Geen flauw ideequote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Hoe heet die zaak van haar? Bel ik een maandag of ze Schwarzkopf verkopen.
Je hebt gelijk, dat zei hij net. Mamanda en Danielle zouden alleen de laatste 3 uur aanwezig zijn, zonder de rest. Huub weet het idd niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:57 schreef blomst het volgende:
Huub weet niet dat Amanda haar moeder niet komt, die denkt dat Amanda met haar moeder en zus uit eten gaat.
http://www.hairworx.nl/quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Hoe heet die zaak van haar? Bel ik een maandag of ze Schwarzkopf verkopen.
quote:hairworx wordt de nieuwe kapper van de gouden kooi!!
Vanaf December 2007 gaat Hairworx het haar van de deelnemers aan de Gouden Kooi verzorgen.
Wekelijks zal Mandy Smulders van Hairworx samen met enkele medewerkers, de deelnemers er als echte glamourmiljonairs uit laten zien.
Kijken dus op Rtl 5!
Ja, nou ben ik helemaal confuus hoor. Ik kom ook nog maar net binnen vallen. Ik heb nog niet eens mijn schoenen uitquote:
Ahaaa. Dan zijn we nu weer onconfuustquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat zei hij net. Mamanda en Danielle zouden alleen de laatste 3 uur aanwezig zijn, zonder de rest. Huub weet het idd niet.
woohoo!!!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:23 schreef beequeen het volgende:
Jaap is boos omdat hij geen muziek heeft tijdens het sporten, Brian heeft de kabels gejat. Jaap is zo pissed dat hij de hele nacht B en A wakker wil houden, Huub zegt dat het hokje toestemming heeft gegeven, alles mag. Dat wordt een feestje vannacht.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Bedoel je niet 'in te neuzen'?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:08 schreef blomst het volgende:
Rusvrouw is bezig Huub in te palmen.
Grappig als ze het andersom zou doenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:38 schreef beequeen het volgende:
Aha, anti-Schwarzkopf Mandy in tha house om Brian's haar te vlechten en Mike's kop kaal te scheren.
Ze gaan geen Idols kijken. Om de anderen te pesten.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:10 schreef Scandalous het volgende:
[..]
woohoo!!!![]()
![]()
![]()
![]()
(of gaan ze idols kijken)
Ik denk dat het een latertje gaat worden vannachtquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:19 schreef Nostalgist het volgende:
Zou er dan toch eindelijk terror op Brian en Amanda komen ? Ik hoop het van ganscher harte....
Yep, die is binnen een paar maanden kaal.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:19 schreef mootie het volgende:
Vertel me niet dat ze Mike weer een haarkleur geven?
Hij heeft haar gewoon door. Zij zit daar om hem in te palmen....gaat hem niet worden.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:22 schreef Nostalgist het volgende:
Huub slijmt weer lekker met de russin.... Ze geeft weinig sjoege
Mikey probeert gewoon krampachtig een soort Brian te zijn en stoere taal uit te kramen. Jammer dat het een faler is.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:08 schreef Starlie het volgende:
Tjonge jonge.. Mikey praat over z'n hond alsof het een hyena is.. Kaakkracht dit en dat.. blablabla.. Tuurlijk mikey... die hond blaft gewoon teveel..
Kansloos gesprekquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft haar gewoon door. Zij zit daar om hem in te palmen....gaat hem niet worden.![]()
Tijd niet gezien, WB.
Als Nederlander zijnde weet Huub er meer van dan Christina. Ik noem haar niet voor niets "nitwitrussin". (gejat van Cc).quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:28 schreef Nostalgist het volgende:
Huub begint een gesprek over de russische staatsgeschiedenis. Geloof niet dat de russin er iets van snapt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |