games komen toch niet op bluray voor de 360 dus dat maakt geen donder uitquote:Op maandag 18 februari 2008 13:31 schreef Cid het volgende:
Al met al telt dat lekker aan natuurlijk. Over de snelheid van de blu-ray drive, we moeten nog maar zien hoe snel de 360 gaat worden over een USB kabeltje![]()
Ik weet niet of je Planet Earth al eens op bluray bekeken hebt?quote:Op maandag 18 februari 2008 14:09 schreef DJ_ het volgende:
[..]
games komen toch niet op bluray voor de 360 dus dat maakt geen donder uit, zowiezo hoef ik hem niet
de kwaliteit van de weergave zal wel op de huilen zijn net als met de ps3
koop gewoon een stand-alone speler
jep , maar niet op een ps3quote:Op maandag 18 februari 2008 14:14 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik weet niet of je Planet Earth al eens op bluray bekeken hebt?
Gooi eens een bronnetje?quote:Op maandag 18 februari 2008 14:19 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jep , maar niet op een ps3
gewone stand alone spelers hebben veel betere kwaliteit als de ps3 blu-ray speler dat is gewoon
een feit
zucht , het is en blijft moeilijk te geloven voor een fanboy blijkbaarquote:
nogal appels met peren vergelijken imoquote:Op maandag 18 februari 2008 14:36 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zucht , het is en blijft moeilijk te geloven voor een fanboy blijkbaar
maar als jij het verschil van weergave niet kan zien tussen een ps3 met een speler van 150 dollar er in
of een highend speler van 1200 euro dan is er echt iets mis met je
hoe is dat appels en peren vergelijken ?quote:Op maandag 18 februari 2008 14:39 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
nogal appels met peren vergelijken imo
besides vraag ik normaal om een bron, dus wat zit je te huilen?
je hebt vast ook een HDMI kabel van 200 euro of niet?
Kom jij maar met een bron dat het niet zo is..quote:Op maandag 18 februari 2008 14:39 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
nogal appels met peren vergelijken imo
besides vraag ik normaal om een bron, dus wat zit je te huilen?
je hebt vast ook een HDMI kabel van 200 euro of niet?
Dat is een totaal andere discussie.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hoe is dat appels en peren vergelijken ?
of denk je dat sony een peredure blu-ray speler in de ps3 gaat stoppen om vervolgens hem super goedkoop te verkopen , en hun eigen high-end spelers de markt uit drukken ?
en een bron is niet nodig , of denk je soms ook dat de ps2 een super dvd speler heeft waar zelfs nu nog 500 euro kostende dvd spelers niet tegen op kunnen ?![]()
dat is precies het zelfde verhaal , de ps3 kan prima blu-ray discs afspelen maar kwaliatief kan is het gewoon niet het beste en zijn er veel betere spelers te koop
is dat nu echt zo moeilijk te geloven ?
quote:Op maandag 18 februari 2008 14:52 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Kom jij maar met een bron dat het niet zo is..
Probeer je dat te doen bij zo vage bruine worn met een schild voor zn kop? ( Weet niet hoe ik het uit met leggenquote:Op maandag 18 februari 2008 14:18 schreef DJ_ het volgende:
en tering , ik kom echt niet voorbij een smoking style rank met dmc4 combo's er is er nog 1 hoger maar die meter kakt zo snel weer in
Niemand?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:25 schreef Reintji het volgende:
Zucht,.. bij thuiskomst natuurlijk gelijk mijn nieuwe 120GB HD proberen, edoch, de transfersoftware is US gelocked. Heeft iemand een exemplaar over/te leen (in groningen wellicht)?
ja bij dat geval ja , maar dat lukt voor geen drolquote:Op maandag 18 februari 2008 15:00 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Probeer je dat te doen bij zo vage bruine worn met een schild voor zn kop? ( Weet niet hoe ik het uit met leggen) Probeer elk mogelijke combo die er bestaat en het moet een keer lukken
![]()
Als je het bij normale beesten probeert, succes![]()
Ik ben nu met devil mode bezig en ben nu weer bij dante. En ik haat dante's vechtstijl, nero vind ik dan toch iets beter.
een 500 euro speler zal wellicht nog steeds beter presteren als die 150 euro speler die in de ps3 zitquote:Op maandag 18 februari 2008 14:57 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dat is een totaal andere discussie.
Jij kaart aan 'koop een standalone', en daarmee ga ik er van uit dat we het over dezelfde prijsklasse hebben (menig huishouden gaat ECHT GEEN 1.2k aan euros neerleggen voor een Bluray speler. Dan vergelijk ik dus standalone bluspelers met de ps3 die in die zelfde prijsklasse liggen, voor de ps2 + DVD geldt dit natuurlijk ook.
Dat zou hetzelfde zijn als: OMGEen 42inch HDTV, dan ben je echt dom, want je hebt tv's zo groot als een pooltafel, en die kostten 80k, dan kun je VEEL beter die tv kopen
[..]
Ik hoef niks te verdedigen, hij maakt een statement dat de ps3 onder zou doen aan stand alone spelers, ik wil dat best geloven mits bron, dus wat ga ik dan jullie van bronnen voorzien
Dan blijf ik er bij dat ik daar dan graag een bronnetje/onderzoekje van zou zienquote:Op maandag 18 februari 2008 15:11 schreef DJ_ het volgende:
[..]
een 500 euro speler zal wellicht nog steeds beter presteren als die 150 euro speler die in de ps3 zit
/pat PBateman1978quote:Op maandag 18 februari 2008 14:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Ok, was hier niet een PS3 vs 360 topic voor ?
Kunnen we hier weer gewoon over 360 games praten.
Leg eens uit waarom dan? Als je top kwaliteit wil maak je neem ik aan gebruik van een HDMI kabel? De output van de blu-ray speler zal dan digitaal zijn (wel of geen signaal). Oftewel, je ziet je film of je ziet hem niet. Kwaliteitsverschil in blu-ray spelers is in dat opzicht onzin.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:19 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jep , maar niet op een ps3
gewone stand alone spelers hebben veel betere kwaliteit als de ps3 blu-ray speler dat is gewoon
een feit
quote:Op maandag 18 februari 2008 15:27 schreef DJ_ het volgende:
fed-ex net aan de deur gehad , en geen eens import kosten![]()
gelijk open maken die hap , en dmc4 zit ik net toevallig in het mid way point ( switch tussen nero en dante )
dus dat is een mooi moment om aan LO te beginnen
wel een extreem goedkoop doosje zeg, 3 dvd's op elkaar gepropt en een 4e zit er gewoon los in in een papieren hoesje
het uitlezen van codes ( ja bluray gebruikt ook codecs ) kan heel veel uitmaken qua video kwaliteitquote:Op maandag 18 februari 2008 15:44 schreef Cid het volgende:
[..]
/pat PBateman1978
[..]
Leg eens uit waarom dan? Als je top kwaliteit wil maak je neem ik aan gebruik van een HDMI kabel? De output van de blu-ray speler zal dan digitaal zijn (wel of geen signaal). Oftewel, je ziet je film of je ziet hem niet. Kwaliteitsverschil in blu-ray spelers is in dat opzicht onzin.
De pixel verschijnt wel of niet op je scherm...dat de ene speler hem beter weer geeft dan een andere is wat mij betreft onzin. Dan kan je nog met audio output komen natuurlijk, maar qua beeld kan ik me het niet voorstellen.
Waar zit het hem dan wel in?
Met name in blu-ray profielen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Blu-ray_Disc#Player_profiles
De PS3 heeft in dit geval een van de weinige spelers die met een firmware upgrade naar een nieuw profiel geupdate kan worden. Zo is met kerst hij naar profiel 1.1 geupdate. Een 2.0 update zit er ook aan te komen:
http://arstechnica.com/ne(...)re-proof-player.html
Maar goed, als je mij uit kan leggen waarom een dure stand-alone blu-ray speler beter beeld geeft dan een "goedkope" PS3, graag!
jij hebt een duur asian hoesje in de goedkope amerikaansequote:Op maandag 18 februari 2008 16:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]Ik heb echt een dubbel DVD cover met artbook in kleur en vier losse groene segmenten,.... elk voor een DVD
Dat spel is vetquote:Op maandag 18 februari 2008 09:08 schreef Tranqualizer het volgende:
wanneer komt Dark messiah of might and magic nou precies uit op de xbox 360?
quote:Op maandag 18 februari 2008 11:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nu weer met je Lost.... films / series waarvan een game gemaakt wordt zijn nooit een groot succes he...
BELIEVE!quote:Op zondag 17 februari 2008 14:15 schreef mini-lellan het volgende:
Lost valt tegen, believe.
god jij weet ook niet wat je leuk vind zegquote:Op maandag 18 februari 2008 17:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat spel is vetIk ga die wel kopen en spelen
Hij heeft ook het keurmerk wist je dat al?
Pauper Eternal Sonata trouwens![]()
Ach, bekijk het positief: nu komt die goede game tenminste niet in aanmerking voor zijn keurmerkquote:Op maandag 18 februari 2008 17:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
god jij weet ook niet wat je leuk vind zeg
eerst prees je de hemel aan met ES en nu zuigt het weer
make up your mind
quote:Op maandag 18 februari 2008 17:28 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ach, bekijk het positief: nu komt die goede game tenminste niet in aanmerking voor zijn keurmerk
Ok ok, ik wacht nog even. Je bent toch niet boos op me he?quote:Op maandag 18 februari 2008 17:22 schreef AQuila360 het volgende:
Willen jullie LOST niet afkraken tot dat er reviews beschikbaar zijn?? En dan doel ik voornamelijk op Morp!
dankjewel!
neequote:Op maandag 18 februari 2008 18:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ok ok, ik wacht nog even. Je bent toch niet boos op me he?
Was het "vet"?quote:Op maandag 18 februari 2008 18:52 schreef AQuila360 het volgende:
Afgelopen weekend was het GTA IV weekend bij Gamekings![]()
De wijze mannen vertellen over GTA IV
Zo vet als de pens van Borisquote:
Wat voor primeur hebben ze dit keer? De aftiteling?quote:Op maandag 18 februari 2008 18:52 schreef AQuila360 het volgende:
Afgelopen weekend was het trouwens GTA IV weekend bij Gamekings![]()
Ohhhh,.... hohhohhoh ik had nog nooit iets van hun gezien maar me er net aan gewaagd,... ohhh wat is dat erg. Ik zal wel oud worden ofzoquote:Op maandag 18 februari 2008 18:52 schreef AQuila360 het volgende:
Afgelopen weekend was het trouwens GTA IV weekend bij Gamekings![]()
quote:Op maandag 18 februari 2008 19:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ohhhh,.... hohhohhoh ik had nog nooit iets van hun gezien maar me er net aan gewaagd,... ohhh wat is dat erg. Ik zal wel oud worden ofzoVerschrikkelijk echt,...... echt verschrikkelijk,....
Hier, vorige week gehaald en is echt een topgamequote:
The 1Up Show. Beste gameshow van het moment.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:19 schreef Chocobo het volgende:
Ohhhh,.... hohhohhoh ik had nog nooit iets van hun gezien maar me er net aan gewaagd,... ohhh wat is dat erg. Ik zal wel oud worden ofzoVerschrikkelijk echt,...... echt verschrikkelijk,....
Heb er gewoon echt geen woorden voor...... je hebt echt slechte video's op Internet maar deze jongens laten niet alleen zien hoe slecht goed geprobeerde amateuristische 'vet' 'tof' journalistiek kan zijn,... nee,... ze durven zelfs de concurrentie aan met Nederland gesynchroniseerde Italiaanse wasmiddel reclames.quote:
Ik smeek je,... kijk die aflevering,.... tis bijna genieten,...... tis zo,... ZO ergquote:Op maandag 18 februari 2008 19:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
The 1Up Show. Beste gameshow van het moment.
In 5 minuten meer inhoud dan 10 seizoenen GameKings.
Link?quote:Op maandag 18 februari 2008 19:34 schreef Chocobo het volgende:
Ik smeek je,... kijk die aflevering,.... tis bijna genieten,...... tis zo,... ZO erg![]()
quote:Op maandag 18 februari 2008 19:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
The 1Up Show. Beste gameshow van het moment.
In 5 minuten meer inhoud dan 10 seizoenen GameKings.
Net stukje gekeken. OMG.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:39 schreef Chocobo het volgende:
http://www.gamekings.tv/index/videos/gta-iv-weekend-deel-1/
Tja en geloof het of niet,... deel 2 verslaat deel 1,.....
met afstand fokking yo motherfokker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Nieuwe 360 game in beeld
'Waarom noemt die jongen die game nou niet gewoon bij naam?' zullen jullie denken. Nou, ik weet de naam niet, want dat weet Xbox World 360 alleen. Ze hebben de primeur wat betreft een Xbox 360 exclusive en laten enkele delen van plaatjes zien van de game. Onze gok: De remake van Goldeneye komt er toch.
ze moeten deze preview maar eens lezenquote:Op maandag 18 februari 2008 17:22 schreef AQuila360 het volgende:
Willen jullie LOST niet afkraken tot dat er reviews beschikbaar zijn?? En dan doel ik voornamelijk op Morp!
dankjewel!
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=91206&page=3quote:We have yet to be convinced that Lost is going to be the game to relaunch the adventure genre into a glittering new future - but we're certainly convinced that it isn't yet another bargain-bin TV tie-in. Sparkling production values and some genuinely thoughtful gameplay decisions, combined with very professional script-writing and a striking narrative, mean that this is shaping up to be a game that Lost fans will enjoy - and others may well find a soft spot for.
Lees gelijk even de teksten die users erbij hebben geschreven..quote:Op maandag 18 februari 2008 19:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik smeek je,... kijk die aflevering,.... tis bijna genieten,...... tis zo,... ZO erg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |