Alleen weet Eric het al.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze heeft al de koffer van Eric gepakt. De Rus en Brian vinden dat een prima idee.
Rus: En dan zet je hem gewoon bij het grof vuil
Ik hoorde hem alleen nog zeggen dat het jammerdebammer voor Selene is en dat ze dat ding niet mee kreegquote:
Je weetzzzzzz, het is Huub maar, geen kindje van God.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:53 schreef Desii het volgende:
Heeft Brian zijn cp al betaald....
nee hé!!
Huub, niet betalen voor dit telefoontje aan Syllie
Oh, dat heb ik gemist.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoorde hem alleen nog zeggen dat het jammerdebammer voor Selene is en dat ze dat ding niet mee kreeg
Yepquote:
Fantastisch idee weer.Hebben ze nou nooit iets nieuws meer.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:27 schreef Desii het volgende:
[..]
gelukkig zegt Huub dat hij beloofd heeft om monogaam te zijn en dat echt wil blijven....
misschien zoenen, maar dan in overleg met Claire
'om zeker te weten dat ze dit niet als excuus gaat gebruiken om toch te moeten blijven??quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:53 schreef schatje het volgende:
Waarom staat Eric zijn koffer af?
Amanda zit nu naast Kenneth.Slimme slimme Huub.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:06 schreef mazaru het volgende:
Huub zegt dat de bokshandschoenen zijn verstopt.
Jaap zegt: Pas op he! Amanda hoort alles
Huub: Amanda zit niet achter de computer hoor, die zit nu met haar moeder en haar zus
Het wordt helemaal niets meer. Amanda weet nu alles. Ik laat er de streams niet voor aan staan.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Amanda zit nu naast Kenneth.Slimme slimme Huub.
Na! Ik zat het net te denken!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:08 schreef Guuskeee het volgende:
als ik eric was wachtte ik tot ze alles ingepakt had en dan zeggen: "sorry, i changed my mind" de koffer pakken en leeggooien voor dr ogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |