zing eensquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:26 schreef Chowi het volgende:
Moet dat nou? Ik heb Across The Universe van The Beatles in mijn hoofd, nu.
Okay, ik zal mijn mooie zangkunsten weer even tevoorschijn toveren:quote:
zoiets?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:42 schreef samjustme het volgende:
[..]
Gisteren heel leuk met een goeie vriend Valentijn gevierd, ik kreeg echt een bling bling cadeau van hemen zijn zus en haar boyfriend vonden me cute en helemaal niet dik
.
Ik ga hem op Blu Ray zien komende weekquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:26 schreef Chowi het volgende:
Moet dat nou? Ik heb Across The Universe van The Beatles in mijn hoofd, nu.
Ik hoop ook niet dat hij zoiets heeft gekregen, hoewel ik er wel aan moet denken als ik de woorden Bling Bling hoorquote:
Hee, hoe heb je het gisteren gehad??quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:42 schreef MrBrightside het volgende:
Ik hoop maar gewoon dat ie er op Lowlands weer staat.
En wederom een goede middag toegewenst.
gatverquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:20 schreef Yonah het volgende:
*roggel*
dat is vast nog een lichamelijke reaktie op die muziekkeuze van gisteravonquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:20 schreef Yonah het volgende:
*roggel*
ligt in Limboland, vlakbij Neerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:20 schreef Yonah het volgende:
*roggel*
okquote:
in de gemeente "de Hel" ?quote:
ken wel de infasie van de blauwe knoop, maar blauwe smufenh?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan kan jij natuurlijk binnenkort je lol niet meer op met die invasie van de blauwe smurfenh
Leuk.quote:Hee, hoe heb je het gisteren gehad??
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.vkmag.com/vide(...)ee_natalee_holloway/
WHAHAHAHA!
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
WHAHAHAHA!
Diep in de zee, Nathalie Holloway, tussen de vissen zal ik je niet missen, hup naar beneequote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
WHAHAHAHA!
Sterkte met deze moedige beslissing!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:32 schreef Cybart het volgende:
en toen, toen besloot ik per direct te gaan stoppen met roken!!!
althans, we gaan de poging wagen
na 9 jaar camelen stomen is het tijd
om dier- en luchtwegenvriendelijk verder te gaan
vanaf nu dus, een kwestie van volhouden !
dank u...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sterkte met deze moedige beslissing!
Ik vind dat zwarte bandje wel mooier...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:42 schreef MrBrightside het volgende:
Ik weet wat voor merk het is, komt van Asos, zal wel goed zijn.Ik heb trouwens eigenlijk al een beetje gekozen voor de zwarte.. Denk dat ik die minder snel zat ben.
Ik hoop dat het gaat lukken.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
dank u...
ik dacht er al een tijdje aan om te stoppen
dus nu maar besloten de knoop door te hakken en het te gaan doen
Cold Turkey
Oh dat vind ik dus echtquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:01 schreef MrBrightside het volgende:
Klopt! Ik heb er nog nooit kleren besteld maar dat ga ik nog wel eens doen als dit bevalt. Deze heb ik ook besteld.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
Ik ga maandag.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Héél tof. Ja.
quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind 'm zó tof die film. ik ben er helemaal vrolijk van geworden(en dat voor zo'n duistere film
).
Met Steph naar de film?quote:
Oh truusjequote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Met Steph naar de film?![]()
Hij wou niet mee naar RENT, dus hij heeft t tijdelijk verpest.
Ik ook. Dat was het punt ook niet. Hij draaide eenmalig i/d bios.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:32 schreef Ang3l het volgende:
Oh truusjedie had ik toch al 10x gezien joh!
Jamaar met jou in de bios zie ik niks van de filmquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ook. Dat was het punt ook niet. Hij draaide eenmalig i/d bios.
Oh CDP gedraagt zich wel in de bios hooorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar met jou in de bios zie ik niks van de film
Ik wel. Backseat loving. Ew.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:54 schreef MisterO het volgende:
Oh CDP gedraagt zich wel in de bios hooor
If you're looking for somewhere to goquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wel. Backseat loving. Ew.
Pathe Unlimited sowieso dus heb het er met 2 films per maand uit.quote:
Ik niet, hou er niet van. Ik kom in de bios voor andere dingenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:27 schreef beaverhausen het volgende:
Vunzen in de bios.
Wie is er niet groot mee geworden?.
heel vrolijk verhaal over taartjes en zoquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:56 schreef hierissieweer het volgende:
Waar gaat die film van J depp over, hij lijkt mij wel leuk
Ja, zo zat ik ookquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:42 schreef MrBrightside het volgende:
Maar goed, ik wil Sweeney Todd ontzettend graag zien! Tim Burton + Johnny Depp + Helena Bonham Carter + musical = briljant.
Hip! Ik heb volgende week als het goed is mijn laatste twee uren...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:50 schreef MrBrightside het volgende:
Ik heb net trouwens mijn eerste rijles gehad! En ik vond het echt leuk ook, ik heb nu al zin in de volgende keer, dat had ik echt niet verwacht. De rijinstructeur verwacht dat ik 30 - 35 lessen nodig heb, dat vind ik zelf wel een mooie aantal.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
hebben we hier nog techneuten die voor mij een nummer van MySpace af kunnen rippen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gebruiken![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:39 schreef Cybart het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gebruiken![]()
Geweldig.
Had ik trouwens Kate Voegele al getipt?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
En wat is de tegenprestatie, als het je niet lukt?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:32 schreef Cybart het volgende:
en toen, toen besloot ik per direct te gaan stoppen met roken!!!
althans, we gaan de poging wagen
na 9 jaar camelen stomen is het tijd
om dier- en luchtwegenvriendelijk verder te gaan
vanaf nu dus, een kwestie van volhouden !
geen tegenprestatie nodig... stoppen doe je voor jezelf voor je eigen prestatiequote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En wat is de tegenprestatie, als het je niet lukt?
Strepen op je kont ook?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:28 schreef DennisMoore het volgende:
Voor 't eerst in maanden weer 's 20 minuutjes gezonnebankt... expres op een lichtere (nouja, donkerder dus denk ik, minder lampen), en tóch is m'n buik nu flink rood. Jeukende knieholtes ook. Maar m'n armen zijn nog wit!
hehehequote:
Oeh die lijkt me ook top!quote:
het bewijs mag je hier posten uiteraard.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hmm, ik zal binnenkort eens checken!
Ik niet. Nog nooit gekust in de bios.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:27 schreef beaverhausen het volgende:
Vunzen in de bios.
Wie is er niet groot mee geworden?.
Ik ga nu luisteren.. maar het eerste wat me opvalt is de titel. .die is heul niet schattig!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:12 schreef Ang3l het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=bWA8hw2d2DM
Zo schattigDat accentje!
in het nederlands een goois accentje... klinkt frans achtig ofzo...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:12 schreef Ang3l het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=bWA8hw2d2DM
Zo schattigDat accentje!
Ik één keer, in Groningen... tijdens Shakespeare in Lovequote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik niet. Nog nooit gekust in de bios.
Never been kissed...
Van mij welquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:28 schreef Weemz het volgende:
Mag je ook zonder goede reden moe en tegelijkertijd heel blij zijn?
Je kun ook met de trein gaan naar je vreindquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:50 schreef MrBrightside het volgende:
Ik heb net trouwens mijn eerste rijles gehad! En ik vond het echt leuk ook, ik heb nu al zin in de volgende keer, dat had ik echt niet verwacht. De rijinstructeur verwacht dat ik 30 - 35 lessen nodig heb, dat vind ik zelf wel een mooie aantal.
En ik heb me net opgegeven voor de meeloopochtend van de KABK (de kunstacademie dus..). Toch maar even kijken of ik toegelaten zou worden bij fotografie en of ik het dan ook leuk vind.. Ik weet echt niet meer of ik nu European Studies wil studeren of fotografie, het laatste begint steeds meer te kriebelen..
quote:
je vergat "een jongeren"quote:
i dont wanna know.................quote:
ik heb je postgeschiedenis eens bekeken..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:36 schreef seinhuis het volgende:
[..]
Je kun ook met de trein gaan naar je vreind
Tevens, ik ken een hommo-jongeren die ook al tijd met de trein naar sein vriend gaat
en het 'hommo' laten we maar helemaal buiten beschouwing lijkt me..quote:
Heb je ook iet met het spoor??quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik heb je postgeschiedenis eens bekeken..
* dr34m3r mompelt iets over sporen
ieuwquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:26 schreef seinhuis het volgende:
Hallo Allemaal.,
ik ben Seinhusi en mijn mama koopt alteid pofbroken voor mei. Nu is mijn vraaag, dragen jullie dat ook ?![]()
Tevens, tegenwoordig werk ik bij Serfex op utrecht centraal. (Buger King).
Weten jullie toevalig of je Buger king ook andere werkkleding hebt?
Wex.. doe ons dit niet aan.. alsjeblieftquote:
quote:
tisda?quote:
ik stortte in toen ik zijn fobo las...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:52 schreef Wexy het volgende:
sorry ik stop al.... grijnz
jij begon over zn post geschiedenis hoor schat
ooit gehoord van lobotomie?quote:
jaquote:
je was gewaarschuwd...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:55 schreef Wexy het volgende:
auw toch wel gedaan
wil je dat nooit meer zeggen?
Da's een handboor. 'k Weet ook niet wat ik ermee moet eigenlijk.quote:
heb je het nu over de boor of over seinhuis?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:57 schreef Wexy het volgende:
heul eng... maar wel he heel eerlijk als ik toch hetero mocht worden dan wil ik er zo een!!
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:00 schreef Wexy het volgende:
hahahhahahahaa over seinhuis natuurlijk
een boor hoef ik niet... heb leukere speeltjes tegenwoordig
Dan ben ik helemaal geweldig voor je nuquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:24 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik hou wel van mannen met een stoppel baardje en een origineel gebit
Maak me gek!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan ben ik helemaal geweldig voor je nu
3 dagen niet geschoren
Twijfel ook nog of ik me voor maandag nog ga scheren..quote:
foto's!!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan ben ik helemaal geweldig voor je nu
3 dagen niet geschoren
ik zit nu te twijfelen of ik het onverzorgd of stoer moet noemen. Je hebt geen tattoos he?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Twijfel ook nog of ik me voor maandag nog ga scheren..
ligt er aan of ik morgen de stad nog in ga..
Ik ben zeker wel verzorgd..quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik zit nu te twijfelen of ik het onverzorgd of stoer moet noemen. Je hebt geen tattoos he?
trusten!quote:
och, nou soms wou ik dat ik bepaalde inzichten eerder had gekregen hoor, maar zie er nu wel beter uit als vroeger, god zij dank!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben zeker wel verzorgd..Ik ben toch wel homo heh
Je raaskalt!quote:Je kun ook met de trein gaan naar je vreind
Tevens, ik ken een hommo-jongeren die ook al tijd met de trein naar sein vriend gaat
Jeutje, zelfs ik als zwaar dyslecticus kan zien dat er geen enkel woord goed geschreven staat....quote:
De 2 en 3 letter woorden zijn wel goedquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:44 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jeutje, zelfs ik als zwaar dyslecticus kan zien dat er geen enkel woord goed geschreven staat....
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:33 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij heb ik in 2007 best veel optredens gezien
-waslijst-
je bent rob de nijs vergeten... hoe kon je die nou vergeten!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:33 schreef Ang3l het volgende:
<knip>
Wanneer heb ik The Sheer gezien?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
je bent rob de nijs vergeten... hoe kon je die nou vergeten!
En The Sheer... en vast nog meer
O wacht... daar was jij niet bij.. was ook C&T, maar zaterdags..quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wanneer heb ik The Sheer gezien?
Ik zag dat ik heel Cult & Tumult vergeten was, dus Krezip is ook 2x.
wees blij dat hij het nog geen (geitenwollen of sport) sokken onder aan heeft...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:09 schreef Cahir het volgende:
[ afbeelding ]
En dan beweren dat je schoenmaat 48 hebtJezus-sandalen zijn niet vekrijgbaar in maatje 48.
Niveaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
wees blij dat hij het nog geen (geitenwollen of sport) sokken onder aan heeft...
P.s. mijn nieuwe dagcreme doet branden op mijn huidje, niet goed dus. Toch maar weer terug naar nivea
Ik ben dan ook al ouder hequote:
Je bent 1,5 jaar ouder, aanstellerquote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben dan ook al ouder heDan heb je dat nodig
Leuuk. Allemaal los of ben je gewoon op Lowlands geweest?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:33 schreef Ang3l het volgende:
Amy Winehouse
Arctic Monkeys (2x)
Interpol
John Legend
Just Jack
Kaiser Chiefs
Mika (2x)
Moke
Paolo Nutini
Razorlight (2x)
Room eleven
Scissor Sisters
Snow Patrol (a2x)
The Fray
The Infadels (2x)
The Killers (2x)
The Kooks (2x)
The Shins
Wie/wat is dat.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:09 schreef Cahir het volgende:
[ afbeelding ]
En dan beweren dat je schoenmaat 48 hebtJezus-sandalen zijn niet vekrijgbaar in maatje 48.
Heel veel los, maar ook Pinkpop, Rock Werchter en Lowlands.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:34 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Leuuk. Allemaal los of ben je gewoon op Lowlands geweest?
Ik ga er dit jaar niet heen. Qua programma staat vrijwel alles wel in mijn 2007 lijst of eerder en qua datum komt ie me helemala niet goed uit.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik hoop dat ik dit jaar eindelijk naar Pinkpop ga
Ah okay! Ik ga wel hopelijk. Het liefst als vrijwilliger (leuk voor CV ookquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:42 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga er dit jaar niet heen. Qua programma staat vrijwel alles wel in mijn 2007 lijst of eerder en qua datum komt ie me helemala niet goed uit.
Vast niet. Dat zeggen ze ieder jaar.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ah okay! Ik ga wel hopelijk. Het liefst als vrijwilliger (leuk voor CV ook) en anders hopen dat de VVK niet zó rap gaat als ze zeggen..
10.000 kaartjes binnen 15 minutenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:47 schreef Ang3l het volgende:
Vast niet. Dat zeggen ze ieder jaar.Alleen Werchter was vorig jaar heel snel uitverkocht. Lowlands en Pinkpop vielen wel mee geloof ik.
Kan schelen ja (Metallica was vorig jaar ook de Werchter-reden voor snelle verkoop), maar ik heb het nog nooit meegemaakt. Ik heb voor Pinkpop en Lowlands altijd nog kaarten kunnen krijgen en nooit heel snel gekocht. Werchter ha dik geluk dat de relatie van een vriend uitging en ik het kaartje van z'n ex kon kopenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
10.000 kaartjes binnen 15 minuten
Ze hebben wel Metallica, The Verve en RATM he?
Da's liefquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:50 schreef Ang3l het volgende:
Kan schelen ja (Metallica was vorig jaar ook de Werchter-reden voor snelle verkoop), maar ik heb het nog nooit meegemaakt. Ik heb voor Pinkpop en Lowlands altijd nog kaarten kunnen krijgen en nooit heel snel gekocht. Werchter ha dik geluk dat de relatie van een vriend uitging en ik het kaartje van z'n ex kon kopenMaar goed, niet dat je op mijn woorden afgaat en dan naast de pot pist! Dat wil ik niet op m'n geweten hebben!
das een 40+er die wanhopig op zoek is naar seks, daar prik je zo doorheenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:44 schreef Ang3l het volgende:
Gay.nl:
fucking lekker bekkie heb je wel man!
vooral ogen waar een mens in kan verdwalen!
Jeumig....
't Is de leeftijdquote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:19 schreef Vlarp het volgende:
Ik krijg bijna geen berichtjes meer op gay.nl. Wat vaste mensen alleen waar ik gewoon mee chat. Verder geen nieuw vlees ofzo..
het zijn net computers, there's always a newer or better model available just around the blockquote:
k voel me net een pentium drie..quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het zijn net computers, there's always a newer or better model available just around the block
gewoon je werk blijven doen, vroeg of laat wordt je dan vanzelf weer retro en gewildquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:17 schreef Yonah het volgende:
[..]
k voel me net een pentium drie..
te jong om afgeschreven te worden, maar te oud voor het jonge publiek![]()
en als ik 50 ben kan ik altijd nog 20jarigen lastig gaan vallenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gewoon je werk blijven doen, vroeg of laat wordt je dan vanzelf weer retro en gewild
leuk verzonnenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gewoon je werk blijven doen, vroeg of laat wordt je dan vanzelf weer retro en gewild
Date?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:10 schreef Ang3l het volgende:
*slik* Begin toch wel een beetje zenuwachtig te worden voor de date
De Rembrandtquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:17 schreef Cybart het volgende:
Ang3l....
binnenkort moet ik weer een uitje vezorgen naar een homo-uitgaansding...
er moeten lekkere mannen zijn voor de dames, en voor de heren moeten er lekkere wijven zijn...
waar moet ik dan zijn?
Ik heb je al gevalentijnsbeld!!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:14 schreef Parleur het volgende:
[..]
Date?
Owh my god! Ik moet nog opruimen!
Ang3l is bevangen door angst. Ik zou niet te veel van hem verwachten nu.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:17 schreef Cybart het volgende:
Ang3l....
binnenkort moet ik weer een uitje vezorgen naar een homo-uitgaansding...
er moeten lekkere mannen zijn voor de dames, en voor de heren moeten er lekkere wijven zijn...
waar moet ik dan zijn?
Rembrant heb ik inderdaad heel goede verhalen al over gehoord...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De Rembrandtmaar ja, da's niet gay. Uuuuhm.... Red & Blue mogen geen vrouwe in. D-Club misschien? Waar moet het ongeveer zijn?
hij's toch een rots in de brandingquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:22 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ang3l is bevangen door angst. Ik zou niet te veel van hem verwachten nu.
Je hebt een betere band met mun antwoordapparaat dan met mij!quote:
Ang3l een rots? Nou... Ang3l is eigenlijk meer het te lang verwaarloosde oude steigertje in de branding dat elk moment kan instorten.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
hij's toch een rots in de branding
(maar nu dan net ff niet?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Owh... ik hoor net dat hij wel een heel lief verwaarloosd oud steigertje in de branding is.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:27 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ang3l een rots? Nou... Ang3l is eigenlijk meer het te lang verwaarloosde oude steigertje in de branding dat elk moment kan instorten.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:27 schreef Cybart het volgende:Ja dat is natuurlijk héél erg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zullen we samen Ang3l's date gaan verpesten? En hem uitlachen om zun dvd's?Waarom ken ik jou niet ergens van?
zo op het oog merk je er vrij weinig van,quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:27 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ang3l een rots? Nou... Ang3l is eigenlijk meer het te lang verwaarloosde oude steigertje in de branding dat elk moment kan instorten.
dat uitlachen om zn dvd's vind ik een zeer goed plan!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:29 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk héél erg!
Zullen we samen Ang3l's date gaan verpesten? En hem uitlachen om zun dvd's?
Nee joh... tegen houtrot kun je niet meer verven natuurlijk. Daarbij staat ie gewoon ook op een hele onhandige plaats.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
zo op het oog merk je er vrij weinig van,
ja mischien hier en daar een likje verf, maar verder kan ie nog jaren vooruit toch?
ik voel die liefde tussen jullie echt door de regels heenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:33 schreef Parleur het volgende:
[..]
Nee joh... tegen houtrot kun je niet meer verven natuurlijk. Daarbij staat ie gewoon ook op een hele onhandige plaats.
Word ik dan limoengroen geverfd met veldhovense Praxis verf?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:33 schreef Parleur het volgende:
[..]
Nee joh... tegen houtrot kun je niet meer verven natuurlijk. Daarbij staat ie gewoon ook op een hele onhandige plaats.
Hij gaat me straks gewoon bellen vanuit de auto als ie naar de parking rijdt zodat ik op hem kan inpraten dat ie weliswaar een verwaarloosd steigertje is maar onvervangbaar enzo. Ang3l straks live vanuit The Great Yellow Danger! Alleen weet ie dat nog niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat uitlachen om zn dvd's vind ik een zeer goed plan!
zn date verpesten...
daarvoor moet ie gewoon smsen... zo'n noodsignaal
Caaaaan you feeeeel the looooove toniiiiiiight?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik voel die liefde tussen jullie echt door de regels heen
Wat mooi gezegd!quote:als Ang3l een Anne Frank Boom was, had jij hem al gekapt voor de uitvinding van het begrip dagboek
denk dat je wel meer nodig hebt om van Steph een inelkaargedoken wrak te maken....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:36 schreef Parleur het volgende:
[..]
Hij gaat me straks gewoon bellen vanuit de auto als ie naar de parking rijdt zodat ik op hem kan inpraten dat ie weliswaar een verwaarloosd steigertje is maar onvervangbaar enzo. Ang3l straks live vanuit The Great Yellow Danger! Alleen weet ie dat nog niet.
Mja dat klopt wel. Ang3l is al járen vreselijk verliefd op me. Maar ja... als je zulke slechte dvd's hebt... dan is de seks ook slecht dus ik hou het afquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik voel die liefde tussen jullie echt door de regels heen
als Ang3l een Anne Frank Boom was, had jij hem al gekapt voor de uitvinding van het begrip dagboek
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:36 schreef Parleur het volgende:
[..]
Hij gaat me straks gewoon bellen vanuit de auto als ie naar de parking rijdt zodat ik op hem kan inpraten dat ie weliswaar een verwaarloosd steigertje is maar onvervangbaar enzo. Ang3l straks live vanuit The Great Yellow Danger! Alleen weet ie dat nog niet.
dat vertel jij morgen vast welquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Caaaaan you feeeeel the looooove toniiiiiiight?
Nóg ouder?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik krijg ineens een flashback naar ruim een jaar geleden toen ik een jongen op ging halen. Dave!
Maar deze begint niet met een D hoor! En... Mike hou je vast.... deze is ouder dan ik!
zou het echt aan je dvd collectie liggen of je seks goed is.......quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:38 schreef Parleur het volgende:
[..]
Mja dat klopt wel. Ang3l is al járen vreselijk verliefd op me. Maar ja... als je zulke slechte dvd's hebt... dan is de seks ook slecht dus ik hou het af
Ikben toch altijd in paniek als het er op aan komt! Ik ren er geheel rodeknopperig vandoor!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:40 schreef Parleur het volgende:
[..]
Nóg ouder?![]()
En volgens mij kwam D. toen toch naar jou toe? Dat was een van onze leukste belletjes Ang3l!Het is heerlijk je zo in paniek te horen zijn
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
zou het echt aan je dvd collectie liggen of je seks goed is.......
maar kan jij je aversie tegen die dvd's niet omzetten, en dat jullie dan gewoon heel hard verliefd worden, en baby;s gaan proberen te maken?
katten, dat zijn kutbeesten!!!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:44 schreef Parleur het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een hekel aan kinderen! Ik vind mijn goudvissen al lastig.
WAAROM.... (ik herhaal: WAAAAAAROM!!!) moet het toch altijd over het 'rode knopje' gaan?!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ikben toch altijd in paniek als het er op aan komt! Ik ren er geheel rodeknopperig vandoor!
Nos Journaal zodirectquote:
Veel plezier poppedopje!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga naar m'n date
Tot vanavond, of tot morgen....
Wil jij me ff uitleggen waar die dan zou zitten?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Word ik dan limoengroen geverfd met veldhovense Praxis verf?
Ik hoop voor hem dat ie ook een toetje krijgt...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:23 schreef Stroekie het volgende:
Zo, die date van Ang3l is wel een issue hier
gelijk durft er anderhalf uur lang niemand meer te reageren![]()
Zou hij al aan het 'hoofdgerecht' begonnen zijn ?
is hij z'n zoetekauw dan ??quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem dat ie ook een toetje krijgt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
Ik ben 22 en heb het ook nodig :Squote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben dan ook al ouder heDan heb je dat nodig
Waarom is het gemeen om voor jezelf te kiezen? Zolang je geen valse beloftes doet...quote:Op zondag 17 februari 2008 00:21 schreef Cairon het volgende:
Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, dus zeg ik maar iets gemeens...
Waarom ben ik in godsnaam populair in dit land? Waarom vinden naast Duiste mokkels, ook de amerikaanse mokkels mij boeiend genoeg om mee uit te vragen. Ik heb er drie weken op zitten nu, en ik ga me echt niet nu al binden aan een enkel persoon.
I'll flirt, I'll tease, I'll break some hearts...
quote:Op zondag 17 februari 2008 00:46 schreef Bartjebart het volgende:
Ik ben de Tweeling aan het kijken..
dom dom dom
Je bent nederlander dus--> DRUGS!quote:Op zondag 17 februari 2008 00:21 schreef Cairon het volgende:
Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, dus zeg ik maar iets gemeens...
Waarom ben ik in godsnaam populair in dit land? Waarom vinden naast Duiste mokkels, ook de amerikaanse mokkels mij boeiend genoeg om mee uit te vragen. Ik heb er drie weken op zitten nu, en ik ga me echt niet nu al binden aan een enkel persoon.
I'll flirt, I'll tease, I'll break some hearts...
trusten!quote:Op zondag 17 februari 2008 00:49 schreef DR34M3R het volgende:
ik ga slapies doen.. morgen weer vroeg op.
quote:Op zondag 17 februari 2008 00:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
die heb ik ook nog steeds liggen...
Waarom dom dom dom? Of was het meer een dom dom dom als in domptiedomptiedom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Bartjebart op 17-02-2008 01:55:33 ]Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
quote:Op zondag 17 februari 2008 01:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]Ja en?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
nouja, je weet het niet hequote:Op zondag 17 februari 2008 10:34 schreef Stroekie het volgende:
dat zou dan toch een slecht teken zijn als hij al zo vroeg weer thuis is
bovendien komt Ang3l in de ochtend als hij wakker is gelijk even zwaaien
Niet zo optimistischquote:Op zondag 17 februari 2008 10:55 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja, je weet het niet he
voor je het weet heeft zn date de meest gru-we-lij-ke dingen met hem uitgespookt
Hoe zat het nou ook alweer?quote:Op zondag 17 februari 2008 11:48 schreef Yonah het volgende:
ik ben ook weer terug van mn date, uiteraard weer veel te weinig slaap gehad dus ik heb wallen zo groot als meloenen!
ik weet wel dat ie vandaag al weer vrij vroeg een nieuwe date hadquote:Op zondag 17 februari 2008 10:10 schreef Cybart het volgende:
zou ie al terug zijn van zn date????
of gewoon Sperti erop smerenquote:Op zondag 17 februari 2008 11:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hoe zat het nou ook alweer?
Bevroren lepels ertegenaan en weg wrijven?
Maar laatst een part aardappel op elke oog gelegd en zo 20min gezeten, relaxed muziekje op en dat scheelde al een hele hoop!
quote:Op zondag 17 februari 2008 12:47 schreef Yonah het volgende:
cute!
lepels, aardappels, sperti?
nein mein shatz!!
daar hebben we camouflage stiften voor..
en nee, ik ben geen supernicht, maar wel ijdel
verdorrie het bestaat echt!quote:
oudquote:
quote:
en ik krijg er vlekken van..quote:Op zondag 17 februari 2008 12:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]aambeienzalf... dan trekt het echt weg ipv camoufleren. Da's beter.
DIE kun je dan weer camoufleren met je camouflagestickquote:
have funquote:Op zondag 17 februari 2008 13:23 schreef Yonah het volgende:
dames, ik ga naar NH
ik ben vanavond weer online
Deze heer zegt tot ziens!quote:Op zondag 17 februari 2008 13:23 schreef Yonah het volgende:
dames, ik ga naar NH
ik ben vanavond weer online
Middag hoor...quote:Op zondag 17 februari 2008 13:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin!
Ik ben net 40 minuten wakkerquote:Op zondag 17 februari 2008 14:01 schreef hierissieweer het volgende:
Middag hoor...
Wil of kan je geen msn contacten uitnodigen? Ga hier meteen naar het winformulier.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:08 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.1stdivision.nl/ipodtouch/
Wat een sneaky manier om e-mailadressen te verzamelen.
En wie van m'n MSN-contacts was zo stupide om hierin te trappen?
Iemand die jou niet mocht en dacht... die slijten we een abodienst?quote:Op zondag 17 februari 2008 14:08 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.1stdivision.nl/ipodtouch/
Wat een sneaky manier om e-mailadressen te verzamelen.
En wie van m'n MSN-contacts was zo stupide om hierin te trappen?
Heerlijk warm achter het glas!quote:Op zondag 17 februari 2008 15:09 schreef Weemz het volgende:
Wat ben ik toch blij met mijn balkon op het zuiden
¿Que?quote:Op zondag 17 februari 2008 15:15 schreef hierissieweer het volgende:
Heerlijk warm achter het glas!
Nou voor het glas op het zuiden lijkt het mij nog niet warm hoorquote:
Is dat niet koud?quote:Op zondag 17 februari 2008 15:24 schreef Weemz het volgende:
Ik zit gewoon lekker op mijn balkon van de zon te genieten... Hoe kom je nou toch bij dat glas?
Roddelen in dit soort gezelschappen is altijd leuk idd!quote:Op zondag 17 februari 2008 15:34 schreef Nuno_G het volgende:
zondagmiddag borrel komt eraan, de laatste roddels van het weekend aanhoren. Alhoewel ik de meeste gezien heb en de rest al via sms heb gehoord, mar het blijft leuk
Die moet je er uit halen... een splinter is meestal niet erg schoon zeg maar. En als je em laat zitten kan het gaan ontstekenquote:Op zondag 17 februari 2008 15:56 schreef DennisMoore het volgende:
Groeit een splinter vanzelf uit je vingertop trouwens? Of moet er een mes aan te pas komen?
mjah, zou niet weten welke film eigenlijk...quote:Op zondag 17 februari 2008 16:12 schreef Cairon het volgende:
ga naar de bios! dat heb ik ook gedaan! Geen spijt van gehad!
(hoogste bioscoop in Europa)
hoogste?quote:Op zondag 17 februari 2008 16:12 schreef Cairon het volgende:
ga naar de bios! dat heb ik ook gedaan! Geen spijt van gehad!
(hoogste bioscoop in Europa)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |