abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56766873


Vorige delen:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 |

Alle Openingspost van de Grand Prix van 2008 tot nu toe:

Nog geen verreden Grand Prix'

F1 nieuws portal:
- NewsNow
- NewsNow NL
- Formule 1 Race Report
- F1 Racing
- F1 Today
- Race Freaks
- F1 Freaks (under construction)

Onze boyz:
- Albers
- Doornbos
- Van der Garde

Official F1 Sites:
- Formula1
- FIA
- Live Timing

Teams:
- McLaren
- Renault
- Ferrari
- Honda
- BMW Sauber
- Toyota
- RedBull Racing
- Williams
- Scuderia Toro Rosso
- Force India
- Super Aguri F1

Sporting Regulations

[PDF] 2007 sporting regulations - F1
[PDF] 2008 sporting regulations - F1

Testschema




Wie staan er aankomend seizoen aan de start

Ferrari
1. Kimi Räikkönen
2. Felipe Massa

BMW Sauber
3. Nick Heidfeld
4. Robert Kubica

Renault
5. Fernando Alonso
6. Nelson Piquet

Williams
7. Nico Rosberg
8. Kazuki Nakajima

Red Bull Racing
9. David Coulthard
10. Mark Webber

Toyota
11. Jarno Trulli
12. Timo Glock

Scuderia Toro Rosso
14. Sebastien Bourdais
15. Sebastian Vettel

Honda
16. Jenson Button
17. Rubens Barrichello

Super Aguri
18. Takuma Sato*
19. Anthony Davidson*

Force India
20. Adrian Sutil
21. Giancarlo Fisichella

McLaren Mercedes
22. Lewis Hamilton
23. Heikki Kovalainen

* Nog niet bevestigd

De voorlopige kalender met 18 races.
quote:
16 March Australia
23 March Malaysia
6 April Bahrain
27 April Spain
11 May Turkey
25 May Monaco
8 June Canada *
22 June France
6 July Great Britain
20 July Germany
3 August Hungary
24 August** Europe ***
7 September Belgium
14 September Italy
28 September** Singapore
12 October Japan
19 October China
2 November Brazil

* Provisional.
** Subject to circuit approval.
*** The 2008 European Grand Prix will take place in Valencia.
*wijzigingen onder voorbehoud
Fok!Sport F1manager

De OP is hier te vinden

[ Bericht 4% gewijzigd door HPoi op 16-02-2008 10:58:45 ]
pi_56766942
Laatste post uit topic deel 29:
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 10:44 schreef HPoi het volgende:
Singapore ticket chaos continues
An emergency meeting convened
15/02/08 14:14

Potential spectators of the inaugural Singapore Grand Prix night race endured another day of frustration on Friday.

70,000 tickets went on sale on Thursday, but the local The Straits Times described the performance of Singapore's ticketing procedures as 'complete chaos', as fervent patrons in some cases tried several times to book a seat - by phone, internet and in person - before giving up.

The problems led Singapore's ministry of trade and industry to issue a statement of concern on Thursday evening. But when the chaos resumed on Friday, the race's organiser, Singapore GP, convened an emergency meeting.

The first Singapore Grand Prix will take place in the Asian city-state's Marina Bay area on 28 September.

BRON: http://en.f1-live.com/f1/(...)l/080215141431.shtml
pi_56766960
Wat info over de nieuwe neus die Ferrari gaat testen.

pi_56767220
tvp met foto.
Weet niet wat voor F1 bak het is, maar het is er wel 1tje. (toch?)

  zaterdag 16 februari 2008 @ 11:30:22 #5
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_56767427


Het blijven fascinerende wieldoppen.
pi_56767968
tvp
Calm down, please!
  zaterdag 16 februari 2008 @ 12:07:15 #7
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_56768103
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 11:14 schreef SimtekF1 het volgende:
tvp met foto.
Weet niet wat voor F1 bak het is, maar het is er wel 1tje. (toch?)

[ afbeelding ]
Ik denk eerder een oude F2 wagen. Maar ook ik ben daar niet zeker van.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_56768125
TVP met enigzins nieuwswaardig feitje:
quote:
Stepney gaat zich verdedigen voor FIA

15 Februari, 18:08 | Ex-Ferrari werknemer Nigel Stepney zal op 7 maart 2008 een verklaring af moeten leggen over zijn rol in het spionageschandaal van 2007. De Engelsman heeft de kans zich te verdedigen voordat er straffen worden uitgedeeld. Stepney wordt ervan beschuldigd vertrouwelijke informatie doorgespeeld te hebben aan McLaren. Het ging hierbij om een grote hoeveelheid technische informatie van de Ferrari-bolide.
Op 7 maart heeft Stepney de mogelijkheid zijn kant van het verhaal aan de juridische afdeling van de FIA te vertellen. FIA-president Max Mosley wil naast Stepney ook Mike Coughlan van McLaren een verklaring af laten leggen. Mosley zegt hierover het volgende tegenover autosport.com: “Het is een juridisch principe dat niemand bestraft kan worden als hij nog niet de kans heeft gehad zichzelf te verdedigen. Iedereen is onschuldig totdat het tegendeel is bewezen”.

Stepney liet via een advocaat weten zich verheugd te hebben op dit nieuws. “De heer Stepney kijkt erg uit naar deze mogelijkheid om zijn kant van het verhaal aan juristen te vertellen. Hij is blij dat hij eindelijk de kans krijgt zich te verdedigen, zodat hij een einde kan maken aan alle onwaarheden in deze zaak”.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 12:10:52 #9
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_56768167
Eigenlijk geen F1 vraagje, maar ik vroeg het me plots af: zijn de Masters of Formula 3 definitief verdwenen van Zandvoort?
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_56769292
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 11:14 schreef SimtekF1 het volgende:
tvp met foto.
Weet niet wat voor F1 bak het is, maar het is er wel 1tje. (toch?)
Ferrari 1965/1967?

Where facts are few, experts are many.
pi_56769420
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 12:10 schreef 4-elements het volgende:
Eigenlijk geen F1 vraagje, maar ik vroeg het me plots af: zijn de Masters of Formula 3 definitief verdwenen van Zandvoort?
Op de F3 series site staat maar 1 race voor Zandvoort en die is in het weekend van de DTM. Ook in het Zandvoort menu is het niet terug te vinden.
Where facts are few, experts are many.
pi_56770417
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 10:54 schreef ElmarO het volgende:
Wat info over de nieuwe neus die Ferrari gaat testen.

[ afbeelding ]
En is dat niet gewoon heel sneaky een manier om (gedeeltelijk) gebruik te maken van het verboden "ground effect" vraag ik me af?
pi_56770503
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 14:24 schreef NED het volgende:
En is dat niet gewoon heel sneaky een manier om (gedeeltelijk) gebruik te maken van het verboden "ground effect" vraag ik me af?
Dat ground effect heeft toch te maken met de afstelhoogte van de auto?
Where facts are few, experts are many.
pi_56770704
Niet alleen dat. Dat zorgde voor een vacuum onder de auto. Ik kan me voorstellen dat als die vleugel van Ferrari goed zn werk doet dat er wellicht ook sprake kán zijn van een min of meer vacuum onder de voorkant van de auto.

Of denk ik nou aerodynamisch helemaal verkeerd?
pi_56773040
Ik weet niet of jullie dit topic op een ander forum al eens gezien hebben, maar daar staan heel veel mooie en ouwe foto's over F1 op.

Ik dacht ik zeg het even, wellicht dat jullie het al gezien hadden en misschien sommigen ook niet.

Er staat iig erg gave foto's tussen. Absoluut een kijkje waard

Sorry voor de offtopic
pi_56773317
langs de baan op 3 feb Barcelona:

klik

klik

klik
Calm down, please!
pi_56775568
Ik heb nu al zin in regen
  zaterdag 16 februari 2008 @ 19:26:22 #19
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_56775735
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 12:10 schreef 4-elements het volgende:
Eigenlijk geen F1 vraagje, maar ik vroeg het me plots af: zijn de Masters of Formula 3 definitief verdwenen van Zandvoort?
Dat vroeg ik mij ook af.., maar ik vrees met dank aan de boomvrienden dat er geen Masters of F3 in zandvoort meer zijn.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_56776154
quote:
Honda vindt kritieke bugs in software McLaren ECU

Honda zou kritieke fouten, zogenaamde bugs, hebben gevonden in de software van de McLaren Engine Controlling Unit die vanaf dit jaar verplicht zal zijn. De fout zorgt ervoor dat de teams een speciale mode kunnen activeren die het verbod op hulpmiddelen als Traction Control en Launch Control compenseert.

Volgens de geruchten gaat het om een combinatie van drie toetsen die er voor zouden zorgen dat de de speciale mode geactiveerd zou worden. Toyota coureur Jarno Trulli liet eerder al openlijk blijken te twijfelen aan de eerlijkheid van het systeem.

Het gerucht dook gisteren plotseling op enkele sites en fora en zou inmiddels door de FIA onderzocht worden, McLaren zelf zou ook al op de hoogte zijn gebracht van de fouten in de software van haar ECU. Die software wordt overigens geleverd door Microsoft waardoor er al snel werd gegrapt over CTRL + ALT + DELETE als de combinatie van toetsen.

Ondertussen blijft Ferrari meer informatie verzamelen over de McLaren ECU, met een zogenaamd parallel systeem. Ferrari zou zowel de McLaren ECU als de Magneti Marelli ECU van vorig seizoen naast elkaar gebruiken om zo een goede vergelijking te kunnen maken en het te optimaliseren naar de eigen wensen.

Als het gerucht waar blijkt te zijn dient de FIA uiteraard snel stappen te ondernemen, McLaren en Microsoft hebben nog ongeveer twee weken voordat de definitieve ECU aan de teams geleverd zal worden begin maart.

bron: www.f1racestart.nl
CTRL+ALT+DEL
Nouja, het is maar te hopen dat ze het op tijd opgelost krijgen denk ik
pi_56776174
En ik zit nog eens te denken....... zou eht niet zomaar kunnen zijn dat McLaren dat er expres ingebouwd heeft en dan niets tegen de andere teams daarover zegt zodat zij zelf daar hun voordeel mee kunnen doen?
pi_56776921
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 19:46 schreef NED het volgende:
En ik zit nog eens te denken....... zou eht niet zomaar kunnen zijn dat McLaren dat er expres ingebouwd heeft en dan niets tegen de andere teams daarover zegt zodat zij zelf daar hun voordeel mee kunnen doen?
Als je zo gaat denken kan je ook zeggen dat McLaren nu bij ieder team een spion heeft. Ieder team heeft namelijk een medewerker van McLaren rondlopen voor die ECU.
pi_56789428
Een beetje offtopic
quote:
Danica Patrick in sexy bikini voor SI Swimsuit
Geschreven door Erik Boesten
zondag 17 februari 2008 - 11:38

Danica Patrick is misschien wel de snelste vrouw ter wereld. Ze is pas de vierde vrouw die zich überhaupt heeft gekwalificeerd voor de legendarische Indianapolis 500.



Tijdens de 89e editie van de Indianapolis 500 in 2005, reed ze kort voor het einde van de race nog op kop. Om benzine te sparen moest ze langzamer gaan rijden, en belande ze uiteindelijk op de vierde plaats. Een opmerkelijk resultaat, mede door dat ze tijdens een pitstop haar motor liet afslaan, en tijdens de race spinde. Door deze spin moest ze een keer extra naar haar pitbox om de voorkant van de wagen te laten maken.



Danica had tijdens de race een niet te onderschatten gewichtvoordeel, met haar 46 kilo woog de toenmalige 23 jarige rond de 15 kilo minder dan haar lichtste mannelijke concurrent, Helio Castroneves. Dit gewichtvoordeel zou volgens insiders een voordeel van meer dan een halve seconde per ronde opleveren.



In 2008 presenteert zich Danica eens van een hele ander kant, nauwelijks racekleding maar daarvoor veel naakte huid en sexy bikini’s, zo staat ze in de nieuwste editie van SI Swimsuits van Sport Illustrated. Voor dit jaarlijks hoogglans Girls Magazine heeft de mooie IRL amazone Danica Patrick zich bijna helemaal uitgetrokken, en laat zich fotograferen in sexy bikini’s.

Voor één keer eens geen foto's van Danica in een auto, maar van Danica in bikini.



bron: www.autosportzone.nl
Ik weet dat we hier allemaal een strakke piemel krijgen bij het horen van een F1 auto, maar dit is ook niet verkeerd dacht ik

Sorry voor de offtopic
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 17 februari 2008 @ 13:23:34 #24
862 Arcee
Look closer
pi_56789543
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 12:00 schreef Googolplexian het volgende:
tvp
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_56798084
Wanneer gaan ze Legge schieten?
Where facts are few, experts are many.
pi_56806422
Ja dat is nog even de vraag Atreidez
pi_56809395
Die Danica doet wel vaker leuke dingen:



Calm down, please!
pi_56809595
Ik weet ook nog wel wat leuke dingen om te doen met haar
pi_56810558
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:16 schreef NED het volgende:
Een beetje offtopic
[..]

Danica had tijdens de race een niet te onderschatten gewichtvoordeel, met haar 46 kilo woog de toenmalige 23 jarige rond de 15 kilo minder dan haar lichtste mannelijke concurrent, Helio Castroneves. Dit gewichtvoordeel zou volgens insiders een voordeel van meer dan een halve seconde per ronde opleveren.
Daarom wegen ze bij de F1 altijd coureur en wagen, die samen boven een minimum moeten uitkomen, zodat het gewicht van de coureur geen al te grote rol speelt.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_56812537
quote:
Op maandag 18 februari 2008 10:18 schreef NED het volgende:
Ik weet ook nog wel wat leuke dingen om te doen met haar
goh laat me raden
pi_56817770
quote:
Super Aguri to miss Barcelona test

The Super Aguri Formula One team have announced they will miss this week's test at Barcelona due to circumstances beyond their control.

The Japanese squad had originally planned to unveil their new car at the Spanish circuit tomorrow, but those plans were delayed and replaced with a press interview with team principal Aguri Suzuki and technical director Mark Preston during a normal testing day with their hybrid car.

However, the team said on Monday that they will be absent from the Barcelona test, but will return to action next week with two cars.

"Super Aguri F1 Team will not be participating at the test in Barcelona this week due to circumstances beyond our control," said the team in a statement.

"We are planning to attend the test at the Circuit de Catalunya next week with two cars. We would like to apologise to our colleagues in the media who had made arrangements to attend our Q&A tomorrow."

The team have faced an uncertain few weeks due to financial difficulties curtailing their pre-season programme.
Bron

Gaat lekker bij Super Aguri.
  maandag 18 februari 2008 @ 17:20:50 #32
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_56818090
Waar doet mij dit toch aan denken?
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  maandag 18 februari 2008 @ 17:54:15 #33
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_56818719
Vorig seizoen

Maar dan Spyker
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 18 februari 2008 @ 17:55:52 #34
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_56818743
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:16 schreef NED het volgende:
Een beetje offtopic
[..]

Ik weet dat we hier allemaal een strakke piemel krijgen bij het horen van een F1 auto, maar dit is ook niet verkeerd dacht ik

Sorry voor de offtopic
Om toch een beetje ontopic te reageren op het offtopic gedeelte...

Damn....wat een aerodynamica
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 18 februari 2008 @ 17:58:13 #35
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_56818775
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 17:26 schreef Googolplexian het volgende:
langs de baan op 3 feb Barcelona:

klik

klik

klik
Als je ze embedded hebt kan ik ze posten
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_56819710
Williams could be third best team - newspaper
Predictions ahead of the season-opener
18/02/08 14:25

The guessing game begins!!!!!

With three weeks to go until the opening race in Melbourne, the Swiss newspaper Blick has published a predicted 'form guide' about the relative performance of Formula One's eleven teams.

Unsurprisingly, Ferrari and McLaren occupy the top two spots on the ranking, which was apparently compiled based on the performance of the teams so far at winter tests. Regarding the seemingly close battle behind the Big Two teams, Blick names Toyota-powered Williams as F1's likely new third force, ahead of Renault and the Swiss-based team BMW Sauber.

Red Bull's two teams come next, embarrassingly outpacing the two Japanese giants on the grid, respectively Toyota and Honda. Force India will be tenth best in Australia, Blick predicts, while the financially embattled Super Aguri rounds out the field.

Referring to Ferrari's apparent superiority with its new F2008 single seater, Toyota newcomer Timo Glock told the German newspaper Bild am Sonntag: "They are in a league of their own." For the record, Bild agrees that BMW is likely to lose its status as F1's third force, with Renault and Williams reportedly trailing McLaren by about half a second per lap.

Ferrari test driver Marc Gene, for his part, believes the Renault team might be hiding its true level of performance. In an interview with sports daily Marca, Gene wondered if the Renault R28 was "a wolf in sheep's clothing."

BRON: http://en.f1-live.com/f1/(...)l/080218142541.shtml

[ Bericht 0% gewijzigd door HPoi op 18-02-2008 18:59:54 ]
pi_56819775
Klein feitje!
Officieel: Ralf Schumacher naar DTM!
pi_56819828
Wild rumour - Schumacher to race MotoGP at Mugello
MotoGP boss Ezpeleta dismisses the rumour
18/02/08 14:11

Wild rumours are doing the rounds that Michael Schumacher could be set to make a racing return - on the saddle of a MotoGP bike.

The French sports newspaper L'Equipe seemingly began the speculation by publishing an article raising the possibility of the 39-year-old German, who retired as a seven time world champion in 2006, making a wild-card entry for the Mugello event this year.

Schumacher has twice tested for the Italian motorcycle marque Ducati, impressing with his pace. It is also reported that the former Ferrari racer may have tested again at France's Circuit de Bresse. L'Equipe also claimed that someone from Schumacher's entourage recently visited the headquarters of MotoGP's governing body to arrange the documentation for a one-off race entry.

In the Italian sports newspaper La Gazzetta dello Sport on Monday, however, MotoGP boss Carmelo Ezpeleta, and Ducati chief Livio Suppo, dismissed the stories.

BRON: http://en.f1-live.com/f1/(...)l/080218141134.shtml
pi_56819882
Renault, Alonso, may be sandbagging - Gene
An early start on the R28 for Renault
18/02/08 09:55

Second Ferrari test driver Marc Gene has added his voice to suspicions that Renault has been sandbagging in winter tests.

The Spaniard explained to the sports daily Marca that, although countryman Fernando Alonso and the French team have not been standout performers with the R28, it is often misleading to rely on the pecking order of pre-season time sheets. Gene, who will attend every Grand Prix this year for Ferrari, agrees that the Maranello built F2008 will arrive in Australia for the first race next month in very competitive form.

"Of the rest, we will see," the 33-year-old said, refusing to rule out that Alonso and Renault will be the 'surprise' of the upcoming Albert Park event. "Although they have not been the best in testing, they knew since April of last year that their car was not working well enough, and they started then working for 2008. "It is possible that we are witnessing a wolf in sheep's clothing and that Fernando will be at the front again," Gene added.

BRON: http://en.f1-live.com/f1/(...)l/080218095519.shtml
pi_56820098
Weer een nieuw testschema. (testschema in de OP vervalt hierbij)

  maandag 18 februari 2008 @ 19:26:14 #41
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_56820696
Ik hoop echt dat Williams aan kan sluiten bij Renault en Sauber dit seizoen.
De titelstrijd zal wel beperkt blijven tot die andere 2 teams.
pi_56821094
quote:
Op maandag 18 februari 2008 19:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik hoop echt dat Williams aan kan sluiten bij Renault en Sauber dit seizoen.
De titelstrijd zal wel beperkt blijven tot die andere 2 teams.
En Honda wordt de schemiel van de Formule 1!
pi_56821439
quote:
Op maandag 18 februari 2008 19:40 schreef HPoi het volgende:

[..]

En Honda wordt de schemiel van de Formule 1!
Dat waren ze vorig seizoen al. Al zijn ze voor dit seizoen weer de grote kanshebber. Winnen ze toch nog een prijs.
pi_56822811
quote:
Op maandag 18 februari 2008 19:51 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Dat waren ze vorig seizoen al. Al zijn ze voor dit seizoen weer de grote kanshebber. Winnen ze toch nog een prijs.
Wil niet zeuren maar volgens mij is Toyota de allergrootste grap in de F1 al jaren.
pi_56822937
quote:
Op maandag 18 februari 2008 20:40 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Wil niet zeuren maar volgens mij is Toyota de allergrootste grap in de F1 al jaren.
Klopt, maar Honda is nou ook niet echt lekker bezig. Sterker nog, Honda vond ik vorig jaar het slechtste team van de grid. En normaal kan ik die prijs altijd aan Toyota geven.
pi_56823049
quote:
Op maandag 18 februari 2008 18:50 schreef HPoi het volgende:
Klein feitje!
Officieel: Ralf Schumacher naar DTM!


Ik denk dat de DTM een goede keus is
pi_56830445
quote:
Op maandag 18 februari 2008 20:45 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Klopt, maar Honda is nou ook niet echt lekker bezig. Sterker nog, Honda vond ik vorig jaar het slechtste team van de grid. En normaal kan ik die prijs altijd aan Toyota geven.
Honda heeft echter al iets bewezen in de F1. Net als dat McLaren met Kimi een paar slechte jaren had kan ieder top team dat dus gebeuren. Maar samen? Honda & McLaren? Bergen ervaring! Ook met winnen.


Calm down, please!
  dinsdag 19 februari 2008 @ 10:35:46 #48
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_56832231
En Honda won in 2006 natuurlijk in Hongarije met Button. En verder terug, in 1967, wist Honda ook al eens te winnen als een zelfstandige constructeur. Maar toegegeven, vorig jaar was het huilen met de pet op voor het team.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  dinsdag 19 februari 2008 @ 11:13:05 #49
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_56832885
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 10:35 schreef 4-elements het volgende:
En Honda won in 2006 natuurlijk in Hongarije met Button. En verder terug, in 1967, wist Honda ook al eens te winnen als een zelfstandige constructeur. Maar toegegeven, vorig jaar was het huilen met de pet op voor het team.
in 2006 was puur geluk dan wijsheid
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_56838595
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 11:13 schreef WEST het volgende:

[..]

in 2006 was puur geluk dan wijsheid
Geluk speelt een rol maar van 14 (dacht ik) naar 1 is niet alleen geluk. En dan erbij het was zeiknat (zat er midden in haha) dus dan word het lastiger hé.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')