Wat vinden jullie: kan dit of niet?quote:Ornithologen en dierenpartijstemmers even een stuk prei in de oren graag! Marianne Thieme mag dan wel trots beweren met haar vissenkomverbod het beestenvraagstuk op de kaart te hebben gezet. Écht discussiëren over de mens contra het dier gebeurt momenteel op het onvolprezen forum van piranha-fury.com. Daar heeft de trotse eigenaar van een 17 roodbuikpiranha's namelijk een briljant voederplan gepost: "Ik vind het intrasant daarom wil ik een levend voer geven, maar ik ga alleen maar 1 x een levend voer geven. Ik heb het al gekocht voor 5 euro het is een parkiet. Over 2 maanden ga ik ze voeren met deze vogeltje. Ik wil het toch zien, vind het gewoon intrasant". En óf dat intrasant is! Telkens zo'n kansloze goudvis tussen die zwemmende carnivoortjes kieperen gaat op ten duur ook vervelen. En bovendien is zogenaamd verantwoordelijk levend voer nog helemaal zo goedkoop niet. Dan is het veel efficiënter om je piranha's in een keer een flink stuk vers parkietenvlees te knagen te geven. Daarom verzoeken we Mr. Cariba vriendelijk - als zijn piranha's er klaar voor zijn natuurlijk - de beelden achter te laten in Dumpert. Wij vergoeden die parkiet wel. Landelijke exposure ge-ga-ran-deerd. Je wil het toch zien...
Maar aan de andere kant, het gaat in de natuur ook zo.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:43 schreef Apokalypse het volgende:
Ik vind het wel triest opzich.
Haal dan gewoon een stuk geslacht vlees inplaats van een parkiet omdat jij het graag wilt zien hoe het opgegeten wordt.
I rest my case.quote:
Kun je aan mijn manier van schrijven ook aflezen dat ik zo'n type ben die reptielen houdt?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:00 schreef Marble het volgende:
Nou ja, je kunt aan de manier waarop het geschreven is wel aflezen wat een retard deze figuur is. Exact ook het type dat piranha's (of reptielen, roofvogels, neushoorns of andere idiote huisdieren) houdt. Opsluiten dat soort losers en de sleutel weggooien, is mijn devies.
Ehm, wel dusquote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:20 schreef Anubis1984 het volgende:
niet iedereen die aparte huisdieren houdt is een freak, loser of idioot
Okee. Handig dat ik het weet.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:22 schreef Marble het volgende:
[..]
Ehm, wel dus. Dat is per definitie aan elkaar verbonden.
Met een slangenfetishquote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:26 schreef Anubis1984 het volgende:
[..]
Okee. Handig dat ik het weet.![]()
Ben dan in elk geval wel een uitermate sociale, intelligente en normale freak. Gelukkig maar
Fetish? Nah, een leuke hobbyquote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:29 schreef Marble het volgende:
[..]
Met een slangenfetish. Sexy hoor.
Ja leuk, arme onschuldige dieren martelen en hun vrijheid ontnemen in een glazen bak. Dat je niet inziet dat iemand per definitie al ziek van geest moet zijn om zoiets te doen zegt al genoeg.quote:
In de natuur springen piranha's uit het water om een onschuldige grasparkiet uit de lucht te happen omdat die "zo lekker zijn" (er zit immers weinig vlees aan, net als spareribs)?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vind het wel lachuh
Zou het alleen niks vinden als hij er een filmpje van maakt en dat verspreidt maar het gaat in de natuur ook dus gewoon voederen zou ik zeggen
Heb jij wel eens een piranha achter een parkiet aan zien zitten in de natuur ?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant, het gaat in de natuur ook zo.
Ik heb hier eigenlijk gewoonweg geen mening over. Of in ieder geval een neutrale.
Dat ben ik met je eens, zeker indrukwekkend.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:10 schreef Litso het volgende:
ik heb eens een docu gezien waarin een school piranha's een lam binnen minuten tot op het bot kaalvreet, best indrukwekkend.
Niet echtquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:10 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een piranha achter een parkiet aan zien zitten in de natuur ?![]()
Deze man is gewoon een zieke sadist, kan er niets anders van maken.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:35 schreef Marble het volgende:
[..]
Ja leuk, arme onschuldige dieren martelen en hun vrijheid ontnemen in een glazen bak. Dat je niet inziet dat iemand per definitie al ziek van geest moet zijn om zoiets te doen zegt al genoeg.
Een parkiet heeft nu eenmaal geen Tomtomquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet echt
Grasparkieten leven vooral in Australie. Piranha's voornamelijk uit Zuid-Amerika. Erg verdwaalde grasparkieten misschien.
Die van ons is de weg in de kooi zelf al kwijtquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:21 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Een parkiet heeft nu eenmaal geen Tomtom.
Parkieten komen niet eens voor in gebieden waar Piranha's leven.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
ooh en pirana's laten parkieten die per ongeluk in het water vallen met rust? nee toch, dus is het gewoon natuur,
Ik ben er ook voor om leeuwen en zulkks in dierentuinen levend voer te geven
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:53 schreef oh-oh het volgende:
Wat een aandachtszuiger.
Dat die visjes levende prooi eten is heel natuurlijk en totaal niks bijzonders.
Maar een kanarie lijkt me nou niet echt een voedzaam maal voor die piranha's, geef ze dan een lekkere muis of zo. Ze springen in de natuur ook niet in de bomen om kanaries te vangen...
Ja en olifanten horen niet in nederland maar toch zijn ze erquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Parkieten komen niet eens voor in gebieden waar Piranha's leven.
Nu moet ik denken aan een slechte miniserie waarin een genetisch gemanipuleerde haai benen had gekregenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:38 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
![]()
Maar ze achtervolgen wél muizen op het land tot in hun holletje
Dat was echt een vette serie, die haai kon uit riolen klimmenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan een slechte miniserie waarin een genetisch gemanipuleerde haai benen had gekregen![]()
Dat was echt uber lamequote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat was echt een vette serie, die haai kon uit riolen klimmen
En dankzij die opmerking zit ik me nu af te vragen wat er gebeurt als je een leeuw in een bak pirana's zet.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
,
Ik ben er ook voor om leeuwen en zulkks in dierentuinen levend voer te geven
Ja, of als je Wolverine in een bak piranha's zetquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En dankzij die opmerking zit ik me nu af te vragen wat er gebeurt als je een leeuw in een bak pirana's zet.Wie vreet wie dan op?
Die regenereert zichzelf, duh!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:15 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja, of als je Wolverine in een bak piranha's zet
Maar doet hij dat snel genoeg?!quote:
Die was lachen manquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan een slechte miniserie waarin een genetisch gemanipuleerde haai benen had gekregen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |