Hier in Rotterdam? Nee joh, die zit vrij en blij in Almerequote:Op woensdag 20 februari 2008 11:41 schreef BVO het volgende:
Peri, weet jij toevallig of Skaai daar gisteren in zo een kledingwinkeltje stond te werken? [afbeelding]. Nee zeker? Want ze leek er wel verdomd op [afbeelding].
quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Beetje laat dat ik het lees BVO, maar die korte verslagen zijn al zo leuk om te lezen. Dat het maar snel vrijdag mag zijn!
We stonden in de krant vandaagquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:57 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hier in Rotterdam? Nee joh, die zit vrij en blij in Almere.
Daarom betwijfelde ik het ook, maar het was echt één gezichtquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:57 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hier in Rotterdam? Nee joh, die zit vrij en blij in Almere.
Als het Skaai was geweest en ze had je gezien, had ze je toch wel geroepen en was ze op je af gevlogen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Daarom betwijfelde ik het ook, maar het was echt één gezicht [afbeelding]. Nu vroeg ik het maar niet, das ook zo lullig [afbeelding].
Hij noemde de 100 moderatorsquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:58 schreef PeRi het volgende:
We? Als in jij en ik, of bedoel je Danny..
Voelde je ook zo'n rilling over je rug gaan? Dat we zo speciaal zijn?quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij noemde de 100 moderators [afbeelding] [afbeelding].
Nu heb ik weer Rick Ashley in mijn hoofd zitten!quote:
Ja, ik ook, al m'n tabs weg.quote:
Ik weet heul niet meer hoe BVO eruit zietquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:00 schreef PeRi het volgende:
[..]
Als het Skaai was geweest en ze had je gezien, had ze je toch wel geroepen en was ze op je af gevlogen..
WTF, I know my way around the vagina, biáátch!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:08 schreef Marble het volgende:
Ik vind het best fout. Zou net zoiets zijn als mij mod maken van OUD, of jou van het vaginaforum of zo.
Kom er maar in Sven.quote:
Gezellige clipquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:31 schreef Marble het volgende:
Nou en, het gaat om de filosofie ACHTER de quote. Die gaat universeel op
.
Bij deze draag ik overigens dit nummer aan Zhenar op..
Marble mag dat.quote:
quote:
Het ging niet om de gezelligheid, maar om de lyricsquote:
Goede smaak in muziek EN vrouwenquote:
Zoveel, men, dat kan toch helemaal niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:57 schreef BVO het volgende:
Drukke week gehad, straks eventjes drankje doen in de stad.
En ik heb welgeteld 54 lookalikes Vaduzzen gezien, wil de echte opstaan?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |