oh wat toevalligquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:15 schreef MrBrightside het volgende:
Succes! Ik heb morgenavond mijn eerste.
Heb je ook meteen 2 uur achter elkaar? Ik welquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:33 schreef MrBrightside het volgende:
Precies, dan leer je dat ook gelijk. Dat heb ik morgen ook.. De rest van de middag zat al vol, dus ja.
hahahahaha die hadden vast geen lief kaartje met de text 'Ik houd van je'quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:18 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Joepie. Een brief van de belastingdienst op Valentijnsdag..
Eh, volgens mij heb ik 1 uur.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heb je ook meteen 2 uur achter elkaar? Ik wel![]()
Ik ga in ieder niet zenuwachtig en bang doen, dat heeft totaal geen zin. Gewoon lef tonen.. als er iets fout gaat, grijpt de instructeur wel in
We verschuiven het welquote:Op donderdag 14 februari 2008 01:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat?! Neeeeeeeeeeeeee, ik ben komende zaterdag in Tilburg! Mijn date! Dat MEEN je niet!
die muntjes zijn toch al niet meer geldigquote:
Daaromquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die muntjes zijn toch al niet meer geldig
Valt wel mee toch, alleen grayscale..quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Fotoshopfiltertje?
Simpele mensen volleyballen niet, dat snappen ze anders nietquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En niet een totaal mager kreng.
Nou nog hopen op een beetje niveau.
Daarmee probeer je te impliceren dat je niet simpel bent?quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh ja, ik heb het in een ver verleden ook gedaan.
Vroeger niet nee.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daarmee probeer je te impliceren dat je niet simpel bent?
Beetje te benerig gezicht...quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:50 schreef Vlarp het volgende:
't is echt veel te jong, maar wat heeft ie een leuk koppie
[ afbeelding ]
Wil ik weten hoe je er nu uitziet dan?quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:41 schreef Cybart het volgende:
mmmmz, morgen voor het eerst in ruim 4 maanden maar weer eens naar de kapper :S
Een mijter staat hem heel goed. Of zeg ik nu teveel?quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wil ik weten hoe je er nu uitziet dan?
nope....quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wil ik weten hoe je er nu uitziet dan?
mjah, kinderen kijken verbijsterd als ik in mn tabbert over straat bonjourquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Een mijter staat hem heel goed. Of zeg ik nu teveel?
Tis ook niet de tijd van het jaar voor snieklaas.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
mjah, kinderen kijken verbijsterd als ik in mn tabbert over straat bonjour
dat het maar lente was !!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Tis ook niet de tijd van het jaar voor snieklaas.
huilie...quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:59 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat het maar lente was !!!
dan hadden we er nog wat aan...
kutweer enzo...
*huilie modus*
als het resultaat een beetje meevalt, dan komt er wel een after pic..quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
huilie...
O ja, en we willen foto's van dat haar zien
Ja, nee!! Achteraf is juist niet leuk!quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
als het resultaat een beetje meevalt, dan komt er wel een after pic..
maar no way een before
I knowquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, nee!! Achteraf is juist niet leuk!
Niet hier blijkbaar...quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
I know![]()
![]()
waar hangt iedereen trouwens uit vanavond?
Alsof ik daar wakker van lig?quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:34 schreef Cybart het volgende:
een opmerking die je door de "newbies" vast in dank zal worden afgenomen![]()
![]()
![]()
![]()
jammer ik was er ook nogquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Voelt weer een beetje als vroeger aan. Gewoon weer normale mensen in het topic
Maar kan wel normaal doen, ligt eraan over wat voor een onderwerp er is...quote:
jij bent nog redelijk normaal, toch?quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:40 schreef Cairon het volgende:
nou... ik ben ook van de partij vrees ik...
Het wordt weer steeds minder gezellig hier...quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:40 schreef Cairon het volgende:
nou... ik ben ook van de partij vrees ik...
is normaligheid een synoniem voor burgerlijkheid?quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:43 schreef Cybart het volgende:
zie je, normaligheid ten top!
Raad methodiek? rel door avontuur, actie en drama?quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:47 schreef Cairon het volgende:
Nou... in dat gevl ga ik wel weg hoor!
Drama!
Rel!
Actie!
Avontuur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |