Ook goeienavond.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:16 schreef PeRi het volgende:
Knipkap!
Wij zijn de decorstukken hier en blijven gangs met berichten plaatsen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vaduz wat betekent de TT nou? Ik heb er nog steeds slapeloze nachten van.
Ben benieuwd wat voor link dat wasquote:Op donderdag 28 februari 2008 00:41 schreef remlof het volgende:
Reki, browserverneukende link, 48 uur.
Dezelfde link die Peri dus laatst hier posttequote:Op donderdag 28 februari 2008 00:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat voor link dat was![]()
!
En daarna Clueless, die is veel leukerquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:48 schreef chansadres het volgende:
@ Marble: Legally Blond vanavond op tv
Never gonna give you upquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dezelfde link die Peri dus laatst hier postte.
Ik werd vroeger doodgegooid door mijn zus die van de serie fan was...quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
En daarna Clueless, die is veel leuker.
Daar zijn zussen voor. Titanic, Grease, The Bodyguard....met een zus ontkom je niet aan die films.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:04 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik werd vroeger doodgegooid door mijn zus die van de serie fan was...
Ben jij de "zus" (of "nicht") bij jullie thuis?quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:53 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Daar zijn zussen voor. Titanic, Grease, The Bodyguard....met een zus ontkom je niet aan die films.
"Vroeger"quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:04 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik werd vroeger doodgegooid door mijn zus die van de serie fan was...
En dat is bijna de helft van mijn bestaanquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is bijna TIEN jaar geleden.
We missen Charmed.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
Beetje dood hier de laatste tijd.
Nou volgens mij heeft het met Nigy te maken, sinds z'n exit is het stiller dan ooit op het forumquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:26 schreef BVO het volgende:
[..]
We missen Charmed.
Maareh, Shining, hoe is het ermee?
Ik was het niet! Het was Mike!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat voor link dat was [afbeelding] [afbeelding]!
Maarja, zolang het forum moet draaien op een niet al te boeiende persoonlijkheid als Nigel Brown zegt dat al genoeg he......quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nou volgens mij heeft het met Nigy te maken, sinds z'n exit is het stiller dan ooit op het forum.
Maar momenteel ben ik weer eens diep teleurgesteld ininholland
, die ons niet laat weten dat het praktijkbureau vandaag niet open is zodat ik voor de 83984ste keer dit jaar voor niks naar school ben gekomen. En volgende week kan ik dus weer
. En verder bezig met afstuderen, maar ik heb geen inspiratie
. Is dat normaal dat zoiets al in de beginfase voorkomt
?
En what's up with Beevje?
Ik moet een adviesrapport schrijven over een merkonderzoek.. saai verhaal, dus hier laat ik het bijquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Maarja, zolang het forum moet draaien op een niet al te boeiende persoonlijkheid als Nigel Brown zegt dat al genoeg he....... Een vriend zei me vandaag nog dat InHolland helemaal niet zo slecht is, maar dat wordt dus weer ontkracht
. Waar studeer je nu ook alweer af? Wat voor opdracht is het?
Nou, met mij wel prima. Vandaag ook een schoolopdracht afgerond, donderdag pas weercollege, dus eindelijk eens een stressloos weekje. Wel erg druk geweest laatste tijd, werk/school/vrienden/sport/etc.. Dus vanavond maar even een relaxed avondje met WIDM inbouen
.
Wat een non-PeRi postquote:
Nouja, toch nog 3 wijntjes, ze stonden er toch.quote:
Nee, inderdaadquote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:02 schreef BVO het volgende:
Gesprekken met lurkers komen nooit zo lekker los.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:06 schreef BVO het volgende:
Het kan altijd beter maar ik mag niet klagen. Het wordt de komende tijd even afwachten, of het gaat heel tof worden of ik zink weg, de tijd zal het leren.
Lekkere wijn trouwens, ik pak er nog eentje. Vrijdagen zonder uitgaan en dan óók nog zonder drank vind ik maar niks.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Nouja, toch nog 3 wijntjes, ze stonden er toch.
Hoe is het leven hier? Of ben ik alleen?
Nou God Bos (nee, niet God Bos), dat nodigt ook niet uit tot een interessante conversatie.quote:
Elke dag een wijntje/biertje of wat voor drank dan ook mag best hoor. Dat doe ik ook.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Lekkere wijn trouwens, ik pak er nog eentje. Vrijdagen zonder uitgaan en dan óók nog zonder drank vind ik maar niks.
Ik wil mijn gewicht een beetje stabiel houden, zodat ik in het voorjaar genoeg marge heb om het topgewicht en -figuur voor de zomer voor elkaar te sporten en diëten.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Elke dag een wijntje/biertje of wat voor drank dan ook mag best hoor. Dat doe ik ook.
Verandert 1 biertje per avond daar wat aan dan?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik wil mijn gewicht een beetje stabiel houden, zodat ik in het voorjaar genoeg marge heb om het topgewicht en -figuur voor de zomer voor elkaar te sporten en diëten.
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:23 schreef BVO het volgende:
En FOK! is weer up. Waneer gaan we FOK!meeten op Stadhuisplein?
Even serieus..... dan kom ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |