Genoeg potten en pannen in die keuken toch?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die stokende kutzwerver bemoeit zich er weer mee.![]()
Hij zegt tegen Johan: Dat gaat hem niet worden, ze willen Brian wakker houden vannacht en dat willen we voorkomen.
Mèn wat heb ik een hekel aan die klojo.
Wacht maar af Mikey, ze hebben andere plannen, wakker blijven gaat sowieso gebeuren.![]()
![]()
Ja zolang Brian zich de gehele inventaris mag toe eigenen wordt het wel moeilijk. Als ze lawaai gaan maken dan mag Brian waarschijnlijk in een brandkast slapen van de redactie.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wacht maar af Mikey, ze hebben andere plannen, wakker blijven gaat sowieso gebeuren.![]()
![]()
Ik ben er van overtuigd dat Jaap die USB-stick "die hij met zijn leven beschermde" niet zomaar kwijtgeraakt is, en dit gewoon een scriptje is... het zou me niet eens verbazen als hij Palma expres verteld had een USB-stick kwijt te zijn, om te kijken waar het kreng weer zou opduiken.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies... dat schept zoveel meer duidelijkheid dan dit vage gedoe... regels die voor de een gelden gelden niet voor een ander. Ze moeten gewoon een duidelijke lijn trekken. Ik vond dat met die brief van Lieke ook briljant en getuigen van lef. Iets wat ze ook simpel hadden kunnen oplossen door rechtstreeks een brievenbus te maken die bij de febo uitkomt.
Ben je gek, mogelijkheden genoeg, laat dat maar aan Huub en Eric over.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:16 schreef tho_Omas het volgende:
Ja zolang Brian zich de gehele inventaris mag toe eigenen wordt het wel moeilijk. Als ze lawaai gaan maken dan mag Brian waarschijnlijk in een brandkast slapen van de redactie.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:19 schreef Carlaa het volgende:
Zo te zien heeft die gast een hersenbeschadiging opgelopen toen hij tegen die deur aanknalde... of keek ie al zo dom uit zijn ogen?
Je bedoelt JV? Dat laatste danquote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:19 schreef Carlaa het volgende:
Zo te zien heeft die gast een hersenbeschadiging opgelopen toen hij tegen die deur aanknalde... of keek ie al zo dom uit zijn ogen?
op welke van de 9 doel je ?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Wanneer pleurt die kutzwerver eens op?
goh aardig van de oma van sleene dat ze een housedress mag lenenquote:
Ah ja toch. Het mevrouwtje dat aardig door de maand is gevallen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:38 schreef beequeen het volgende:
Aha, anti-Schwarzkopf Mandy in tha house om Brian's haar te vlechten en Mike's kop kaal te scheren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |