Veel plezier poppedopje!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga naar m'n date
Tot vanavond, of tot morgen....
Wil jij me ff uitleggen waar die dan zou zitten?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Word ik dan limoengroen geverfd met veldhovense Praxis verf?
Ik hoop voor hem dat ie ook een toetje krijgt...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:23 schreef Stroekie het volgende:
Zo, die date van Ang3l is wel een issue hier
gelijk durft er anderhalf uur lang niemand meer te reageren![]()
Zou hij al aan het 'hoofdgerecht' begonnen zijn ?
is hij z'n zoetekauw dan ??quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem dat ie ook een toetje krijgt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
Ik ben 22 en heb het ook nodig :Squote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben dan ook al ouder heDan heb je dat nodig
Waarom is het gemeen om voor jezelf te kiezen? Zolang je geen valse beloftes doet...quote:Op zondag 17 februari 2008 00:21 schreef Cairon het volgende:
Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, dus zeg ik maar iets gemeens...
Waarom ben ik in godsnaam populair in dit land? Waarom vinden naast Duiste mokkels, ook de amerikaanse mokkels mij boeiend genoeg om mee uit te vragen. Ik heb er drie weken op zitten nu, en ik ga me echt niet nu al binden aan een enkel persoon.
I'll flirt, I'll tease, I'll break some hearts...
quote:Op zondag 17 februari 2008 00:46 schreef Bartjebart het volgende:
Ik ben de Tweeling aan het kijken..
dom dom dom
Je bent nederlander dus--> DRUGS!quote:Op zondag 17 februari 2008 00:21 schreef Cairon het volgende:
Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, dus zeg ik maar iets gemeens...
Waarom ben ik in godsnaam populair in dit land? Waarom vinden naast Duiste mokkels, ook de amerikaanse mokkels mij boeiend genoeg om mee uit te vragen. Ik heb er drie weken op zitten nu, en ik ga me echt niet nu al binden aan een enkel persoon.
I'll flirt, I'll tease, I'll break some hearts...
trusten!quote:Op zondag 17 februari 2008 00:49 schreef DR34M3R het volgende:
ik ga slapies doen.. morgen weer vroeg op.
quote:Op zondag 17 februari 2008 00:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
die heb ik ook nog steeds liggen...
Waarom dom dom dom? Of was het meer een dom dom dom als in domptiedomptiedom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Bartjebart op 17-02-2008 01:55:33 ]Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
quote:Op zondag 17 februari 2008 01:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]Ja en?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |