Vergeet het gelekte filmpje niet waarin Natasia Lieke vol in het gezicht slaatquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk, Lieke is namelijk heel vergevingsgezind, kijk naar haar vriendschap met Amanda die haar verrot gescholden heeft ,de jurk van haar af heeft getrokken en niet te vergeten 2 x in de vijver heeft geflikkerd. Ik ben vast nog iets vergeten.
Het al tocch niet zo zijn dat dhdngmw ook nog een heer in de tv uitzendingen verschijnt... asjeblieft laat d'r niet weer een poot tussen de deur krijgen oprotten met die cokesnuiver.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Misschien heeft Quinten er nog wel eentje aan Natasia terug gegeven
namens zijn vriendinnetje ....... ach ja, je kunt altijd blijven dromen
Nee sorry, daar klopt echt al helemaal niets van. Amanda heeft in de tussentijd ook al een aantal keer gebeld en er is nog veel meer besteed. Ik hoop dat tuinfluiter het een beetje heeft bijgehouden.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd het een beetje bij te houden en dat valt niet mee. Nadat ze tijdens een "stroomstoring" van Jaap 600 ceepees hebben afgetroggeld en de nooit betaalde ceepees voor bezoeken en telefoontjes hebben ze er gezamelijk 560. Ze zijn gaan betalen nadat er opde fora vragen werden gesteld en dat heeft de REDAKTIE wrs meegelezen.
Nu moeten ze nog 200 dokken dus blijft over 460. Ik probeer het bij te houden.
Huub heeft ooit een horloge wat Dennix gekocht had aan de PC verdonkeremaand...heeft Huub daar ooit een sanctie voor gehad?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:47 schreef akveor het volgende:
FF OT en weer over de USB stick.
Huub kreeg een waarschuwing (Geen boete toch?) omdat hij stiekum Lieke's brief heeft gelezen en zij daarover gebeld heeft.
Er lijkt dus pas iets gedaan kunnen worden als Jaap weet dat Mikey die USB stick heeft gejat en dit door kan bellen.
Dus de trend is dat je aan persoonlijke bezittingen mag komen als de ander het maar niet merkt. Dus Jaap moet op de een of de ander manier op de hoogte gebracht worden.
Vreemd is natuurlijk dat die regel ingesteld is voor die paupers en zij deze nu zelf overtreden. Lijkt me een mooie gelegenheid om de regel: Afblijven van privé bezittingen uit het 'regelboek' te schrappen.
Let the terror begin....![]()
![]()
![]()
Klopt, ik heb het al hersteld. Amanda heeft nog 2 x een CC van Danielle geaccepteerd, totaal nu 360, give or take a few.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:46 schreef tipsch het volgende:
Nee sorry, daar klopt echt al helemaal niets van. Amanda heeft in de tussentijd ook al een aantal keer gebeld. Ik hoop dat tuinfluiter het een beetje heeft bijgehouden.
360 komt volgens mij ook niet de buurt, maar goed. Hopelijk heeft iemand het bijgehouden.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, ik heb het al hesteld. Amanda heeft nog 2 x een CC van Danielle geaccepteerd, totaal nu 360, give and take a few.
Dat horloge had Dennis al heel snel weer terugquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:46 schreef riri het volgende:
[..]
Huub heeft ooit een horloge wat Dennix gekocht had aan de PC verdonkeremaand...heeft Huub daar ooit een sanctie voor gehad?
Via Sharonquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:50 schreef Ceessie het volgende:
[..]
Dat horloge had Dennis al heel snel weer terug
Geen idee en het interressert me ook niet. Voor mij is de regel afblijven van persoonlijke bezittingen altijd al een flauwekul regel geweest. Ik ben bijvoorbeeld voor dat de wannabees 1 vierkante meter ter beschikking te stellen waar ze hun persoonlijke spullen kunnen plaatsen . Waar de rest zonder toestemming moet afblijven. De regel persoonlijk bezit is in leven geroepen om die paupers te beschermen die ze zelf nu overtreden. Dat is mijn punt.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:46 schreef riri het volgende:
[..]
Huub heeft ooit een horloge wat Dennix gekocht had aan de PC verdonkeremaand...heeft Huub daar ooit een sanctie voor gehad?
beker tegen lieke dr kop gekeilt, llieke tegen dr kop gehoekt...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk, Lieke is namelijk heel vergevingsgezind, kijk naar haar vriendschap met Amanda die haar verrot gescholden heeft ,de jurk van haar af heeft getrokken en niet te vergeten 2 x in de vijver heeft geflikkerd. Ik ben vast nog iets vergeten.
Heeft Jaap de kabels van de stereoset eigenlijk bij Brian terug gevraagd?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:50 schreef MissSomebody het volgende:
Jaap druk aan het sporten![]()
[ afbeelding ]
Dan moeten ze het wel te horen krijgen! Ik denk niet dat Amanda dta zelf gaat vertellen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoop toch zo dat Huub en Eric het Amanda vanavond even flink inwrijven,
dat haar moeder en zussen er niet waren. Voorlopig genoeg gezien, slinger
vanavond de streams wel weer aan bij terugkeer A en vertrek van die andere snol.
Dan zal Amanda dat toch eerst moeten vertellen, alleen Brian en Zeur zijn op de hoogte.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoop toch zo dat Huub en Eric het Amanda vanavond even flink inwrijven,
dat haar moeder en zussen er niet waren. Voorlopig genoeg gezien, slinger
vanavond de streams wel weer aan bij terugkeer A en vertrek van die andere snol.
Ja, maar hij heeft ze niet teruggegeven, Jaap kijkt nu TMF.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:52 schreef tipsch het volgende:
Heeft Jaap de kabels van de stereoset eigenlijk bij Brian terug gevraagd?
Dat is ook zo iets vreemd. Wat is de volgende stap... dat Brian al het serviesgoed en bestek gaat verstoppen... Ik heb meer moeite met dat mensen hun stempel proberen te drukken op algemeen bezit dan dat er aan persoonlijke spullen gezeten wordt.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft ze niet teruggegeven, hij kijkt nu TMF.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |