Das snel, wel achter je oren gewassen enzo?quote:
hoe doe je dat dan?quote:
Tijdens rijles?quote:
Tuurlijk! Helemaal schoon. Maar ik hoef niet te scrubben, waxen, harsen, smeren, optutten, maskers doen enz enz..quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Das snel, wel achter je oren gewassen enzo?
heteroquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Tuurlijk! Helemaal schoon. Maar ik hoef niet te scrubben, waxen, harsen, smeren, optutten, maskers doen enz enz..
Ja, ik heb net mijn eerste rijles gehad! De motor sloeg maar 1 keer af, ik knalde bijna tegen een paal, maar mijn instructeur was wel tevreden! Hij denkt dat ik het wel binnen 20 lessen kan halenquote:
scheren doe ik ook bij het douchen en ik moet idd daarna smeren omdat ik een droog huidje heb en anders ga schilferen in mijn gezichtje. ik heb al met al van uitkleden tot aankleden een half uur wel nodigquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Tuurlijk! Helemaal schoon. Maar ik hoef niet te scrubben, waxen, harsen, smeren, optutten, maskers doen enz enz..
Ik raakte ook eens met mijn nissan micra een paaltje:quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, ik heb net mijn eerste rijles gehad! De motor sloeg maar 1 keer af, ik knalde bijna tegen een paal, maar mijn instructeur was wel tevreden! Hij denkt dat ik het wel binnen 20 lessen kan halen
een gevalletje de bocht uitschieten en tegen het stoplicht tot stilstand gekomen. kosten: auto 900 euro (totalloss) stoplicht 3 duizend nog wat en dan iets van 700 euro ambulance (ritje van 3 minuten) en dan nog 250 euro voor het ziekenhuis (foto's, gips ed)quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:05 schreef wonderer het volgende:
Crisis... dat was vast geen parkeerfoutje...
Dankje.. ik heb volgende week mn volgende rijles..quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
een gevalletje de bocht uitschieten en tegen het stoplicht tot stilstand gekomen. kosten: auto 900 euro (totalloss) stoplicht 3 duizend nog wat en dan iets van 700 euro ambulance (ritje van 3 minuten) en dan nog 250 euro voor het ziekenhuis (foto's, gips ed)
Ik scheer me onder de douche, maar doe ik om de 3 dagen maar ofzo. Anders wordt het een bloedbad, niet dat ik zo weinig baardgroei heb. Maar na scheren doe ik ook een cremepje op m'n gezicht hoorquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:47 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
scheren doe ik ook bij het douchen en ik moet idd daarna smeren omdat ik een droog huidje heb en anders ga schilferen in mijn gezichtje. ik heb al met al van uitkleden tot aankleden een half uur wel nodig
Ik hou wel van mannen met een stoppel baardje en een origineel gebitquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik scheer me onder de douche, maar doe ik om de 3 dagen maar ofzo. Anders wordt het een bloedbad, niet dat ik zo weinig baardgroei heb. Maar na scheren doe ik ook een cremepje op m'n gezicht hoor.
wat versta je onder een origineel gebitquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:24 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik hou wel van mannen met een stoppel baardje en een origineel gebit
vind dat tandje van hem wel grappig, karakteristiek.quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
wat versta je onder een origineel gebit
Mooie clip!quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:33 schreef hierissieweer het volgende:
hoorde gisteren een lied op de radio die op mad world leek http://nl.youtube.com/watch?v=4N3N1MlvVc4 maar dat is hem niet, en volens mij is hij ook ouder, jullie een idee?
Een rechte rij tanden is zo saai en gewoontjes, zo eenheidsworst en tentoonstelling van burgerlijk aanpassen aan de rest. Ik vind een wat schever maar karakteristiek gebit veel mooier en sprekende. Geeft ook meer persoonlijkheid!quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:55 schreef Coastertommm het volgende:
Ik vind een rechte rij toch het mooist.. waardoor ik mezelf nu pijnig met die beugel
Maar ik ga slapen, val om. Weltrusten allemaal!
kijk, ik ben niet geboren met die drang om te zijn zoals anderen dat willen,quote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:33 schreef Wexy het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee niet die hepie!!!!!!
ieuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
* Meneer-Goud is nog helemaal wakkerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 02:13 schreef Zakje het volgende:
Waarom slaapt iedereen al zo vroeg, het is Valentijnsdag!...of nee, al niet meer
.
Oh bah...nu herinner ik het vervelende feit dat ik nog een casus moet uitwerken voor maandag, ik neem morgen wel vrij om het te doenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 02:16 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
* Meneer-Goud is nog helemaal wakker
heb weer eens wat schoolwerk te doen
Precies, zo doen we datquote:Op vrijdag 15 februari 2008 02:21 schreef Zakje het volgende:
[..]
Oh bah...nu herinner ik het vervelende feit dat ik nog een casus moet uitwerken voor maandag, ik neem morgen wel vrij om het te doen.
Ik ben echt een drama.... zo moest een oud collega me er gister per mail aan herinneren dat ze zondag op bezoek kwam..... anders had ik dus gewoon in Tilburg gezeten aangezien ik zaterdagavond bij mijn date ga logerenquote:
Mooie mensen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:21 schreef Nuno_G het volgende:
waarom liggen er allemaal mensen in mijn bed, beetje te veel feest gisteren denk ik. Goedemorgen trouwens
eentje is heeeeeeeeeel cute, maar we hebben niks gedaanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:42 schreef samjustme het volgende:
[..]
Mooie mensen?.
Gisteren heel leuk met een goeie vriend Valentijn gevierd, ik kreeg echt een bling bling cadeau van hemen zijn zus en haar boyfriend vonden me cute en helemaal niet dik
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |