Angelina Juniorquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:52 schreef alwaysthebest het volgende:
Zijn Zheny en Angelina niet van lichaam gewisseld?
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:56 schreef Marble het volgende:
Als ik een dochter nam
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:56 schreef Marble het volgende:
parent-teacher-conferenties!
Dat gebruik ik al jarenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:59 schreef Zhenar het volgende:
Leraren die het woord "fabulous" gebruiken![]()
Met Dizerquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Omkleden... ga zo met vrienden uit eten.
Je lijkt Haaibaaike welquote:
Thanks for the complimentquote:
Heb je al een PM?quote:
Mijn laatste PM van Haaibaaike is van 8 februari:quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb je al een PM?
Truus leest álles namelijk.
Idioot iedereen of bijna iedereen dan, had Joris als Mol...Is dat zo stom dan !quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zo praat Patrick van den Eem ook !
Misschien is Haaibaaike op FOK! om ons een bekentenis te ontfutselen !
Denk da ik er inmiddels 100+ heb.quote:Heeft die rena jou naar deze topic gestuurd over Dries Roelvink.
Dus jij geloof die Herman (aka Tong 80)wat hij zei !!
Wat ik zei, jij bent ook erg gemeen.
Makkelijk hé, zwakkere zitten pesten en zeker die Herman uit Tiel.Jij was tegen Bugiaan die een filmpje hebt laten maken door Sunchaser ook gemeen ...Omdat hij niet werkt ik heb het wel gelezen in feedback.Laf zeg !! bewijs maar wat die gozer mankeert.
Omdat mijn onderwerp niet overeenkomt met de inhoudquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:19 schreef Marble het volgende:
PMs van Haaibaaike zijn iig nog een stuk coherenter dan PMs van Sven. Daar valt echt geen touw aan vast te knopen..
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:23 schreef Marble het volgende:
[..]
Alleen heb je niet zo lang plezier van dat spontane gezette meisje, want die sterft op haar 35e aan diabetes of hartfalen.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:21 schreef BVO het volgende:
Een van mijn toffere TruusPMs:
[..]
Denk da ik er inmiddels 100+ heb.
Wauw drie GTST-personages op 1 dag, de meeste mensen zien niet eens 1 GTST-personage in een heel leven!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:48 schreef PeRi het volgende:
Ik heb Nick & Simon én Jack uit GTST gezieeeeeeeen!!!!!!!!!!!!!!!
Ik dacht heel even dat je hier een grapje maakte met je drie personages, maar je meende het dus echt?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:49 schreef Marble het volgende:
[..]
Wauw drie GTST-personages op 1 dag, de meeste mensen zien niet eens 1 GTST-personage in een heel leven! [afbeelding].
Hij heet Mark van Eeuwenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:57 schreef PeRi het volgende:
Nee nee nee!!! Deze Nick & Simon;
[ afbeelding ]
En wel Jack uit GTST. Ik weet zijn echte naam niet, maar zo stond ie ook benoemd op het bordje; vanmiddag 14.30 meet en greet met Jack *foto*!
Oh nou die dusquote:Op zondag 17 februari 2008 15:49 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Hij heet Mark van Eeuwen [afbeelding]
Ik heb Rafa gezienquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat tweede biertje had je moeten laten staan BVO.
En heanig an chans, vervelend zeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |