Crackdown on crackquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Prototype trailer.
http://www.gamersyde.com/stream_6156_en.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wordt een leuk free-roaming jaar met Prototype, GTA 4 en Saint’s Row 2.quote:
Bij mij ook, na GTA IV wacht ik nog het meeste op Prototype. Zal je zien dat hij ook weer tegenvalt, net als met K&Lquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:32 schreef kanna het volgende:
Prototype staat al een tijdje op mijn verlanglijstje.
De GDC gaat belangrijk worden voor MS zo te lezenquote:2008's Game Developers Conference kicks off in San Francisco next week, but don't worry if you're not attending - Microsoft's beaming it to your living room via Xbox Live.
Microsoft says we'll be able to download breaking news from the show - all this will be free, by the way - to our Xbox 360s as of February 20 when the event kicks off, in addition to footage of the keynote address by John Schappert.
Corporate Vice President LIVE, Software and Services for the Interactive Entertainment Business. That's Schappert's job title. We had to give his job title a whole line to itself.
Advertisement:
On top of that, Microsoft's promising brand new gameplay footage, demos, screenshots and interviews for download during GDC.
Schappert's keynote address is scheduled from 6.30pm to 7.30pm on February 20, and the Live download will feature highlights.
The keynote, A Future Wide Open: Unleashing the Creative Community, "will provide an exciting view into this year's plans for Microsoft's Interactive Entertainment Business", says Microsoft.
Je maakt dezelfde fout als die sitequote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:59 schreef Haijo het volgende:
http://gamed.nl/view/37440
Geen KOTOR 3.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:32 schreef AQuila360 het volgende:
Geen KoTOR 3![]()
![]()
![]()
![]()
Het beste spel EVER komt niet meer
quote:
Wil hem na LO gaan gamen,.... lijkt me erg cool.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Ben net begonnen aan Eternal SonataWat een tof spel ik was bang dat ik dat stijltje en de characters niet tof ging vinden. Maar nee ik voel het wel vind het erg tof en zat er meteen in en moest ff een traantje wegpinken
![]()
Voice acting is ook goed!
quote:There are so many defining moments, but a recent one was during a police chase. A song I love came on one of the radio stations while I had two cop cars chasing me through chinatown. I was speeding along when another cop car I hadn't seen rammed me straight on, our cars crunched together, and I was sent flying through the windshield. I ducked into cover and could still hear the song playing from my smashed-up car. Then the cops opened fire, but one of them hit a pedestrian who pulled out his gun and started shooting. The next thing I know, there was a full-scale war going on between a random gang and the cops. Within a few seconds all the cops were dead and the gang members walked away. I got hold of another car and quietly drove out of the search area to lose my wanted level.
start mediaplayer eens op en probeer hetquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:50 schreef Edwinuss het volgende:
Ik wil dus graag films en muziek streamen van mijn pc naar mijn xbox 360. Nu staat mijn xbox aangesloten op een switch die ik heb gekocht. De internetkabel vanaf mijn router komt daar dus ook in en er gaat ook een kabel naar mijn PC.
Is het dan wel mogelijk om te streamen?
Dat is die zeker jaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wil hem na LO gaan gamen,.... lijkt me erg cool.
Mediaplayer op de xbox of pc?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:51 schreef kepler het volgende:
[..]
start mediaplayer eens op en probeer het
Halo2 is ook erg kort, binnen een dag uitgespeeld toen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:10 schreef Merkie het volgende:
Halo 3 uitgespeeld in 4 dagen. Da's kort. Over Halo 2 deed ik twee weken en over Halo 1 nog veel langer
.
Je moet ook hier in V&A je 360 spellen kopen en ruilen of xboxworld die is ook wel goed!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:11 schreef Jessah het volgende:
Ik had Halo 3 inderdaad ook al de volgende dag uitgespeeld. >> Maar vind het nog steeds wel leuk om te spelen, online of samen met een vriend...
Gister begonnen met DMC 4 en moet zeggen dat ik het een heel erg vet spel vind! Speel het op human mode (), dus wel erg makkelijk, maar daarna probeer ik 'm nog wel een paar tandjes hoger.
En had vandaag Naruto binnen, via Marktplaats, blijkt het een promotional copy te zijn, had die sjonnie niet even vermeld.![]()
![]()
Opzich wel een aardige game, geen 55,- waard.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je moet ook hier in V&A je 360 spellen kopen en ruilen of xboxworld die is ook wel goed!
Marktplaats is een no go
@ Gijsje: Is SoF 3 wel tof verder? of is het kort en kut![]()
Een keertje checken dan maar als die wat goedkoper isquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:30 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Opzich wel een aardige game, geen 55,- waard.
SP heb je zo uit, moet de MP nog checken.
Tversityquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:50 schreef Edwinuss het volgende:
Ik wil dus graag films en muziek streamen van mijn pc naar mijn xbox 360. Nu staat mijn xbox aangesloten op een switch die ik heb gekocht. De internetkabel vanaf mijn router komt daar dus ook in en er gaat ook een kabel naar mijn PC.
Is het dan wel mogelijk om te streamen?
waarom zo moeilijk doen als het ook via mediaplayer kan?quote:
Bij mij ookquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:38 schreef kepler het volgende:
[..]
waarom zo moeilijk doen als het ook via mediaplayer kan?Werkt bij mij nu echt prima
(en sneller dan TVersity)
Mediaplayer is een traag stuk stront. En onhandig. En je kunt niet alle filetypes afspelen. Tversity werkt gewoon makkelijker.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:38 schreef kepler het volgende:
[..]
waarom zo moeilijk doen als het ook via mediaplayer kan?Werkt bij mij nu echt prima
(en sneller dan TVersity)
xbox.com.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:12 schreef gamefreek het volgende:
Heb ik weer, ben ik helemaal gehyped voor Lost Odyssey krijgt dat kloteding weer 3 rode lampjes
Dan maar een retourtje Duitsland regelen voor dat ding en pas in maart Lost Odyssey spelen
Weet iemand zo het nummer toevallig en wanneer ik kan bellen![]()
quote:
Klinkt als een scene die je in elke GTA wel had,.... op het doorspelen van de radio na dan,....quote:
De radio's speelde wel door alleen hoorde je dat niet als je naast de auto stond.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Klinkt als een scene die je in elke GTA wel had,.... op het doorspelen van de radio na dan,....
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:53 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
De radio's speelde wel door alleen hoorde je dat niet als je naast de auto stond.
Doet me teveel aan Tales of Strontaska denken.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:07 schreef Chocobo het volgende:
Wil hem na LO gaan gamen,.... lijkt me erg cool.
wtf is dat?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Doet me teveel aan Tales of Strontaska denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |