Heb je je daar in de menigte paupers weten te nestelen johquote:Op maandag 18 februari 2008 20:19 schreef Edwinuss het volgende:
ik ben op 1 of andere manier gebanned voor gamekings!
volgens mij 1 van mijn huisgenoten.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb je je daar in de menigte paupers weten te nestelen joh
quote:Microsoft koopt Epic?
Microsoft en Epic gaan al een hele tijd samen: alle Epic games verschenen op Windows versies en Epic maakte zelfs een Xbox 360 exclusive met de naam Gears of War. Terwijl wij allemaal hopen op een vervolg op die game kijkt GamePro verder, veel verder.
GamePro beweert namelijk dat Microsoft Epic deze zomer zal kopen voor 1 miljard Amerikaanse dollars. De winst voor Microsoft? Ze vangen geld van alle Unreal 3 licensed games over alle verschillende platformen en behouden Epic's eigen games exclusief op Microsofts platformen. De relatie tussen Epic en Microsoft is al erg close door de samenwerking die ze hebben voor de games op Windows en de Xbox 360 en de grote stands van Epic en Microsoft op de Games Developers Conference, die netjes naast elkaar staan opgesteld, zorgen natuurlijk voor speculatie. Afwachten geblazen en het potje zout er maar weer bijpakken.
Zou wel mega bruut zijn van MSquote:
Whehehe ik zal morgen eens een poging wagen. Zal ik een dokter nodig hebben?quote:Op maandag 18 februari 2008 19:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb er gewoon echt geen woorden voor...... je hebt echt slechte video's op Internet maar deze jongens laten niet alleen zien hoe slecht goed geprobeerde amateuristische 'vet' 'tof' journalistiek kan zijn,... nee,... ze durven zelfs de concurrentie aan met Nederland gesynchroniseerde Italiaanse wasmiddel reclames.
Ik kan het aanschouwen zonder een centje pijnquote:Op maandag 18 februari 2008 21:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Whehehe ik zal morgen eens een poging wagen. Zal ik een dokter nodig hebben?
Voilaquote:Op maandag 18 februari 2008 23:14 schreef Simsfan88 het volgende:
Even een vraagje, nog geen tijd zin gehad om het zelf te checken. Bij mijn Viva Pinata faceplate (5 euro bij MM, geen geld natuurlijk) zit een code die ik op mijn Xbox moet ingeven. Wat krijg ik daarmee? Iemand een idee?
Ah, bedankt voor je snelle antwoord. Tof, een theme erbijquote:Op maandag 18 februari 2008 23:22 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Voila
Dus niet enkel je buitenkant in Viva Pinata stijl, maar ook je dashboard
Lang leve importquote:Op maandag 18 februari 2008 23:34 schreef DJ_ het volgende:
NEE ! , mijn 360 stijgt op, de dvd drive begint te ratellen
kreng moet verdomme blijven leven amerika is ver weg voor reparaties en de kosten ook niet goedkoop
ja , ik heb alleen geen idee waarquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:09 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Lang leve import![]()
Trouwens dan niet beter een optie om je 360 in Nederland te laten repareren bij iemand die ook chips inbouwt, aangezien die gasten vaak ook extra koelingen plaatsen en RROD kunnen repareren?
Ik zag gisteren op marktplaats een advertentie voorbij komen van iemand die de RRoD fixed voor 50 euro.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:14 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja , ik heb alleen geen idee waar, kan hem zowiezo niet naar duitsland sturen dan krijg ik natuurlijk een pal 360 terug en werken mijn US games niet meer
Kan gewoon tijdens je career aangepast wordenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:58 schreef Pronk het volgende:
Even een Forza 2 vraagje. (ik kan geen forza 2 topic vinden?!)
Als ik een career start, kan ik dan tijdens de career de moeilijkheidsgraad nog wijzigen of moet ik dan een nieuwe career beginnen?
Mooimooi, thx voor de info. Ik krijg het spel vandaag of morgen binnen en ga dan dus maar meteen (voorzichtig) aan mijn career beginnen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:03 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Kan gewoon tijdens je career aangepast worden
kan hem beter reparenen denk ik , maar dat ga ik natuurlijk niet bij iemand op marktplaats doenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 07:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik zag gisteren op marktplaats een advertentie voorbij komen van iemand die de RRoD fixed voor 50 euro.
Of je moet hem idd gewoon naar duitsland sturen, ze vragen je toch niet om je bon aangezien de 360 nog geen 3 jaar uit is.
Kijk maar wat er gebeurd dan... in het ergste geval moet je een 360 uit amerika laten komen, wat je waarschijnlijk toch al moet doen.
En anders heb je een Pal Xbox te koop.
Mee eens Cyb! Wat ik er nu van heb gezien was erg vet alquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Prototype: New York City Developer Diary
Eentje om in de gaten te houden
Je moet brievenmaandag van gister kijkenquote:Op maandag 18 februari 2008 19:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ohhhh,.... hohhohhoh ik had nog nooit iets van hun gezien maar me er net aan gewaagd,... ohhh wat is dat erg. Ik zal wel oud worden ofzoVerschrikkelijk echt,...... echt verschrikkelijk,....
dat ik me 360 laat verstoffenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:06 schreef Wessiej het volgende:
Wat is er bizar aan?
Sluit je pizzeria danquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat ik me 360 laat verstoffen
En wie boeit dat?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat ik me 360 laat verstoffen
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:56 schreef jorienvdherik het volgende:
ik wacht op condemned 2 en gta 4
laat hem maar, echt een verlend jong.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:31 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Zit jij in een constante PMS periode ofzo?
Doe dat alleen tegen jorienquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:31 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Zit jij in een constante PMS periode ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |