quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:46 schreef PeRi het volgende:
Ik ben vandaag een stuk of 4x tegen het plafond aan gesprongen, omdat andere mensen hun werk niet goed doen.
Wat voor baan heb jij dat je zoiets aangeboden krijgtquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:08 schreef Marble het volgende:
Zo. Vandaag heeeerlijk op kosten van de zaak een dagje in een spa vertoefd. Ik heb me laten waxen (auwie! Maar nu weer zo smooth als een baby), sauna, turks bad, zonnebank en ook nog als een soort van rolmops ingewrapt in een soort van kruidenblubbermix die goed schijnt te zijn voor je huid. Za-lig!
.
En nu ben ik rozig..
Al langquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Waarom heb je me nog niet geaccepteerd als Sfan?
Ohquote:
Jaquote:
Eigenlijk zette ik je er ook net pas inquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oh. Maar ik had eigenlijk wel een bevestigingsbericht of de laatste editie van de Sfanclub-nieuwsbrief verwacht
.
Marble!!!! Hoe... kún je?!?!?!?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:54 schreef Marble het volgende:
Ik vind de Indiana Jones films eigenlijk drie keer niks
Oeh, dan ben je straks redelijk dicht bij mijquote:Op zaterdag 16 februari 2008 07:38 schreef PeRi het volgende:
Ik ga straks naar deHuishoudbeurs
met mn
moeder
.
Zit je nu mijn AT langs te gaan, of heb je een search gedaan op alle topics die ik onlangs heb gepostquote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:00 schreef Marble het volgende:
Nou ja, je kunt aan de manier waarop het geschreven is wel aflezen wat een retard deze figuur is. Exact ook het type dat piranha's (of reptielen, roofvogels, neushoorns of andere idiote huisdieren) houdt. Opsluiten dat soort losers en de sleutel weggooien, is mijn devies.
Op dat Indiana Jones-topique kwam ik via de PG van CDP, en dat F&F-topique kwam langs in de AT. Mister I'm So Importantquote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zit je nu mijn AT langs te gaan, of heb je een search gedaan op alle topics die ik onlangs heb gepost
Het was gewoon apart hoe jouw naam opeens bij al mijn topics (okee: tweequote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:03 schreef Marble het volgende:
[..]
Op dat Indiana Jones-topique kwam ik via de PG van CDP, en dat F&F-topique kwam langs in de AT. Mister I'm So Important.
Dat was geen succes trouwensquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alhoewel ik nu de stad in ga met de hoop dat ik me goed genoeg voel om even een terrasje te kunnen pakken
Hoe was de stadquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het was gewoon apart hoe jouw naam opeens bij al mijn topics (okee: twee) kwam te staan
![]()
En met apart bedoel ik: geil
Godskolere, leer eens lezen dudequote:
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Godskolere, leer eens lezen dude![]()
.
Probeert -Vaduz- eens iets creatiefs te posten ipv altijd alleen maar de meest slaapverwekkende nietszeggende posts, is het nog niet goed!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar serieus Vaduz, zat je een hallucinerende worteltjestaart te eten ofzo toen je deze topictitel bedacht? Of mis ik hier iets?
Falkpost.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 07:38 schreef PeRi het volgende:
Ja. Mensen die bellen dat je belangrijke dikke stukken niet hebt opgestuurd, maar toch echt wel per koerier gedaan hebt. Heel irritant
.
Da's al keilang.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:25 schreef Zhenar het volgende:
Marble, ik sta opeens niet meer in je sig
Maar waaroooooooooooooooom?!?!?!??quote:
Het deed teveel pijn om elke keer je naam te zien staan terwijl je onze relatie had uitgemaaktquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar waaroooooooooooooooom?!?!?!??
Maar als ik het uitmaak, betekent het meer dat ik even een boos gezicht trek en dat we daarna weer vriendjes, nee, lovers zijn!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:48 schreef Marble het volgende:
[..]
Het deed teveel pijn om elke keer je naam te zien staan terwijl je onze relatie had uitgemaakt!
Joh, ik denk de helft van de tijd niet na bij wat ik zeg (en de andere helft bij wat ik doe), dus het had zomaar waar kunnen zijnquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:52 schreef Marble het volgende:
Maar met deze post bewijs je maar weer eens dat je nooit luistert naar wat ik zeg, want IK had onze relatie uitgemaakt en niet jij!. Je let niet eens op! Dit was een liefdestest, and you my dear have blatantly failed it
![]()
![]()
.
Ik heb het gevoel dat we die verhaallijn al eens hebben meegemaaktquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:24 schreef Marble het volgende:
Duh, de monniken hebben ze geschapen om als sleutel naar een geheime dimensie te dienen.
Het was grappiger geweest als ik had gereageerd met: "Hebben de monniken Lange Frans en Baas B geschapen?!?!?!?!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:24 schreef Marble het volgende:
Duh, de monniken hebben ze geschapen om als sleutel naar een geheime dimensie te dienen.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:26 schreef Marble het volgende:
[ afbeelding ]
Zheny, Marby en Angelina Jr. op hun eerste schooldag.
Ze hebben de genen van hun vaderquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:28 schreef Zhenar het volgende:
WTF, hoe komen ze zo snel al aan die enorme jetsers?!
Hihiquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:28 schreef Marble het volgende:
[..]
Ze hebben de genen van hun vader.
(Alleen heeft die de jetsers op eenandere plek
.)
Dude, tegenwoordig kunnen er kinderen met drie genetische ouders in vitro worden gemaaktquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:31 schreef Marble het volgende:
We vertellen er voor de pais en vree maar even niet bij wie de echte biologische vader is.
Nu ben ik in de war!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:45 schreef Marble het volgende:
Oh maar Zheny, Marby en Angelina Jr. zijn echt niet in vitro verwekt hoor!,
,
,
,
.
Hij is wel de vader van je dochters, iets meer respect graag!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:53 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind David Boreanaz maar een onaantrekkelijk zak hooi![]()
Angelina Juniorquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:52 schreef alwaysthebest het volgende:
Zijn Zheny en Angelina niet van lichaam gewisseld?
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:56 schreef Marble het volgende:
Als ik een dochter nam
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:56 schreef Marble het volgende:
parent-teacher-conferenties!
Dat gebruik ik al jarenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:59 schreef Zhenar het volgende:
Leraren die het woord "fabulous" gebruiken![]()
Met Dizerquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Omkleden... ga zo met vrienden uit eten.
Je lijkt Haaibaaike welquote:
Thanks for the complimentquote:
Heb je al een PM?quote:
Mijn laatste PM van Haaibaaike is van 8 februari:quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb je al een PM?
Truus leest álles namelijk.
Idioot iedereen of bijna iedereen dan, had Joris als Mol...Is dat zo stom dan !quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zo praat Patrick van den Eem ook !
Misschien is Haaibaaike op FOK! om ons een bekentenis te ontfutselen !
Denk da ik er inmiddels 100+ heb.quote:Heeft die rena jou naar deze topic gestuurd over Dries Roelvink.
Dus jij geloof die Herman (aka Tong 80)wat hij zei !!
Wat ik zei, jij bent ook erg gemeen.
Makkelijk hé, zwakkere zitten pesten en zeker die Herman uit Tiel.Jij was tegen Bugiaan die een filmpje hebt laten maken door Sunchaser ook gemeen ...Omdat hij niet werkt ik heb het wel gelezen in feedback.Laf zeg !! bewijs maar wat die gozer mankeert.
Omdat mijn onderwerp niet overeenkomt met de inhoudquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:19 schreef Marble het volgende:
PMs van Haaibaaike zijn iig nog een stuk coherenter dan PMs van Sven. Daar valt echt geen touw aan vast te knopen..
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:23 schreef Marble het volgende:
[..]
Alleen heb je niet zo lang plezier van dat spontane gezette meisje, want die sterft op haar 35e aan diabetes of hartfalen.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:21 schreef BVO het volgende:
Een van mijn toffere TruusPMs:
[..]
Denk da ik er inmiddels 100+ heb.
Wauw drie GTST-personages op 1 dag, de meeste mensen zien niet eens 1 GTST-personage in een heel leven!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:48 schreef PeRi het volgende:
Ik heb Nick & Simon én Jack uit GTST gezieeeeeeeen!!!!!!!!!!!!!!!
Ik dacht heel even dat je hier een grapje maakte met je drie personages, maar je meende het dus echt?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:49 schreef Marble het volgende:
[..]
Wauw drie GTST-personages op 1 dag, de meeste mensen zien niet eens 1 GTST-personage in een heel leven! [afbeelding].
Hij heet Mark van Eeuwenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:57 schreef PeRi het volgende:
Nee nee nee!!! Deze Nick & Simon;
[ afbeelding ]
En wel Jack uit GTST. Ik weet zijn echte naam niet, maar zo stond ie ook benoemd op het bordje; vanmiddag 14.30 meet en greet met Jack *foto*!
Oh nou die dusquote:Op zondag 17 februari 2008 15:49 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Hij heet Mark van Eeuwen [afbeelding]
Ik heb Rafa gezienquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat tweede biertje had je moeten laten staan BVO.
En heanig an chans, vervelend zeg...
Hier in Rotterdam? Nee joh, die zit vrij en blij in Almerequote:Op woensdag 20 februari 2008 11:41 schreef BVO het volgende:
Peri, weet jij toevallig of Skaai daar gisteren in zo een kledingwinkeltje stond te werken? [afbeelding]. Nee zeker? Want ze leek er wel verdomd op [afbeelding].
quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Beetje laat dat ik het lees BVO, maar die korte verslagen zijn al zo leuk om te lezen. Dat het maar snel vrijdag mag zijn!
We stonden in de krant vandaagquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:57 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hier in Rotterdam? Nee joh, die zit vrij en blij in Almere.
Daarom betwijfelde ik het ook, maar het was echt één gezichtquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:57 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hier in Rotterdam? Nee joh, die zit vrij en blij in Almere.
Als het Skaai was geweest en ze had je gezien, had ze je toch wel geroepen en was ze op je af gevlogen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Daarom betwijfelde ik het ook, maar het was echt één gezicht [afbeelding]. Nu vroeg ik het maar niet, das ook zo lullig [afbeelding].
Hij noemde de 100 moderatorsquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:58 schreef PeRi het volgende:
We? Als in jij en ik, of bedoel je Danny..
Voelde je ook zo'n rilling over je rug gaan? Dat we zo speciaal zijn?quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij noemde de 100 moderators [afbeelding] [afbeelding].
Nu heb ik weer Rick Ashley in mijn hoofd zitten!quote:
Ja, ik ook, al m'n tabs weg.quote:
Ik weet heul niet meer hoe BVO eruit zietquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:00 schreef PeRi het volgende:
[..]
Als het Skaai was geweest en ze had je gezien, had ze je toch wel geroepen en was ze op je af gevlogen..
WTF, I know my way around the vagina, biáátch!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:08 schreef Marble het volgende:
Ik vind het best fout. Zou net zoiets zijn als mij mod maken van OUD, of jou van het vaginaforum of zo.
Kom er maar in Sven.quote:
Gezellige clipquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:31 schreef Marble het volgende:
Nou en, het gaat om de filosofie ACHTER de quote. Die gaat universeel op
.
Bij deze draag ik overigens dit nummer aan Zhenar op..
Marble mag dat.quote:
quote:
Het ging niet om de gezelligheid, maar om de lyricsquote:
Goede smaak in muziek EN vrouwenquote:
Zoveel, men, dat kan toch helemaal niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:57 schreef BVO het volgende:
Drukke week gehad, straks eventjes drankje doen in de stad.
En ik heb welgeteld 54 lookalikes Vaduzzen gezien, wil de echte opstaan?.
ATP (tennis) toernooi?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:24 schreef PeRi het volgende:
Vaduz in Rotterdam?
Niet groen nee.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zoveel, men, dat kan toch helemaal niet.(ik had een bruine jas aan, zit ie erbij?)
Ik dacht heel even dat ik je zag, maar die gast met een groene capuchon aan z'n sweater was je vast niet.
Reizen met een metro, heel vreemd.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:24 schreef PeRi het volgende:
Vaduz in Rotterdam?
WTF?!quote:Op zondag 24 februari 2008 15:28 schreef BVO het volgende:
Dan weet ik het. Ik kon me het niet voorstellen, Vaduz die daar met een donker iemand was, hel vreemd maar daardoor kon je het gewoon niet zijn
!
Oh jaquote:Op zondag 24 februari 2008 17:14 schreef BVO het volgende:
Daar waar hij woont wonen toch geen donkere mensen?
Ik had deze opmerking zo verwacht, briljant.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:14 schreef BVO het volgende:
Daar waar hij woont wonen toch geen donkere mensen?
Ik bedoelde, ik zag Vaduz welquote:Op zondag 24 februari 2008 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zag je wel...Ik keek toevallig wat om me heen zeker.
quote:Op maandag 25 februari 2008 09:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Roffa, wat een woord.
Ah. Nou. Oke. Het enige wat ik weet is dat ik ging zitten, jij me echt minstens 5 seconde zat aan te staren, Globe erachteraan, ik dacht "Das Vaduz", maar ik toen die donkere jongen zag en dacht "Nee joh, dakannie!".quote:Globe wist zich 't telefoontje wel te herinneren, maar heeft niet omgekeken naar de persoon waar dat vandaan kwam. Het lijkt wel een reconstructie zo.
Dan had je best een keer "-Vaduz-" kunnen roepen verpakt in een niesquote:Op zondag 24 februari 2008 22:02 schreef BVO het volgende:
Ben nogal een onrustig en luidruchtig persoon soms, can't help it.
Werd tijdquote:
Die streepjes kan ik echt niet zo snel hoor.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan had je best een keer "-Vaduz-" kunnen roepen verpakt in een nies!
Tactvolquote:Op maandag 25 februari 2008 14:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou en of, het duurde wel vier uurquote:
Je smaak is sterk verbeterd sinds XFAquote:Op maandag 25 februari 2008 14:27 schreef Delichris het volgende:
Hoi iedereen! Kent iemand me nog? [afbeelding]
Ik moet me echt schamen ik ben echt zéér lang niet op FOK! (dus ook hier op Idols) geweest. [afbeelding]
Nikki [afbeelding]
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Die streepjes kan ik echt niet zo snel hoor.
Ook goeienavond.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:16 schreef PeRi het volgende:
Knipkap!
Wij zijn de decorstukken hier en blijven gangs met berichten plaatsen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vaduz wat betekent de TT nou? Ik heb er nog steeds slapeloze nachten van.
Ben benieuwd wat voor link dat wasquote:Op donderdag 28 februari 2008 00:41 schreef remlof het volgende:
Reki, browserverneukende link, 48 uur.
Dezelfde link die Peri dus laatst hier posttequote:Op donderdag 28 februari 2008 00:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat voor link dat was![]()
!
En daarna Clueless, die is veel leukerquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:48 schreef chansadres het volgende:
@ Marble: Legally Blond vanavond op tv
Never gonna give you upquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dezelfde link die Peri dus laatst hier postte.
Ik werd vroeger doodgegooid door mijn zus die van de serie fan was...quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
En daarna Clueless, die is veel leuker.
Daar zijn zussen voor. Titanic, Grease, The Bodyguard....met een zus ontkom je niet aan die films.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:04 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik werd vroeger doodgegooid door mijn zus die van de serie fan was...
Ben jij de "zus" (of "nicht") bij jullie thuis?quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:53 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Daar zijn zussen voor. Titanic, Grease, The Bodyguard....met een zus ontkom je niet aan die films.
"Vroeger"quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:04 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik werd vroeger doodgegooid door mijn zus die van de serie fan was...
En dat is bijna de helft van mijn bestaanquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is bijna TIEN jaar geleden.
We missen Charmed.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
Beetje dood hier de laatste tijd.
Nou volgens mij heeft het met Nigy te maken, sinds z'n exit is het stiller dan ooit op het forumquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:26 schreef BVO het volgende:
[..]
We missen Charmed.
Maareh, Shining, hoe is het ermee?
Ik was het niet! Het was Mike!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat voor link dat was [afbeelding] [afbeelding]!
Maarja, zolang het forum moet draaien op een niet al te boeiende persoonlijkheid als Nigel Brown zegt dat al genoeg he......quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nou volgens mij heeft het met Nigy te maken, sinds z'n exit is het stiller dan ooit op het forum.
Maar momenteel ben ik weer eens diep teleurgesteld ininholland
, die ons niet laat weten dat het praktijkbureau vandaag niet open is zodat ik voor de 83984ste keer dit jaar voor niks naar school ben gekomen. En volgende week kan ik dus weer
. En verder bezig met afstuderen, maar ik heb geen inspiratie
. Is dat normaal dat zoiets al in de beginfase voorkomt
?
En what's up with Beevje?
Ik moet een adviesrapport schrijven over een merkonderzoek.. saai verhaal, dus hier laat ik het bijquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Maarja, zolang het forum moet draaien op een niet al te boeiende persoonlijkheid als Nigel Brown zegt dat al genoeg he....... Een vriend zei me vandaag nog dat InHolland helemaal niet zo slecht is, maar dat wordt dus weer ontkracht
. Waar studeer je nu ook alweer af? Wat voor opdracht is het?
Nou, met mij wel prima. Vandaag ook een schoolopdracht afgerond, donderdag pas weercollege, dus eindelijk eens een stressloos weekje. Wel erg druk geweest laatste tijd, werk/school/vrienden/sport/etc.. Dus vanavond maar even een relaxed avondje met WIDM inbouen
.
Wat een non-PeRi postquote:
Nouja, toch nog 3 wijntjes, ze stonden er toch.quote:
Nee, inderdaadquote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:02 schreef BVO het volgende:
Gesprekken met lurkers komen nooit zo lekker los.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:06 schreef BVO het volgende:
Het kan altijd beter maar ik mag niet klagen. Het wordt de komende tijd even afwachten, of het gaat heel tof worden of ik zink weg, de tijd zal het leren.
Lekkere wijn trouwens, ik pak er nog eentje. Vrijdagen zonder uitgaan en dan óók nog zonder drank vind ik maar niks.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Nouja, toch nog 3 wijntjes, ze stonden er toch.
Hoe is het leven hier? Of ben ik alleen?
Nou God Bos (nee, niet God Bos), dat nodigt ook niet uit tot een interessante conversatie.quote:
Elke dag een wijntje/biertje of wat voor drank dan ook mag best hoor. Dat doe ik ook.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Lekkere wijn trouwens, ik pak er nog eentje. Vrijdagen zonder uitgaan en dan óók nog zonder drank vind ik maar niks.
Ik wil mijn gewicht een beetje stabiel houden, zodat ik in het voorjaar genoeg marge heb om het topgewicht en -figuur voor de zomer voor elkaar te sporten en diëten.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Elke dag een wijntje/biertje of wat voor drank dan ook mag best hoor. Dat doe ik ook.
Verandert 1 biertje per avond daar wat aan dan?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik wil mijn gewicht een beetje stabiel houden, zodat ik in het voorjaar genoeg marge heb om het topgewicht en -figuur voor de zomer voor elkaar te sporten en diëten.
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:23 schreef BVO het volgende:
En FOK! is weer up. Waneer gaan we FOK!meeten op Stadhuisplein?
Even serieus..... dan kom ik.
Ook dat je Sandy even een traantje ziet wegpinkenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:42 schreef BVO het volgende:
Genieten: http://www.rtl.nl/(vm=/sh(...)thalie.avi_plain.xml
Tijdens de audities en de theaterronde nog wel. In de live-uitzendingen drong haar tofheid pas tot mij doorquote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:27 schreef BVO het volgende:
Jij vond Sandy toch een kutwijf?
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
wie helpt even dit topic vol te maken, dan maak ik wel een nieuwe blue room met een toffe Nathalie-TT.
Vind jij het oké dat je volledige naam op de fp staat?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
nnnnnnn!
FOK!frontpage betasite van start
Waar zie jij dat danquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:19 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Vind jij het oké dat je volledige naam op de fp staat?
In die lijst met crewmembers (de volledige lijst). Bij Peer staat alleen de voornaam, bij jouw je hele naam.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waar zie jij dat dan?
Gepost door Sven (Svensational) - Gepubliceerd: 29-02-2008 om 00:00
Dit is het FOK!Idols bericht!
Thanx voor 't melden, is weg nuquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:25 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
In die lijst met crewmembers (de volledige lijst). Bij Peer staat alleen de voornaam, bij jouw je hele naam.
quote:It's time for me to leave.
Baal er best wel een beetje van dat ik de finale niet kan zien. Kunnen ze het niet speciaal voor mij vijf uurtjes verlaten?
Hoi SveRi!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Op wie hebben jullie gestemd bij FokIdols? Ik heb geen idee namelijk.
Ik heb hem na een minuutje af gezet. Nouja, even doorgespoeld naar 3:00, en het klonk alsof ik niks gemist had. Maar ze heb net een baby, dus slaapliedjes zingen kan ze wel.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Brighteyes op 3? Die was echt de slechtste ofzo.
Contradicteer jezelf niet zo!quote:Op zondag 2 maart 2008 02:00 schreef Marble het volgende:
Ik doe niet aan slowchats!
I always contradict myself!quote:
Ik moest er wel om lachen "GO JESUS GO JESUS GO!"quote:Op zondag 2 maart 2008 02:08 schreef Marble het volgende:
[..]
I always contradict myself!It's what I do.
We kunnen anders wel webcamsexen? Na dat vreselijke Jezusoptreden van Nikkee vanavond ben ik echt spontaan helemaal uit den Here.
Dat is niet mijn kopje theequote:Op zondag 2 maart 2008 02:21 schreef Marble het volgende:
Ik kan de BVO/Nigy-sextape wel even voor je naar YT uploaden?
Als je het zo omschrijft, klinkt het eigenlijk best lekker!quote:Op zondag 2 maart 2008 02:30 schreef Marble het volgende:
Dit is meer chocolademelk (Nigy) met slagroom (Beev) hoor.
Hoe kom je daarbij?quote:
Waar in de stad ga je heen?quote:Op zondag 2 maart 2008 11:55 schreef BVO het volgende:
* BVO gaat naar Amsterdam. Arena (ja, heb kaarten voor vandaag
) en stad.
Jij Judas!!!!quote:
13 dagen open nog na de uitslag, dat geloof ik nietquote:Op zondag 2 maart 2008 12:32 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zoiets was het vorige keer ook toch?
Het was ook maar een gokje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |