Mja een paar van mn vrienden zouden m samen kopen voor mn verjaardag, om met z'n allen nachtenlang tegen elkaar te spelen, en dat valt nu dus weg. Dus nu wordt 't toch maar beautiful katamari, ook awesome.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:54 schreef Platina het volgende:
Splitscreen was simpelweg niet te doen.
Neemt niet weg dat het evengoed een erg vette game is en die 10% meer dan genoeg reden is om em te halen
Inderdaad terwijl ik dat echt het leukste aan gamen vind, ik keek er zo naar uit om het laatste halfuur van Death Proof na te spelenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:06 schreef AQuila360 het volgende:
Je hebt nu wel vaker dat games geen offline mp hebben! Dat is best jammer!
/cheer voor de xbox live inkomstenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:06 schreef AQuila360 het volgende:
Je hebt nu wel vaker dat games geen offline mp hebben! Dat is best jammer!
En weer 20GP erbij omdat ik eerst vergeten was een Sprinkling aan te nemen, dat levert dus ook een achievement op. Gaat lekker zo.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:26 schreef Laniboekje het volgende:
Beetje plantjes kweken in Viva Pinata heeft me weer 20GP opgeleverd.
Ok cool bedankt!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:50 schreef Reintji het volgende:
Xbox.nl
29-2!
Ps.Lennart, MS gaat me morgen bellen over die HDD transfer software.
vind je ? , ik vond het echt zo'n kut koterquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:58 schreef AQuila360 het volgende:
Dit kereltje is echt te vet
Beat uit Eternal Sonata![]()
[ afbeelding ]
Ik vind hem echt tofquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
vind je ? , ik vond het echt zo'n kut koter
Die zou je toch zo adopterenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:58 schreef AQuila360 het volgende:
Dit kereltje is echt te vet
Beat uit Eternal Sonata![]()
[ afbeelding ]
heb hem nooit gebruikt , ik gebruikte , choppin zelf , allegretto , en en dat blonde mens met die boogquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind hem echt tof![]()
En van die ene de aanval is het vetste geluid EVER
Wat mij bekend was wel...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:17 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ok cool bedankt!
Weet je zeker dat een amerikaanse HDD het 100% gaat doen op een europese xbox?
Mijn 360. Als het mijn TV was had ik het uitgemaaktquote:Op woensdag 20 februari 2008 09:45 schreef Fliepke het volgende:
Wat liet ze nu vallen, je tv of je 360?
Wtf heeft zij voor hak dan?quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:03 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Mijn 360. Als het mijn TV was had ik het uitgemaakt
Nee, heb geen dikke vriendin.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:12 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Wtf heeft zij voor hak dan?
Of is je vriendin zo dik dat je 360 doormidden breekt als je erop gaat staan?
Niet oud. Genoeg geldquote:Op woensdag 20 februari 2008 10:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je hebt een rijke oude vrouw als vriendin?
Eeh, ja..quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:27 schreef Scarface2004 het volgende:
en ze koopt gelijk een nieuwe?
Ze heeft gewoon zo snel mogelijk de makkelijkste oplossing gezocht.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:55 schreef Scarface2004 het volgende:
naja, ze kan toch ff bellen naar je van `ik heb je 360 kapot gemaakt volgens mij, zit er nog garantie op?" ofzo
maarja, vindt het al knap dat een vrouw in 1 keer terug komt met precies de goeie
Geen idee!quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Weet jij ook of er een demo van komt ?
Eindelijk een game waar iedereen het over eens is dat het jouw keurmerk verdiendquote:
quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:28 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Eindelijk een game waar iedereen het over eens is dat het jouw keurmerk verdiend
Ja, het mag gezegd worden. Je hebt dr goed afgericht!quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon zo snel mogelijk de makkelijkste oplossing gezocht.
25 euro teveelquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Voor maar ¤ 30,65 bij Gamehubs
inderdaadquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:13 schreef jorienvdherik het volgende:
kijk gewoon de serie veel toffer
Krijg ik dan wel garantie?quote:Op woensdag 20 februari 2008 08:36 schreef Reintji het volgende:
[..]
Wat mij bekend was wel...hoop dat die software de enige horde is.
you're a lucky lucky man! extra controller, nog wat werkende verkoopbare onderdelen, kom je toch mooi vanaf, en dat zonder wachttijd!quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:34 schreef Edwinuss het volgende:
Wat heb ik een achterlijke vriendin!! ( maar toch ook weer super)
Ze heeft de sleutel voor mijn kamer want anders moet ik helemaal naar beneden om elke keer die deur open te doen.
Dus ze dacht leuk te wezen om even mijn kamer schoon te maken. Ze was nu beland bij mijn LCD scherm en Xbox 360.
Laat ze dat ding vallen en staat ze er ook nog op met haar hak omdat ze schrok! Heb meteen een nieuwe van haar gekregen![]()
Ik was dus niet thuis toen dit gebeurde.
Ziet er wel goed uit inderdaad.quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:38 schreef MMaRsu het volgende:
Too Human trailer ziet er goed uit!!!!!!
http://www.gamersyde.com/stream_6226_en.html
4 man coop over live, diablo 2 achtige gameplay, heerlijk
De 20GB HD is uit Juli 2007 (premium pakket)quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:18 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Krijg ik dan wel garantie?![]()
[..]
Hoezo inderdaad?quote:
je kan beter de serie kijken als het spel spelenquote:
maar van jou bedoel ik, want straks lukt t toch niet goed met een europese xbox en dan ben ik screwedquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:11 schreef Reintji het volgende:
[..]
De 20GB HD is uit Juli 2007 (premium pakket)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |