Ook dat je Sandy even een traantje ziet wegpinkenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:42 schreef BVO het volgende:
Genieten: http://www.rtl.nl/(vm=/sh(...)thalie.avi_plain.xml
Tijdens de audities en de theaterronde nog wel. In de live-uitzendingen drong haar tofheid pas tot mij doorquote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:27 schreef BVO het volgende:
Jij vond Sandy toch een kutwijf?
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
wie helpt even dit topic vol te maken, dan maak ik wel een nieuwe blue room met een toffe Nathalie-TT.
Vind jij het oké dat je volledige naam op de fp staat?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
nnnnnnn!
FOK!frontpage betasite van start
Waar zie jij dat danquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:19 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Vind jij het oké dat je volledige naam op de fp staat?
In die lijst met crewmembers (de volledige lijst). Bij Peer staat alleen de voornaam, bij jouw je hele naam.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waar zie jij dat dan?
Gepost door Sven (Svensational) - Gepubliceerd: 29-02-2008 om 00:00
Dit is het FOK!Idols bericht!
Thanx voor 't melden, is weg nuquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:25 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
In die lijst met crewmembers (de volledige lijst). Bij Peer staat alleen de voornaam, bij jouw je hele naam.
quote:It's time for me to leave.
Baal er best wel een beetje van dat ik de finale niet kan zien. Kunnen ze het niet speciaal voor mij vijf uurtjes verlaten?
Hoi SveRi!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Op wie hebben jullie gestemd bij FokIdols? Ik heb geen idee namelijk.
Ik heb hem na een minuutje af gezet. Nouja, even doorgespoeld naar 3:00, en het klonk alsof ik niks gemist had. Maar ze heb net een baby, dus slaapliedjes zingen kan ze wel.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Brighteyes op 3? Die was echt de slechtste ofzo.
Contradicteer jezelf niet zo!quote:Op zondag 2 maart 2008 02:00 schreef Marble het volgende:
Ik doe niet aan slowchats!
I always contradict myself!quote:
Ik moest er wel om lachen "GO JESUS GO JESUS GO!"quote:Op zondag 2 maart 2008 02:08 schreef Marble het volgende:
[..]
I always contradict myself!It's what I do.
We kunnen anders wel webcamsexen? Na dat vreselijke Jezusoptreden van Nikkee vanavond ben ik echt spontaan helemaal uit den Here.
Dat is niet mijn kopje theequote:Op zondag 2 maart 2008 02:21 schreef Marble het volgende:
Ik kan de BVO/Nigy-sextape wel even voor je naar YT uploaden?
Als je het zo omschrijft, klinkt het eigenlijk best lekker!quote:Op zondag 2 maart 2008 02:30 schreef Marble het volgende:
Dit is meer chocolademelk (Nigy) met slagroom (Beev) hoor.
Hoe kom je daarbij?quote:
Waar in de stad ga je heen?quote:Op zondag 2 maart 2008 11:55 schreef BVO het volgende:
* BVO gaat naar Amsterdam. Arena (ja, heb kaarten voor vandaag
) en stad.
Jij Judas!!!!quote:
13 dagen open nog na de uitslag, dat geloof ik nietquote:Op zondag 2 maart 2008 12:32 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zoiets was het vorige keer ook toch?
Het was ook maar een gokje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |