ATP (tennis) toernooi?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:24 schreef PeRi het volgende:
Vaduz in Rotterdam?
Niet groen nee.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zoveel, men, dat kan toch helemaal niet.(ik had een bruine jas aan, zit ie erbij?)
Ik dacht heel even dat ik je zag, maar die gast met een groene capuchon aan z'n sweater was je vast niet.
Reizen met een metro, heel vreemd.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:24 schreef PeRi het volgende:
Vaduz in Rotterdam?
WTF?!quote:Op zondag 24 februari 2008 15:28 schreef BVO het volgende:
Dan weet ik het. Ik kon me het niet voorstellen, Vaduz die daar met een donker iemand was, hel vreemd maar daardoor kon je het gewoon niet zijn
!
Oh jaquote:Op zondag 24 februari 2008 17:14 schreef BVO het volgende:
Daar waar hij woont wonen toch geen donkere mensen?
Ik had deze opmerking zo verwacht, briljant.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:14 schreef BVO het volgende:
Daar waar hij woont wonen toch geen donkere mensen?
Ik bedoelde, ik zag Vaduz welquote:Op zondag 24 februari 2008 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zag je wel...Ik keek toevallig wat om me heen zeker.
quote:Op maandag 25 februari 2008 09:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Roffa, wat een woord.
Ah. Nou. Oke. Het enige wat ik weet is dat ik ging zitten, jij me echt minstens 5 seconde zat aan te staren, Globe erachteraan, ik dacht "Das Vaduz", maar ik toen die donkere jongen zag en dacht "Nee joh, dakannie!".quote:Globe wist zich 't telefoontje wel te herinneren, maar heeft niet omgekeken naar de persoon waar dat vandaan kwam. Het lijkt wel een reconstructie zo.
Dan had je best een keer "-Vaduz-" kunnen roepen verpakt in een niesquote:Op zondag 24 februari 2008 22:02 schreef BVO het volgende:
Ben nogal een onrustig en luidruchtig persoon soms, can't help it.
Werd tijdquote:
Die streepjes kan ik echt niet zo snel hoor.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan had je best een keer "-Vaduz-" kunnen roepen verpakt in een nies!
Tactvolquote:Op maandag 25 februari 2008 14:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou en of, het duurde wel vier uurquote:
Je smaak is sterk verbeterd sinds XFAquote:Op maandag 25 februari 2008 14:27 schreef Delichris het volgende:
Hoi iedereen! Kent iemand me nog? [afbeelding]
Ik moet me echt schamen ik ben echt zéér lang niet op FOK! (dus ook hier op Idols) geweest. [afbeelding]
Nikki [afbeelding]
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Die streepjes kan ik echt niet zo snel hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |