (helemaal leuk als je ook de HD-DVD speler addon al gekocht hebt) weegt denk ik wel wat zwaarder eigenlijk. Maar goed dat maakt uiteindelijk ook niet het verschil, dat zijn als het goed is nog altijd de games.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maar als MS ook een blu-ray spelert heeft is het gevolg dat er minder mensen een PS3 kopen vanwege blu-ray.
Dat klopt, maar dat is "by design". Oftewel, de PS3 is standaard met een HDD uitgevoerd omdat hij deze simpelweg nodig heeft.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:57 schreef DJ_ het volgende:
[..]
laat sony dan eerst maar is snellere blu-ray drives in die ps3 gooien , die heeft de HDD harder nodig om te gamen dan de 360
Als MS niet met hart en ziel het HD-DVD gebeuren zou hebben verdedigd zou je daar misschien een punt hebben. Echter komt MS nu niet meeliften op een succes, ze moeten nu simpelweg wel mee met blu-ray omdat HD-DVD de stijd verloren heeft.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:46 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
De reden : "maar de ps3 heeft blu-ray" kunnen we dan voor altijd schrappen.
Sony heeft een nieuw formaat gemaakt en in het begin ging het kut met laadtijden en promotie.
Nu is bluray bekender en uit zn kinderschoenen, nu komt MS meeliften op dat succes.
keiharde marketing
QFT TVPquote:Op maandag 18 februari 2008 13:31 schreef Cid het volgende:
[..]
Dat je die speler apart bij de 360 moet kopen (helemaal leuk als je ook de HD-DVD speler addon al gekocht hebt) weegt denk ik wel wat zwaarder eigenlijk. Maar goed dat maakt uiteindelijk ook niet het verschil, dat zijn als het goed is nog altijd de games.
[..]
Dat klopt, maar dat is "by design". Oftewel, de PS3 is standaard met een HDD uitgevoerd omdat hij deze simpelweg nodig heeft.
Bij MS zeggen ze eerst dat de HDD volledig optioneel is en je hem eigenlijk niet nodig hebt voor games. Dus dan koop je zo'n ding zonder HDD omdat het goedkoper is, komen ze nu ineens met games waar je wel een HDD voor nodig hebt. Of je weer even een zooi geld komt brengen voor een (abnormaal dure) HDD.
Al met al telt dat lekker aan natuurlijk. Over de snelheid van de blu-ray drive, we moeten nog maar zien hoe snel de 360 gaat worden over een USB kabeltje![]()
[..]
Als MS niet met hart en ziel het HD-DVD gebeuren zou hebben verdedigd zou je daar misschien een punt hebben. Echter komt MS nu niet meeliften op een succes, ze moeten nu simpelweg wel mee met blu-ray omdat HD-DVD de stijd verloren heeft.
Het is dus niet zo dat MS zoiets heeft van "Goh, dat blu-ray werkt wel lekker, laten wij ook mee doen". Ze hebben simpelweg geen keus.
Neemt niet weg dat als MS met wat betere hardware en een bluray speler aan komt zetten, ik er zeker een ga halen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |