quote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:36 schreef Yavido het volgende:
[..]
Sorry
Eric wil zorgen dat ie naast Enim komt te liggen. Zijn nicht hoeft er niet naast te liggen van Eric. Maar volgens Huub moet dit niets uitmaken.
Eric: "ik moet even kijken hoe het morgen loopt. Als het morgen niet gebeurd, gebeurd het wel overmorgen. "
Eric heeft geen haast.......
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub vindt het ook wel strak als mevrouw er ook gewoon bij ligt. Gewoon hard gaan sexen terwijl zij ernaast ligt.
Claire tegen Eric: Kan je dat?
Eric: Mwa... moet wel lukken.
Tot ruim na 4 uur wordt er in de woonkamer gezellig gebabbeld.. en snode plannen gesmeedquote:Op zaterdag 16 februari 2008 03:38 schreef Yavido het volgende:
Eric: "Ik hou van een positieve aanpak"
Huub: "Zo kleed ik sex ook wel eens in ja, hahaha !![]()
", aldus Huub.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:44 schreef Prospera het volgende:
Huub, schrok je toen ik zei dat ik van je hield![]()
Claire, ja
Ik zeg niet zo snel dat ik van iemand hou.
[ afbeelding ]
Claire, weet je wat erger is, ik moet plassen en je ligt op mijn blaas.
Brian is z'n bed weer ingedoken na het vertrek van Amanda, en Eric geniet van het zonnetje, en de krant.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:30 schreef beequeen het volgende:
Naad en Dennix zijn weer hot news.![]()
Televaag.
Rond 13.00 uur moet Brian toch ff z'n nest uit, want Hans komt langs om hem z'n broek voor morgen te brengen... Het staatquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:56 schreef Desii het volgende:
whaha Huub en Claire
Claire: I like you
Huub: you lik me?
Claire: I lik you
Huub: I lik you too
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:59 schreef mazaru het volgende:
Even een krabbeltje zodat ik later vanmiddag niet hoef te zoeken
Bedankt Leandra![]()
Ik wil niet zeuren, maar die foto bewijst toch dat het ook bij jonge meiden voorkomt, niet ALLEEN bij mannen die kaal beginnen te worden?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:20 schreef riri het volgende:
[ afbeelding ]
Haarinplant zo ver naar achteren zie je alleen bij mannen die kaal beginnen te worden.
Jaap is de laatste dagen bijna onzichtbaar...vraag me af of hij blij is met de ontstane situatie
Was jij het niet die zei dat we niet op het uiterlijk moesten beoordelen?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:20 schreef riri het volgende:
[ afbeelding ]
Haarinplant zo ver naar achteren zie je alleen bij mannen die kaal beginnen te worden.
Jaap is de laatste dagen bijna onzichtbaar...vraag me af of hij blij is met de ontstane situatie
Dingesen ofzo....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:23 schreef Kinga het volgende:
Wat komen ze doen?
Owwww die waren een paar weken terug geweest voor foto's en een interview toch?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:27 schreef blomst het volgende:
boks tijdschrift met intervieuw en foto's van brian?
ja, was hij zichzelf aan het opdrukken op het ijs.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Owwww die waren een paar weken terug geweest voor foto's en een interview toch?
Ja...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:22 schreef blomst het volgende:
[..]
Was jij het niet die zei dat we niet op het uiterlijk moesten beoordelen?
Lijkt een beetje inherent te zijn aan de sport.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:42 schreef tho_Omas het volgende:
Wat een karpatenkop heeft die topsportgod.
Denk het, staan die haren "mooi " omhoog. Lekker fris, je hond borstelen op bed.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:47 schreef Kinga het volgende:
Hond wordt getoupeerd ofzo... is dat normaal om een hond zo te borstelen? Tegen de haargroei in?
Sowieso begrijp ik niet wat die honden in de slaapkamer doen (Dilana was daar ook altijd en die kk's van Amanda ook).quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Denk het, staan die haren "mooi " omhoog. Lekker fris, je hond borstelen op bed.
Mooie OP Leandra.![]()
Meen je dat nu echt, ik vind hem nog enger dan normaal, brrrrr.quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:48 schreef farscapevr6 het volgende:
ik hoor al een hele tijd niks over jaap, is tie weg?
Ja dat meen ik echtquote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Meen je dat nu echt, ik vind hem nog enger dan normaal, brrrrr.
Misschien achter de computer? Of een potje schaak? Vast in het kantoor, daar staat geen stream op.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:48 schreef farscapevr6 het volgende:
ik hoor al een hele tijd niks over jaap, is tie weg?
Smaken verschillen zullen we maar zeggen.quote:
Ja, ging ook niet alleen om de kop van Brian, ook om de kleding, het licht etc.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Smaken verschillen zullen we maar zeggen.
Die deuren schijnen ¤ 1200,- te kosten. Het vreemde is dat Huub direct zei dat hij de plasma moet vergoeden. Ik heb Brian nog nooit gehoord over het vergoeden van de deuren, jij wel?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:13 schreef Marrije het volgende:
Brian heeft het over de plasma die Huub kapot heeft geaakt, dat het zo'n duur scherm is.
Gelukkig kosten die glazen deuren bijna niets.
Rustug aan heeequote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:05 schreef mootie het volgende:
Lol@die suffe rapgroetjes van de vechter.
Nee, maar het lijkt mij niet ondenkbaar dat Brian daar expres zn mond over houdt, en achter ook.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die deuren schijnen ¤ 1200,- te kosten. Het vreemde is dat Huub direct zei dat hij de plasma moet vergoeden. Ik heb Brian nog nooit gehoord over het vergoeden van de deuren, jij wel?
23 feb. Jaap - 00:30 uur: Uitgaanscentrum de Klok, Ruinerwoldquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:47 schreef akveor het volgende:
FF OT en weer over de USB stick.
Huub kreeg een waarschuwing (Geen boete toch?) omdat hij stiekum Lieke's brief heeft gelezen en zij daarover gebeld heeft.
Er lijkt dus pas iets gedaan kunnen worden als Jaap weet dat Mikey die USB stick heeft gejat en dit door kan bellen.
Dus de trend is dat je aan persoonlijke bezittingen mag komen als de ander het maar niet merkt. Dus Jaap moet op de een of de ander manier op de hoogte gebracht worden.
Vreemd is natuurlijk dat die regel ingesteld is voor die paupers en zij deze nu zelf overtreden. Lijkt me een mooie gelegenheid om de regel: Afblijven van privé bezittingen uit het 'regelboek' te schrappen.
Let the terror begin....![]()
![]()
![]()
omdat er verder niks over haar te melden valt ?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wil niet zeuren, maar die foto bewijst toch dat het ook bij jonge meiden voorkomt, niet ALLEEN bij mannen die kaal beginnen te worden?
En waarom in godsnaam Claire pakken op haar haarimplant....
Strak plan. Als het dan weer eens de ander kant op gaat, wanneer Brian en Amanda er te veel hinder van ondervinden, gelijk beboeten en de regel weer in het leven roepen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:47 schreef akveor het volgende:
Huub kreeg een waarschuwing (Geen boete toch?) omdat hij stiekum Lieke's brief heeft gelezen en zij daarover gebeld heeft.
Er lijkt dus pas iets gedaan kunnen worden als Jaap weet dat Mikey die USB stick heeft gejat en dit door kan bellen.
Dus de trend is dat je aan persoonlijke bezittingen mag komen als de ander het maar niet merkt. Dus Jaap moet op de een of de ander manier op de hoogte gebracht worden.
Vreemd is natuurlijk dat die regel ingesteld is voor die paupers en zij deze nu zelf overtreden. Lijkt me een mooie gelegenheid om de regel: Afblijven van privé bezittingen uit het 'regelboek' te schrappen.
![]()
![]()
Wat ik begrepen heb is dat hij hem wel mist maar niet weet hoe of wat.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:00 schreef Nomrc2 het volgende:
ff ot
is jaap zich er al van bewust dat hij wat mist ?
bv een usb stick met super geheime informatie
Jaap heeft het tegen José gezegd en zij heeft Mikey gewaarschuwd er geen gekke dingen mee te doen maar of Mikey dit begrijpt, I dunno.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:00 schreef Nomrc2 het volgende:
ff ot
is jaap zich er al van bewust dat hij wat mist ?
bv een usb stick met super geheime informatie
op is topquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:55 schreef Leandra het volgende:
Vervolg op [COS #3299] it's no sacrifice die begon met het niet doorgaan van de geplande krampeerpartij van Brian en Amanda omdat het "te koud" was buiten en Brian helemaal zou kunnen verstijven.
Verder was het vannacht wel gezellig; Huub hielp Mike even uit de roze "Brian is geweldig" droom door hem te vertellen dat de Febo het baantje voor Mike geregeld had, niet Brian.
In de slaapkamer werd tot diep in de nacht flink geroddeld door Selène, maar het is dan ook haar laatste kans om dat te doen... ze schijnt dit weekend echt uit de villa te vertrekken![]()
Eric heeft het plan opgevat om Raspoetin te versieren, maar Raspoetin houdt de boot nog even af omdat hij bang is in het hokje "Homo" te worden geplaatst... Eric heeft echter geen haast en spreekt later tegen Huub en Claire het vertrouwen uit dat het hem wel gaat lukken
[ afbeelding ]op is top![]()
Cap: Akveor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Caps: Yavido
[ afbeelding ]
Cap: Prospera
[..]
[..]
[..]
Tot ruim na 4 uur wordt er in de woonkamer gezellig gebabbeld.. en snode plannen gesmeed![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cap: Akveor
En geknuffeld
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Cap: BSOL
Tegen 06.00 uur lijkt iedereen eindelijk te slapen...
Iets na half 11 lijkt er weer wat leven in de brouwerij te zijn, dat wil zeggen, Amanda rent in 3 minuten de badkamer even door; plassen en douchen. Make-up heeft wat meer tijd nodig![]()
![]()
Even later adviseert Brian haar al haar vrienden en kennissen te spreken... en als het druk is even tijd voor zichzelf te nemen, hij gaat nog proberen haar te bellen. Om 11.45 is ze dan eindelijk de deur uit.
Afscheid nemen bestaat niet..
[ afbeelding ]
Cap: Beequeen
Ook het kutkeffertje van de Romanovs is niet opgevoed, of niet op tijd uitgelaten: hij poept op het tapijt.
Offtopic maar het blijft leuk"
[..]
Brian is z'n bed weer ingedoken na het vertrek van Amanda, en Eric geniet van het zonnetje, en de krant.
[ afbeelding ]
Cap: MissSomebody
Ondertussen lijken Huub en Claire zich zelfs oprecht zorgen te maken over Amanda, en hoe moeilijk haar terugkeer naar de villa wel niet zal zijn als ze haar moeder gezien heeft...
Behalve Brian en Selène weet echter niemand in de villa dat Amanda's moeder (weer eens) afgebeld heeft en Amanda vandaag dus niemand van haar familie zal zien.
Wat de terugkomst in het geval van Amanda een stuk makkelijker maakt...
Nog even en Amanda mag haar moeder dankbaar zijn voor het ontbreken van iedere vorm van affectie omdat ze daar uiteindelijk wellicht DGK mee zal winnen... Jonguuuhhhh
Huub en Claire zijn echter al snel van onderwerp veranderd, en zitten weer lekker gezellig samen te klieren![]()
[..]
Rond 13.00 uur moet Brian toch ff z'n nest uit, want Hans komt langs om hem z'n broek voor morgen te brengen... Het staatfantastisch
fout
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Caps: Beequeen
En terwijl Eric in de tuin de krant leest maken Huub en Claire het in de slaapkamer gezellig:
[ afbeelding ]
Raspoetin ligt al met kutkeffertje (op cap ff buiten beeld) bij Selène en Xtina op bed en gluurt iedere keer richting het bed van Huub en Claire...
[ afbeelding ]
Lessons in Love Emin??![]()
Para Brotha:
[ afbeelding ]
Cap: MissSomebody
En ondertussen in de keuken... krijgt Mike aanwijzingen van mentor Brian "Para Brotha" Kubatz over hoe hij iets wel of niet moet afspoelen
[ afbeelding ]
In the mean time, in the bedroom: Back in love??
[ afbeelding ]
Huishoudelijke mededeling:
Hier alleen Commentaren Op Streams, niet op users.
Mocht je daar wel behoefte aan hebben dan kun je dat hier kwijt: [COU # 1] Commentaar Op Users
Geneuzel over wat er niet op de streams gebeurt of waar niet naar gerefereerd wordt kan hier:
[DOOS # 1] Discussie Over Oude Streams
Game on
Wat je ook kunt doen ipv de hele OP quoten is @Leandra bedanken, wel zo makkelijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:07 schreef markisboer het volgende:
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:22 schreef Kaleddis het volgende:
Jaap is pissed op Brian. Hij wilde gaan sporten, maar had natuurlijk geen muziek om te draaien.
Hij gaat vannacht gewoon de dekens van Brian z'n bed trekken. Of alle bedden en dekbedden verzamelen en erop gaan zitten.
Jaap voorspelt dat er vannacht gevochten gaat worden
Ja, belooft veel goeds ..... Jaap gaf ook nog even aan, dat hij denkt dat er vanavondquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:23 schreef beequeen het volgende:
Jaap is boos omdat hij geen muziek heeft tijdens het sporten, Brian heeft de kabels gejat. Jaap is zo pissed dat hij de hele nacht B en A wakker wil houden, Huub zegt dat het hokje toestemming heeft gegeven, alles mag. Dat wordt een feestje vannacht.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
nou nou ...het mag helemaal, geweldigquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:23 schreef beequeen het volgende:
Jaap is boos omdat hij geen muziek heeft tijdens het sporten, Brian heeft de kabels gejat. Jaap is zo pissed dat hij de hele nacht B en A wakker wil houden, Huub zegt dat het hokje toestemming heeft gegeven, alles mag. Dat wordt een feestje vannacht.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:23 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kan hij gelijk voor het bezoek van Sandy gisterenavond betalenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:27 schreef beequeen het volgende:
Een CC van Amanda voor Brian, even opletten of hij gaat dokken.
Nadia is er, Natasia met haar vriend en Lieke en Quintin. En dat allemaal bij "Ken" thuisquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:27 schreef beequeen het volgende:
Om te kotsen dus.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:30 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Naad is er, ze gaat straks uit eten. Er hebben verschillende mensen afgebeld. De zwarte heks is er met haar vriend, Lieke en Quintintin
, Ricardo
...dolle boel dus ( Als het waar is natuurlijk). Ze zit nu te streamen en heeft heel veel te vertellen.
200 cp totaal, ben benieuwd. Hij heeft al een tijdje niets meer, me dunkt.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:27 schreef beequeen het volgende:
ik zou toch echt niet in 1 kamer kunnen zitten met die bokito.............quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:32 schreef farscapevr6 het volgende:
natasia en lieke samen??
of zijn dat nu ook goeie vriendinnen?
rustig aan , denk aan je hart,,,,,,,,Het is maar een spelletjequote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:31 schreef akveor het volgende:
Amanda belt Brian... er zijn nog meer mensen niet gekomen.... ze gaat straks uit eten.
Natasia is er ook met d'r vriend.
Nadia is er, Ricardo, DJ Quinten en Lieke.
Zusje heeft ze via de telefon gesproken.
Amanda heeft alles gezien want ze kijkt streams.
Ze gaat straks ook nog shoppen en warcshijnlijk si ze rond 21.00u weer in de Villa.
AMANDA ALS JE MEELEEST>>>> VIEZE STINHOER>>>> HOOP DAT JE ROT IN DE HEL>
Tuurlijk, Lieke is namelijk heel vergevingsgezindquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:32 schreef farscapevr6 het volgende:
natasia en lieke samen??
Dat mag gewoon. Je mag doen en laten in die 8 uur.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:33 schreef beequeen het volgende:
Amanda gaat ook nog proberen haar moeder te bellen....makkelijk hè, buiten dat hok, kost je geen ceepees.
Zou mij niets verbazen, het zijn nl. allebei kutwijvenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:32 schreef farscapevr6 het volgende:
natasia en lieke samen??
7 maanden terror en pas de laatste twee weken lieten die paupers pas Lieke toe. Zij gaan met de 'eer' strijken terwijl zij juist Lieke helemaal kapot gemaalt heeft. Lieke ook jij nebt een achterbaks viswijf... met je politiek correct gedrag. Vieze typhushoer.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk, Lieke is namelijk heel vergevingsgezind, kijk naar haar vriendschap met Amanda die haar verrot gescholden heeft ,de jurk van haar af heeft getrokken en niet te vergeten 2 x in de vijver heeft geflikkerd. Ik ben vast nog iets vergeten.
Was het maar zo.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:38 schreef blomst het volgende:
Die Amanda, oet net of is ze weken weg.
Ik heb geprobeerd het een beetje bij te houden en dat valt niet mee. Nadat ze tijdens een "stroomstoring" van Jaap 600 ceepees hebben afgetroggeld en de nooit betaalde ceepees voor bezoeken en telefoontjes hebben ze er gezamelijk 560. Ze zijn gaan betalen nadat er op de fora vragen werden gesteld en dat heeft de REDAKTIE wrs meegelezen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:33 schreef tipsch het volgende:
200 cp totaal, ben benieuwd. Hij heeft al een tijdje niets meer, me dunkt.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd een beetje bij te houden en dat valt niet mee. Nadat ze tijdens een "stroomstoring" van Jaap 600 ceepees hebben afgetroggeld en de nooit betaalde ceepees voor bezoeken en telefoontjes hebben ze er gezamelijk 560. Ze zijn gaan betalen nadat er opde fora vragen werden gesteld en dat heeft de REDAKTIE wrs meegelezen.
Nu moeten ze nog 200 dokken dus blijft over 460. Ik probeer het bij te houden.
Vergeet het gelekte filmpje niet waarin Natasia Lieke vol in het gezicht slaatquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk, Lieke is namelijk heel vergevingsgezind, kijk naar haar vriendschap met Amanda die haar verrot gescholden heeft ,de jurk van haar af heeft getrokken en niet te vergeten 2 x in de vijver heeft geflikkerd. Ik ben vast nog iets vergeten.
Het al tocch niet zo zijn dat dhdngmw ook nog een heer in de tv uitzendingen verschijnt... asjeblieft laat d'r niet weer een poot tussen de deur krijgen oprotten met die cokesnuiver.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Misschien heeft Quinten er nog wel eentje aan Natasia terug gegeven
namens zijn vriendinnetje ....... ach ja, je kunt altijd blijven dromen
Nee sorry, daar klopt echt al helemaal niets van. Amanda heeft in de tussentijd ook al een aantal keer gebeld en er is nog veel meer besteed. Ik hoop dat tuinfluiter het een beetje heeft bijgehouden.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd het een beetje bij te houden en dat valt niet mee. Nadat ze tijdens een "stroomstoring" van Jaap 600 ceepees hebben afgetroggeld en de nooit betaalde ceepees voor bezoeken en telefoontjes hebben ze er gezamelijk 560. Ze zijn gaan betalen nadat er opde fora vragen werden gesteld en dat heeft de REDAKTIE wrs meegelezen.
Nu moeten ze nog 200 dokken dus blijft over 460. Ik probeer het bij te houden.
Huub heeft ooit een horloge wat Dennix gekocht had aan de PC verdonkeremaand...heeft Huub daar ooit een sanctie voor gehad?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:47 schreef akveor het volgende:
![]()
![]()
Klopt, ik heb het al hersteld. Amanda heeft nog 2 x een CC van Danielle geaccepteerd, totaal nu 360, give or take a few.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:46 schreef tipsch het volgende:
Nee sorry, daar klopt echt al helemaal niets van. Amanda heeft in de tussentijd ook al een aantal keer gebeld. Ik hoop dat tuinfluiter het een beetje heeft bijgehouden.
360 komt volgens mij ook niet de buurt, maar goed. Hopelijk heeft iemand het bijgehouden.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, ik heb het al hesteld. Amanda heeft nog 2 x een CC van Danielle geaccepteerd, totaal nu 360, give and take a few.
Dat horloge had Dennis al heel snel weer terugquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:46 schreef riri het volgende:
[..]
Huub heeft ooit een horloge wat Dennix gekocht had aan de PC verdonkeremaand...heeft Huub daar ooit een sanctie voor gehad?
Via Sharonquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:50 schreef Ceessie het volgende:
[..]
Dat horloge had Dennis al heel snel weer terug
Geen idee en het interressert me ook niet. Voor mij is de regel afblijven van persoonlijke bezittingen altijd al een flauwekul regel geweest. Ik ben bijvoorbeeld voor dat de wannabees 1 vierkante meter ter beschikking te stellen waar ze hun persoonlijke spullen kunnen plaatsen . Waar de rest zonder toestemming moet afblijven. De regel persoonlijk bezit is in leven geroepen om die paupers te beschermen die ze zelf nu overtreden. Dat is mijn punt.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:46 schreef riri het volgende:
[..]
Huub heeft ooit een horloge wat Dennix gekocht had aan de PC verdonkeremaand...heeft Huub daar ooit een sanctie voor gehad?
beker tegen lieke dr kop gekeilt, llieke tegen dr kop gehoekt...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heeft Jaap de kabels van de stereoset eigenlijk bij Brian terug gevraagd?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:50 schreef MissSomebody het volgende:
Jaap druk aan het sporten![]()
[ afbeelding ]
Dan moeten ze het wel te horen krijgen! Ik denk niet dat Amanda dta zelf gaat vertellen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoop toch zo dat Huub en Eric het Amanda vanavond even flink inwrijven,
dat haar moeder en zussen er niet waren. Voorlopig genoeg gezien, slinger
vanavond de streams wel weer aan bij terugkeer A en vertrek van die andere snol.
Dan zal Amanda dat toch eerst moeten vertellen, alleen Brian en Zeur zijn op de hoogte.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoop toch zo dat Huub en Eric het Amanda vanavond even flink inwrijven,
dat haar moeder en zussen er niet waren. Voorlopig genoeg gezien, slinger
vanavond de streams wel weer aan bij terugkeer A en vertrek van die andere snol.
Ja, maar hij heeft ze niet teruggegeven, Jaap kijkt nu TMF.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:52 schreef tipsch het volgende:
Heeft Jaap de kabels van de stereoset eigenlijk bij Brian terug gevraagd?
Dat is ook zo iets vreemd. Wat is de volgende stap... dat Brian al het serviesgoed en bestek gaat verstoppen... Ik heb meer moeite met dat mensen hun stempel proberen te drukken op algemeen bezit dan dat er aan persoonlijke spullen gezeten wordt.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft ze niet teruggegeven, hij kijkt nu TMF.
Caramba, en daar wordt dan niet eens bij ingegrepen?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft ze niet teruggegeven, hij kijkt nu TMF.
Wanneer pleurt die kutzwerver eens op?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:57 schreef beequeen het volgende:
In en Cest in het kantoor. Wanneer gaan ze weer terug naar de goot, samen met die kutzwerver?
[ afbeelding ]
Wat was Jaap's reactie eigenlijk?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
Caramba, en daar wordt dan niet eens bij ingegrepen?
Via de stomerij terug aan de eigenaar...sharon gaf het terug aan Dennix...doet niets af aan dat het in eerste instantie gestolen was.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:50 schreef Ceessie het volgende:
[..]
Dat horloge had Dennis al heel snel weer terug
Beetje lauw, hij heeft samen met Huub, Jaap en Claire snode plannen voor vannacht, komt helemaal goed.quote:
Hier spreekt echte liefde en bescherming uit, wat ben je toch een schat.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:00 schreef akveor het volgende:
Kadootje voor Amanda...
Van een liefhebbende vriend.
Ik hoop het echt. Ze kunnen de TV uitzendingen beter Brian's kooi gaan noemen, zolang he tv momenten blijft regenen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Beetje lauw, hij heeft samen met Huub, Jaap en Claire snode plannen voor vannacht, komt helemaal goed.
Waar het om gaat is dat er een USB-stick gepikt is door Mikey... daar zie ik eigenlijk nog niet eens een probleem. Waar ik wel een probleem in zie is dat die USB stick doorgespeelt lijkt te worden naar Kenneth. Ken jij dat verhaal nog dat er berichtjes op de servers van Brian achterwerden gelaten waar de febo nogal wat tijd heeft ingestoken om dat te onderzoeken? Met als gevolg dat er geen Internet meer is. Wat moet Kenneth met die stick als er geen informatie doorgespeelt mag worden? Dat wringt voor mij de schoen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:00 schreef riri het volgende:
[..]
Via de stomerij terug aan de eigenaar...sharon gaf het terug aan Dennix...doet niets af aan dat het in eerste instantie gestolen was.
Brieven die rondslingeren worden gelezen....ik weet niet hoe het zit met die stick die al voor langere tijd onvindbaar was voor Jaap,Jaap wist al heel lang dat het in handen van andere bewoners terecht zou kunnen zijn gekomen...
Ik weet niet hoe het zit met spullen die kwijt zijn geraakt en door iemand ergens terug worden gevonden.
Ook hadden werklui of schoonmakers het mee kunnen nemen.
Er is vaker persoonlijke post op de computer door andere bewoners gelezen omdat de lezer er makkelijk bij kon...daarop volgde geen waarschuwing of sanctie .
Als het niet bij iemands persoonlijke spullen ligt waarin je gaat rommelen...zoals Huub toen bij Lieke haar brief deed vraag ik me af of je er niets mee mag doen
Ik hoop dat ze meeleest... en weet dat wij dat niet zijn vergeten.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier spreekt echte liefde en bescherming uit, wat ben je toch een schat.![]()
Dat is denk het beste...die persoonlijke spullen op een vaste plaats,kom je daaraan volgt er een sanctie...laat je die spullen achter op een andere plaats of raak je iets kwijt is het aan jezelf te danken dat iemand er iets mee kan doenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Geen idee en het interressert me ook niet. Voor mij is de regel afblijven van persoonlijke bezittingen altijd al een flauwekul regel geweest. Ik ben bijvoorbeeld voor dat de wannabees 1 vierkante meter ter beschikking te stellen waar ze hun persoonlijke spullen kunnen plaatsen . Waar de rest zonder toestemming moet afblijven. De regel persoonlijk bezit is in leven geroepen om die paupers te beschermen die ze zelf nu overtreden. Dat is mijn punt.
Wilde ik ook al zeggen.. Ze kan niet veel gehoord hebben van het Huub kamp iig...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:51 schreef petraa het volgende:
Het jaarfeest moet wel heel gezellig zijn, als je de hele tijd gaat zitten streamen.
Precies... dat schept zoveel meer duidelijkheid dan dit vage gedoe... regels die voor de een gelden gelden niet voor een ander. Ze moeten gewoon een duidelijke lijn trekken. Ik vond dat met die brief van Lieke ook briljant en getuigen van lef. Iets wat ze ook simpel hadden kunnen oplossen door rechtstreeks een brievenbus te maken die bij de febo uitkomt. IPV een simpel postvakje van Palma.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:07 schreef riri het volgende:
[..]
Dat is denk het beste...die persoonlijke spullen op een vaste plaats,kom je daraan volgt er een sanctie...laat je die spullen achter op een andere plaats of raak je iets kwijt is het aan jezelf te danken dat iemand er iets mee kan doen
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:07 schreef beequeen het volgende:
Lachen. Huub wil samen met Johan het singletje gaan beluisteren in de Chill.....Brian, kom maar op met je kabels en snoertjes. Slim van Huub.![]()
![]()
+1quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:13 schreef Starlie het volgende:
Hoop zoooooooooooooo dat Brian vanavond geen enkel oog meer dicht kan doen!!
Staat ie morgen als een dweil in de ring te kickboksen!
Die stokende kutzwerver bemoeit zich er weer mee.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:12 schreef akveor het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat is de volgende stap... als Brian last van het licht heeft draait ie alle peertjes eruit en verstopt deze? Het is krom.
Genoeg potten en pannen in die keuken toch?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die stokende kutzwerver bemoeit zich er weer mee.![]()
Hij zegt tegen Johan: Dat gaat hem niet worden, ze willen Brian wakker houden vannacht en dat willen we voorkomen.
Mèn wat heb ik een hekel aan die klojo.
Wacht maar af Mikey, ze hebben andere plannen, wakker blijven gaat sowieso gebeuren.![]()
![]()
Ja zolang Brian zich de gehele inventaris mag toe eigenen wordt het wel moeilijk. Als ze lawaai gaan maken dan mag Brian waarschijnlijk in een brandkast slapen van de redactie.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wacht maar af Mikey, ze hebben andere plannen, wakker blijven gaat sowieso gebeuren.![]()
![]()
Ik ben er van overtuigd dat Jaap die USB-stick "die hij met zijn leven beschermde" niet zomaar kwijtgeraakt is, en dit gewoon een scriptje is... het zou me niet eens verbazen als hij Palma expres verteld had een USB-stick kwijt te zijn, om te kijken waar het kreng weer zou opduiken.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies... dat schept zoveel meer duidelijkheid dan dit vage gedoe... regels die voor de een gelden gelden niet voor een ander. Ze moeten gewoon een duidelijke lijn trekken. Ik vond dat met die brief van Lieke ook briljant en getuigen van lef. Iets wat ze ook simpel hadden kunnen oplossen door rechtstreeks een brievenbus te maken die bij de febo uitkomt.
Ben je gek, mogelijkheden genoeg, laat dat maar aan Huub en Eric over.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:16 schreef tho_Omas het volgende:
Ja zolang Brian zich de gehele inventaris mag toe eigenen wordt het wel moeilijk. Als ze lawaai gaan maken dan mag Brian waarschijnlijk in een brandkast slapen van de redactie.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:19 schreef Carlaa het volgende:
Zo te zien heeft die gast een hersenbeschadiging opgelopen toen hij tegen die deur aanknalde... of keek ie al zo dom uit zijn ogen?
Je bedoelt JV? Dat laatste danquote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:19 schreef Carlaa het volgende:
Zo te zien heeft die gast een hersenbeschadiging opgelopen toen hij tegen die deur aanknalde... of keek ie al zo dom uit zijn ogen?
op welke van de 9 doel je ?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Wanneer pleurt die kutzwerver eens op?
goh aardig van de oma van sleene dat ze een housedress mag lenenquote:
Ah ja toch. Het mevrouwtje dat aardig door de maand is gevallen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:38 schreef beequeen het volgende:
Aha, anti-Schwarzkopf Mandy in tha house om Brian's haar te vlechten en Mike's kop kaal te scheren.
Soort zoekt soort en dan doel ik niet alleen op Rat&Co, er loopt achter een hele grote vrouwtjes rat rond, je weet wel.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:49 schreef tipsch het volgende:
Trouwens wel weer frappant dat rat Mikey die een heel fout aandeel had de nacht waar Huub boetes heeft gekregen, wel mee mag naar dat K1 gelul.
Wat heel erg vreemd is omdat dit juist de essentie van het spel is... Hoeveel ben jij bereidt op tegeven...?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:45 schreef beequeen het volgende:
Brian tegen Huub: Zoals je weet zijn de zus en moeder van Amanda er niet.
Ze weten het dus wel maar mogen Amanda hier dus niet mee stangen, wat een verrassing.
Twee zelfs! Er is nu ook een Brigitte Flensquote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Soort zoekt soort en dan doel ik niet alleen op Rat&Co, er loopt achter een hele grote vrouwtjes rat rond, je weet wel.
Omdat Del geen zelfbeheersing heeft, moet ze het hele spel ontzien worden.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat heel erg vreemd is omdat dit juist de essentie van het spel is... Hoeveel ben jij bereidt op tegeven...?
Ach Roevka, er klopt inmiddels toch helemaal niks meer in dat hok. Ik probeer maar wat afstand te nemen, kan er toch niks aan veranderen, het gebeurt gewoon en DGK_REDAKTIE heeft schijt aan alles en iedereen, zeker de Lookies. Sans gene krijgen we de ene leugen na de andere voorgeschoteld, ze zoeken het maar uit.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:54 schreef akveor het volgende:
Wat heel erg vreemd is omdat dit juist de essentie van het spel is... Hoeveel ben jij bereidt op tegeven...?
Hoe heet die zaak van haar? Bel ik een maandag of ze Schwarzkopf verkopen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ah ja toch. Het mevrouwtje dat aardig door de maand is gevallen.
wat deed hij fout dan ?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:49 schreef tipsch het volgende:
Trouwens wel weer frappant dat rat Mikey die een heel fout aandeel had de nacht waar Huub boetes heeft gekregen, wel mee mag naar dat K1 gelul.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:57 schreef blomst het volgende:
Huub weet niet dat Amanda haar moeder niet komt, die denkt dat Amanda met haar moeder en zus uit eten gaat.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:45 schreef beequeen het volgende:
Brian tegen Huub: Zoals je weet zijn de zus en moeder van Amanda er niet.
Ze weten het dus wel maar mogen Amanda hier dus niet mee stangen, wat een verrassing.
Geen flauw ideequote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Hoe heet die zaak van haar? Bel ik een maandag of ze Schwarzkopf verkopen.
Je hebt gelijk, dat zei hij net. Mamanda en Danielle zouden alleen de laatste 3 uur aanwezig zijn, zonder de rest. Huub weet het idd niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:57 schreef blomst het volgende:
Huub weet niet dat Amanda haar moeder niet komt, die denkt dat Amanda met haar moeder en zus uit eten gaat.
http://www.hairworx.nl/quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Hoe heet die zaak van haar? Bel ik een maandag of ze Schwarzkopf verkopen.
quote:hairworx wordt de nieuwe kapper van de gouden kooi!!
Vanaf December 2007 gaat Hairworx het haar van de deelnemers aan de Gouden Kooi verzorgen.
Wekelijks zal Mandy Smulders van Hairworx samen met enkele medewerkers, de deelnemers er als echte glamourmiljonairs uit laten zien.
Kijken dus op Rtl 5!
Ja, nou ben ik helemaal confuus hoor. Ik kom ook nog maar net binnen vallen. Ik heb nog niet eens mijn schoenen uitquote:
Ahaaa. Dan zijn we nu weer onconfuustquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat zei hij net. Mamanda en Danielle zouden alleen de laatste 3 uur aanwezig zijn, zonder de rest. Huub weet het idd niet.
woohoo!!!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:23 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Bedoel je niet 'in te neuzen'?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:08 schreef blomst het volgende:
Rusvrouw is bezig Huub in te palmen.
Grappig als ze het andersom zou doenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:38 schreef beequeen het volgende:
Aha, anti-Schwarzkopf Mandy in tha house om Brian's haar te vlechten en Mike's kop kaal te scheren.
Ze gaan geen Idols kijken. Om de anderen te pesten.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:10 schreef Scandalous het volgende:
[..]
woohoo!!!![]()
![]()
![]()
![]()
(of gaan ze idols kijken)
Ik denk dat het een latertje gaat worden vannachtquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:19 schreef Nostalgist het volgende:
Zou er dan toch eindelijk terror op Brian en Amanda komen ? Ik hoop het van ganscher harte....
Yep, die is binnen een paar maanden kaal.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:19 schreef mootie het volgende:
Vertel me niet dat ze Mike weer een haarkleur geven?
Hij heeft haar gewoon door. Zij zit daar om hem in te palmen....gaat hem niet worden.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:22 schreef Nostalgist het volgende:
Huub slijmt weer lekker met de russin.... Ze geeft weinig sjoege
Mikey probeert gewoon krampachtig een soort Brian te zijn en stoere taal uit te kramen. Jammer dat het een faler is.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:08 schreef Starlie het volgende:
Tjonge jonge.. Mikey praat over z'n hond alsof het een hyena is.. Kaakkracht dit en dat.. blablabla.. Tuurlijk mikey... die hond blaft gewoon teveel..
Kansloos gesprekquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft haar gewoon door. Zij zit daar om hem in te palmen....gaat hem niet worden.![]()
Tijd niet gezien, WB.
Als Nederlander zijnde weet Huub er meer van dan Christina. Ik noem haar niet voor niets "nitwitrussin". (gejat van Cc).quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:28 schreef Nostalgist het volgende:
Huub begint een gesprek over de russische staatsgeschiedenis. Geloof niet dat de russin er iets van snapt....
Geweldige fotosoepcap.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:38 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
You are allways on my miiind..
Graag, ze begint nu weer tegen Mandy over Claire. Claire heeft 3 hersencellen zegt ze.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:39 schreef STAP01 het volgende:
Is het al tijd voor Selene om op te rotten!
Wat zij in de kooi doet is voor mij nog altijd een raadsel.. Thuis te weinig aandacht?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:39 schreef STAP01 het volgende:
Is het al tijd voor Selene om op te rotten!
quote:
Wat een asociale kopquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:55 schreef Starlie het volgende:
[..]
Hahaha met zo'n achterlijke harses, moet het voor yuri helemaal gaan jeuken om 'm in elkaar te rossen!
Ik denk dat hij morgen een flinke hoofdpijn heeft! En dat Amanda niet over dat koppie moet aaien!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een asociale kop![]()
Doet het niet zeer de eerste dag, dat strakke invlechten?
Tuurlijk wel en nu nog de hele nacht terror, me like.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:56 schreef mootie het volgende:
Wat een asociale kop![]()
Doet het niet zeer de eerste dag, dat strakke invlechten?
coolio gangsta Brian....quote:
Lag ook al in een deuk.Wat een gasten voor Amanda, alleen maar een paar verloren kooi gangers.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:07 schreef noekje het volgende:
Oh en toch even met terugwerkende kracht.
Lieke en Natasia![]()
![]()
Ik had graag een vlieg op de muur geweest daar, wat zal dat een knalfuif geweest zijn. En nu zitten ze met zijn allen gezellig aan de dis.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:07 schreef noekje het volgende:
Oh en toch even met terugwerkende kracht.
Lieke en Natasia![]()
![]()
Rare gang van zaken daar. Maar Brain zal later ongetwijfeld wel worden gestraft door het krijgen van een of andere dodelijke ziektequote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die deuren schijnen ¤ 1200,- te kosten. Het vreemde is dat Huub direct zei dat hij de plasma moet vergoeden. Ik heb Brian nog nooit gehoord over het vergoeden van de deuren, jij wel?
Niederlands ies moeilijk, ies niet mijn moedertaal maar wel saxy.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:23 schreef Kinga het volgende:
Ook als ze nederlands praten versta ik er geen bal van. Kan er ondertiteling komen op de streams?
gelukkig zegt Huub dat hij beloofd heeft om monogaam te zijn en dat echt wil blijven....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:22 schreef schatje het volgende:
Het is ook weer zo'n achterlijk script dat gedoe met Christana. Uiteindelijk strijken Brian en Amanda weer met de eer omdat Huub weer heeft gehapt.
Jaaaaaa die indruk had ik ook. De manier waarop hij okaaaay okaaaaay zei!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:25 schreef STAP01 het volgende:
Eric weet meer dan hij toegeeft! Ik zie het aan m
Waarover? heb geen streamsquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:25 schreef STAP01 het volgende:
Eric weet meer dan hij toegeeft! Ik zie het aan m
Om de rest te zieken, die willen Idols kijken.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:29 schreef mazaru het volgende:
Joepie! Gaan ze film kijken vanavond?
Huub had het over Amanda's acht uur. Eric zei dat mama en zus er niet bij waren. Toen zei Huub dat Amanda de laatste 3 uur met mama en zus zou doorbrengen.quote:
Dat Mamanda en Danielle er niet zijn voor de 8 uur van Amanda, wrs mag hij niks zeggen. Dat is zooooooo zielig voor Amanda en gaat ze flippen, dat kunnen we natuurlijk niet hebben, hè FEBO?quote:
Ja, maar dat is precies waar Brian en Amanda op uit zijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:27 schreef Desii het volgende:
[..]
misschien zoenen, maar dan in overleg met Claire
Wie scheert Brian's oksels eigenlijk nu Natasja dat niet meer kan doen?!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:22 schreef beequeen het volgende:
Als je Brian zo ziet liggen zou je zeggen dat zijn laatste uur geslagen heeft. Een mens blijft hopen.![]()
[ afbeelding ]
Waar heb ik dat toch eerder gehoord....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:27 schreef Desii het volgende:
[..]
gelukkig zegt Huub dat hij beloofd heeft om monogaam te zijn en dat echt wil blijven....
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub had het over Amanda's acht uur. Eric zei dat mama en zus er niet bij waren. Toen zei Huub dat Amanda de laatste 3 uur met mama en zus zou doorbrengen.
Daarop staarde Eric Huub aan en zei 3 keer okaaaaaay okaaaaaaaaaaay okaaaaaaaaaay......
Tnxquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat Mamanda en Danielle er niet zijn voor de 8 uur van Amanda, wrs mag hij niks zeggen. Dat is zooooooo zielig voor Amanda en gaat ze flippen, dat kunnen we natuurlijk niet hebben, hè FEBO?
Houdt Huub zich nou van de domme? In opdracht, hoe zit dat?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub had het over Amanda's acht uur. Eric zei dat mama en zus er niet bij waren. Toen zei Huub dat Amanda de laatste 3 uur met mama en zus zou doorbrengen.
Daarop staarde Eric Huub aan en zei 3 keer okaaaaaay okaaaaaaaaaaay okaaaaaaaaaay......
En ze wordt ook niet helemaal naar Tilburg gebracht, dus vuilniszakken zijn ook geen optiequote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:50 schreef schatje het volgende:
Nadia heeft de koffer van Selene. Ze is echt heel boos.
Ze heeft al de koffer van Eric gepakt. De Rus en Brian vinden dat een prima idee.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:50 schreef schatje het volgende:
Nadia heeft de koffer van Selene. Ze is echt heel boos.
Alleen weet Eric het al.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze heeft al de koffer van Eric gepakt. De Rus en Brian vinden dat een prima idee.
Rus: En dan zet je hem gewoon bij het grof vuil
Ik hoorde hem alleen nog zeggen dat het jammerdebammer voor Selene is en dat ze dat ding niet mee kreegquote:
Je weetzzzzzz, het is Huub maar, geen kindje van God.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:53 schreef Desii het volgende:
Heeft Brian zijn cp al betaald....
nee hé!!
Huub, niet betalen voor dit telefoontje aan Syllie
Oh, dat heb ik gemist.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoorde hem alleen nog zeggen dat het jammerdebammer voor Selene is en dat ze dat ding niet mee kreeg
Yepquote:
Fantastisch idee weer.Hebben ze nou nooit iets nieuws meer.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:27 schreef Desii het volgende:
[..]
gelukkig zegt Huub dat hij beloofd heeft om monogaam te zijn en dat echt wil blijven....
'om zeker te weten dat ze dit niet als excuus gaat gebruiken om toch te moeten blijven??quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:53 schreef schatje het volgende:
Waarom staat Eric zijn koffer af?
Amanda zit nu naast Kenneth.Slimme slimme Huub.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:06 schreef mazaru het volgende:
Huub zegt dat de bokshandschoenen zijn verstopt.
Jaap zegt: Pas op he! Amanda hoort alles
Huub: Amanda zit niet achter de computer hoor, die zit nu met haar moeder en haar zus
Het wordt helemaal niets meer. Amanda weet nu alles. Ik laat er de streams niet voor aan staan.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Amanda zit nu naast Kenneth.Slimme slimme Huub.
Na! Ik zat het net te denken!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:08 schreef Guuskeee het volgende:
als ik eric was wachtte ik tot ze alles ingepakt had en dan zeggen: "sorry, i changed my mind" de koffer pakken en leeggooien voor dr ogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |